Tänään on 29.03.2024, 09:22.

Livevetojuttuja osa x

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Viestiketju Lukittu
mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

zoni80 kirjoitti:Kannattaakin jättää kaikenmaailman mömmöt syömättä ainakin pelipäivinä! Itse ainakin pyrin noudattamaan hyvin tiukkaa ruokavaliota ihan päivittäin, jotta ajatukset pysyy kasassa ja harkintakyky on huipussaan.
Ja tietty palautusjuomaa heti pelin jälkeen, jotta pääsee taas mahd nopeesti ottaa uuden session.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

Potti kirjoitti:Minusat tuo Zonin live-veto tapa kuulostaa lähinnä uhkapeliltä että lyödään koko kassa johonkin tasapeliin kun näyttää ettei maalitilanteita tule, usein näin on näyttänytkin ja sitten viimeisillä sekunneilla tullut se voittomaali.
Eipä ole uhkapeliä. En veikkaa maaleja vaan hieman "ylempää". Veikkaan maalitilanteita tai siis voiko pelissä tulla maalitilanne seuraavien sekuntien aikana. Useinhan peleissä tulee pitkiäkin hetkiä, että peli pyörii "umpikujissa" eikä sieltä pääse hetkessä pois ja maalipaikkoihin. Turvallista "uhkapeliä" tämä on kunhan asenne pysyy kunnossa. Lipsumisiin on varaa silloin tällöin, mutta sitten se asenne on korjattava nopeasti.

Ja kyllähän ne joukkueet välillä käykin tuikkailemassa niitä viimeisen sekunnin maaleja. Everton ei hyökännyt viime viikonlopun ottelussaan kuin pari kertaa viimeisen 15min aikana ja jälkimmäisestä tuli maali. Ei tullut tappiota, mutta "iso" voitto jäi saamatta. Se oli sellainen "haamumaali" jota en enää siinä pelissä odottanut.

Neo kirjoitti:
Minä kirjoitti: Ja ainakaan itse en tee minkäänlaista taustatyötä, vaan se riittää että katsoo sitä peliä ja löytää sieltä jotain mielenkiintoista
Tästä ei voi olla kuin samaa mieltä, kerrankin postataan asiaa! Lahjattomat tehköön taustatyötä, senkin ajan voi ennemmin tehdä rahaa.
Tai onhan sitä taustatyötä tehty ja paljon, mutta se riittää. Ei tarvitse enää tehdä. On täytynyt pelata hemmetisti itse näitä lajeja (ja pakkina, että näkee sen pelin parhaalta paikalta)!

Ja jokainen ottelu ihan oma tapahtumansa, johon taustatyö tehdään katsomalla sitä peliä ja miten kertoimet lähtee "elämään". Tilastoista ei varmaankaan ole paljoa apua tässä pelimuodossa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Potti
Jäsen
Viestit: 157
Liittynyt: 12.01.2007, 00:17
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Potti »

Minä taas pelaan live-vetoa pelkillä tilastoilla, esim. jos peli on 1-0 x min kohdalla niin tällöin y% peleistä tilastollisesti päättyy näin, pelinkululla ei minulla ole vaikutusta. Luulis että maalitilanteiden "ennustaminen" on aika mahdotonta, ne kun tulee usein ihan lahjanakin jonkun virheen ansiosta?

Joo tuo Everton pelin oli isolla under 2.50, onneksi vähän varmistin pelin aikana 0-3 correct scoreen livenä. Sitten oli Fulham +1 ja livessä pelattu tasapeli siihen. ManU tekee lopussa maalin täysin ansaitsemattomasti. Ei enää live-vetoja ManU:ta vastaan, aina tulee lopussa maali ja voitto niille kuitenkin. :twisted:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

Potti kirjoitti:Minä taas pelaan live-vetoa pelkillä tilastoilla, esim. jos peli on 1-0 x min kohdalla niin tällöin y% peleistä tilastollisesti päättyy näin, pelinkululla ei minulla ole vaikutusta. Luulis että maalitilanteiden "ennustaminen" on aika mahdotonta, ne kun tulee usein ihan lahjanakin jonkun virheen ansiosta?
No siis kyllähän maalitilanteidenkin määräänkin pätee tilastolliset faktat ja siis joskus ne vain loistaa poissaolollaan pitkänkin jakson vaikka hieman aiemmin olisi menty esim. "hurlumhei"-menolla päästä päähän. Ja se päästä päähän juokseminenhan väsyttää pelaajia ja silloin voi tulla se suvantovaihe varsinkin, jos tulee pelikatko loukkaantumisen tai muun syyn vuoksi. Mulle riittää tämä suvantovaihe epäsuoran suren muodostamiseen ja tämän jälkeen on todennäköisyyksistä kiinni, tuleeko sitä maalia vai ei. Joskus se tulee ja joskus ei.

Ja ei sillä pelin kululla tosiaankaan ole paljoa merkitystä, tuleeko sitä maalia vai ei. Sillä on merkitystä vain lähinnä siihen, miten se maali sitten tulee vai tuleeko.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu