Tänään on 29.03.2024, 02:18.

Monivetoon vihjeitä

Tänne voivat käyttäjät laittaa suosikkilinkkejään vedonlyöntiä koskien.
Vastaa Viestiin
Jimmy Dean
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 22.02.2003, 22:50
Pisteitä: 0

Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja Jimmy Dean »

eli blogistani löytyy vihjeitä 3 kohteen jalkapallo monivetoihin.
Käy tutustumassa:
http://moniveto.blogspot.com/

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun olet pelannut Millwallissa, selviät mistä tahansa." Kasey Keller

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

Nämä monivetovihjeet ovat omasta mielestäni sitä kuuluisaa "sahataan alapuolelta tikkaita joilla itse seistään"-osiota (anteeksi vaan), kun kuitenkin pelataan muuttuva kertoimisia kohteita. Mikäli vihjeet ovat erittäin hyviä, niin peesarit kyllä varmistavat, että todellisuudessa tulet vetelemään alikertoimia !

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jimmy Dean
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 22.02.2003, 22:50
Pisteitä: 0

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja Jimmy Dean »

Sinulla on hienon kannustava asenne jo ennenkuin ensimmäistäkään vihjettä on annettu. Monivedossa on niin paljon eri rivivaihtoehtoja ja lähinnä suuri massa pelaa alikertoimiset vaihtoehdot joka kierros ajattelematta mitään muuta kuin mahdollista kiinnisaamista pois, joten jos nyt kuitenkin katsotaan vaikka ne 12 ensimmäistä monivetoa missä mennään ja jatketaan jutustelua kanssasi sen jälkeen.
Pelionnea omiin vetoihisi ja kaikkea hyvää !

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun olet pelannut Millwallissa, selviät mistä tahansa." Kasey Keller

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

Kuten varmasti huomaat, mikäli luet tarkasti postaukseni, niin pyysin siinä anteeksi jo etukäteen mielipidettäni !
Enemmänkin postaukseni tarkoituksena oli tuoda esille ihan yleisellä tasolla tilanteen mahdottomuus, sillä puhdas 100% fakta on, että jokikinen lisäpanostus riville pienentää itse vihjaajan saamaa osutta voittopotista vihjeen osuessa !

Mitä tulee tähän, että massat pelaavat niitä alikertoimia, niin mikäli hiukankin vaivaudut tutustumaan tilanteeseen paremmin, niin tullet huomaamaan, että pelivaihtoihin ilmestyy viimeisen ½h aikana min.30% aina yhtäkkiä lisää. Ja nämä rahat eivät todellakaan ole niiden kaikista tyhmimpien veijareiden varoja, vaan isompien peliporukoiden rykäisyjä, jotka nimenomaan viime metreillä kyllä tunkevat tukkoon ainakin pahimmat tuulipukujen aiheuttamat vääristymät kerroinasettelussa.

Samaten onnea peleihin, mutta jahka tunteesi hieman rauhoittuvat, niin ehkäpä sinullekin aukeaa pointti jota mielestäni varsin ystävällisellä tavalla koitin tuoda esille, ehkäpä en siinä sitten kuitenkaan onnistunut, kun kerran se noin suuria tunteita sillä puolella sai aikaan, pahoitteluni siitä vielä kerran

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jimmy Dean
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 22.02.2003, 22:50
Pisteitä: 0

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja Jimmy Dean »

En nyt kyllä oikein ymmärrä mistä suurista tunteista sinä kirjoitit tuossa edellisessä viestissäsi. Sinun ei tarvitse pahoitella ollenkaan kirjoitustasi, jokaisella on toki oikeus kertoa mielipiteensä asiaan kuin asiaan. Itse olen ihan rauhallisella mielellä, olen ollut koko ajan. Niinkuin tuossa aikaisemmassa viestissä sanoin, katsotaan nyt kuitenkin ihan rauhassa vaikka nuo 12 ensimmäistä vetoa missä mennään ja keskustellaan sitten lisää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun olet pelannut Millwallissa, selviät mistä tahansa." Kasey Keller

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

Mielestäni olen tuossa yllä riittävästi koittanut tuoda ystävällisesti esille puhtaita faktoja. Koitetaan siispä toisella tavalla.

Kirjoitukseni eivät siis ota pätkääkään kantaa vihjeidesi laatuun, vaan siihen tosiseikkaan, että jokaikinen vihjeidesi perusteella tehty lisäpanostus pienentää omia voittojasi. Näiden tosiseikkojen valossa minun on pakko päätyä siihen lopputulokseen, että olet joko suuren luokan hyväntekijä joka haluaa lahjoittaa mahdollisimman paljon omista voitoistaan pois, tai sitten olet vain yksinkertaisesti stna tyhmä, mikäli et tajua yhtälön faktoja. Toivonmukaan kuitenkin kyse on vaihtoehto 1:stä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jimmy Dean
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 22.02.2003, 22:50
Pisteitä: 0

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja Jimmy Dean »

Tere!
Voidaan vaikkapa sitten sopia että tuo sinun toinen vaihtoehtosi on oikea.
Toivottavasti nyt helpottaa, pääsit nimittelemään ihmistä melko törkeästi jo kolmannessa viestissäsi.
Kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua. 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun olet pelannut Millwallissa, selviät mistä tahansa." Kasey Keller

Minikommentit


toimitusjohtaja
Jäsen
Viestit: 3766
Liittynyt: 04.04.2003, 16:26

Tuotto: +4774.74 yks.

Palautus%: 105.99%

Panosten ka: 12.16 yks.

Vetoja: 6560

Pisteitä: 3507

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja toimitusjohtaja »

Tuntuisi että Jimmylle ei vieläkään mennyt jakeluun jarihfin ajatus. Pakkohan jarihfin oli se noin lopulta esittää kun Jimmyltä menee vaan viestin ydin täysin ohi,ja tuntuu menevän edelleen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

Jimmy Dean kirjoitti:En nyt kyllä oikein ymmärrä mistä suurista tunteista sinä kirjoitit tuossa edellisessä viestissäsi. Sinun ei tarvitse pahoitella ollenkaan kirjoitustasi, jokaisella on toki oikeus kertoa mielipiteensä asiaan kuin asiaan. Itse olen ihan rauhallisella mielellä, olen ollut koko ajan. Niinkuin tuossa aikaisemmassa viestissä sanoin, katsotaan nyt kuitenkin ihan rauhassa vaikka nuo 12 ensimmäistä vetoa missä mennään ja keskustellaan sitten lisää.
12 ensimmäistä movivetoa eivät kerro vielä yhtikäs mitään, sen verran iso on pelissä varianssi. Varsinkin jos hakee alle 50 eurolla vähemmän pelatuimpia tuloksia. Todennäköisesti kassa kuihtuu ilman osumia eikä yksi iso voitto tarkoita hyvin pelattuja rivejä, mutta tämän kaikki varmaan tiesivätkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jimmy Dean
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 22.02.2003, 22:50
Pisteitä: 0

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja Jimmy Dean »

Tere taas !
Tuota noin..
Olen itse pelannut n. 12 vuotta ns. muuttuvakertoisia pelejä ja ymmärsin kyllä jarihfin pointin, jos blogini ansiosta pelaamani kertoimet muuttuvat alikertoimiksi niin sitten ei voi mitään. Suosio on kyllä tuolla blogissa käviöiden määrässä kieltämättä hiukan yllättänyt, joten voi tuossa väitteessä olla perääkin. Samoin on kyllä täysin itsestäänselvää ettei 12 vetoa kerro vihjeiden tasosta mitään, otin tuohon blogiini tietoisesti tiukan pelikassan jota yritän saada nostatettua.
Ensimmäiset sunnuntain vihjeet päivitetty.
http://moniveto.blogspot.com/

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun olet pelannut Millwallissa, selviät mistä tahansa." Kasey Keller

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

KilgoreTrout kirjoitti: 12 ensimmäistä movivetoa eivät kerro vielä yhtikäs mitään, sen verran iso on pelissä varianssi. Varsinkin jos hakee alle 50 eurolla vähemmän pelatuimpia tuloksia. Todennäköisesti kassa kuihtuu ilman osumia eikä yksi iso voitto tarkoita hyvin pelattuja rivejä, mutta tämän kaikki varmaan tiesivätkin.
Jo ihan pelkkiä singlejä vetelemällä tarvii muutaman sata kohdetta kokoon, että alkaa saamaan luotettavaa yhteenvetoa tilanteesta. Itsellä nyt viimeisimmässä seurannassa koossa ~200 kohdetta joissa keskipanos aika tarkkaan 0.5% kassasta tasasaantipanostuksella, ja nyt alkaa näyttämään, että pal%-käppyrä tulisi tasaamaan pomppimisensa seuraavien 100-150 vedon aikana. Monivedossa sitten vetoja pitääkin olla tuo edellä oleva potenssiin x :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Good luck Jimi Diin, siitä onkin jo aikaa :wink: ThumpUp.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Re: Monivetoon vihjeitä

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

Jimmy Dean kirjoitti:Tere taas !
Tuota noin..
Olen itse pelannut n. 12 vuotta ns. muuttuvakertoisia pelejä ja ymmärsin kyllä jarihfin pointin, jos blogini ansiosta pelaamani kertoimet muuttuvat alikertoimiksi niin sitten ei voi mitään. Suosio on kyllä tuolla blogissa käviöiden määrässä kieltämättä hiukan yllättänyt, joten voi tuossa väitteessä olla perääkin. Samoin on kyllä täysin itsestäänselvää ettei 12 vetoa kerro vihjeiden tasosta mitään, otin tuohon blogiini tietoisesti tiukan pelikassan jota yritän saada nostatettua.
Ensimmäiset sunnuntain vihjeet päivitetty.
http://moniveto.blogspot.com/
Enkä myöskään minä todellakaan mielipidettäni kirjoittanut pahassa hengessä, vaan enemmänkin tavoitteenani oli tuoda esiin, että kylmä tosiasia muuttuvakertoimisissa peleissä se, että mikäli niitä taitaa, niin taito on yksinkertaisesti vaan parempi pitää omana tietonaan :D

Kiinteä kertoimiset kohteet sitten asia ihan erikseen, sillä siellä rahastuksen kohteena yhteinen nöyryytyksen kohteemme bookkerit :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin