Tänään on 28.03.2024, 23:53.

Liigacup TamU-Honka 6.3

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Liigacup TamU-Honka 6.3

Viesti Kirjoittaja JAH »

TamU:lta poissa Pohja, Järvinen, Kujala, Lindströn ja Petrescu. Lisäksi Jonne Hjelm on armeijassa eikä ole ilmeisesti harjoitellut kertaakaan tällä viikolla. Viime viikon joukkue oli lisäksi hiihtolomalla - tiedä sitten miten tuo vaikuttaa esityksiin. Joka tapauksessa TamU lähtee otteluun selvällä kakkosjoukkueella ja on kyllä näkemykseni mukaan haastajan asemassa.

Hongalta poissa Maanoja, Patronen ja Otaru.

Kaikki edellä luetellut ovat avauksen miehiä (pl. Hjelm) mutta kun ottaa huomioon materiaalin leveyden niin TamU on tänään suurissa vaikeuksissa. Honka sai Koskisen ja Vuorisen takaisin riveihinsä ja molemmat ovat takuuvarmaa avauksen materiaalia.

TamU joutunee laittamaan kärkeen Danielin joka ei ainakaan lisää maalien todennäköisyyttä. Niemi joutunee joka tapauksessa pelaamaan alempana poissaolojen vuoksi joten piikkiin miestä lienee turha odotella. Olen nähnyt TamU:lta 3 ottelua talvikaudella ja yhdessäkään joukkue ei ole vakuuttanut. MyPa-pelin TamU voitti pelkällä tuurilla ja lisäksi HJK- sekä TPS-peleissä joukkue oli selvä altavastaaja. Hongan pelejä en ole nähnyt ainuttakaa mutta raporttien perusteella joukkue pelaa varsin laadukasta peliä vuodenaikaan nähden. TamUn puolustuslinjasta pois tärkeät Lindström ja Järvinen eikä ole vaikeaa ennustaa ongelmia varsinkin oikealle laidalle jossa hidas Aho joutuu painimaan espoolaisten kanssa.

Olen aika paljon markkinan kanssa eri linjoilla ja mun arvio on luokkaa 33-30-37. Tällä löytää kuitenkin mukavasti peliä myös firmoihin joihin saa jotain sisään. Betfairilla vaihto on valitettavan laimeaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


juho
Jäsen
Viestit: 239
Liittynyt: 29.05.2003, 21:34
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja juho »

Oma viritys.
Tampere Utd - FC Honka 2 (+0,25) 54% 2,01 Canbet 5/10

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin