Tänään on 29.03.2024, 03:53.

150/300 headsup käsi

Keskustelua pokeripeleistä.
Viestiketju Lukittu
FUFISH
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 26.07.2004, 11:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

150/300 headsup käsi

Viesti Kirjoittaja FUFISH »

Parin viikon takaa Cryptolta.
PuplHaze on erittäin hyvä ja melko agressiivinen pelaaja ainoa syy miksi pelaan headsup häntä vastaan on, että huono pelaaja lopetti pelin juuri.


Table "Peony" Seat 4 is the button.
Seat 3: pc1000 sits out
Seat 4: PurplHaze ($80516.50 in chips)
Seat 5: Raise! sits out
Seat 6: Edward3 ($16399.50 in chips)
Edward3: posts small blind $75
PurplHaze: posts big blind $150
----- HOLE CARDS -----
dealt to Edward3 [Ah Qd]
Edward3: raises $225
PurplHaze: calls $150
----- FLOP ----- [7d Qc 5h]
Edward3: bets $150
PurplHaze: raises $300
Edward3: calls $150
----- TURN ----- [7d Qc 5h][2s]
Edward3: checks
PurplHaze: bets $300
Edward3: raises $600
PurplHaze: raises $600


Flopilla PurplHazen raiseemis valikoima on erittäin laaja, ja oletin minulla olevan paras käsi melko selvällä marginaalilla ja tarkoitus oli maksimoida voitot check raiseemalla turni. PuprlHazen 3betti turnilla kuitenkin sekotti suunnitelmat melko pahasti.
Olis kiva kuulla mielipiteitä mikä on tästä eteenpäin paras linja?

Cryptolla ei ole headsupissa cappia, eli jos 4 bettaan voi PurplHaze halutessaan 5 betata.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


sharkie
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: 02.09.2003, 18:28
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja sharkie »

Heitto tähän väliin; Oliko se huono pelaaja toi Raise! :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Mulle tulis mieleen vastustajan flopatut kolmoset 55:lla tai 77:lla. Itse mennyt joskus tuollaiseen lankaan (kärkipari hyvällä kikkerillä), kuvitelllut olevan selvässä johdossa myös... Rahaa potissa paljon, silti ehkä itse foldaisin (arkuuttani...) :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


TheStargazer
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 25.02.2006, 17:36
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheStargazer »

Wille_78 kirjoitti:Mulle tulis mieleen vastustajan flopatut kolmoset 55:lla tai 77:lla. Itse mennyt joskus tuollaiseen lankaan (kärkipari hyvällä kikkerillä), kuvitelllut olevan selvässä johdossa myös... Rahaa potissa paljon, silti ehkä itse foldaisin (arkuuttani...) :roll:
Samat kolmoset tuossa tuli mieleen minullekin, mutta itse kuitenkin todennäköisesti katsoisin loppuun asti, kun poti kuitenkin on jo aika iso.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Numeero
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 09.02.2004, 17:08
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Numeero »

Pahasti tosiaa sekoittaa suunnitelmia tuo 3-bet turnilla. Minusta tämä on kuitenkin pakko itkien callata ja check-call river. Setti ja kaks paria haisee mutta kyllä aggressiivinen pelaaja ihan hyvin 3-bettais ton turnin vaikka käsillä, QK, QJ, QT, JJ, TT, 99 mut ehkä nuo parit voidaan sulkea pois prefloppelin takia. Potti pakottaa katsomaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FUFISH
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 26.07.2004, 11:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja FUFISH »

Jos en ole täysin väärässä niin Raise! on Juha Helppi, eikä hän ole pelin lopettanut paisti :-)

Kolmoset on mielestäni mahdollinen käsi vastustajalle tässä.. Mielestäni kuitenkin suurin osa agressiivisista pelaajista 3 bettaa ainakin QQ ja 77 headsup. Jotkut harvat käyttää headsupissa tyyliä, että callivat millä tahansa kädellä small blindin preflop raisen eivätkä koskaan uudelleen korota ennen floppia. En ollut pelannut PurplHaze vastaan paljon, joten flopattuja kolmosia ei pystynyt kokonaan sulkemaan pois.

Jos lähtee siitä millä agresiivinen pelaaja uudelleen korottaisi preflop. Ainakin pari 66-QQ, lähes kaikki ässät ja kädet missä kumpikin kortti kymppi tai isompi. Lähes kaikilla muilla vastustaja callii, poislukion jotkut heikoimmait pienet kortit.

Flopilla vastustaja luultavasti korottaa millä tahansa seiskalla, vitosella ja rouvalla. Myös 64 ja 86 ovat mahdollisia korotuskäsiä(suoranvedot) sekä kahdet parit ja 5 kolmoset. 22,33 ja 44 mahdollisia.

Tommosta joukkoa vastaan omat voittosaumat on ihan hyvät.

Olin myöskin varma, että vastustaja lyö turnin jos vain callin flopin ja niin kävi. Eli siinä kohtaa ei tullut uutta infoa vastustajan kädestä.
3 betin jälkeen ajattelin, että vastuajalla on varmasti oikea valmis käsi. Luultavimmin kaksi paria tai Q kohtuu kickerillä.
Tässä vaiheessa tein pelivirheen ja löin 4 bettiin
:roll: kummemmin ajattelematta, että olen luultavasti pahoin perässä. Vastustaja pisti 5 bettiin tässä vaiheessa potti oli jo iso ja minulla luultavasti ainakin muutama outti. Näin ollen päätin, että callin tämän betin ja riverin huolimatta viimeisestä kortista.
Ainoa poikkeus olisi ollut riverillä tuleva ässä, tässä tapauksessa olisin yrittänyt checkraisea.

Riverillä tuli herttaysi, check-callin vastustajan betin ja hävisin Q5 offsuitedille. :twisted:

Tässä kädessä meni siis ainakin kaksi bettiä omaan tyhmyyteen, jälkeenpäin ajatellen flop olisi kannatannut 3 betata ja vain callia koko matkan jos vastustaja 4 bettaa(paitsi jos oma käsi paranee). Näin toimiessani olisin hävinnyt vähemmän, kun olen perässä ja voittanut lähes saman kun yrittämällä turn checkraisea johon hyvä vastuja pystyy foldimaan paljon kohtuukäsiä jotka ovat tappiolla pahasti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Numeero
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 09.02.2004, 17:08
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Numeero »

Joo flopin 3-bettaus ja vastustajan capatessa check-callia loppuun saakka jos unimproved.. siinä se linja tosiaa olis ollu. Kukapa ei olis joskus 4-betannu ja miettiny jälkikätee et mitä tuli tehtyä :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu