Tänään on 29.03.2024, 03:35.

Miten arvioit analyysiäsi?

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
vande
Jäsen
Viestit: 90
Liittynyt: 05.04.2004, 16:00
Pisteitä: 0

Miten arvioit analyysiäsi?

Viesti Kirjoittaja vande »

Mitä mieltä olette kausi- tai ajanjaksokohtaisten tnprosenttien arvioimisesta ohjelmallisesti? Mielestäni tähän ei tarvittaisi bookereilta kerättyä kerrointietokantaa (vai tarvitaanko) vaan

0. Tehdään arviot kaudelle/ajanjaksolle
1. Ohjelma valitsee satunnaisesti tnarvioita oletuksella, että valinta on ”oikein”
2. Lasketaan valinnalle ”tarjolla oleva kerroin” (1x2, AL, o/u, mitä tahansa) joka kyseisellä arviolla olisi ylikerroin
3. Tämän jälkeen haluttu Kelly-panos oletuskassasta
4. Pelin lopputulos määrää, voittaako ”pelivalinta” vai ei
5. Kun otetaan riittävän suuri otos tällä menetelmällä kauden/ajanjakson virtuaalipeleistä, nähdään, mihin arvoon kassa päätyy.

Oma hämärä ajatus tästä on, että tällaisella ohjelmalla pystyisi arvioimaan minkä tahansa lajin analyysiä. Kun otoksia on riittävä määrä ja virtuaalikassan loppuarvot halutuissa rajoissa, tämä antaisi analyysin tekijälle mielestäni nopeamman palautteen kuin pöytälaatikko. Vastaavasti kun sorvaa laskenta-algoritmiaan, näkee suoraan, mikä vaikutus on parametrimuutoksilla lopputulokseen.

Miten ylipäätään arvioitte analyysinne tarkkuutta/onnistumista?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mamba
Jäsen
Viestit: 595
Liittynyt: 11.03.2003, 17:18

Tuotto: +19.96 yks.

Palautus%: 102.00%

Panosten ka: 5.91 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 208
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mamba »

Ei tohon välttämättä tarvita bookkereiden kerrointietoja. Olen eri menetelmiä jonkun verran testaillut ja mun mielestä kelly oli oikein sovellu tähän hommaan.

Itte olen käyttänyt tälläistä systeemiä eli olen optimoinut omien konearvioideni laskukaavojen parametrit menneitten kausien tulosten pohjalta. Olen siis laskenut prosenttiarvioita useilla erilaisilla parametrien arvoilla. Arvioiden paremmuuden oon määrittänyt osuneiden merkkien todennäköisyyksien logaritmien summalla(-log p). Toi kaavan miinus kääntää vaan etumerkin plussaksi. Mitä pienempi logaritmisummasta tulee niin sitä tarkemmat arvioit on olleet. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että toi vaatii mielellään semmoisen tuhannen matsin otoksen. Eli yksi kausi ei oikein tahdo riittää. Logaritmisummia ei myöskään kannata hirveästi pyöristellä sillä neljännellä tai viidennelläkin merkitsevällä numerolla saattaa olla vielä merkitystä.

Tämä siis toimii jos haluat verrata useita todennäköisyysarvioita keskenään. Ja tietysti jos on olemassa kerroindataa niin bookkereiden kertoimia voi verrata samalla systeemillä.

Tämähän soveltuu kaikille pelimuodoille(1X2, ML, u/o, yms.).

Tästä oli tuolla jo aiempikin topicci.

viewtopic.php?t=688

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin