Sivu 1/1

Vermo 12.10.

Lähetetty:
Kirjoittaja Doug
Nordicilta:
Magnifique Laday - Herman Bess 2.30 1.55

Nyt olen ilmeisesti missannut jotain, sillä muuten ei tämä kerroinasetelma mene jakeluun. Ok, HB paras keulasta, jonne nyt päässee. Mutta kun Magnifique on hyvällä lähtöpaikalla ja paremmassa kunnossa, niin kyllä se minusta tämän parin suosikki kuuluu olla. Lisäksi Utala tuskin antaa keulahevosen vetää ihan hiljaa. Ainoa miinus ML:llä on Poro rattailla, mutta eiköhän pieni lähtö pelasta kusikisuorituksesta paljon.

Veeran Pehtoori - Vieskerin Potu 1.70 2.00

Lahjakkuus VP on tässä lähellä, kunhan matkalla ei tule ihan armotonta prässiä. Vieskerin Potu jää tuosta alussa ja sarjavalintakaan ei ole mennyt ihan nappiin.

Fiduciaire - No Pale 2.10 1.65

Molemmilla huono esitys alla, volttilähtö suosii Fiduciairea suhteessa enemmän. Holopainenkaan ei ole oikein ollut iskussa viime aikoina. Uskon, että F lepattaa viimeistään kovemman palan turvin ohi No palesta.

Re: Vermo 12.10.

Lähetetty:
Kirjoittaja thorn
Doug kirjoitti:Nordicilta:
Fiduciaire - No Pale 2.10 1.65

Molemmilla huono esitys alla, volttilähtö suosii Fiduciairea suhteessa enemmän. Holopainenkaan ei ole oikein ollut iskussa viime aikoina. Uskon, että F lepattaa viimeistään kovemman palan turvin ohi No palesta.
Millä perusteella suosii Fiduciairea enemmän? Fiduciairella ei kyllä No Palea kovempi pala ole.

Re: Vermo 12.10.

Lähetetty:
Kirjoittaja Doug
thorn kirjoitti:
Doug kirjoitti:Nordicilta:
Fiduciaire - No Pale 2.10 1.65

Molemmilla huono esitys alla, volttilähtö suosii Fiduciairea suhteessa enemmän. Holopainenkaan ei ole oikein ollut iskussa viime aikoina. Uskon, että F lepattaa viimeistään kovemman palan turvin ohi No palesta.
Millä perusteella suosii Fiduciairea enemmän? Fiduciairella ei kyllä No Palea kovempi pala ole.
Suosii sikäli enemmän, että voltista muutkaan eivät lähde ihan kuin linnut kämmeniltä. Olettaisin, että Fiduciaire saa tässä ihan hyvän juoksupaikan toisen radan letkasta ilman turhia revittelyjä. Auton perästä näin ei useinkaan ole käynyt.

Jälkimmäisessä kommentissa olet kyllä sikäli oikeassa, että esim. auton irrotessa F ei varmastikaan pärjää NP:lle, mutta kun matkaa ollaan taitettu pari kierrosta ja sen jälkeen pääsee selästä kääntämään, niin Utalan ajokki tulee loppua lujempaa.