Tänään on 28.03.2024, 16:32.

LeaguePad

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Sly_Dog
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: 01.04.2003, 21:45
Pisteitä: 0

LeaguePad

Viesti Kirjoittaja Sly_Dog »

Tuli tossa eteen http://www.leaguepad.com/features.htm ohjelma, onko joku hommannut.

Siis kyllä tällä foorumillakin varmasti friikkikoodaajia on jotka tekisi hyvän ohjelman ja pistäisi myyntiin vain. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Hienoltahan tuo näytti... mutta pisti tossa silmään toi tietojen päivitys.

Hyvältähän tuollainen datamäärä näyttää, mutta tiedot pitää joko itse syöttää ohjelmaan tai hakea zippi ohjelman nettisivuilta, joihin <b>joku ohjelmankäyttäjä</b> ne on lähettänyt. Eli ohjelmantekijä ei vastaa datasta ja datan olemassaolollekaan ei siis anneta takuita.

Ei auttaisi muuta kuin toivoa että joku erittäin avulias aatu pitäisi tiedot ajantasalla.

Ensimmäinen asia johon minä tuon systeemin koodarina panostaisin olisi tuo eli automaattipäivitykset ja datan päivittäinen ylläpito.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sly_Dog
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: 01.04.2003, 21:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Sly_Dog »

No juu automaatti päivitys puuttuu tosiaan, huomasin just.

Nyt mulla on se ladattu ja rekisteröity :P jos siihen vaikka tulisi päivitys joskus :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pena2100
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 14.01.2004, 12:05
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja pena2100 »

Käyttääkö joku aktiivisesti League Padia todennäköisyyksien hankintaan? Millaisia kokemuksia on todenäköisyysarvioista? Itsellä ainakin tuntuu, että ohjelma yliarvioi altavastaajien todennäköisyysprosentteja (ManU - Southampton 44,7% 32,2% 23%) vrt. Tip-Ex (77% 20% 9%)
Kumpikohan on lähempänä totuutta? Ohjelman arviothan perustuvat käyttäjän antamiin tilastoihin. Mutta eihän tilastot miksikään muutu riippumatta kuka ne sinne kirjaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin