Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 20.02.2018, 00:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Bookkerit joilla API?
ViestiLähetetty: 15.07.2015, 10:29 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2003, 09:40Viestit: 1491
Pisteitä: 33
No niin pellepelottomat ja muut ropelihatut. Tässä orastavaa kiinnostusta olisi taas vedonlyöntiharrastetta kohtaan, niin kyselempä teiltä millä buukkereilla on jonkinlaisia API-toiminnallisuuksia pelaajille tarjolla?

Lähinnä siis kertoimien hakua ja automatisoitua betsausta olisi hakusessa.

Pinnacle ja näemmä meidän Veikkaus on itellä nyt tiedossa. Joskus aikanaan Betfairilla taisi olla, mutta näinä muutamana päivänä mitä olen taas ollut "hereillä" niin kukaan ei ole tainnut vinkata vetoakaan kyseiselle lafkalle. :)

Eli lähinnä vedonlyöntimielessä varteenotettavat buukkerit kiinnostaa, ei auta vaikka olisi miten hyvä API jos kertoimet kusee. S.Mäenalahan se taitaa nykyisin olla se johtava Pelle Peloton, joskus taannoin MarkusM ja minä taidettiin olla innokkaimmat. :)
2
  Profiili

Viestin otsikko: Re: Bookkerit joilla API?
ViestiLähetetty: 17.07.2015, 15:55 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2003, 09:40Viestit: 1491
Pisteitä: 33
Mitä tässä nyt oon ite ehtinyt välillä tutkailemaan, niin heikkoa on tarjonta. Vetopörssit ovat oikeastaan ainoita Pinnyn ja Veikan lisäksi mistä olen löytänyt tietoa. Kerroinfiidejä toki saa muillekin buukeille, mutta se lienee tuttua.

No eipä siinä, näillä parilla mennään jos mennään ja minnekkä lopulta mennäänkään. :)
0
  Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia