Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 18.12.2017, 11:39

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Live - rahapelit Turussa
ViestiLähetetty: 16.09.2013, 15:40 
Status: JäsenLiittynyt: 24.02.2010, 18:15Viestit: 57Paikkakunta: Turku
Pisteitä: 30
Kassa: +5.75 yks. Palautus%: 109.91% Panosten ka: 3.62 yks. Vetoja: 16
Pelaan ainoastaan rahapelejä kotimaisilla operaattoreilla, ja hienoa, että RAY:kin on investoinut pokeriin ihan kiitettävästi. Kiinnostaisi kokeilla live - pokeria, alkajaisiksi vaikka kotikaupungissani, ja mahdollisuuksia vissiin on? Olen pelannut jonkin verran kotipeliä livenä, mutta olisi kiva kokeilla pelata myös "virallisesti" valvotuissa olosuhteissa.

Kävin vajaat 2 viikkoa sitten arkipäivänä aamulla Turun Täyspotissa pelaamassa automaatteja ja pöytärulettia, niin huomasin, kuinka siellä taisi olla avoinna pokeri -rahapöytä? Pelinä taisi olla Texas Hold'em? Tuntui siltä, että siellä on vakiokasvot tahkoamassa peliä, ja en ainakaan itse alkanut jonottaa pöytään, sillä olin aikeissa sijoittaa pöytärulettiin sillä kerralla. Onko tosiaan niin, että myös arkena Turun täyspotissa on auki Texas -pöytä? Onko kokemuksia?

Ainakin vissiin Börssissä ja voi saada live - kokemuksia pokein tiimoilta. Varmaan joku myös tällä foorumilla on käynyt pelaamassa? Minkälainen taso peleissä on, ja onko siellä vakiokasvot, hait, putsaamassa pöytää ja alottelijoita?
0

Osittain opintoihinikin liittyvä tietokoneblogi on osoitteessa http://www.tietokoneblogi.net
  Profiili Seuranta

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia