Tänään on 28.03.2024, 20:14.

Group H voittaja

Keskustelua arvokilpailuista.
Vastaa Viestiin
Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Aukaiskaas nyt joku mulle tää umpisolmu:
Miksi Espanjan lohkovoiton kertoimet on 1,90 tasolla ja Sveitsin 7,40 tasolla?
Mä en tajua noita juurikaan :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Crueman
Jäsen
Viestit: 943
Liittynyt: 04.05.2006, 10:00
Pisteitä: 110

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja Crueman »

Zizou kirjoitti:Aukaiskaas nyt joku mulle tää umpisolmu:
Miksi Espanjan lohkovoiton kertoimet on 1,90 tasolla ja Sveitsin 7,40 tasolla?
Mä en tajua noita juurikaan :roll:
Käytännösähän Sveitsi voittaa lohkon vain, jos Espanja voittaa Chilen viimeisessä pelissä ja Sveitsi luonnollisesti Hondurasin. Jos Espanja voittaisi Chilen yhdellä maalilla, pitää Sveitsin hoitaa Honduras todennäköisesti vähintään kolmella maalilla.

Eli joku viisaampi voi laskea todennäköisyydet sille, että Sveitsi ylipäätänsä voittaa kolmella maalilla + lisänä sen että Espanja voittaa ja nimeomaan vain yhdellä maalilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


NoFear
Jäsen
Viestit: 905
Liittynyt: 08.02.2005, 19:30
Pisteitä: 277

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Juuri näin. Esim. Bet365 tarjoaa pelkälle Sveitsin -2.75 vedolle jo kerrointa 7.20, muita en nyt tähän hätään jaksa tarkistaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"No, tulihan todistettua vääräksi se mantra että ylikertoimia pitää etsiä ja pelata."
- sinitähti

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Zizou kirjoitti:Aukaiskaas nyt joku mulle tää umpisolmu:
Miksi Espanjan lohkovoiton kertoimet on 1,90 tasolla ja Sveitsin 7,40 tasolla?
Mä en tajua noita juurikaan :roll:
Jos Espaja ei voita vikaa matsii, niin Chile ilman muuta vie lohkon. Kun kuitenki, sekä Espanja, että Sveitsi vievät vikat matsit, niin maalierolla ratkaistaan voittaja kaikkien kolmen kesken. Sveitsin meneminen Espanjan ohi tarkottas sitä, että Sveitsin pitäis voittaa kahdella maalilla enemmän kuin Espanjan. Eli tossa varmaan se juju. Toki joillain tuloksilla voi mennä tehdytkin maalit tasan jne.

Edit. hidas :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Crueman kirjoitti:
Zizou kirjoitti:Aukaiskaas nyt joku mulle tää umpisolmu:
Miksi Espanjan lohkovoiton kertoimet on 1,90 tasolla ja Sveitsin 7,40 tasolla?
Mä en tajua noita juurikaan :roll:
Käytännösähän Sveitsi voittaa lohkon vain, jos Espanja voittaa Chilen viimeisessä pelissä ja Sveitsi luonnollisesti Hondurasin. Jos Espanja voittaisi Chilen yhdellä maalilla, pitää Sveitsin hoitaa Honduras todennäköisesti vähintään kolmella maalilla.

Eli joku viisaampi voi laskea todennäköisyydet sille, että Sveitsi ylipäätänsä voittaa kolmella maalilla + lisänä sen että Espanja voittaa ja nimeomaan vain yhdellä maalilla.
Tässähän se solmu onkin.

Molemmilla nyt 3 pistettä, Espanjan maaliero +1, Sveitsin 0.
Espanjalla vikassa matsissa Chile, Sveitsillä Honduras => itse sanoisin, että Sveitsi päässee "aika paljon helpommalla"?

Jos molemmat voittaa maalilla, niin Espanja voittaa lohkon. Jos Espanja voittaa maalilla ja Sveitsi kahdella (esim 1-0 ja 2-0), niin molemmilla maaliero +2, tehdyt maalit molemmilla 3 => keskinäinen ratkaisee, ja sen voitti Sveitsi.

=> mitä mä missaan, kun mun mielestä noi kertoimet noiden kahden maan lohkovoiton välillä on täysin höperöt :-O

Tietenkin Chile vie lohkon, jos välttää tappion, eli siinä mielessä en tiedä, onko toi Sveitsin 7,4 välttämättä kuinka hyvä tarjous, mutta on se ainakin suhteessa Espanjaan lohkovoittoon - kait?



edit: ja Chile menee jatkoon esim tuloksilla Espanja-Chile 1-0 tai 2-1, jos Sveitsi voittaa vaan maalilla, esim 1-0 => Sveitsi tässä hyvin todennäköisesti "joutuu" hakemaan sitä toistakin maalia, mikä samalla nostaa sen lohkovoiton todennäköisyyttä, ainakin mun pienessä pääkopassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

Group H P W D L F A GD Pts
1. Chile 2 2 0 0 2 0 2 6
2. Spain 2 1 0 1 2 1 1 3
3. Switzerland 2 1 0 1 1 1 0 3
4. Honduras 2 0 0 2 0 3 -3 0

Espanja siis voittaa lohkon käytännössä jos se voittaa Chilen vikassa pelissä, silloin Espanja menee automaattisesti Chilen ohi maalieron/keskinäisten johdosta. Sveitsin lohkovoitossa sen tosiaan pitäisi voittaa Honduras vähintään yhdellä maalilla enemmän kuin Espanja voittaisi Chilen. Äkkiseltään bookkereilla Espanja +60 suosikki voittamaan Chilen, joten siinä mielessä nuo lohkovoitosta saatavat kertoimet ovat ihan linjassa niihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja soiro »

Zizou kirjoitti: Tässähän se solmu onkin.

Molemmilla nyt 3 pistettä, Espanjan maaliero +1, Sveitsin 0.
Espanjalla vikassa matsissa Chile, Sveitsillä Honduras => itse sanoisin, että Sveitsi päässee "aika paljon helpommalla"?

Jos molemmat voittaa maalilla, niin Espanja voittaa lohkon. Jos Espanja voittaa maalilla ja Sveitsi kahdella (esim 1-0 ja 2-0), niin molemmilla maaliero +2, tehdyt maalit molemmilla 3 => keskinäinen ratkaisee, ja sen voitti Sveitsi.

=> mitä mä missaan, kun mun mielestä noi kertoimet noiden kahden maan lohkovoiton välillä on täysin höperöt :-O

Tietenkin Chile vie lohkon, jos välttää tappion, eli siinä mielessä en tiedä, onko toi Sveitsin 7,4 välttämättä kuinka hyvä tarjous, mutta on se ainakin suhteessa Espanjaan lohkovoittoon - kait?
Itsellä (oli) Sveitsin lohkovoitosta kiinni kivasti, siksi tuota laskeskelinkin jo aiemmin. Sveitsin TÄYTYY voittaa Honduras ja Espanjan TÄYTYY voittaa Chile.( markkinakeskiarvolla 38%) Tähän kenttään jää ainoastaan seuraavat merkittävät yhdistelmät: (CHI-SPA/SWI-HON) 0-1, 1-2 & 2-0, 3-0, 4-0, 3-1 ( 6,5%) Espanjan 0-2 ja 1-3 tuloksille ja Sveitsin >2 maalin voitolle jää ehkä vajaa 3%.

Eli ei pääse yli 14% millään, eikä ikävä kyllä Sveitsi taida lohkoaan voittaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


west hampton
Jäsen
Viestit: 407
Liittynyt: 10.02.2005, 14:18
Pisteitä: 12

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja west hampton »

H-lohkosta jatkoon selvinneet pelaavat kahdeksannesvälierissä G-lohkosta jatkoon selvinneitä vastaan, G-lohkon pelit pelataan alkuillasta, joten lohkon jatkajat ovat selvillä, kun H-lohkon ottelut alkavat.
On siten hyvin mahdollista, että Espanja ja Brasilia kohtaavat toisensa jo heti kahdeksannesvälierissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut west hampton, 22.06.2010, 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja Zizou »

soiro kirjoitti:
Zizou kirjoitti: Tässähän se solmu onkin.

Molemmilla nyt 3 pistettä, Espanjan maaliero +1, Sveitsin 0.
Espanjalla vikassa matsissa Chile, Sveitsillä Honduras => itse sanoisin, että Sveitsi päässee "aika paljon helpommalla"?

Jos molemmat voittaa maalilla, niin Espanja voittaa lohkon. Jos Espanja voittaa maalilla ja Sveitsi kahdella (esim 1-0 ja 2-0), niin molemmilla maaliero +2, tehdyt maalit molemmilla 3 => keskinäinen ratkaisee, ja sen voitti Sveitsi.

=> mitä mä missaan, kun mun mielestä noi kertoimet noiden kahden maan lohkovoiton välillä on täysin höperöt :-O

Tietenkin Chile vie lohkon, jos välttää tappion, eli siinä mielessä en tiedä, onko toi Sveitsin 7,4 välttämättä kuinka hyvä tarjous, mutta on se ainakin suhteessa Espanjaan lohkovoittoon - kait?
Itsellä (oli) Sveitsin lohkovoitosta kiinni kivasti, siksi tuota laskeskelinkin jo aiemmin. Sveitsin TÄYTYY voittaa Honduras ja Espanjan TÄYTYY voittaa Chile.( markkinakeskiarvolla 38%) Tähän kenttään jää ainoastaan seuraavat merkittävät yhdistelmät: (CHI-SPA/SWI-HON) 0-1, 1-2 & 2-0, 3-0, 4-0, 3-1 ( 6,5%) Espanjan 0-2 ja 1-3 tuloksille ja Sveitsin >2 maalin voitolle jää ehkä vajaa 3%.

Eli ei pääse yli 14% millään, eikä ikävä kyllä Sveitsi taida lohkoaan voittaa.
Itsekin käännän pääpanostuksen lay Spain group winner puoleen, osa kuitenkin edelleen myös Sveitsissä. Luulisin, että 1-0 jotoasemassa Espanjalle on tärkeämpää pitää johto = ja mennä jatkoon, kuin hakea toista maalia ja lohkovoittoa?
Sveitsi taas hakenee maaleja heti alusta alkaen ja kun vastassa on Honduras, sen ei pitäisi olla ylivoimainen tehtävä :wink:
Honduras on pelannut nyt viis matsia kisoissa + kisojen alla (olen nähnyt niistä 4 kpl). Ensiksi 2-2 varamiehistä Valko-venäjää vastaan, sitten 0-0 Azerien A/B miehistöä vastaan (missä tappio oli likempänä) ja vikassa pataan Romanialta 3-0.
Kisoissa kauheella tuurilla vain 1-0 ja 2-0 tappiot Chilelle ja Espanjalle, "oikeammat" tulokset olisi likempänä tuplia?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Pee
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 12.09.2004, 15:32
Pisteitä: 0

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja Pee »

Kisoissa kauheella tuurilla vain 1-0 ja 2-0 tappiot Chilelle ja Espanjalle, "oikeammat" tulokset olisi likempänä tuplia?[/quote]


Kyllä Hondujen ois pitänyt juu hävitä molemmat pelit reilummin, lähes triplana, mutta eihän nuo vaan saa maaleja tyhjiinkään :lol:

Sveitsin tehdessä maalin kohtuu alkuvaiheessa, sillä on ihan hyvät mahdollisuudet painaa maaleja lisää, koska Hondujen mahkut ovat silloin jo menneet (nyt pitäisi painaa 3 maalia ja Chilen voittaa peli...vai mites se nyt oli...). Jos niitä mahkuja ylipäänsä on.
Espanja ei edelleenkään ole vakuuttanut ja melkein toivoisi Sveitsin voittavan ja Chilen tiputtavan Espanjan poijjaat :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Mä olen täysin vakuuttunut, että Siile laittaa rantamolot katsomon puolelle 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Re: Group H voittaja

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Henkka kirjoitti:Mä olen täysin vakuuttunut, että Siile laittaa rantamolot katsomon puolelle 8--)
Mä veikkaan että "rantamolot" pelaa finaalissa...Näkemyserojahan nämä vain on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin