Tänään on 28.03.2024, 12:52.

Harjoitteluohjelmia?

Keskustelua pokeripeleistä.
Viestiketju Lukittu
Bassetti
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 21.10.2005, 09:55
Pisteitä: 0

Harjoitteluohjelmia?

Viesti Kirjoittaja Bassetti »

Löytyyköhän netistä joitain ohjelmia, joissa siis pelataan joko leikkirahalla muita pelaajia vastaan, tai harjoitellaan pelaamista vaikka tietokonetta vastan. Lähinnä siis Texas Hold 'em kiinnostaisi. Olen todellakin aloittelija tämän jalon lajin parissa, ja haluaisin tutustua kaikessa rauhassa peliin ainakin ennen kuin pelaan oikealla rahalla. Kirjoja olen opiskellut aiheeseen liittyen ja nyt voisi aloittaa kokeilemaan joitain käytännön harjoituksia.

Kiitoksia mielenkiinnosta, aloittelijalle kaikenlainen apu on tärkeää. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


xmen
Jäsen
Viestit: 46
Liittynyt: 25.01.2006, 21:41

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja xmen »

Eiköhän noilta bookereilta löydy järjestään myös mahdollisuus pelata leikkirahalla muita vastaan, eli voi rauhassa opetella softan ja lajin hienoudet ilman rahanmenetyksiä.

Eli menet vaikkapa Nordicin sivuille, lataan softan ja menet "leikkiraha" pöytään harjoittelemaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jl
Jäsen
Viestit: 52
Liittynyt: 14.02.2004, 16:30
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jl »

Tuolla leikkirahalla pelaamisella on varmasti hyödyllistä opetella kyseisen softan käyttö, mutta pelin oppimiseen se ei oikein sovellu.

Peli on niin älytöntä leikkirahapöydissä, että siellä oppii korkeintaan pahoille tavoille. Luulisi jostain löytyvän joku tietokonetta vastaan pelattava freeware pelikin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Viesti Kirjoittaja brickster »

Leikkirahalla pelaaminen soveltuu juuri softan ja sääntöjen opiskeluun.

Kannattaa siirtyä mahdollisimman nopeasti pelaamaan oikealla rahalla, niin tulee peliin jo vähän realismia.

Aloittaa sitten vaan pienimmillä mahdollisilla panoksilla (nykyään monilta firmoilta löytyy jo 0.05/0.10 pöytiä) niin ei siellä vararikkoa tee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


reitsi62
Jäsen
Viestit: 36
Liittynyt: 05.04.2005, 14:58
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja reitsi62 »

Kuten jo tuossa yllä jo mainittiinkin, niin ainakin melkein jokaiselta bookerilta löytyy leikkirahan pöytä, jossa voi asiaa harjoitella.

Olen tuosta mahdollisimman nopeasta siirtymisestä oikeisiin pöytiin eri mieltä. Jokainen siirtyköön oikeisiin pöytiin vasta sitten kun siihen tuntee olavansa valmis. Lisäksi omaa pelikäyttäytymistä voi tarkkailla erittäin hyvin myös ihan leikkirahan pöydissä. Jos mieli tekee jonkun pahan ohiajon jälkeen voittaa heti omat takaisin korkojen kera, niin tämä kannattaa todeta omaksi poisopittavaksi piirteeksi jo leikkirahalla.
Lisäksi ei se leikkipeli niin hirveästi eroa jostain pienten panosten oikeastakaan pelistä. Sielläkin tulee aina joskus vastaan näitä kavereita, joiden pelityyli voi karrikoiden sanoa olevan joko all-in tai foldi aina jo preflopissa. Sitten kun niitä ilmestyy pöytään vaikkapa kolme yhtaikaa niin ne voi pitää keskenään kivaa pitkiäkin aikoja.
Samoin leikkirahalla voi hyvinkin jonkin perusoppiteoksen kanssa opetella eri perusstrategioita, usean pöydän pelaamista yhtaikaa, kirjanpitoa jne.
Ja lopuksi se mielestäni tärkein ohje. Jos ei "niin kuin oikeasti pelaisit" -pelaten pysty voitolliseen pelaamiseen leikkirahan pöydissä niin kannattaa pysyä kaukana oikean rahan pöydistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Edellä reitsi puhui mun mielestä ihan asiaa. Lisäksi leikkirahapöydissäkin on usein eri tasoja eli sielläkin pelit "tiukentuu" jonkin verran mentäessä isompiin pöytiin. Ainakin näin Absolute pokerilla, ainakin silloin kun minä pelailin leikkirahalla.

Peruspelaamisen hanskaamisen voi opetella leikkirahalla, sieltä sitten pikkurahapöytiin jne. Huomaat kyllä itse erot ja osaat varmaan tehdä johtopäätöksen mitä pitää tehdä eli askeleet tasolta toiselle ja tarvittaessa takaisinpäin. Tuo lienee myös yksi tärkeimmistä neuvoista, että osaat ottaa askeleen taaksepäin jos pelin taso on sinulle liian korkea ja rahat hupenevat tasaisesti (yksittäiset heilahtelut suuntaan tai toiseen kuuluvat asiaan).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vici
Jäsen
Viestit: 149
Liittynyt: 06.05.2005, 12:44
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Vici »

Itse olen aloittanut peliin tutustumisen vajaa kuukausi sitten. Pelaamista harjoittelin aluksi ilmaisella RealDice Multiplayer Championship Poker -ohjelmalla, jossa pelasin tietokonevastustajia vastaan. Tämän jälkeen siirryin suoraan pelaamaan pikkurahalla ja olen pelannut voitollista peliä.

Ei varmaankaan ole suurta väliä harjoitteleeko leikkirahapöydissä ihmisiä vastaan vai tietokonetta vastaan. Tietokonevastustajassa on se hyvä puoli, että voi rauhassa kaivaa kirjat ja taulukot esille ja miettiä, jos ei tiedä miten joku käsi tulisi pelata. Pelin saa myös halutessaan nopeutettua silloin kun on luopunut korteistaan.

Siirryin suoraan pelaamaan rahalla, koska peli, jossa 50 - 60 % vastustajista katsoo flopin, ei vaikuttanut kovin vaaralliselta ja pahimmassakin tapauksessa tappiot tulisivat olemaan pieniä oppirahoja verrattuna huonoimpien vedonlyöntipäivien tappioihin. Lisäksi uskoin omaksuneeni vedonlyöntiharrastuksestani joitakin pokerissakin tärkeitä asioita. No, olihan siinä aluksi pieni kiire löytää oudosta ohjelmasta se raise-nappula kun ensimmäisessä jaossa kohdalle osui KK ja kello kävi pitkällä kun "heräsin". Hyvinhän siinä kuitenkin kävi ja potti saatiin oikeaan paikkaan. Samalla tavalla onnekas aloitus kuin ensimmäisessä pitkävetopelissäni vuosikymmen sitten, jolloin rastin odotusarvoista tietämättä kaikki kuusi SM-liigaottelua samalle lapulle ja vielä kolme selvimmältä tuntuvaa ottelua omalle lapulleen, jotta en jäisi tappiolle jos joku epäselvimmistä otteluista pettäisi. Niinhän siinä sitten kävi, että kaikki ottelut osuivat ja ensimäinen oppitunti vedonlyönnistä lykkääntyi. :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu