Tänään on 28.03.2024, 17:53.

Vedonlyönti prosessi

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
bromeros
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 15.12.2009, 16:28
Pisteitä: 11

Vedonlyönti prosessi

Viesti Kirjoittaja bromeros »

Tuli ihan tämmöinen mieleen, että olisi mielenkiintoinen kuulla foorumilaisten menetelmistä mitä teette ennenkuin vedon lyötte sisään. Tämmöistä ketjua en ainakaan mistään vielä löytänyt. Avataan peli tässä itse. Kovasti olen koittanut menetelmiäni kehittää, mutta kovin yksinkertaisilta ne vieläkin tuntuu. Toistaiseksi tässä ei ainakaan vielä toki poikki olla, joten eikai se yksinkertaisuus välttämättä pahe ole. Eli itse asiaan:

-Ensin avaan oddsportalin ja avaan sarjat joita pelaan. (Valioliiga, Veikkausliiga, Ykkönen)
-Sitten itse modattu poisson excel, kirjanpito ja kerätyt tilasto tiedostot auki (xG yms.)
-Sen jälkeen valitsen kohteen mitä alan tutkimaan ja avaan kyseisen ottelun otteluennakot (whoscored, sarjan kotisivut, joukkueiden kotisivut, twitter.)
-Luettuani ennakot syötän oliverin kaavalla lasketut maaliodottamat hieman muokattuun poisson laskuriin, jossa otan huomioon sen hetkiset maaliodottamat mitkä on joka joukkueelle erikseen koti+
vierasotteluihin (ranking, tehty ennen kauden alkua, muokataan kauden kuluessa tarvittaessa).
-Viimeiseksi muokkaan maaliodottamia sillä kuuluisalla mutulla loukkaantumisten ja muiden ennakosta/muualta ilmenneiden asioiden johdosta.
-Lopuksi laskuri näyttää rajakertoimet 1x2, ahc ja totals vetoihin joista painan max yhden 1x2 tai ahc vedon ja yhden totals vedon sisään tasapanoksella 1% kassasta, koska seurannan perusteella teen niin parempaa tulosta. Haluaisin toki pelata kellyllä niinkun tosimiehet pelaa, mutta arviot vaan on välillä vielä niin härskisti pielessä, että kelly syö tulosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin