Tänään on 19.03.2024, 04:10.

Pitkäaikaisveto SM-liigan voittaja

Eurooppalainen jääkiekkoilu.
Vastaa Viestiin
Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Pitkäaikaisveto SM-liigan voittaja

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Betfair - Jääkiekko - SM-liiga - Voittaja 2005/06


En oikein tajua Betfairin logiikkaa, että narreilla olisi suht hyvät mahdollisuudet päästä esim. 8 joukkoon keväällä? Kerroin viittaisi siihen mielestäni vahvasti. Tuntuu että sääli pleikkarit ovat jo taistelun alla tänä vuonna eli helppoa ei tule olemaan ilonaamoille sm-likan mestaruus. :D

Sarjataulukko tällä hetkellä www.sm-liiga.fi:

HPK 28 33 59
Kärpät 28 40 58
Tappara 28 19 58
HIFK 28 21 52
JYP 28 12 50
Ässät 28 -3 45
---------------------------
Blues 28 8 41
SaiPa 28 2 40
Ilves 28 -8 40
TPS 28 0 37
---------------------------
Lukko 28 -6 33
Jokerit 28 -20 32
KalPa 28 -52 22
Pelicans 28 -46 21

BACK (pikkuraha) kertoimia Betfairilla tällä hetkellä:

Blues 11.5
Saipa 130
Ilves 75
TPS 13 (kävi 14.5 äsken)
Lukko 95

Jokerit 6.8


Itse kysymys, keksiikö kukaan selitystä miksi näin valtavat erot kertoimissa Jokereihin nähden VARSINKIN Saipalla ja Lukolla vaikka vielä ovat korkeammalla sarjataulukossa? Tiedän toki että kausi on kesken, mutta noin suuret erot??? :0 Ratsastaako Zoukkaajat nyt vain vanhalla maineellaan että ovat (lähes) aina pudotuspeleissä mukana? Eli kansa lyö vetonsa suht sokeasti? No sehän tietää meille sitten rahaa :D

Kaiken huippu tässä on että Tapparalle on 6.2 ja HPK 8.6. Niin ja kattokaapas itse sarjataulukkoa kun kerran en meinaa saada henkeä oikein kirjoittaa teille sijoituksia. :) Kaikki vielä taulukossa ovat pelanneet tasan 28 matsia eli ei siis eroa muuta kuin vastustajien voimasuhteissa.

Ainut ehkä järkevä kerroin on Kärpille 2.68 joka voisi mielestäni vielä olla aika oikea sijoitukseensa nähden vaikka kerroin voisi olla hieman korkeampi. Muista en osaa itse yhtään sanoa kun kausikin on vielä kesken pahasti.

Tässä nyt vakavasti harkitsen sijoittavani Saipalle ja Lukolle 4e minimi panoksen. Sitähän olisi kiva sitten yrittää suretella (tai surra) pitkin kautta hupipelinä. :)

Vai pitäisikö LAY Jokrut pikemminkin jos saisi (alle) 8 kertoimella myydyksi?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Patessi
Jäsen
Viestit: 72
Liittynyt: 23.11.2004, 06:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Patessi »

Kiitos kun otit esille tuon aiheen. Itse kävin vetäisemässä 4 eurolla Ässiä kertoimella 150. Aika touhua, että Ässien kerroin oli sama kuin Kalpalla :shock:
2 eurolla sai tämän lisäksi kertoimen 170 :shock:
Vähän lisäjännitystä käydä keväällä Isomäen illoissa. Tänään TPS 6-0 näytti kyllä todella hyvältä, vaikkei TPS nyt mestaruustaiston kannalta mikään mittari olekaan :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Hyvä huomio oi arvon Patessi, sillä minulta jotenkin meni ihan ohi tuo Ässien kerroin, joka on tän hetkisen tilanteen mukaan aika huima. Jos sattuvat 8 joukkoon sillä kertoimella pääsemään, niin kyllä silloin kannattaa tosiaan se 4e(?) vaikka hävitä tai sitten suretat eli tilanne olisi esim. +-0e / +112.50e eli et häviäisi mitään, mutta pieni mahis saada reilu korvaus. :)

Kummallista että kukaan ei tunnu avaustani pahemmin kommentoivan, sillä minun mielestäni kertoimissa ei nyt ole oikein logiikkaa tai sitten en vain tiedä jotakin todella oleellista. Onhan huomioni kirjoitettu jo n. vuorokausi sitten. *katsoo malttamattomana kelloa* :)

Kai mä laitan LAY Jokrut keväällä jos kerroin silloinkin alle 10 ja pelaavat vielä sääli pleijareissa. Kyl luulis pohjamudista nousemisen kyllä syövän valtavasti energiaa kohti mestaruutta, joten mielestäni hyvin vaikeata uskoa heidän mestaruuteensa vaikka tunnustankin kannattavani hovinarreja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Re: Pitkäaikaisveto SM-liigan voittaja

Viesti Kirjoittaja Willy »

Eltzu kirjoitti:
Itse kysymys, keksiikö kukaan selitystä miksi näin valtavat erot kertoimissa Jokereihin nähden VARSINKIN Saipalla ja Lukolla vaikka vielä ovat korkeammalla sarjataulukossa?
Olisiko siksi, että Lukon ja Saipan materiaalilla mestaruuden vieminen on lähes mahdotonta, kun taas Jokerien materiaali riittää siihen mainiosti. Pitkä matka vielä play-offeihin ja Jokereillakin hyvin aikaa saada homma toimimaan. Ei noissa kertoimissa minusta mitään ihmeellistä ole.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Patessi
Jäsen
Viestit: 72
Liittynyt: 23.11.2004, 06:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Patessi »

Eilen sai Ladbrokesilta Ässille vielä 251 :shock: .
Laitoin sillekin yhden 2 euroa ja tänään se oli tiputettu 151een :lol:
Tuskinpa sentään minun panostukseni tuota aiheutti :roll:
Onhan Ässien mahdollisuus mestaruuteen pieni, mutta tuleehan tuosta joka tapauksessa aika huima oa., mikäli saa laskuissaan tuloksen mahdollisuudeksi edes sen 1%.
Sen jälkeen kun Miika Juntunen teki Porin Ikuisen Tuulen Stadionilla maalin Paris St. Germainia vastaan, olen uskonut ettei mikään ole mahdotonta :wink: Jazz ei hävinnyt kuin 1-4, vaikka PSGllä oli katsomossa kannustamassa niinkin kovia pelimiehiä kui Ronaldinho ja Nicholas Anelka :lol:
Tämä siis perusteluna sille, miksi Ässien 151 on pelikelpoinen kerroin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Willy:

Pakko kai olla vaihteeksi vastarannan kiiski, sillä en itse näe Jokruja hyvänä joukkoeena tällä hetkellä. Käsittääkseni heillä ei oikein toimi tuo "yhteispelaaminen" vaan sortuvat enemmän yksilöllisyyteen, mutta tästäkin on varmasti monia eri näkemyksiä.

Pitihän HIFK:n voittaa Lukko (ym. joukkoeet) pudotuspeleissä paperilla (helposti) 2005 keväällä, mutta kuinkas kävikään. Yritän sanoa että ei se materiaali aina ole kaikki kaikessa vaan myös monia muita tekijöitä saattaa olla ja todella pienestä kiinni loppujen lopuksi lopputulos. Tällä kertaa vastustajat ovat olleet Jokerien tapauksissa onnekkaampia?

Olen itse sitä mieltä että narrit eivät saa minua enään peli esityksillään iloitsemaan vaan pikemminkin kiroamaan, joten oma veikkaukseni on että eivät pääse 8. joukkoon keväällä. Mutta mistä sitä tietää vaikka olisivat (pronssi) mitallista taistelemassa loppujen lopuksi. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

Eltzu kirjoitti:
Pakko kai olla vaihteeksi vastarannan kiiski, sillä en itse näe Jokruja hyvänä joukkoeena tällä hetkellä. Käsittääkseni heillä ei oikein toimi tuo "yhteispelaaminen" vaan sortuvat enemmän yksilöllisyyteen, mutta tästäkin on varmasti monia eri näkemyksiä.
Kyllä, Jokerit on ollut käsittämättömän huono, mutta asian voi kääntää toisinkin päin. Noinkin karmealla pelillä ollaan säälipleijaripaikkaa perässä vaatimattomat 5 pojoa! 6 joukkoon matkaa 16 pistettä, joka sekään ei ole vielä mahdottoman paljon. Entä sitten, jos (kun) Jokerit saa pelinsä oikeasti kuntoon? Mistä löytyy kultajunan pysäyttäjä? Minun näkemykseni mukaan se löytyy vain Kärpistä ja Tapparasta, jos niistäkään. Mikään muu joukkue minua ei vakuuta, kun mestaruuspytyn kohtaloa tässä kohtaa miettii.

Jokereilla on kuitenkin tähän sarjaan niin laadukas joukkue, että on vaikea kuvitella, etteikö peli vielä loksahtaisi kohdilleen. Toisaalta tätä loksahtamista on saatu odotella jo pitkään ilman tulosta. Joulutauon jälkeen ruvetaan sitten saamaan vastauksia. Edelleen Jokerit on omissa lapuissa varteenotettava mestariehdokas.
Eltzu kirjoitti:
Pitihän HIFK:n voittaa Lukko (ym. joukkoeet) pudotuspeleissä paperilla (helposti) 2005 keväällä, mutta kuinkas kävikään.
Pakko kommentoida. Ison ja pahan IFK:n kohtaaminen oli erinomainen asia ja ainakaan näin Raumalaisnäkövinkkelistä IFK:n ei todellakaan pitänyt viedä sarjaa helposti. Näin kuviteltiin kai Helsinkiläisten hallitsemassa "me ollaan parhaita" -mediassa, ei siellä missä joukkueiden voimavarat osattiin puntaroida viisaammin. 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


karikar
Jäsen
Viestit: 270
Liittynyt: 13.01.2004, 07:56
Pisteitä: 165

Viesti Kirjoittaja karikar »

Expektin kerroin 250 Ilveksen mestaruudelle on mielestäni erittäin loukkaava kaikkia Ilvesfaneja kohtaan :cry:

Eihän tuossa kertoimessa ole matemaattisesti mitään järkeä
Paljonkohan olisi kerroin esim. välieräpaikalle tuollaisilla arvioilla :shock:

Kaikesta huolimatta, lupaan tarjota oluen kauden jälkeen, mahdollisesti potkut saaneelle kertoimenlaskijalle :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Vaikka kerroin olisikin vain 50, voi olla ettei osu tässä elämässä :wink:

Kuten sanoit, matemaattisesti tuo on aivan varmasti ylikerroin. Eipä oikein jaksa silti innostaa pelaamaan, paitsi juuri surettelu aikeissa näitä voisi pelailla jos kiinnostus riittää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Patessi
Jäsen
Viestit: 72
Liittynyt: 23.11.2004, 06:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Patessi »

Ihmeellistä ettei tuolla Betfairilla enempää käy kauppa tässä kohteessa. Luulisi että Ylikertoimen käyttäjilläkin olisi niin paljon näkemystä että kävisivät laittamassa vauhtia kaupankäyntiin :P

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Pelikassa kiittää pelikassan ystävää.
http://www.nitesade.net/patessi

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin