Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 16.12.2017, 04:05

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Suurten jalkapallosarjojen vastaavuus
ViestiLähetetty: 23.11.2009, 09:51 
Status: JäsenLiittynyt: 07.07.2009, 15:38Viestit: 76
Pisteitä: 0
Voiko mielestänne yhdestä sarjasta kerättyä tilastotietoa soveltaa toiseen sarjaan? Esimerkiksi Valioliigasta kerättyä tietoa soveltaa Serie A:han tai La Ligaan?
Tarkoitan, että minulla on tilastoja, kuinka eritasoiset joukkueet pelaavat toisiaan vastaan.
0
  Profiili

Viestin otsikko: Re: Suurten jalkapallosarjojen vastaavuus
ViestiLähetetty: 23.11.2009, 13:03 
Status: JäsenLiittynyt: 16.03.2004, 18:33Viestit: 4653
Pisteitä: 2278
Kassa: +29.09 yks. Palautus%: 105.94% Panosten ka: 1.38 yks. Vetoja: 354
Sueño del Sillonbol kirjoitti:
Voiko mielestänne yhdestä sarjasta kerättyä tilastotietoa soveltaa toiseen sarjaan? Esimerkiksi Valioliigasta kerättyä tietoa soveltaa Serie A:han tai La Ligaan?
Tarkoitan, että minulla on tilastoja, kuinka eritasoiset joukkueet pelaavat toisiaan vastaan.

Mun vaatimaton mielipide näin äkkiseltään; eli ehdottomasti ei voi. Esim. tasoerot Valioliigassa kautta La Ligassa aivan erilaiset (Epsanjassa huima kärki, tasoerot isommat kuin Englannissa), erilaiset pelityylit ja maalimäärät (esim. Ranskan ykkös ja kakkos liigassa pelataan kaudesta toiseen pirun vähämaalisia otteluita, mistähän johtunee onkin toinen juttu... ja mistä johtuu että tylsän( :?: ) futiksen Saksassa ja Bundesliigassa tulee paljon overeita?) jne...
Ilmeisesti tarkoitat ihan 1X2 -arvioita, mutta itse en lähtisi toisen sarjan statseja soveltamaan eri liigaan. Ajan haaskausta, vai?
0
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 23.11.2009, 20:04 
Status: JäsenLiittynyt: 07.07.2009, 15:38Viestit: 76
Pisteitä: 0
Hese kirjoitti:
Sueño del Sillonbol kirjoitti:

Mun vaatimaton mielipide näin äkkiseltään; eli ehdottomasti ei voi. Esim. tasoerot Valioliigassa kautta La Ligassa aivan erilaiset (Epsanjassa huima kärki, tasoerot isommat kuin Englannissa), erilaiset pelityylit ja maalimäärät (esim. Ranskan ykkös ja kakkos liigassa pelataan kaudesta toiseen pirun vähämaalisia otteluita, mistähän johtunee onkin toinen juttu... ja mistä johtuu että tylsän( :?: ) futiksen Saksassa ja Bundesliigassa tulee paljon overeita?) jne...
Ilmeisesti tarkoitat ihan 1X2 -arvioita, mutta itse en lähtisi toisen sarjan statseja soveltamaan eri liigaan. Ajan haaskausta, vai?

No asia tuli sitten selväksi.
0
  Profiili

ViestiLähetetty: 23.11.2009, 20:07 
Status: JäsenLiittynyt: 08.04.2005, 16:31Viestit: 175Paikkakunta: Hki
Pisteitä: 2
Tylsä futis ja Bundesliiga ei ihan sovi samaan lauseeseen...
0

ViestiLähetetty: 23.11.2009, 20:47 
Status: JäsenLiittynyt: 16.03.2004, 18:33Viestit: 4653
Pisteitä: 2278
Kassa: +29.09 yks. Palautus%: 105.94% Panosten ka: 1.38 yks. Vetoja: 354
Cecers kirjoitti:
Tylsä futis ja Bundesliiga ei ihan sovi samaan lauseeseen...

No sitä tuossa kysymysmerkillä tarkoitin. Monet jauhavat Saksan futiksen tylsyydestä, mutta maaleja tehdään sarjassa enemmän kuin muissa huippuliigoissa.
0
  Profiili Seuranta

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia