Tänään on 29.03.2024, 16:37.

Lätkävakio yleensä / kysymys

Eurooppalainen jääkiekkoilu.
Vastaa Viestiin
Waverunner
Jäsen
Viestit: 92
Liittynyt: 19.02.2004, 15:30
Pisteitä: 18

Lätkävakio yleensä / kysymys

Viesti Kirjoittaja Waverunner »

Terve,

Osaisko joku pelimies kertoa, onko lätkävakioon mitään järkeä käyttää haravia.

Itse olen silloin tällöin pelannut sellaisella vakiolla, jossa on seitsemän osittain vaihdeltua (paras tulos -1).

Nyt kun lätkävakiossa on usein 10-11 kohdetta, olen pari kertaa saanut "täysosuman", mutta silti voittanut vain joitain euroja (=helpohko kierros).

Olisin kysäissyt, että tietääkö joku, mikä on todennäköisyys esim. tossa tarkoittamassani haravassa saada se täysosuma, jos lapussa on kaikki oikein?

-------------------------------------------------------------------------

Ja toinen juttu mikä askarruttaa: Onko se huonompi juttu voittojen kannalta, että "varma" (=yksi merkki) menee pieleen kuin sellainen osittainvaihdeltu, jossa voi käyttää kahta merkkiä esim. 1 ja 2, mutta peli päättyy yllättäen X?

W

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Haravaoppaasta selviää tuo ensimmäinen, itsellä ei nyt ole sitä käsillä niin en vastaa. Etsi semmoinen jostain käsiisi tai sit joku semmoista näpeissään pitävä vastatkoon.

Toiseen kysymykseen eli kysymykseen kumpi mieluummin väärin, niin osittainvaihdeltu on mun mielipide ja varmaan jopa oikea vastaus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jarcon
Jäsen
Viestit: 538
Liittynyt: 24.01.2004, 14:38
Pisteitä: 30
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jarcon »

Juuri noin se on. Osittain vaihdellun ohi meneminen on parempi asia, kuin varma.

Ja äkkiä mietittynä todennäköisyys sille että saat täysosuman jos kaikki tuossa osuu on:

16/2^7(128)=0,125=12,5%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Waverunner
Jäsen
Viestit: 92
Liittynyt: 19.02.2004, 15:30
Pisteitä: 18

Viesti Kirjoittaja Waverunner »

Ok, kiitos vastauksista!

Tuleeko muuta noihin Vakion haraviin tms. mieleen tyyliin "good to know..."?

W

ps. huominen HIFK-Jokerit peli antaa HIFK:lle todella mojovan kertoimen! Tota peliä ne ei voi hävitä kotonaan (vaikka niin toivon :=)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin