Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 18.12.2017, 09:12

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2>
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.11.2005, 22:44 
Status: JäsenLiittynyt: 25.02.2003, 18:55Viestit: 11557Paikkakunta: Eura
Pisteitä: 6210
Kassa: +29.24 yks. Palautus%: 103.49% Panosten ka: 0.34 yks. Vetoja: 2474
Mungo kirjoitti:
Itse asiassa suosikien todennäköisyyshän pitäisi olla matalampi jatkoajalla kuin varsinaisella peliajalla. Ei lähellekään!

Jeps, mites tänä vuonna kun nuo rankkarit mukana?

Väittäisin, että ml-tasoerot vähenevät selvästi verratessa 60-min. arvioihin. Joka joukkueesta kuitenkin löytyy ne pari tähtipelaajaa, jotka nuo rankut vetää. Eli lähtökohtaisesti en rankkareihin kummallekaan joukkueelle uskaltaisi kovin suurta suosikkiasemaa antaa.

Tuohon jatkoajan jakaumaankaan en ihan pureskelematta mene, mutta ilmeisesti olet tutkinut asiaa jo useamman vuoden ja kaikkeien joukkueiden kesken? Järjellähän kun ajattelee, niin tuntuu tuo erikoiselta, mutta toki ihan mahdolliselta...
0

Profiili Seuranta

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.11.2005, 23:25 
Status: JäsenLiittynyt: 25.05.2003, 22:13Viestit: 4418
Pisteitä: 4101
Kassa: +59.91 yks. Palautus%: 101.26% Panosten ka: 3.65 yks. Vetoja: 1305
JussiQ, rankkarikaudesta on vielä hyvin vähän dataa. En mene sanomaan vielä mitään tarkempaa. Tutkitaan koko ajan. Perussuunnasta olen kanssasi samaa mieltä ja kaiken järjen mukaan niin pitäisi myös todellisuudessa homman kulkea. Noilta aiemmilta vuosilta olen kyllä asioita tutkinut ja niistä löytyy tilastopohjaista faktaa. Kyllä siellä muutama joukkue osasi pelata jatkoajalla voitosta selvästi paremmin kuin ns. taulu olisi edellyttänyt. Mutta ne ajat ovat historiaa sääntöuudistusten myötä.
0
  Profiili Seuranta

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.11.2005, 23:42 
Status: JäsenLiittynyt: 14.06.2003, 10:39Viestit: 10398Paikkakunta: Vantaa
Pisteitä: 2777
Kassa: +356.49 yks. Palautus%: 122.31% Panosten ka: 1.62 yks. Vetoja: 984
Itse olen vuosien varrella soutanut ja huopanut paljonkin tuon asian kanssa miten suhtautua ML-vedoissa jatkoaikaan ja nykypäivänä myös rankkarikisaan, joka ratkaisee vedon ja pushia ei tule. Äkkiseltäänhän ajateltuna tulee mieleen, että vastustajan on pakko saada enemmän siimaa jatkoajalla kuin normaalilla 60 minuuttisella. Asia ei vaan ole niin yksinkertainen. Ottelun selvä suosikki kun monasti tahtoo runttaamaan herhiläisenä päälle jatkoajalla kun "meille kuuluvaa" voittoa ei varsinaisella peliajalla saatu. Altavastaaja sen sijaan toivoo, että autuas rankkarikisa kun tulisi ja antaisi meille mahdollisuuden. Todella joukkuekohtaista on miten nuo kannattaa nykypäivänä laskea. Itse kallistun kuitenkin hyvin useasti nykysäännöillä antamaan lisäsiimaa altavastaajalle ja tähän juuri suurimpana syynä on rankkarikisa.

Ottawan -1.5 kohdalla näitä ei onneksi tällä kaudella ole hirveästi tarvinnut pohtia, kunhan on vain oikeaan aikaan aina kerännyt rahat hellään huomaan :wink:
0

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2>

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia