Tänään on 29.03.2024, 02:10.

Tanska - Dong cup

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
epe
Jäsen
Viestit: 1004
Liittynyt: 14.01.2003, 16:14
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Heräilemässä

Tanska - Dong cup

Viesti Kirjoittaja epe »

Midjylland - Esbjerg 1 (2,40) Unibet 6/10
Markkinoiden paras kerroin hyvävireiselle Midjyllandille.

Bröndbyn ja FCK : n välisessä ottelussa tasapeli tai Bröndbyn kotivoitto näyttäisi hyvälle, Unibet tarjoaisi markkinoiden parasta kerrointa Bröndbylle 2,35.


----------------------------------------
Tässä taustainfoa cupin otteluihin:

Kort om aftenens pokalkampe


Print siden | Send siden

NÆSTVED-AaB: AaBs cheftræner Poul Erik Andreasen vurderer, at hans mandskab får kamp til stregen mod 2. div.holdet. »Vi vil godt vedkende os favoritværdigheden, men på denne årstid kan alt ske på de svære baner,« siger han. Hos AaB erstattes Erik Bo Andersen af Mads Bro Hansen, som er tilbage efter sygdom. robin
BRØNDBY-FCK: Der kan blive et overraskende gensyn med FCKs færing Todi Jónsson. Angriberen er overraskende udtaget til truppen, men kan sies fra. »Todi kan ikke spille 90 minutter. Men han kan måske gå en halvleg for fuld damp. Han er en jokertype. Derfor er han med,« siger Hans Backe. kimi

BRØNDBY-FCK: Efter det 22-årige midtbanetalent Hjalte Nørregaard tøvede med at forlænge sin kontrakt med FCK, er han kommet bagest i midtbanekøen.
Og en skade hos Erik Mykland har for alvor gjort situationen klar for ham. »Spilletid er afgørende, hvis jeg skal udvikle mig.
Der er ingen dialog med klubben, og jeg ville jo netop se tiden an for at finde ud af, om jeg var i nærheden af spilletid. Det er jeg ikke. Derfor er jeg begyndt at se mig om efter noget andet,« siger Nørregaard, hvis kontrakt udløber til sommer. kimi

BRØNDBY-FCK: Hans kontrakt med Brøndby udløber til sommer, så kampene mod FCK ville være oplagte udstillingsvinduer for Mads Jørgensens bestræbelser på at komme til udlandet. Men han er blevet bænkevarmer.
»De 11, der startede inde søndag, gjorde det godt, så jeg forventer ikke, at der bliver ændret på det,« siger midtbanespilleren, som i søndags kun fik godt en halv time på banen. peb

BRØNDBY-FCK: Generalsekretær Emil Bakkendorff vil ikke røbe, hvor mange kontrollører Brøndby har indkaldt i aften, men han lægger ikke skjul på konsekvenserne, hvis nogen bliver taget i noget ulovligt.
»Vi overdrager dem til politiet og vil forfølge sagen hele vejen, hvis der er noget, som skal erstattes, og så vil personen blive udelukket fra Brøndby Stadion i en rum tid,« siger Bakkendorff.
Han regner med, at kampen trækker 20-25.000 tilskuere, så det er muligt at møde op uden billet. cash-k

FCM-ESBJERG: Esbjergs cheftræner, Ove Pedersen, er i en helt uvant situation. Måske skal han for første gang i sæsonen ændre startopstillingen på grund af en skade.
Esbjerg har spillet 23 sæson-kampe (21 i SAS-ligaen og 2 i DONG Cup) uden at lave om på holdets udgangsformation af skadesmæssige hensyn.
Men nu kniber det. Erik Wahlsted måtte trække sig tidligt ud med en forstrækning i lægmuskulaturen i 4-1-sejren mod AGF og er tvivlsom.

»Vi er ikke mere beskedne, end vi ikke kun betragter det som held, men også som dygtighed, at vi har undgået skader så længe.
Men vi mener samtidig, at vi har været dygtige til at dosere træningsmængden, ligesom vi har en velfungerende stab omkring hele truppen,« siger Ove Pedersen, der satser lige så benhårdt på pokal-turneringen som på SAS-ligaen. to-la




Lagt på www.bt.dk onsdag den 9. april 2003, kl. 00:05

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


shiirer
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 14.01.2003, 11:29

Tuotto: +10.34 yks.

Palautus%: 101.08%

Panosten ka: 4.31 yks.

Vetoja: 221

Pisteitä: 215
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja shiirer »

Puhut aika lailla asiaa. :wink:

Päivän pelit:

Midtjylland-Esbjerg 1 (2,40) 7/10 Unibet
Bröndby-FC Köpis 1 (2,35) 6/10 Unibet

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanhemmat seurannat: viewtopic.php?f=8&t=18

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin