Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 14.12.2017, 08:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ostetaan/myydään pokerikirjoja..
ViestiLähetetty: 14.01.2005, 12:18 
Status: JäsenLiittynyt: 26.07.2004, 10:31Viestit: 161Paikkakunta: Espoo
Pisteitä: 0
En tiedä mikä on tän mestan politiikka osto- ja myynti-ilmoitusten suhteen, mutta toivottavasti sallitaan.

Oon hävittäny jonnekin mun
Omaha Holdem Poker: The Action Game by Bob Ciaffone(ohut keltakantinen) kirjan ja sitä ei nyt löydä oikein mistää nettikaupastakaan, joten jos joku myy niin ostan ilomielin hitaan 20€+postikulut.

Vastaavasti voin myydä phill hellmuthin "play poker like the pros" kirjan eniten tarjoavalle, jolla nyt tosin ei ole kuin viihdearvoa :D
0
  Profiili

Viestin otsikko: Re: Ostetaan/myydään pokerikirjoja..
ViestiLähetetty: 24.01.2005, 18:08 
Status: JäsenLiittynyt: 02.09.2003, 17:28Viestit: 363
Pisteitä: 10
FUFISH kirjoitti:
En tiedä mikä on tän mestan politiikka osto- ja myynti-ilmoitusten suhteen, mutta toivottavasti sallitaan.

Oon hävittäny jonnekin mun
Omaha Holdem Poker: The Action Game by Bob Ciaffone(ohut keltakantinen) kirjan ja sitä ei nyt löydä oikein mistää nettikaupastakaan, joten jos joku myy niin ostan ilomielin hitaan 20€+postikulut.

Vastaavasti voin myydä phill hellmuthin "play poker like the pros" kirjan eniten tarjoavalle, jolla nyt tosin ei ole kuin viihdearvoa :D

Mikä tossa Helmuthin kirjassa mättää? Mulla on se hyllyssä vielä lukematta,kannattaako edes aloittaa kun enklantikin tökkii niin että joutuu sanakirja toisessa kädessä tankkaamaan :?
0
  Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia