Tänään on 28.03.2024, 16:25.

Kreikan Superliiga 24.1.

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
Chivas Regal
Jäsen
Viestit: 420
Liittynyt: 06.03.2003, 14:51
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Lahti

Kreikan Superliiga 24.1.

Viesti Kirjoittaja Chivas Regal »

Pisti silmään tuolta Helleenien mailta tämmöinen:

Panthrakikos vs. Xanthi kerroinasetelma antaisi ymmärtää keskimäärin jakaumaa 12-22-66. Itse näen tuon ottelun kuitenkin paaaaljon tasaisempana, olkoonkin että Panthrakikos sarjan viimeisenä lilluu vailla yhtään voittoa sen kummemmin kotona kuin vieraissakaan. Mutta eipä tuo Xanthikaan ole vieraissa juhlinut; pyöreä nolla on heidän vierasvoittosarakkeessaan myös.
Maalit Panthrakikoksella kotona 5 tehtyä ja 16 päästettyä ja vastaavasti Xanthilla vieraissa 0 tehtyä (!) ja 7 päästettyä.

Perusvoimaltaan pidän Xanthia hieman parempana voimalukujeni ollessa Panthrakikoksella 1229 ja Xanthilla 1392, mutta kotietu tuota eroa kaventaa.

Itse päädyin tässä ottelussa prosentteihin 34-29-37 ja kotivoittoa ja tasuria pääsee pelaamaan huippukertoimilla melkein ihan mihin vaan...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Mies pelkää kohtaloansa,
epäilee avujaan,
jos koskaan peliin uskalla
ei täyttä panostaan

James Graham, Montrosen markiisi (1612-1650)

Minikommentit


Nazario
Jäsen
Viestit: 37
Liittynyt: 01.01.2007, 19:37
Pisteitä: 0

Re: Kreikan Superliiga 24.1.

Viesti Kirjoittaja Nazario »

Chivas Regal kirjoitti:Pisti silmään tuolta Helleenien mailta tämmöinen:

Panthrakikos vs. Xanthi kerroinasetelma antaisi ymmärtää keskimäärin jakaumaa 12-22-66. Itse näen tuon ottelun kuitenkin paaaaljon tasaisempana, olkoonkin että Panthrakikos sarjan viimeisenä lilluu vailla yhtään voittoa sen kummemmin kotona kuin vieraissakaan. Mutta eipä tuo Xanthikaan ole vieraissa juhlinut; pyöreä nolla on heidän vierasvoittosarakkeessaan myös.
Maalit Panthrakikoksella kotona 5 tehtyä ja 16 päästettyä ja vastaavasti Xanthilla vieraissa 0 tehtyä (!) ja 7 päästettyä.

Perusvoimaltaan pidän Xanthia hieman parempana voimalukujeni ollessa Panthrakikoksella 1229 ja Xanthilla 1392, mutta kotietu tuota eroa kaventaa.

Itse päädyin tässä ottelussa prosentteihin 34-29-37 ja kotivoittoa ja tasuria pääsee pelaamaan huippukertoimilla melkein ihan mihin vaan...
Eikös kyseessä ole paikallisottelu, välimatkaa 56 km. Mutta toisaalta luulisi että se vaan nostaa Panthrakikosin motivaatiota, jota muihin peleihin ei oikein enää löydy kun putoaminenkin on oikeastaan jo varmaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


nilnil
Jäsen
Viestit: 43
Liittynyt: 07.05.2009, 22:39
Pisteitä: 0

Re: Kreikan Superliiga 24.1.

Viesti Kirjoittaja nilnil »

Unibet tarjoaa 1X 3,00... OA melkoisen tykki nuilla Chivasin arvioilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin