Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 11.12.2017, 06:39

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia



Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Varoitus pokerihuone.com:ista
ViestiLähetetty: 10.09.2006, 12:53 
Status: JäsenLiittynyt: 13.11.2005, 17:40Viestit: 17
Pisteitä: 0
Tositarina elävästä elämästä:

Unibet lopetti B2B-verkossa, siinä jossa voi suomalaista sököä pelata. Kaikki sujui Unibetilla aina moitteetta, aivan kuten urheiluvedonlyönnissäkin.

No, mitäs kautta sitten nyt B2B:hen sitä sököä pelaamaan? Vaihtoehtoja näytti olevan lukuisia. Valitsin pokerihuone.com:in, aktiiviselle pelaajalle asiallinen 200 euron avausbonus. Talletin vaaditut 700 euroa ja aloin pelaamaan. Bonus oli tarkoitus maksaa vip-pisteiden karttuessa 10 euron erissä.

Kaikki meni ekat päivät kivasti, no softahan on huono, jumittaa välillä ainakin omalla yhteydelläni. Rahaakin tuli voitettua sen verran että sai "lasten viikkorahat" maksettua. No tuli pokerihuoneelle aika maksaa se ensimmäinen avausbonus, 10 euroa. Avatessani sivustoa ei tili auennut, ei selitystä. Jostain sieltä troubleshootingista hakemaan sähköpostiosoitetta syöttämällä apua. Vastauksena "you have been declined and are not allowed to perform this action. Contact our support."

Sähköpostia support:iin ja vastauksena : "olemme lähettäneet teille eilen viestin jossa vaadimme tietoja henkilöstänne. Tietonne ovat epätäydelliset ja väärät. Lähettäkää meille kopio käyttämästänne maksukortista, henkilökortista ja osoitteen sisältämästä laskusta. Olemme sulkeneet tilinne."

Eli täyttä roskaa ja suoranainen huijausyritys. Mitään sähköpostia en ole kyseiseltä firmalta saanut, maksukorttiakaan en ole käyttänyt kun olen tehnyt tilisiirron. Tietoni eivät ole epätäydelliset eivätkä väärät.

Eli tässä sitä odotellaan maanantain koittamista jotta voin faksata vaaditut dokumentit sinne ja sulkea tilini. Tilini jossa siis seisovat pokerihuone.com:in laittomasti jäädyttämät rahani.

Varokaa siis näitä pilipalifirmoja.
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko: Hmm
ViestiLähetetty: 10.09.2006, 16:57 
Status: JäsenLiittynyt: 21.03.2004, 15:16Viestit: 23
Pisteitä: 6
Kannattaa varmasti olla yhteydessä tähän suomalaiseen asiakaspalveluun asiakaspalvelu@pokerihuone.com ja asia varmasti selviää. Mitä tuohon bonukseen tulee niin se kylläkin maksetaan 10e/100VIP, mutta sitä ei makseta €10 kerrallaan vaan koko summa menee maksuun kun 30vrk:tta talletuksesta on täyttynyt.

Ihan vaan tiedoksi myös se, että Pokerihuone on osa 24hNetwork organisaatiota ja tähän kuuluu suurin osa B2B ohjelmistoa käyttävistä pokerihuoneista. Kyseinen 24h organisaatio omistaa myös B2B Poker ohjelmistofirman eli eiköhän ne rahat ole ihan turvassa :)
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2006, 17:13 
Status: JäsenLiittynyt: 03.03.2003, 23:34Viestit: 4Paikkakunta: Helsinki
Pisteitä: 0
Itse olen pelaillut vajaan vuoden verran pokerihuoneella kuten myös hyvin monessa muussakin paikassa. Pokerihuoneella (eikä kyllä muissakaan firmoissa) ei ole ikinä ollut minkäänlaisia ongelmia rahaliikenteen tai bonuksien maksamisen suhteen. Kaikki bonukset on maksettu päivälleen luvatussa ajassa ja kotiutukset niin luottokortille kuin tilisiirrolla on hoitunut n. kolmen pankkipäivän aikana. Myöskin suomenkielinen asiakaspalvelu on vastannut ne muutamat kerrat hyvin nopeasti kun jostain syystä on asiaa ollut.

Tuo henkilökortin, maksukortin ja jonkun sulle tulleen laskun lähettäminen ei ole mitenkään epänormaalia toimintaa pokerisaiteilta. Tosin B2B:n verkon firmoissa en sitä ole ikinä joutunut tekemään. Turvallisuuskysymys, tarkastavat vain että antamasi tiedot pitävät paikkansa.

Joitain syitä tilin väliaikaiselle sulkemiselle voivat olla mm. että samasta ip osoitteesta on avattu useampia tilejä samaan firmaan tai vaikkapa tilisiirron maksajan nimi on ollut eri kuin pelitilille ilmoitettu nimi tai jotain vastaavaa. Ota tosiaan yhteyttä tuohon suomalaiseen asiakaspalveluun niin juttu varmasti selviää.

Kuten tuossa jo mainittiinkin niin ne bonukset maksetaan kerralla 30vrk kuluttua talletuksesta ei 10e erissä.
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko: pokerihuone.com farssi jatkuu
ViestiLähetetty: 14.09.2006, 14:57 
Status: JäsenLiittynyt: 13.11.2005, 17:40Viestit: 17
Pisteitä: 0
Kiitos noista selvennyksistä Anti-Pro. Siis kuten kirjoitin, B2B:llähän olen pelannut Unibetilla. Mutta kun Unibet käyttää nyt Prima:aa. Siellä ei sököä jota haluan pelata ole.

Siksihän tilin avasin pokerihuone.com:issa, käsitinkö oikein että pokerihuoneen omistaa B2B?

Minkähänlainen turvallisuusriski olenkaan kun olen B2B:llä pelannut Unibetin asiakkaana, Unibet ei enää käytä B2B:tä ja nyt ilmestyn samalla nimellä, osoitteella, syntymäajalla, pankkitilillä ja ip-osoitteella B2B-verkkoon pelaamaan pokerihuone.com:in asiakkaana?

No, juttu jatkuu, mailien vaihdossa olen saanut tietää että pokerihuone ei ensimmäisen mailinsa mukaisesti olekaan jäädyttänyt tiliäni vaan muka nyt sittenkin b2b. Ensimmäinen sähköposti-ilmoitus asiasta ei ole vieläkään minua saavuttanut, pokerihuone pitää kiinni kannastaan että ovat sen minulle lähettäneet..

Pyysin asian selvittämistä, anteeksipyyntöä ja hyvitystä. Mitään näistä en ole saanut. Positiivista sen sijaan on että kesti vain muutaman hetken siitä kun olin sinne faxannut henkilötietoni, osoitteen sisältävän laskun ja pankkitilini tiedot, kun tili jo avattiin. Pelailtukin jo on tässä hyvitystä, selvitystä ja anteeksipyyntöä odotellessa.

Kruununa pokerihuoneen toiminnasta lähettivät minulle nyt mailin jossa ilmoittivat etteivät ole saaneet faxiani (vaikka siis hetki sen lähettämisen jälkeen avasivat tilini) ollenkaan. Ovat jopa tarkastaneet niiden kunnon ja toimintavarmuuden ja ovat vakuuttuneita etten ole koskaan sellaista lähettänyt.. Aika hupaisaa alkaa olla vai mitä?

Tietäessäni nyt millaisen puljun kanssa asioin otin toki faxista kuitin lähetyksestä. Odottelenkin nyt vastausta miten selittävät että minulla on kuitti lähetyksestä jota he eivät ole saaneet. Tarpeetonta kai sanoa että anteeksipyyntöä ja hyvitystä ei ole kuulunut..
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko: Re: pokerihuone.com farssi jatkuu
ViestiLähetetty: 14.09.2006, 18:30 
Status: JäsenLiittynyt: 03.03.2003, 23:34Viestit: 4Paikkakunta: Helsinki
Pisteitä: 0
[quote="homer simpson"]
Minkähänlainen turvallisuusriski olenkaan kun olen B2B:llä pelannut Unibetin asiakkaana, Unibet ei enää käytä B2B:tä ja nyt ilmestyn samalla nimellä, osoitteella, syntymäajalla, pankkitilillä ja ip-osoitteella B2B-verkkoon pelaamaan pokerihuone.com:in asiakkaana?

No, juttu jatkuu, mailien vaihdossa olen saanut tietää että pokerihuone ei ensimmäisen mailinsa mukaisesti olekaan jäädyttänyt tiliäni vaan muka nyt sittenkin b2b. Ensimmäinen sähköposti-ilmoitus asiasta ei ole vieläkään minua saavuttanut, pokerihuone pitää kiinni kannastaan että ovat sen minulle lähettäneet..quote]


Itse olen pelannut ainakin Unibetillä,Pokerihuoneella,Metropokerissa,Pokeriumissa ja Bestpokerissa samoilla tiedoilla, ei siitä mitään ongelmaa tule.

Jos kerran b2b on jäädyttänyt tilin niin ei kait se pokerihuoneen syytä ole? Kieltämättä toi faxi ja sähköpostisekoilu eivät kovin hyvää kuvaa anna.
0
Ylös
  Profiili
 
 Viestin otsikko: Lisää infoa
ViestiLähetetty: 15.09.2006, 12:35 
Status: JäsenLiittynyt: 21.03.2004, 15:16Viestit: 23
Pisteitä: 6
Pokerihuone on osa tätä 24hNetwork organisaatiota jonka omistaa ruotsalainen pörssiyhtiö 24h Poker Holding AB joka taas omistaa kyseisen B2B Poker pokeriohjelmiston kehittäjän/verkon ylläpitäjän. Pokerihuone-skinin omistaa vielä yksityiset henkilöt, mutta kuten kesällä oli uutisointia, 24h neuvottelee pokerihuoneen ostosta.

Kyseinen 24h-verkko tarjoaa skineilleen suurimman osan palveluista eli 24h keskitetysti hoitaa kansainvälisen asiakaspalvelun, rahaliikenteen, lisenssit ja teknisen ylläpidon.

Skinit (esim. pokerihuone.com)puolestaan hoitavat markkinoinnin, sivuston ulkoasun/päivittämisen, kampanjat, omat turnaukset yms. ja mahdollisesti myös tarjoavat ns. extra asiakaspalvelua kuten esim. pokerihuoneen suomalainen asiakaspalvelu (asiakaspalvelu@pokerihuone.com).

Suosittelisinkin, että ilmoitat tästä ongelmasta ja kaikesta siihen liittyvästä ylimääräisestä säätämisestä tuonne suomalaiseen asiakaspalveluun niin saat varmasti jonkin hyvityksen.

Mitä näihin useilla skineillä pelaamiseen tulee niin, saman luottokortin käyttäminen eri skineillä ei ole mahdollista automaattisesti. Järjestelmä ei turvallisuus syistä johtuen anna samaa korttia käytettävän useassa paikassa verkon sisällä. Tästä kuitenkin selviää ilmoittamalla estosta asiakaspalveluun ja pyytämällä talletuseston poistoa.

Nyt myös tämän uuden VIP Cashback GOLD rakeback ohjelman myötä asiakkaat joutuvat jatkossa(lokakuusta lähtien) vahvistamaan tietonsa allekirjoittamalla todistuksen jossa vahvistavat ilmoittamansa asiakastiedot oikeiksi, jos siis haluavat olla mukana VIP Cashback GOLD -ohjelmassa. Tämä ilmeisesti juontaa juurensa siihen, että lisenssit on nyt siirretty EU:n sisälle Maltalle ja siellä vaatimukset ovat tarkemmat.
0
Ylös
  Profiili
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Hyppää:  


Powered by phpBB © 2008 phpBB Group | Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com
subSilver+ theme by Canver Software, sponsor Sanal Modifiye