Tänään on 29.03.2024, 01:41.

Pelaaminen altavastaajille

Keskustelua arvokilpailuista.
Vastaa Viestiin
T:P.
Jäsen
Viestit: 218
Liittynyt: 17.05.2004, 09:20
Pisteitä: 0

Pelaaminen altavastaajille

Viesti Kirjoittaja T:P. »

Tällaista tuonne Clubin puolelle olen laittanut, mutta Pine Chipiä lukuunottamatta kukaan ei kommentoi. Mielestäni kuitenkin selvä trendi näissä kisoissa:

Aluksi 18.6.kirjoitin:

Kyllä, kuten aiemmin puhuttu... Näissä kisoissa annetaan ottelukohtaisesti altavastaajille mielestäni AIVAN liian suuria kertoimia. Peli on ammattimaistunut, vedonlyönti ja palkkiot kaksinkertaistunut varsinkin 8 vuoden takaisesta. Rahaa siis liikkuu enemmän niin vedonlyönnissä kuin mm. valmentajissa pienemmillekin joukkueille.

Pelaamalla altavastaajaa olisi jo nyt yli tuplannut sijoitetun panoksensa, siis kansainvälisesti. Paraikaa pelataan Englanti-Algeria-peliä ja minä en NÄE sitä Algerian 20-kerrointa kentällä. En edes nähnyt Pohjois-Korean 32-kerrointa Brasiliaa vastaan tai USAa Englantia vastaan (k. 6,6). Sen sijaan Espanja-Sveitsi (k. 18), Ranska-Meksiko 2 (k. 4,25) ja Saksa-Serbia 2 (k. 7,0) ovat viime päivinä osuneet.


Ja tänään :

Jotta seurata voidaan.

Tämän päivän altavastaajia kahteen eka peliin:
Slovakia-Italia 1 k. 7,6 OSUI
Paraguay-Uusi-seelanti 2 k. 12,5 OHI (mielestäni kuitenkin ylikerroin)

Eilinen osunut matsit:
Australia-Serbia 1 k. 5,5


Toissapäivänä osunut:
Ranska-Etelä-Afrikka 2 k. 3,55
Meksiko-Uruguay 2 k. 5,3 (katso yllä)

Joka päivä siis neljään matsiin selvästi taas yksi yli neljän kerroin. Tänä päivänä vielä Kamerun ja Japani mahdollisesti vielä pullistavat kassaa.

Voidaan tietty puhua alusta asti suuresta tuurista ja sen kautta voittoputken hypetyksestä. Minun mielestäni altavastaajien kertoimet vain ovat - kuten monesti jo sanotttu - aivan liian suuria näissä kisoissa. Tämä ei ole siis yleispätevää, vain nämä kisat. Sijoitetun pääoman on saanut tuplattua pelaamalla vaikka sokeasti aina samalla summalla altavastaajaa joka peliin. "Entä jos?" -tilanteita on varmasti ollut useita sekä suosikeille että yllättäjille. Nämä ovat toteutuneita.

Ja vielä lisäksi Japani voitti tänään 3,6 kertoimella.
Keskustelu olisi mielestäni paikallaan. Tällä foorumilla, koska Clubissa sitä ei tapahdu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


danih8
Jäsen
Viestit: 31
Liittynyt: 17.07.2006, 21:30
Pisteitä: 0

Re: Pelaaminen altavastaajille

Viesti Kirjoittaja danih8 »

Aivan keskustelu olisi paikoillaan! Suurin osa meistä olisi (ehkä?) odottanut alkulohkoissa enemmän näitä Portugali - Pohjois Korea lukemia (myös minä itse) ja näin jälkiviisaina on helppo todeta asiat miten ne ovat. Arvelinkin että näissä kisoissa puolustaminen on "the juttu" aivan kuten kaikissa suurissa otteluissa mutta itsellä arviot ovat näin jälkikäteen todettuna olleet liiankin suosikkipainoitteisia ---> kuten varmasti suurella osalla ns. jalkapalloseuraajista ja jos ei niin --> onnea olet tehnyt hyvää tiliä.
Mielestäni on otettu liian vähän huomioon itse jalkapallon tila, laji on muuttunut todella paljon viimeisten vuosien aikana. Nykyään futis on todella "hiottua" toimintaa, esim. jos olet vasen laitapuolustaja tänä päivänä niin olet vain ja ainoastaan vasen laitapuolustaja eli mikäli haluat todella pärjätä nykyään ammatilaisena se vaati sen että olet joukkueen PARAS vaihtoehto kyseiseen pelipaikkaan eikä se että olet "ihan jees" paikkaan kun paikkaan mikä taas johtaa siihen että kun joutuu eri paikkaan pelaamaan (vaikka oikea laitapuolustaja) niin oletkin vierailla vesillä. Suorastaan oppikirjamainen esimerkki on Englanti ja sen keskikenttä, paperilla haastaa kaikki huippujengit vähintään hyvin mutta kun kentällä häärää samaan aikaan Steven Gerrard, Frank Lampard ja James Milner jotka KAIKKI ovat tottuneet että he ovat "se" pelinrakentaja joukkueessaan niin nyt kun pitäisi löytää se yhteinen sävel todetaan että se ei olekkaan helppoa. Miksi?
Koska nykyfutis on todella paljon nopeampaa kuin vaikka 10 vuotta sitten eli ratkaisut on enemmän refleksinomaisia kuin ns. pelitaktisia eli jos saat pallon niin harvoin sinulla on aikaa sekuntia kauemmin arvella mihin minun pitikään Capellon pelikirjan mukaan pelata, oikealle? vasemmalle? eiku ei sinne kun SG hoitaa sen puolen.... Pelaajalta viedään hänen "hiottu roolinsa" kun samatyylisiä pelaajia lyödään kentälle samaanaikaan. Myönnän että näitä todellisia luonnonlahjakkuuksia jotka osaavat pelata paikkaa kuin paikkaa toki löytyy mutta ovat todella harvassa ja heilläkin on kuitenkin se oma paras roolinsa. Sen minkä "nimijoukkueet" voittavat paperilla he häviävät paremmin organisoidulle joukkueelle, 90 % prosenttia ei tänä päivänä aina riitä kun tasoerot ovat todella pieniä. Kun sinulta viedään roolisi johon sinua ollaan hiottu 10+vuotta viedään myös sinulta ne parhaat selkärankaoivallukset joita teet pelistä peliin.
Näissä kisoissa ovat tähän asti pärjänneet joukkueet jossa joukkueen on annettu löytää oma paikkansa ja sitten joukkueena painettu päälle. Loppupeleissä yksilötaito tulee ratkaisemaan nämä kisat mutta kysymys kuulukin että kenellä on ne yksilöt ketkä saavat "vapaasti" toteuttaa itseään ilman että pitää menettää sitä silmänräpäyksen tuomaa etua. Vedot tulevat omalta osaltani painottumaan joukkueisiin jotka pelaavat joukkueena isolla J:llä! Näistä voisin heittää pöytään tällä hetkellä Japanin ja Usan, häviävät taitotasossa melkein kaikille mutta jokaisen rooli on tuttu ja turvallinen ja tähän lisäksi se että jeesaavat kaveria (onko kukaan nähnyt että japanin tai jenkkien pelaaja olisi lopettanut yrittämisen/juoksemisen ja levitellyt käsiään joukkukavereilleen!!!!!?) ja tämä on myrkkyä muille! Nämä joukkueet pelaavat joka sekunti täysillä ja periksi ei anneta tuumaakaan!

Kysymyksenä guruille: kumpi on parempi paperilla Torres vai Rooney? Entä Torres/Rooney vai Forlan/Honda? Paperilla vs kisoissa?!
Lopputuloksena se että en todellakaan pysty ymmärtämään kenenkään yli 60% susikkiasemaa enään näissä kisoissa ja tulen näitä ylisuosikkeja vastaan pelaamaan aivan varmasti!
Mielipiteitä odotellaan!!

Ps. Suhteellisen mukavassa humalassa tuli tämäkin kirjoitettua joten jos kirjoitusvirheitä löytyy runsaasti niin anteeksi..
ps.2 Olen muuten rantaruattalainen eli hurri,svedu... eli tältä osin ne kieliopilliset virheet pistetään tämän piikkiin.
Terv. Danih8 (purjehduskengät jalassa ja katamariinin kannella!!!) :D Tack och hej!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pee
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 12.09.2004, 15:32
Pisteitä: 0

Re: Pelaaminen altavastaajille

Viesti Kirjoittaja Pee »

T:P. kirjoitti:Tällaista tuonne Clubin puolelle olen laittanut, mutta Pine Chipiä lukuunottamatta kukaan ei kommentoi. Mielestäni kuitenkin selvä trendi näissä kisoissa:

Aluksi 18.6.kirjoitin:

Kyllä, kuten aiemmin puhuttu... Näissä kisoissa annetaan ottelukohtaisesti altavastaajille mielestäni AIVAN liian suuria kertoimia. Peli on ammattimaistunut, vedonlyönti ja palkkiot kaksinkertaistunut varsinkin 8 vuoden takaisesta. Rahaa siis liikkuu enemmän niin vedonlyönnissä kuin mm. valmentajissa pienemmillekin joukkueille.

Pelaamalla altavastaajaa olisi jo nyt yli tuplannut sijoitetun panoksensa, siis kansainvälisesti. Paraikaa pelataan Englanti-Algeria-peliä ja minä en NÄE sitä Algerian 20-kerrointa kentällä. En edes nähnyt Pohjois-Korean 32-kerrointa Brasiliaa vastaan tai USAa Englantia vastaan (k. 6,6). Sen sijaan Espanja-Sveitsi (k. 18), Ranska-Meksiko 2 (k. 4,25) ja Saksa-Serbia 2 (k. 7,0) ovat viime päivinä osuneet.


Ja tänään :

Jotta seurata voidaan.

Tämän päivän altavastaajia kahteen eka peliin:
Slovakia-Italia 1 k. 7,6 OSUI
Paraguay-Uusi-seelanti 2 k. 12,5 OHI (mielestäni kuitenkin ylikerroin)

Eilinen osunut matsit:
Australia-Serbia 1 k. 5,5


Toissapäivänä osunut:
Ranska-Etelä-Afrikka 2 k. 3,55
Meksiko-Uruguay 2 k. 5,3 (katso yllä)

Joka päivä siis neljään matsiin selvästi taas yksi yli neljän kerroin. Tänä päivänä vielä Kamerun ja Japani mahdollisesti vielä pullistavat kassaa.

Voidaan tietty puhua alusta asti suuresta tuurista ja sen kautta voittoputken hypetyksestä. Minun mielestäni altavastaajien kertoimet vain ovat - kuten monesti jo sanotttu - aivan liian suuria näissä kisoissa. Tämä ei ole siis yleispätevää, vain nämä kisat. Sijoitetun pääoman on saanut tuplattua pelaamalla vaikka sokeasti aina samalla summalla altavastaajaa joka peliin. "Entä jos?" -tilanteita on varmasti ollut useita sekä suosikeille että yllättäjille. Nämä ovat toteutuneita.

Ja vielä lisäksi Japani voitti tänään 3,6 kertoimella.
Keskustelu olisi mielestäni paikallaan. Tällä foorumilla, koska Clubissa sitä ei tapahdu.

Niin, kyllä joku voisi olla täysin eri mieltä kerrointen oikeellisuudesta ja joku voisi puhua sattumasta. Itse puhuisin tässä tapauksesta sattumasta ja sen tuomasta onnesta, jos ei ole itse tehnyt arvioita peliin. Vaan pelaa "sokeasti" luulemiaan ylikertoimia. Huom! En väitä, etteikö niissä olisi ylikertoimia, mutta tilastoilla ne kertoimet on määrätty ja muuttuvat pelaajien pelien mukaan. Eiköhän ne bookerit lopulta ole suurimmat voittajat aina. Helpommin kassa saa tuplattua ylikertoimisilla altavastaajilla, mutta toisaalta poikkikin menee helpommin, jos pitkä ohipetsien sarja osuu kohdalleen. 8--)

Hyvä vaan, että kassa on kohonnut, niin pitääkin 8--) Itse olen kisoissa vasta nostanut kassa tason n. 5 kertaiseksi lähdöstä. Mutta minähän pelaan omilla arvioilla ja liveen oman pelikatsomuksen mukaan. Tiedä sitten mikä on oikea taktiikka ja miten pitäisi pelata. Joka tapauksessa kaikille hyvää Jussia ja Natsauksia! 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Pelaaminen altavastaajille

Viesti Kirjoittaja ptets »

Vika on pallossa?

http://soccernet.espn.go.com/world-cup/ ... ver=global
"If you look at the statistics more than 80% of passes to the far post have been over hit. And that's because the ball has not been behaving in a way the players are used to.
Kisoissa on nähty selvästi normaalia vähemmän laukauksia/puskuja maalia kohden ja sehän tietysti suosii altavastaajia(ja undereita). Johtuuko ilmiö sitten pelipallosta, puolustusvoittoisista taktiikoista tai molempien yhteisvaikutuksesta? Itse veikkaisin viimeistä vaihtoehtoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin