Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 16.12.2017, 05:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: hämäläinen
ViestiLähetetty: 22.11.2009, 03:44 
Status: JäsenLiittynyt: 24.01.2004, 11:38Viestit: 5
Pisteitä: 0
Ottakaa vedoissa huomioon tuomari, jyp-lukko pelissä viheltänyt Hämälinen oli 99.9% pelannut itse lukkoa! Miten vitussa tommoinen pillipiipari voi edes olla pääsarjatasolla?
0
  Profiili

Viestin otsikko: Re: hämäläinen
ViestiLähetetty: 22.11.2009, 04:34 
Status: JäsenLiittynyt: 27.10.2006, 19:29Viestit: 2067Paikkakunta: Helsinki
Pisteitä: 532
Kassa: -13.75 yks. Palautus%: 98.34% Panosten ka: 2.95 yks. Vetoja: 280
änäri kirjoitti:
Ottakaa vedoissa huomioon tuomari, jyp-lukko pelissä viheltänyt Hämälinen oli 99.9% pelannut itse lukkoa! Miten vitussa tommoinen pillipiipari voi edes olla pääsarjatasolla?

Löytyiskös jotain persustelujakin, eivät vetäneet kotiinpäinkö :P ? Jäähyt esimerkiksi tasan 7-7.
0
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 22.11.2009, 22:32 
Status: JäsenLiittynyt: 27.02.2008, 13:07Viestit: 428Paikkakunta: Jyväskylä
Pisteitä: 9
KilgoreTrout kirjoitti:
änäri kirjoitti:

Löytyiskös jotain persustelujakin, eivät vetäneet kotiinpäinkö :P ? Jäähyt esimerkiksi tasan 7-7.

Se, että jäähyt menivät tasan ei välttämättä kerro mitään. SM-liigassa on kuitenkin kaksi päätuomaria joka ottelussa, joten oman soppansa tuo tuokin mukaan peliin.

Itse en tuosta mitään tiedä, mutta kuulisin mielelläni lisää ketjun aloittajalta.
0

ViestiLähetetty: 22.11.2009, 22:40 
Status: JäsenLiittynyt: 25.02.2003, 18:55Viestit: 11557Paikkakunta: Eura
Pisteitä: 6210
Kassa: +29.24 yks. Palautus%: 103.49% Panosten ka: 0.34 yks. Vetoja: 2474
Tais ketjun aloittajalta vaan petsit jäädä osumatta. Iteki Jypiä vedin, mutta ei kai tuo nyt tuomareihin kaatunut...

Jatkoajassa mielestäni todella asiallista keskustelua jyp-lukko -otteluketjussa jyväskyläläisiltä, ja sieltä voi varmaan lukea kommentit ottelun kulusta ja tuomareista. Sen verran osui silmään, että aivan täydellisesti tuomarit eivät tainneet onnistua, esim. kun JYPille oli annettu kolme jäähyä putkeen, niin tuomarit olivat ikäänkuin "pakotettuja" tasaamaan tilannetta, ja vierasjoukkue saikin sitten seuraavat kolme jäähyä :) Mutta mitä yhteenvetona jäi mieleen, niin ei siellä kumpikaan tuomareista hyötynyt.
0

Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 23.11.2009, 05:51 
Status: JäsenLiittynyt: 27.10.2006, 19:29Viestit: 2067Paikkakunta: Helsinki
Pisteitä: 532
Kassa: -13.75 yks. Palautus%: 98.34% Panosten ka: 2.95 yks. Vetoja: 280
Toivottavasti oli Hämäläiselle muutkin vetomuodot tuttuja, kuin 1X2. Änäristä muistuu viime kaudelta ottelu jossa taidettiin tuomita kotijoukkueelle kuusi perättäistä jäähyä, meillä on vaan totuttu pitämään kotiinpäin puhaltamista ehdottomana ja ulistaan heti, jos niin ei tapahdu. Ei auta RD:n muutankun läpsytellä kaljua ohimoansa rivakasti kämmenellä ja huutaa,että "Eh, eh ,eh voittoputki oli siinä". Valmentajilla ei ollut kuitekaan ottelun tuomarilinjasta kaiketi mitään urputtamista.
0
  Profiili Seuranta

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia