Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 16.01.2018, 12:49

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Aloittelijan kysymys?
ViestiLähetetty: 25.09.2003, 20:25 
Status: JäsenLiittynyt: 22.09.2003, 11:29Viestit: 22Paikkakunta: Jyväskylä
Pisteitä: 0
Olen pelannut useamman vuoden pääasiassa pitkävetoa ja vakiota niin sanotusti "suunnilleen omillaan". Käytännössä olen siis tasaisin väliajoin siirtänyt lisää rahaa pelitilille. Pelaamiseni ei ole ollut missään nimessä kovin analyyttistä.
Sain vihdoin avattua pelitilin Centrebetille ja nyt kiinnostaisikin yrittää pelaamista harkitummin

Olen huomannut, että tälläkin palstalla ihmiset laskevat itse todennäköisyyksiä otteluille.
Käsittääkseni tällä toimitaaan siten, että jos saadaan paremmat prosentit jollekin joukkueelle kuin vedonvälittäjän kertoimet kertovat, on se joukkue pelattava?

Miten laskette todennäköisyyksiä esimerkiksi jääkiekolle ja käytättekö siinä apuna jotakin ohjelmaa? Ja jos käytätte niin minkälaisia?

Olen yrittänyt etsiä tietoa tästä mutta en ole löytänyt niin rautalangasta väännettyä tietoa kuin kaipaisin.

Kiitoksia jo etukäteen!
0
  Profiili

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.09.2003, 20:55 
Status: JäsenLiittynyt: 06.02.2003, 15:08Viestit: 641
Pisteitä: 0
"Olen pelannut useamman vuoden pääasiassa pitkävetoa ja vakiota niin sanotusti "suunnilleen omillaan". Käytännössä olen siis tasaisin väliajoin siirtänyt lisää rahaa pelitilille. Pelaamiseni ei ole ollut missään nimessä kovin analyyttistä.
Sain vihdoin avattua pelitilin Centrebetille ja nyt kiinnostaisikin yrittää pelaamista harkitummin"

8)

"Olen huomannut, että tälläkin palstalla ihmiset laskevat itse todennäköisyyksiä otteluille.
Käsittääkseni tällä toimitaaan siten, että jos saadaan paremmat prosentit jollekin joukkueelle kuin vedonvälittäjän kertoimet kertovat, on se joukkue pelattava?"

Aivan. Jos arvioit merkille todennäköisyyden 55% ja vedonlyöntiyhtiön kerroin on 2.00 on merkki pelattava koska odotusarvo ylittää luvun 1.00:
0,55*2=1.10

"Miten laskette todennäköisyyksiä esimerkiksi jääkiekolle ja käytättekö siinä apuna jotakin ohjelmaa? Ja jos käytätte niin minkälaisia?

Olen yrittänyt etsiä tietoa tästä mutta en ole löytänyt niin rautalangasta väännettyä tietoa kuin kaipaisin."

Tapoja on monenlaisia, jokaisella varmaan vähän erillainen.

Tuolla lisää infoa:

http://www.annabet.com/modules.php?name ... askenta#62

"Kiitoksia jo etukäteen!"

No probleemo
0
  Profiili

Viestin otsikko: Re: Aloittelijan kysymys?
ViestiLähetetty: 26.09.2003, 09:11 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2003, 00:21Viestit: 2128
Pisteitä: 9
antero kirjoitti:
Miten laskette todennäköisyyksiä esimerkiksi jääkiekolle ja käytättekö siinä apuna jotakin ohjelmaa? Ja jos käytätte niin minkälaisia?

http://personal.inet.fi/koti/juha.piste/faq/voima.htm

Tuolta löytyy ainakin alkuun hiukan tietoa voimalukujen tekemisestä.

Lisäksi vanhoja viestejä selailemalla löydät paljon hyödyllistä tietoa ja tietysti aina voi kysyä lisää ;)
0

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia