Tänään on 29.03.2024, 00:41.

Ristiriitainen tilanne

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Ristiriitainen tilanne

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Pörssi tuo enenevässä määrin mukaan yhden ristiriitatilanteen (törmäsin siihen itse viimeksi tänään). Jollain saattaisi olla uutisoitavaa liittyen esim. kotimaiseen jalkapalloon, mutta mikäli itse samaan aikaan yrittää "metsästää" pörssistä mahdollisimman korkeita kertoimia tapahtumalle, miksi kertoa uutisista esim. tällä foorumilla? Pitkälle samat henkilöt jotka tarjoavat kertoimia kotimaiseen jalkapalloon (ainakin 1 & 2 divareihin) lukevat 99%:lla varmuudella myös ylikerroin.com:a ja luonnollisesti tässä syntyy melko vakava eturistiriita. Ns. tavallisten bookkereiden kohdalla tilanne ei ole aivan niin paha, vaikka kyllä täällä varmaan niidenkin edustajia vierailee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Mä en kyllä tossa näe kovin pahaa ristiriitaa...Totta kai oma etu menee kaiken muun edelle. Ei edes täällä kannata huudella mitään ennenkuin oma "selusta" on turvattu, esim juuri pelaamalla itse ne kohteet joissa kerroin voi herkästi muuttua tms. Mitä väliä jollain rispectillä täällä foorumilla on jos se meinaa sitä että itse ei pääse samalla tavoittelemaan parasta mahdollista taloudellista hyötyä :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Pörsseissä vaan vedot "tärppää" toisinaan vasta muutamia minuutteja ennen niiden sulkeutumista, joten ei siinä vaiheessa ainakaan paljon kokoonpanotietoja yms. hyödytä postailla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

WinOrLoose:

Olen aivan samoilla linjoilla "veli venäläisen" kanssa eli ei minunkaan sydäntäni paljon lämmitä jos paljastan kullanarvoisia jippoja sillä seurauksella etten itse kerkeä vihjettä vetopörssissä käyttämään. Uskon vahvasti että valtaosa kyllä pitää "kultakaivokset" omana tietonaan ja jos jotain jää louhimatta niin reiluina sälleinä ne voidaan sitten paljastaa myös toisille.

En kyllä näe ristiriitaa sillä mielipiteitä vedonlyöntiin on niin monia ja VARMAA lopputulosta mahdotonta ennustaa, joten välillä kultakaivos vihje osoittautuukin katinkullaksi...

Minulla on eräs kaveri joka harrastaa vedonlyöntiä aivan päinvastoin kuin minä ja olenkin monesti meinannut ehdottaa että aletaan vain keskenämme lyömään vetoa. Kuitenkin kirjanpitoa ja rahanvexlausta tulee siinä määrin liikaa, että vetopörssi on paljon kätevämpi paikka vaikka siitä meneekin pieni provikka. Pointti oli siis että kukin pelaa tyylillään...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


thorn
Jäsen
Viestit: 1708
Liittynyt: 17.09.2003, 16:43

Tuotto: +54.63 yks.

Palautus%: 110.24%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 191

Pisteitä: 364
Viesti:

Viesti Kirjoittaja thorn »

Minä ainakin kerron vihjeet sitä mukaa, kun olen itse sijoittanut rahani niihin. Eli vihjeet tulevat noin 5min viivellä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Aivan hyviä näkemyksiä, mutta edelleenkään en usko olevan omien etujeni mukaista tyyli; "tule nyt pörssiin tarjoamaan X:lle huippukerrointa, Y:ltä tosin puuttuu puolet avauksen vakiopelaajista". Ja jos tieto on julkaistu esim. jossain "Länsi-Savon paikallislehden lauantainumerossa" niin sitä ei tiedä monikaan, mutta jos laitan sen tänne, sen tietää hetken päästä kaikki. Totta kai tiedon voi julkaista SEN JÄLKEEN kun on itse pelannut mutta kuten jo kerroin, pörsseissä ei aina niin vaan käydä lyömässä vetoa, vaan siellä tingitään, tingitään ja tingitään. Ja toisinaan käy niin, että tämä tinkiminen kestää lähes pelin alkamisajankohtaan asti.

Ja kuten Eltzu kertoi noista näkemyseroista, niin se on aivan totta (sillähän pörssi käytännössä elää). Mutta jos voin parhaimmillaan saada sekä "näkemysedun" (mikäli satun olemaan lähempänä oikeaa arvioissani) että esim. "kokoonpanoedun", niin otan kyllä molemmat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin