Tänään on 28.03.2024, 17:16.

NHL 21.12

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
Timo20
Jäsen
Viestit: 133
Liittynyt: 11.10.2006, 18:25
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Timo20 »

power kirjoitti:
Timo20 kirjoitti:Ja jos vielä vähän jälkipelejä, niin pelasin Dallasia isolla panostuksella. En todellakaan ymmärrä miten jotkut ovat saaneet prosentteja kyseiseen otteluun n. 60 20 20.Ymmärrän, että SJ oli suosikki, mutta ei varmasti noin suuri sellainen. Voisiko joku kertoa millä perusteilla annatte Dallasille 20%?

Itse siis jo aiemmin vihjasin Dallasin voittoa, ja prosentit olivat 41 24 35.
:D
1. Jos joukkueet ovat samantasoisia niin minulla SJ kotijoukkueena olisi saanut noin 44%. Tällä hetkelllä minulla SJ on kuitenkin puoli luokkaa Dallasia edellä.

2. Dallasilla oli peli edellisenä päivänä. Vaikkakaan ei paljoa matkustamaan joutunut, niin kyllä minä siitä jonkun verran vähennän.

3. Dallasilta Modano poissa. Itse oletin myös Lehtisen tilanteen olevan 50-50, näytti kuitenkin pelanneen.

Omat prossani peliin siis olivat 51-23-26

Sinun mielestäsi kaiketi Dallas on parempi joukkue? Tai sitten ottelussa oli jotain erikoistekijöitä, jotka puolsivat Dallasia? Onneksi olkoon hyvästä arviosta ja voitoista.
Niin no kyllä sun prossat on ihan kohallaan noilla perusteluilla.
Ja olet oikeassa, että minun mielestäni Dallas on parempi joukkue(ei tosin mitenkään selvästi). Se kai sen ratkaisevan eron noihin prossiin antoikin. En vähentänyt varmaan varmaan niin paljon kuin sinä Modanosta ja edellisyön pelistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Nooh eipä tuo Dallas pelillisesti mitenkään vakuuttanut taaskaan. Jälkipelinä voisi mainita että tuo SJS:n ottelutauko olisi pitänyt ehkä huomioida paremmin. Tai no...olihan se mielessä, mutta odotin että divisioonan toinen joukkue kyllä sytyttää tappelemaan. Mutta ei näköjään tällä kertaa. Sharksit olivat kovin vaisuja ja siihen päälle vielä pientä epäonnea omassa maalinteossa ja vastaavasti Dallasilla oli pientä munkkia. Että ei se peli nyt "niiiiiiiiiin" 3-0 mennyt Dallasille, paitsi maaliluvuissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Timo20
Jäsen
Viestit: 133
Liittynyt: 11.10.2006, 18:25
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Timo20 »

Sputnik kirjoitti:Nooh eipä tuo Dallas pelillisesti mitenkään vakuuttanut taaskaan. Jälkipelinä voisi mainita että tuo SJS:n ottelutauko olisi pitänyt ehkä huomioida paremmin. Tai no...olihan se mielessä, mutta odotin että divisioonan toinen joukkue kyllä sytyttää tappelemaan. Mutta ei näköjään tällä kertaa. Sharksit olivat kovin vaisuja ja siihen päälle vielä pientä epäonnea omassa maalinteossa ja vastaavasti Dallasilla oli pientä munkkia. Että ei se peli nyt "niiiiiiiiiin" 3-0 mennyt Dallasille, paitsi maaliluvuissa.
En nähnyt ottelua, mutta tilastojen perusteella ilmeisesti ainakin Turco pelasi loisto-ottelun. San Josen ottelutauon takia he eivät ehkä olleet aivan hereillä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin