Tänään on 28.03.2024, 19:36.

Panoksien rajoitukset

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Panoksien rajoitukset

Viesti Kirjoittaja playerone »

Olisiko jollakulla listaa eri yhtiöiden asettamista maksimirajoituksista yksittäisen pelin panokselle?

Entäpä millä oikeudella joku yhtiö rajoittaa yksittäisen henkilön asettamaa maksimi panosta? Jos joku sattuu voittamaan niin panos katto pudotetaan kymppiin tai kahteen. Eikös tässä mene vähän niinkuin koko idea pelaamiselta. Toimitaan niin että missään tapauksessa kukaan ei voi voittaa. Tuostahan pitäisi lukea jo etusivuilla että "jos voitat meillä niin pudotamme panoskattoasi ettet vaan pysty voittamaan lisää, meillä kukaan ei voi voittaa, ainakaan paljoa". Onko niillä todellakin oikeus tehdä näin vai turvautuvatko oman käden oikeuteen?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Listaa ei moisesta toki kenelläkään voi oikein olla, kun se saattaa vaihdella yksittäisessä firmassakin paitsi pärstäkertoimen niin myös kyseessä olevan lajin mukaan.

Toki panosten rajoittaminen vaikeuttaa voittamista, mutta herranjestas sentään, nehän ovat vain voiton maksimointiin pyrkiviä yrityksiä eikä mitään hyväntekeväisyyssäätiöitä. Minä kysyisin ennemmin sinulta, miksi firmalla ei olisi oikeutta toimia näin?? Jopa paikallinen räkäläbaarikin saa valita asiakkaansa ja myös rajata sen, myykö se sinulle 1 vai 10 olutta, joten miksi vedonlyöntifirma ei saisi toimia samalla tavoin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Onko pelaamisen tarkoitus se että voi voittaa, vai se että ei voi voittaa. Mitä itua on tuollaisessa firmassa jossa kukaan ei voi voittaa kun korkeintaan kympin tai kaksi? Onpa motivoivaa pelata :?

Jos he eivät kykene laskemaan kertoimia riittävän hyvin, saisivat vaihtaa alaa tai tyytyä siihen että yksi kohde silloin tällöin tuottaa tappiota ja yrittää korjata asia ensi kerralla. Tälläkin alalla menestyisi osaavimmat kertoimen laskijat eikä keplottelijat.

Eikö 5 euroa panoskattona ole aika vähän? Juuri luin että niinkin alhaiseksi on rajoitettu. Pelaa sillä sitten singlee ja kääri 2 euron voitto kotiin, kyllä pistää suun messingille kun tulee täysosuma. Alakerran mummo ihmettelee miksi kattoo tärisee ja kattokruunu tippuu alas kun hypit riemuissasi koneen äärellä ilo uutisen saavuttua.

Mielestäni voittoa yhtiön tulisi tavoitella voittoa hieman vähemmän arveluttavimmin keinoin. Rajaamalla panos vaikka kaikilta 100 euroon ja pysyä siinä sitten.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

Xavi kirjoitti: Toki panosten rajoittaminen vaikeuttaa voittamista, mutta herranjestas sentään, nehän ovat vain voiton maksimointiin pyrkiviä yrityksiä eikä mitään hyväntekeväisyyssäätiöitä. Minä kysyisin ennemmin sinulta, miksi firmalla ei olisi oikeutta toimia näin??
Siis toki kaikilla bookkereilla on oikeus valita kenen vetoja ottavat vastaan ja millä panoksilla, ei siinä mitään. Mutta ei mun mielestä panoksien rajaaminen ole järkevää edes vedönlyöntifirman näkökulmasta. Kuitenkin pelivaihdosta varmaan pätee liiketoiminnan perussääntö 80/20. Eli Tietty 20% ryhmä eli kunnon panoksilla pelaavaat tuovat 80% liikevaihdosta ja asiakkaista 80% eli tuulipuvut, jotka läimivät niitä euron kahden triplojansa, tuovat 20% pelivaihdosta. Kyllä mä luulen, että Xaviakin rupeais vituttamaan, jos seuraavissa Olympialaisissa sanottaisiin, että maksimipanokset naisten ilmakivääriin on sulle 2 euroa ja miesten K1 melontaan sinkkuihin ei saaa tällätä 10 euroa enempää. Tuskin kiinnostaisi tommosen jälkeen yöllä tutkia jotain ammunnan neljättä maailman cupin osakilpailua, joka käytiin jossain Siperian perämetsässä ja tuloksia ja tietoa meinaa löytyä mistään.

Kyllä mä luulen, että noiden firmojen jotka rajoittavat tiettyjen pelaajien panokset johonkin 10-20 euron väliin kaivavat itselleen vaan hautaa. Ennemmin tai myöhemmin homma kusee kintuille. Rekrytoisivat vaikka täältä ylikertoimesta itselleen parempia kertoimenlaskijoita jolleivat muuten pärjää :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Arggh... mä kirjoitin jo pitkän pätkän, joka tietysti löysi tiensä vain bittiavaruuden mustaan aukkoon, joten lyhyestä virsi kaunis...

Mä en edelleenkään näe mitään väärää panosten rajoittamisessa. Se on yhtiön tietoisesti valitsema liiketoimintastrategia. Sen (tai minkään muunkaan) hyvyydestä on kuitenkin vaikea sanoa mitään ilman firmojen talouslukuja. Jos sellainen menettely rupeaisi valtaamaan alaa, niin kilpailuvaltiksi nousisi tietysti rajoittamaton/korkea panoskatto, kun tällä hetkellä kilpailu pohjautuu pääasiassa pelkästään kertoimiin (ja luotettavuuteen).

Elämme ympäröivän maailman ehdoilla ja siihen on vain sopeuduttava. Jos maitolitra maksaisi jokaisessa kaupassa 5 euroa, niin asiakkaat varmasti tekisivät omat johtopäätöksensä ja siirtyisivät mehuun tai veteen. Aivan sama pätee tässä. Jos panoksia rajoitetaan niin paljon, että tuntikausien puurtaminen ei ole enää mielekästä, niin sitten ei varmaan kannata enää puurtaa vaan on parempi etsiä parempaa vastinetta ajankäytölle.

Mutta herätkää nyt hyvät ihmiset tähän päivään. Jos panosten rajoittaminen on jonkun mielestä arveluttava keino hankkia voittoa firmalle niin kannattaa ihmeessä mennä turvaan oman peiton alle ja pysyä siellä loppuelämän ajan. Kyllä tässä maailmassa taidetaan tehdä rahaa moraalisesti "hieman" pahemmillakin keinoilla.

Niin ja Goorio hyvä, entäpä jos tuo 80% liikevaihdosta tuottaa firmalle vain tappiota ja tuulipukujen 20% ei kata sitä lähimainkaan. Eikö firman kannata juuri silloin yrittää kääntää liikevaihtojakauma ympäri. Tuularit pelaavat edelleen parin euron panoksillaan, vaikka heidän panoksiaan ei rajoitettaisi... ja toisekseen, mikä pakko sellaisten pelaajien panoksia on ylipäänsä rajoittaa. Parempi kai firman on saada edes pieni sisäänpäin kääntynyt kassavirta...

EDIT: Meillä on hieno foorumi, joka vähintään viisinkertaistaa lähetetyt viestit aina aika ajoin... :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

Xavi kirjoitti:Niin ja Goorio hyvä, entäpä jos tuo 80% liikevaihdosta tuottaa firmalle vain tappiota ja tuulipukujen 20% ei kata sitä lähimainkaan. Eikö firman kannata juuri silloin yrittää kääntää liikevaihtojakauma ympäri. Tuularit pelaavat edelleen parin euron panoksillaan, vaikka heidän panoksiaan ei rajoitettaisi... ja toisekseen, mikä pakko sellaisten pelaajien panoksia on ylipäänsä rajoittaa. Parempi kai firman on saada edes pieni sisäänpäin käännetty kassavirta...
No mun mielestä toi panosten rajaus ei ole mikään ratkaisu liiketoimminnnan parantamiseksi ainakaan pitkällä aikavälillä. Toihan johtaa vaan siihen, että voittavat pelaajat luovat monia tunnuksia ja jatkavat voittamista edelleen, jos viitsivät ryhtyä kikkailemaan. Onhan joistain myös tappiollakin pelaavien panoksia rajattu, en nyt muista kuka, mutta jokuhan täälläkin kertoi jääneensä 70 palautusprosenttiin jostain firmasta, mutta pelejä silti rajoitettiin huomattavasti. Ja mitä tulee puolestaan tulee noihin tuulareihin, niin kyllä niistäkin varmaankin kasvaa voittavia pelaajia tuollaisissa firmoissa joilla on jatkuvasti mätää kertoimissa. Niitäkin tarvii sitten ruveta rajoittamaan. Onko tommosessa puljussa pian asiakkaita ollenkaan? Sana myös kiertää täällä netissä sen verran nopeasti, että pian kaikki varottelevat noista panoskatoista jne. Yleensähän noilla firmoilla on myös muut asiat rempsallaan kuten asiakaspalvelu, voittojen kotiutus jne, jotka harrastavat panoksien rajauksia tietyille henkilöille. Tuskin on täälläkään enää monellakaan hinkua pelata enää vaikka SSP:lle.

Liiketoimissa kannattaisi katsoa aina hieman pidemmälle. Tommonen panosten rajoittaminen on vaan firman ongelman (kertoimien laskenta) lakaiseminen maton alle. Mun puolesta tehkööt näin ja "kuolevat" pois markkinoilta vähitellen. Aivan sama mulle kun tuollaiseen puljuun rahojani ole pistänyt enkä pistä. Kuitenkin markkinoilla on sen verran monta suoraselkäistä ja asiakkaitaan ymmärtäviä firmoja, että moisiin firmoihin ei ole tarvinnut ryhtyä sijoittamaan varojaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Ihan sama kun laitettaisiin Schumacherille lada autoksi kilpailujen järjestäjän toimesta, jottei hän voita joka kerta. Sehän tietää pian lipputulojen menetystä jos kokonaiskilpailun voitto on ratkaistu puolessa kautta.

Tai 100m juoksun järjestäjä joka on luvannut maailmanennätyksestä paljon euroja heidän kisassaan ja saanut yleisöä vetävimmät kovat nimet mukaan, yrittäisi vaikuttaa tuuliolosuhteisiin jotta menoa saataisiin hillittyä ja kovat tulokset käytännössä estettäisiin. Säästyisi rahat, sillä kilpailujen järjestämisen ideahan on liikevoiton tekeminen eikä rahan jakaminen ihmisille jotka tekevät kaikkensa voittaakseen.

Jos Jorma Vuoksenmaa arvioi kertoimet paremmin kuin vedonvälittäjät, miksi välittäjät eivät voi elää sen kanssa vaan rajoittavat tällaisen henkilön peluuta (käytännössä Jorma kiertänee tuon jotenkin :) ). Ihan kun kaksi kauppaa kilpailisi toistensa kanssa ja toisen omistaja polttaisi kaverin kaupan yöllä poroksi jotta kilpailu loppuu ja hän rehellisen kamppailun hävinneenä selviää voittoon.

Tottakai liikkeen idea on tuottaa voittoa, mutta ei se minunkaan pelin keskeinen idea ole hävitä rahaa tai pelata voittakseni 10 euroa vuodessa. Peräänkuulutan rehtiä kamppailua minä vastaan kerrointen laskijat, sitten joko voitan tai häviän.

Olen kuullut että ylikertoimien pelaajien pelitilejä olisi jäädytetty useita tuhansia maailmassa? Ei siis vain rajoitettu pelaamista, vaan estetty se kokonaan. Onko kukaan kuullut tällaisesta??

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Mä en nyt kyllä käsittänyt tippaakaan mitä tekemistä noilla esimerkeillä on tän asian kanssa. Sitä on nimittäin turha kieltää, etteivätkö viimeisten formulakisojen järjestäjät ole alkukaudesta varmasti olleet sormet ristissä Schumin keskeytysten puolesta, jotta mielenkiinto olisi säilynyt. Auton vaihtaminen olisi vain liian vaikeasti toteutettavissa, muuten sekin olisi taatusti ollut jo harkinnassa... :wink: Yu-kisoissa tehty maailmanennätys puolestaan poikii katsojia myös tuleville vuosille. Kuten Gooriokin otti asian esille, kysymys on pitkän tähtäimen suunnittelusta.

Mutta siis miksi ihmeessä yrityksen pitäisi toimia jotenkin "reilusti" kaikkia asiakkaitaan kohtaan, firma on tilivelvollinen tekemisistään ainoastaan omistajilleen. Jos minä tiedän, että joku päihittää minut kertoimenlaskennassa, niin miksi minä en saisi kieltää häntä pelaamasta omia kertoimiani. Miksi pitäisi elää sellaisen ongelman kanssa, jonka voi helposti ratkaista.

Playerone voisi yrittää ymmärtää, että tämä ei todellakaan ole mitään leikkimielistä kamppailua tyyliin kertoimenlaskijat vastaan sinä, vaan ne kaverit hommaavat ihan oikeasti leipänsä sen firman pyörittämisestä. Kyllä minua itseäni ainakin kiinnostaisi enemmän se, saanko huomenna makkaraa leivän päälle kuin se, mitä joku yksittäinen vedonlyönninharrastaja (tai vaikka sata sellaista) on minusta ja firmastani mieltä.
Tähän pitää toki lisätä, että en edelleenkään ota kantaa siihen, mikä on paras liiketoimintastrategia vedonlyönnissä, mutta jos panosten rajoittaminen tai tilien sulkeminen parantaa jonkun firman tulosta pitkällä aikavälillä niin totta hemmetissä niillä on oikeus tehdä niin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Viesti Kirjoittaja timo »

Xavi kirjoitti:Mä en nyt kyllä käsittänyt tippaakaan mitä tekemistä noilla esimerkeillä on tän asian kanssa. Sitä on nimittäin turha kieltää, etteivätkö viimeisten formulakisojen järjestäjät ole alkukaudesta varmasti olleet sormet ristissä Schumin keskeytysten puolesta, jotta mielenkiinto olisi säilynyt. Auton vaihtaminen olisi vain liian vaikeasti toteutettavissa, muuten sekin olisi taatusti ollut jo harkinnassa... :wink: Yu-kisoissa tehty maailmanennätys puolestaan poikii katsojia myös tuleville vuosille. Kuten Gooriokin otti asian esille, kysymys on pitkän tähtäimen suunnittelusta.

Mutta siis miksi ihmeessä yrityksen pitäisi toimia jotenkin "reilusti" kaikkia asiakkaitaan kohtaan, firma on tilivelvollinen tekemisistään ainoastaan omistajilleen. Jos minä tiedän, että joku päihittää minut kertoimenlaskennassa, niin miksi minä en saisi kieltää häntä pelaamasta omia kertoimiani. Miksi pitäisi elää sellaisen ongelman kanssa, jonka voi helposti ratkaista.

Playerone voisi yrittää ymmärtää, että tämä ei todellakaan ole mitään leikkimielistä kamppailua tyyliin kertoimenlaskijat vastaan sinä, vaan ne kaverit hommaavat ihan oikeasti leipänsä sen firman pyörittämisestä. Kyllä minua itseäni ainakin kiinnostaisi enemmän se, saanko huomenna makkaraa leivän päälle kuin se, mitä joku yksittäinen vedonlyönninharrastaja (tai vaikka sata sellaista) on minusta ja firmastani mieltä.
Tähän pitää toki lisätä, että en edelleenkään ota kantaa siihen, mikä on paras liiketoimintastrategia vedonlyönnissä, mutta jos panosten rajoittaminen tai tilien sulkeminen parantaa jonkun firman tulosta pitkällä aikavälillä niin totta hemmetissä niillä on oikeus tehdä niin.
Xavin selitys lyhyesti: vedonlyöntiyhtiö ts.bookkeri on kuten mikä tahansa yritys: tarkoitus on vain ja ainoastaan tuottaa osakkeenomistajille voittoa!
Mutta muistutuksena: aina on niitä jotka "voittavat" bookkerin ja saavat näin voittoa ja aina on niitä jotka rahoittavat ohipeleillään yrityksen toimintaa... Ja jos yhtiö tuottaa vain tappiota edessä on konkurssi eli toiminta seis. Tästähän on monia esimerkkejä (ihme kyllä!?) myös vedonlyönnissä.
Kaikkihan me haluamme olla tuossa "voittavassa" porukasssa, mutta aina se ei olekaan niin helppoa... :wink: :roll: :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


BetMaker
Jäsen
Viestit: 726
Liittynyt: 23.08.2003, 15:48
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Petäjävesi

Viesti Kirjoittaja BetMaker »

Työnnetään omaa lusikkaa soppaan. Xavi on ihan oikeassa siinä, että mitään leikkiä tämä ei bookkereiden kannalta ole, ja ilmaista rahaa ei jaeta. MUTTA...yksi menestyvän vedonlyöntifirman perusta on tarjota voittamisen illuusio. Ei ole hyväksi, jos huhut alkavat kiertää, että sieltä ja sieltä ei voi oikeasti voittaa mitään ilman, että panoskatot iskevät. Näin ollen monet myös antavat voittavien vedonlyöjien voittaa (tiettyyn pisteeseen asti), ja häviävien hävitä. Minun mielestäni muuten nämä ns. sekstettejä lätkivät tuulipuvut muodostavat enemmistön pelien vaihdosta, ja "oikeasti" pelaavat kuuluvat ihan selkeästi vähemmistöön. Tämä mahdollistaa menestyvän liiketoiminnan, ja voittamisen illuusio säilyy niilläkin, jotka kerran kahdessa viikossa voittavat yhden suosikkipainotteisen sekstetin, mutta jäävät jatkuvasti pitkässä juoksussa tappiolle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

<u>TENNIS 2007</u>
Pelattu 116 peliä
Oikein 50, Push 3

Pelattu 183.5 yks.
Voitettu 208.67 yks.

Palautus% 113.7

päivitetty 1.2.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Sanon nyt itsekkin mielipiteeni sen pahemmin oikeasti asiasta pintaa syvemmältä tietämättä. Mielestäni panosten rajoittaminen kyllä pistää miettimään mitä tämä firma oikein pelkää? Onko heillä paljon velkoja, konkurssi uhkaa vai mistä oikein on kyse? Kyllä mielestäni "tasapainoinen" ja "itseensä luottava" firma uskaltaa ottaa isompiakin vetoja vastaan, jolloin ei tarvitse mihinkään kikkailuun ryhtyä.
Kaikenlainen negatiivinen toiminta varmasti kiirii tehokkaasti nykyään netin kautta, joten mielestäni on hyvin tärkeätä pitää julkisivu puhtaana ja toimia myös kaikkien moraalisten "sääntöjen" mukaan.

Meillä jokaisella on niin erilaisia tapoja pelata ja en minäkään jaksaisi kovin kauaa "nappuloilla" pelata vaan vaihtaisin aika varmasti firmaa. Nykyään internet vedonlyönti alkaa olla jo yleistä ja firmoja paljon, joten kilpailu pitää varmasti huolen siitä että tarjontaa löytyy muualtakin. Siis miksi itkeä yhden firman toimintaa kun voi mennä muuallekkin pelaamaan?

Pelaan itse vetopörsseissä ja minun budjetilleni "panoskatot" ovat olleet riittävät. Lisäksi kun ottelut pelataa joka tapauksessa sääntöjen mukaan, niin ei tule ikäviä peruutuksia tai "hups, laskimme kertoimen väärin ja muutamme sitä näin jälkikäteen.", joten siellä on vähemmän harmia...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Xavi en tarkoittanut esimerkkejä otettavaksi kirjaimellisesti, vaan toivoin että löydät siitä pointin. Aina parhaat ja eniten työtä tekevät voittavat, ja on moraalisesti arveluttavaa pysäyttää heidät hihasta vedetyillä vippaskonsteilla siinä vaiheessa kun huomataan että nyt tulee takkiin. Mennään ikäänkuin muuttamaan sitä asetelmaa mikä lähtötilanteessa oli kun huomataan ettei pärjätäkkään enään rehellisesti niillä korteilla mitkä alussa kaikille jaettiin. Teet työtä ja yllät tavoitteeseen ja sitten isketään vyön alle.

Kyllä vedonlyönniltä katoaa kaikki pohja jos ei voi voittaa teki niin tai näin. Veikkaus ehkä pitää pientä palautusprosenttia vedonlyöjille, mutta ei muuttele kertoimia siinä määrin eikä rajoita yksittäisen henkilön asettamia panoksia.

Huono kuva on jäänyt useista nettivedonvälittäjistä. Betfairin sivut eivät toimi kun löytyy mojova kohde ja yrittää mennä pelaamaan, tämä tapahtui juurikin muutama tunti sitten ja toimimattomuus jatkuu edelleen. SSP:n sisään rekisteröinti ei onnistu eikä asiakaspalvelu vastaa, rahat kuitenkin meni tilille jota ei pysty käyttämään. Centrebetin listoilta tuntuu alvarinsa häviävän kohteita yhtäkkiä ja playit rajoittaa pelaajien pelioikeuksia johonkin naurettavaan summaan.

Kovin monen kanssa en vielä ole edes ollut tekemisissä mutta kaikki tuntuvat mättävän enemmän tai vähemmän, nyt 90% kaikista tuntuu kusevan nilkoille. Tai sille ainakin tuntuu kun on veikkauksen kanssa ollut ainoastaan tekemisissä ja kaikki on aina toiminut. Jos veikkauksen palautusprosentti paranisi vielä hieman unohtaisin nämä nettiyhtiöt oitis.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peke71
Jäsen
Viestit: 57
Liittynyt: 30.11.2003, 13:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Peke71 »

No eiköhän ainakin betfairin etu ole, mitä enemmän saavat peliä sisään. Heille kun ei tuolla ottelun tuloksella ole merkitystä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Veikkauksen vertaaminen nettibookkereihin on täysin järjetöntä, koska Veikkauksen vaihdosta tulee nykypäivänä jo varmasti yli 90% todellisilta amatööreiltä ja noilla peliehdoilla se tarkoitta käytännössä sitä, että vaikka kertoimet heitettäisiin nopalla, niin voittoa virtaisi sisään (noin kärjistetysti... :wink: ). Jos taas kansainvälisesti tunnetu yhtiö tekee kertoimenasettelussaan jatkuvasti virheitä, niin se tuntuu varmasti nahoissa ja raskaasti. Tässä on siis syy, miksi pitää olla käytössä (ainakin jonkinlaiset) panoskatot (+tietysti sopupelimahdollisuudet).
playerone kirjoitti:Mennään ikäänkuin muuttamaan sitä asetelmaa mikä lähtötilanteessa oli kun huomataan ettei pärjätäkkään enään rehellisesti niillä korteilla mitkä alussa kaikille jaettiin. Teet työtä ja yllät tavoitteeseen ja sitten isketään vyön alle.
Tätä ajatusmallia minä en vain voi käsittää. Jos maidon tuottajahinta nousee, niin eikö kaupalla ole oikeus nostaa maidon hintaa, ettei tule tappiota?? Jos tänään olet saanut maitoa 10 senttiä/litra, ei se tarkoita, että myös ensi viikolla saat ostaa sitä samalla hinnalla. Vedonlyöntimarkkinoilla tappion estämiskeinot ovat vähissä. Panosten rajoittamisen sijaan firmat voisivat toki pienentää palautusprosenttiaan, mutta yhtä lailla siitä valitettaisiin.
playerone kirjoitti:Aina parhaat ja eniten työtä tekevät voittavat, ja on moraalisesti arveluttavaa pysäyttää heidät hihasta vedetyillä vippaskonsteilla siinä vaiheessa kun huomataan että nyt tulee takkiin.
Moraalisesti arveluttavaa??? Yritä nyt hyvä mies ymmärtää, että liikeyrityksen idea on tuottaa voittoa. Jos se ei onnistu, niin toinen vaihtoehto on pistää lappu luukulle. Onko se sitten parempi, että firmat kaatuvat alta aikayksikön ja pelaaminen loppuu kokonaan. Itse ainakin pelaan mielummin edes astetta huonommilla ehdoilla kuin lopetan kokonaan.

Ja mitä noihin valituksiin nettibookkereista tulee, niin betfairia ei todellakaan kiinnosta, kuinka hyviä tarjouksia siellä on. He tekevät voittoa vaihdon perusteella. SSP ja sen maine puolestaan pitäisi olla jokaisen vedonlyönnin harrastajan tiedossa. Ja centrebet on yksi markkinoiden parhaista ja vakaimmista yhtiöistä, joten jos sekin tuntuu sinusta käyttävän "vippaskonsteja" niin suosittelen todellakin palaamaan paikalliselle ärrälle vetoja tekemään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


Peke71
Jäsen
Viestit: 57
Liittynyt: 30.11.2003, 13:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Peke71 »

Tuo panosten rajoittaminen lienee ihan markkinointijuttu, koska jos aina paljon pelattuja kertoimia pudotetaan, se vie mielenkiintoa asiakkailta. Panoksia rajaamallahan saadaan hyvä kerroin tavallaan jaettua useamman pelaajan iloksi, joskaan siitä ei juuri iloa tosissaan pelaaville ole.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Peke71 kirjoitti:Tuo panosten rajoittaminen lienee ihan markkinointijuttu, koska jos aina paljon pelattuja kertoimia pudotetaan, se vie mielenkiintoa asiakkailta. Panoksia rajaamallahan saadaan hyvä kerroin tavallaan jaettua useamman pelaajan iloksi, joskaan siitä ei juuri iloa tosissaan pelaaville ole.
Aika fiksu perustelu, näinpä se asia varmaan onkin. Tosin playitin kohdalla myöskään kertoimet eivät ole ratkaisevasti suurempi tai pysy yhtään sen paremmin kohdallaan.

Meillä ei nyt Xavin kanssa mene ajatukset lainkaan yhteen joten ehkä kädenvääntö pitäisi lopettaa. Minun esimerkkini eivät mene perille aivan niinkuin olen ne ajatellut ja minä en osaa nyt oikein soveltaa tähän maitokauppa esimerkkiäsi vaikka sen ajatus sinällään pitääkin paikkansa. Taidat olla itse maatilan isäntä ja yrität mainostaa maitoa tässä keskustelussa :lol:

Me nyt vain olemme eri mieltä tästä :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Olen kyllä Xavin kanssa samaa mieltä siitä, että jokainen firma harjoittaa liiketoimintaansa parhaaksi katsomallaan tavalla. Nämä panosta rajoittavat firmat haluavat asiakkaikseen "huonoja" vedonlyöjiä ja se on niiden liiketoiminnan kannalta ehkä hyvä asia. Toisaalta löytyy myös paljon välittäjiä, jotka eivät pelkää suurempiakaan panostuksia voittavilta pelaajilta. Nämä ovat monesti taitavampia kertoimien asettelussa ja liikuttelussa, ja hallitsevat riskit tällä tavalla. Minusta näistä on vähän turha avautua, koska itselleen sopivia välittäjiä löytyy varmasti maailmalta useita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


rauno
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 10.09.2004, 14:05
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Panoksien rajoitukset

Viesti Kirjoittaja rauno »

[quote="playerone"]Olisiko jollakulla listaa eri yhtiöiden asettamista maksimirajoituksista yksittäisen pelin panokselle?quote]

Kinnostaisi kyllä tietää, onko uhka kohdata panoskatto todellinen.

Kysyy nimim. kehitinkö kymmenen vuotta jalkapallotodennäköisyyslaskentaa - turhaan :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rauno

Minikommentit


blortto
Jäsen
Viestit: 560
Liittynyt: 18.01.2003, 13:15

Tuotto: +4.19 yks.

Palautus%: 100.92%

Panosten ka: 3.53 yks.

Vetoja: 129

Pisteitä: 107

Re: Panoksien rajoitukset

Viesti Kirjoittaja blortto »

rauno kirjoitti:Kinnostaisi kyllä tietää, onko uhka kohdata panoskatto todellinen.
Totta kai on, mutta riippuu täysin käytetystä firmasta ja pelattavasta sarjasta. Esimerkiksi Centre, joka ei ilmota panoskattojaan, laskee kerrointaan pohjoismaisissa divareissa parin sadan panostuksen jälkeen - jokaisen toki tapauskohtaisesti. Tämä on toki varsin riskitöntä, mutta ajaa varmasti asiakkaita muualle.

Toisilla lisäpelit kielletään, koska kerroin ei muutu välittömästi (esim. Skybet) ja toiset laskevat kerrointa lennossa rajoittaen panosta (esim. Centre). Sarja, jolla on suurempi pelaajakunta, mahdollistaa suuremmat panokset. Vastaavasti pienempää kerrointa voi lyödä suuremmilla panoksilla kuin kuin altavastaajaa jne.

Vedonlyöntitoimistojen riskinhallinnan voi "kiertää" siirtymällä panoksen muuttuessa seuraavaksi parhaan alkuperäistarjouksen tarjoavaan firmaan, mutta kokonaiskerroin tottakai laskee alkuperäisestä.

Taas yksi parametri lisää huomioitavaksi :) Onnea valitsemiisi peleihin!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Itsellä unibet laittoi katon 800 euroon kolmeksi päiväksi voitettuani viikon aikana unibetiltä noin 8000. Kolmen päivän päästä se nousi taas jonnekin pariin tonniin kun ei ollu niin kovia voittoja takana. Panoskattohan sitten nollautuu kun kohteen kerroin muuttuu, eli taas voi lyödä kattoon asti uudella kertoimella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Itsellä unibet laittoi katon 800 euroon kolmeksi päiväksi voitettuani viikon aikana unibetiltä noin 8000. Kolmen päivän päästä se nousi taas jonnekin pariin tonniin kun ei ollu niin kovia voittoja takana. Panoskattohan sitten nollautuu kun kohteen kerroin muuttuu, eli taas voi lyödä kattoon asti uudella kertoimella.


En usko että panosten rajoittaminen johtui voitoista. Minulla on aina ollut (en pelaa futista !) toi n. 800e tietyissä lajeissa panoskattona, todella harvoin olen saannut suoraan yli 1.5 kertoimiselle kohteelle yli 1000e panosta suoraan, tietenkin hyväksynnän kautta saa joskus lisää. Minulla Unibet ei ole muuttanut ikinä tuota lajikohtaista suoran hyväksynnän kautta tulevaa panosrajaansa ,vaikka olen voittanut viikossa tuurilla aika paljon enemmän kuin tuon 8000e (jotka on kaikki kyllä varmaan hävitty). Luulen että Unibet on aika lailla Expektin tasoinen firma ja silloin puhutaan noin 50 000-100 000e voittoputkista ennen kuin pelaamista aletaan vaikeuttaa. Tuskin tekisi Unibetin maineelle hyvää aloittaa rajoittaa 8000e voittojen jälkeen jo pelaamista, Unibet ei kuitenkaan ole mikään betandwin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Täältä palstalta löytyy varmaan paljon pelaajia jotka pelaavat Nordicbetille. Mites muilla onko panoskattoa monella muulla pienennetty? Tuntuu jotenkin oudolta kuinka nopeasti kertarysäyksellä omat panoskattoni laskivat. Varmaan reilun kuukauden ajalla vedin joku reilu 10 kohdetta jotka osu sen verran hyvin, että voittoa tuli hieman reilu 1000€. Tuon jälkeen naamakohtanen panoskatto tippukin 66% ja nyt saa esim koriksen totalseihin johon ennen sai pistää reilu 300€ enään hieman yli 100€ lyötyä.

Mites muilla millasia alennuksia panoskattoihin on teillä tullut ja kuinka paljon voittoja tämä vaati?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tallipoika
Jäsen
Viestit: 2431
Liittynyt: 02.03.2003, 12:00
Pisteitä: 1876
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja tallipoika »

Eilen ei mennyt Nordicbetille läpi 30 Euroa otteluun Jokerit-Blues! 20 Euroa kelpasi, että katot on ilmeisesti kohde/pelaajakohtaisia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

S.Sukkela kirjoitti:Täältä palstalta löytyy varmaan paljon pelaajia jotka pelaavat Nordicbetille. Mites muilla onko panoskattoa monella muulla pienennetty? Tuntuu jotenkin oudolta kuinka nopeasti kertarysäyksellä omat panoskattoni laskivat. Varmaan reilun kuukauden ajalla vedin joku reilu 10 kohdetta jotka osu sen verran hyvin, että voittoa tuli hieman reilu 1000€. Tuon jälkeen naamakohtanen panoskatto tippukin 66% ja nyt saa esim koriksen totalseihin johon ennen sai pistää reilu 300€ enään hieman yli 100€ lyötyä.

Mites muilla millasia alennuksia panoskattoihin on teillä tullut ja kuinka paljon voittoja tämä vaati?
Itsellä on Nordicille ollut maksimipanos 2/3 "normaalista" maksimista jo hyvän aikaa. Vielä enemmän tosin harmittaa, kun sai aika herkästi monoa Bet365:ltä, joka on yksi todella suurista välittäjistä. Tämä on varmasti käynyt muillekin täällä. Laittakaa PM jos olette saaneet Bet365:lle "kiertotien" toimimaan :?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FUFISH
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 26.07.2004, 11:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja FUFISH »

Veikkauksen livevedoissa 20€ panosrajoitus joka on ihan naurettava, tosin taitaa olla kaikilla sama. Tietääkö joku miten tota saa ylemmäks? Ajattelin mäkihyppyä vetää liveen yks päivä, mut eihän nois rajoituksissa oo mitään järkee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin