Tänään on 29.03.2024, 07:05.

NBA preseason 27.10.

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
Lv
Jäsen
Viestit: 842
Liittynyt: 14.01.2003, 15:45
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

NBA preseason 27.10.

Viesti Kirjoittaja Lv »

No hei taas kaikille, kohta se taas alkaa ja tulen luultavasti paremman tekemisen puutteessa kiduttamaan tavalla tai toisella omilla rosenteilla teitä jotka tätä osiota viitsivät lukea. :|

No kuitenkin, kauden alkuun on tosiaan enää vajaa viikko ja kaikenlaisista lehtiartikkeleista voi jo aistia että asioita aletaan laittaa kuntoon antamalla aloituksen pelaajille enemmän peliaikaa ja muuta vastaavaa, tosin täyttä traivia ei tietystikään(?) vielä mennä.

Tämän illan väännöistä osuu silmään jonkun pesispelin takia aikaistettu Boston-Detroit johon tökkäsinkin pienellä vierasjoukkuetta. Detroitilta ei ainakaan kolmen uutislähteen mukaan puutu ketään tärkeää ukkoa, ja peluutuksista löytyi seuraavanlainen pätkä mliven uutisesta: "Through six games, coach Larry Brown still hasn't had his starting five on the court together for even a minute. That will likely change tonight in Boston, but Brown said Tuesday that Ben Wallace, Rasheed Wallace and Antonio McDyess could all have their playing time limited." Bostonilta puuttuu globen mukaan Payton. Mitä nyt noista viimeisten pelien recapeista voi ymmärtää niin kummankaan joukkueen esitykset ei mitään kummoisia ole olleet, kuitenkin Detroit on napannut starttereidenkin koomaillessa kaksi voittoa kun taas Bostonilla tappioita on kertynyt jo melko läjä(tosin olihan Pierce pari peliä poissa) ja lehdet puhuvat jo kriisista ym. No oli miten oli, oikealla kaudella Detroit olisi ainakin minulla reilusti yli 60% suosikki mutta vaikka kuinka säädän preseason-filttereitä omalle päälle niin saan heidät kuitenkin noin 55% suosikiksi, ja sitten Pinnaclen tarjoamalle -1:lle yksikkö vähemmän joten 1,952 kelpasi peliin. FM, estradi on vapaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

No onneksi sentään mulla on vielä paljon tekemistä ennenkuin minä alan paukuttamaan arvioitani, joten saavat ihmiset vielä lepuuttaa silmiään.

Sen verran kuitenkin aattelin keskustelua herättää, että tiedustelen ketkä kaikki aikovat ainakin jollakin tasolla lähteä mukaan keskusteluihin/arviopostaukseen?

Omasta aloituksestani en ole vielä ihan varma, mutta katsellaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22709
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Ite alotan tipsaamisen heti kun kaus alkaa, mutta en tiä kerkeänkö mitään ennakkoo kirjottaa, kun pitää kiireitä tuon tenniksen kanssa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


römperi
Jäsen
Viestit: 352
Liittynyt: 13.02.2004, 23:00
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja römperi »

Juu itse ainakin aion heitellä arvauksia :) kauden aikana aina kun kerkiää..Ennen olen seurannut nba:ta lähinnä puolivaloilla,mutta nyt oikeastaan ekaa kautta vähän vakavammin olen tehnyt ennakkoa ja seuraillut nba tapahtumia kesän aikana,nyt kun näyttää ettei änäriä tulla pelaamaan :( Sellaista ajattelin kysäistä,että onko jollain joku hyvä ohjelma/muu systeemi millä laskea spreadit korikseen :?:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin