Tänään on 29.03.2024, 11:51.

Harjoitusottelut 31.7 (Pitsiturnaus 2009)

Eurooppalainen jääkiekkoilu.
Vastaa Viestiin
TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Harjoitusottelut 31.7

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

erik kirjoitti:mun runkkareissa mä aina vihjaan mitä mä myös pelaan :roll:
Mitähän vittuilua tämäkin nyt on olevinaan, sillä omat toimintatavat ovat juuri samanmoisia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Harjoitusottelut 31.7

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

TheSavageSam kirjoitti: Heti kun kokoonpanot ovat täydessä runkosarjakunnossaan ja Järvinen maalilla ja pelaajat saaneet itsestään jo kesäterästä sekä ketjukoostumukset saaneet hieman yhteenkuuluvuutta niin arvioni tuohon on varmasti hyvin lähellä omaasi.
Eikös Ahonen näistä kuitenkin alustavasti pikkusen edellä? Ainakin meriittejä löytyy enemmän suhteessa Järviseen. Tosin Järvinen varmasti potentiaalisempi kaveri, joten taitaa melko tasoihin peluutus mennä kauden aikana.

Itse en totalsiin koskenut, tosin under 55% oli lähempänä peliä. Sen verran poikkeuksellinen peliajankohta ym. tapahtuma, että ei oikein luotettavaa arviota uskaltanut tähän tehdä. Pelitavallisesti tosiaan vastassa oli erittäin underit joukkueet, ja uskalluksesta oli sitten kiinni miten ison under-arvion uskalsi heittää kehiin.

Peli nyt 0-1, kakkosta pelissä, mm. TSS:n arviolla riitti, ja itsellä vähän samansuuntainen.

http://www.jypliiga.fi/index.php?option ... &Itemid=48

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


erik
Jäsen
Viestit: 2040
Liittynyt: 25.07.2004, 12:46
Pisteitä: 0

Re: Harjoitusottelut 31.7

Viesti Kirjoittaja erik »

SavageSam kyllä siinä mielessä oikeassa että ehkä painotin runkosarjaa liikaa arviossani, koska tämä oli kaikesta huolimatta harkkapeli, oli tulos mikä tahansa, ehkä 60-65% underille oli liikaa..Uskon silti että Jyväskylässä pelataan suht. vakavasti, niin, tänä yönä!

Pakko yrittää nähdä noita harkkamatseja mahd. paljon niin voi sanoa jotain Ahosesta.

Mitä tulee poikkeukselliseen ajankohtaan niin 7ed. Pitsiturnausta, kaksi aikaisinta ottelu 11u-3o (3.5)!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Harjoitusottelut 31.7

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

Jooh. JussiQ oikeassa, erik kanssa oikeassa. Ainakin tällä kertaa kävi näin, että underi tuli ja olin väärässä siinä mielessä. Olen kuitenkin erittäin mielelläni väärässä, sillä siitä oppii eniten. Varsinkin kun näin koko ottelun.

Osuin toki oikeaan siinä, että Ahonen pelasi, mutta käsitykseni hänestä lienee pielessä, mistä todistelut nähtäneen ens kauden alussa tarkemmin. Joka tapauksessa tämä auttaa minua paljon hahmottamaan eri sarjojen välisiä suhteita ja eroavaisuuksia, mikä on hyödyksi pelaajasiirtoja analysoidessa.

Harkkapelejäkin kannattaisi varmaan hieman tutkia, sillä niitä kykenisi sitten paremmin analysoimaan ja saamaan niistä enemmän irti runkosarjaa ajatellen. Iso juttu kuitenkin on siinä, että kokoonpanot vaihtuvat melkoisen paljon runkosarjapeleihin, kun kärkimiehiä harjoituspeleistä puuttuu, joten tämä on osattava ottaa huomioon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Harjoitusottelut 31.7

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

erik kirjoitti:Pakko yrittää nähdä noita harkkamatseja mahd. paljon niin voi sanoa jotain Ahosesta.
Näkemäni perusteella Ahonen pelasi ihan hyvän pelin, mutta mitään paraatitorjuntoja ei mielestäni nähty. Lähinnä varmaa peruspelaamista. Mailapeli Ahosella vaikuttaisi olevan hyvässä kuosissa, sen verran fiksusti mies pari nopeampaa avausta jakeli.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin