Tänään on 29.03.2024, 08:09.

League 1, 24.-25.2.

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

League 1, 24.-25.2.

Viesti Kirjoittaja pjl »

<TABLE><TR> <TD>24.2.2006</TD> <TD>Swansea</TD> <TD>Huddersfield</TD> <TD>43</TD> <TD>29</TD> <TD>28</TD></TR><TR> <TD>25.2.2006</TD> <TD>Barnsley</TD> <TD>Colchester</TD> <TD>43</TD> <TD>29</TD> <TD>28</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>Blackpool</TD> <TD>Yeovil</TD> <TD>41</TD> <TD>30</TD> <TD>29</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>Brentford</TD> <TD>Port_Vale</TD> <TD>58</TD> <TD>26</TD> <TD>16</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>Bristol_C</TD> <TD>Bournemouth</TD> <TD>46</TD> <TD>28</TD> <TD>26</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>Gillingham</TD> <TD>Scunthorpe</TD> <TD>44</TD> <TD>30</TD> <TD>26</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>Hartlepool</TD> <TD>Doncaster</TD> <TD>34</TD> <TD>28</TD> <TD>38</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>MK_Dons</TD> <TD>Bradford</TD> <TD>39</TD> <TD>31</TD> <TD>30</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>Nottingham</TD> <TD>Swindon</TD> <TD>51</TD> <TD>28</TD> <TD>21</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>Oldham</TD> <TD>Tranmere</TD> <TD>47</TD> <TD>27</TD> <TD>26</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>Rotherham</TD> <TD>Chesterfield</TD> <TD>40</TD> <TD>29</TD> <TD>31</TD></TR><TR> <TD></TD> <TD>Southend</TD> <TD>Walsall</TD> <TD>65</TD> <TD>25</TD> <TD>10</TD></TR></TABLE>

Noilla joutuu pelaamaan MK Donsia, Victor Chandler 2,65 tai ML ~1,85. Vierailta puuttuu joukkueen selvästi tärkein mies eli Windass ja sen myötä noin puolet hyökkäystehosta. Nyt kärjessä kirmaa huhtikuussa 40v täyttävä Claridge ja kokonaisen maalin tällä kaudella viimeistellyt Cadamarteri. Lisäksi viime pelissä loukkaantui tärkeä kk-mies Petta, joka on viimeistellyt tällä kaudella 4 maalia. MK Dons ei ole kotona pelannut ihan paskasti ja tässä joukkueella on minusta oivat mahdollisuudet napata täysi pistepotti Bradfordin kustannuksella. Alakerran suht tärkeä Chorley on sivussa, mutta joukkue saa takaisin maalin suulle Fulhamista lainalla olevan Portugalin U21-veskarin Batista, joka oli mj-tehtävissa 5-0 nöyryytyksessä Huddersfieldin vieraana. Myös U2,5 voisi olla hyvä pelivalinta, Dons on vetänyt kotonaan aika vähämaalista, samoin Bradford vieraissa ja Windassin puuttuminen ei ainakaan lisää tämän ottelun maaliodotusta.

Myös Doncasterin ML kertoimet (noin 2x) kelpaa minulle. Joukkue on minun käsitykseni mukaan selvästi Hartlepoolia parempia ja vaikka joukkueella onkin aika mittava lista miehiä sivussa, mutta näistä vain Heffernanilla on minusta oikeasti merkitystä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tomzie
Jäsen
Viestit: 296
Liittynyt: 29.01.2004, 10:41
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Tomzie »

Mä en kehtaa prosentteja laittaa näkyville, kun ne on ollut tän kauden aika kokeiluasteella. Mulla kuitenkin Barnsley nousee peleihin, kun pörsseissä saa yli 2,5 kertoimia. Tuo esim. CBllä oleva 2,3kin riittää mulle.

Vähän harmittaa, kun ei tullut otettua Tranmerea aikaisemmin viikolla, kun oli yli neljää tarjolla. Nyt on OA:t kääntyneet Oldhamille. Jäänee kuitenkin pelaamatta.

Bournemouthista saa yli neljää ainakin Expektiltä ja lähes viittä pörssistä, mutta ei oikein maistu, kun Bristol C on mulle aika kysymysmerkki. Kyllähän ne pjl:n numeroillakin pelattavia olisi ja samansuuntaisia prosentteja mulla itellä on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

When life hands you lemons, ask for a bottle of tequila and salt.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin