Tänään on 29.03.2024, 12:00.

Stanjames kiinni?

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
Hopon
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 24.01.2004, 13:07

Tuotto: -3.46 yks.

Palautus%: 68.55%

Panosten ka: 1.83 yks.

Vetoja: 6

Pisteitä: 29

Stanjames kiinni?

Viesti Kirjoittaja Hopon »

En ole pitkään aikaan päässyt edes sivulle. Betbrain kyllä näyttää koko ajan kertoimia. Paska firmahan se on, mutta pitäisi päästä edes tilillä olevat rahat palauttamaan. Onko tietoa tilanteesta tai keinoa saada yhteyttä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


harakka
Jäsen
Viestit: 1382
Liittynyt: 07.01.2004, 15:18
Pisteitä: 69

Viesti Kirjoittaja harakka »

Tämmöisen bongasin kun selailin foorumeita, näyttäisi pelittävän:

http://ww2.stanjames.com/

Rahat on varmastikin turvassa kyllä. Vaikka potkivatkin nykyisin helposti ulos, ei tuo firma kyllä ensimmäisten joukossa kaadu, sen verran vankalla perustalla kuitenkin ovat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hopon
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 24.01.2004, 13:07

Tuotto: -3.46 yks.

Palautus%: 68.55%

Panosten ka: 1.83 yks.

Vetoja: 6

Pisteitä: 29

Viesti Kirjoittaja Hopon »

Kiitos vinkistä, tuo ww2 toimii mullakin.

Mutta eipä tuolla kannata tiliä jatkaa. Pelaan hupipeliä pienellä (hyvin harvoin yli 50 €), mutta varsinkin pienemmissä sarjoissa nipistävät useimmiten panosta jo parista kympistäkin. Eikä oikein osaa ennustaa, milloin saa panoksensa ja milloin ei, ja paljonko saa sisään. Useinhan niillä on kyllä Betbrainissä suurin kerroin vetoihin, joita yritän. Luulisi, että esim. tenniksen huipputurnauksissa saisi tuon muutaman kympin sisään, mutta ei.

En voi olla tuolta mitään merkittävää summaa voitolla. En tiedä onko kuitenkin henkilökohtaista rajoitusta? Vai yrittääköhään ne karkottaa automaattisesti pelaajat, jotka pelaavat heille vain silloin kun kerroin on vertailussa poikkeuksellisesn korkea?

Tai oliskohan niillä systeemi, joka blokkaa alkajaisiksi epätoivotun pelaajan käyttämät IP-osoitteet pois? Pinacle teki sen mulle kerran, estäen tosin vain kirjautumisen, kun pitivät minua robottina tai liian "extensiivisenä" käyttäjänä. Sinne sain kuitenkin sähköpostia, ja häiriö hoitui heti.

Huippu oli SJ:llä tänään, kun yritin pelata VPS:ää kertoimella 8 ihan koko kympillä. Tasan euron tarjosivat!

Ei tuommoista puljua voi suositella edes hupipelaajalle. Voihan toki bonuksen ottaa ja sitten lopettaa.

Ja kyllä kai minä sieltä rahani saan. Eikös tämä kuitenkin ole brittiläinen bookeri, vaikka Gibraltarilla toimiikin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


viihdeveto
Jäsen
Viestit: 466
Liittynyt: 07.06.2003, 14:12
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja viihdeveto »

Olen samalla listalla, eitoivotut asiakkaat? Asiaa kirjoitat Hopon, pelit loppu Stan Jamesille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


byte
Jäsen
Viestit: 703
Liittynyt: 04.02.2004, 16:17
Pisteitä: 51

Re: Stanjames kiinni?

Viesti Kirjoittaja byte »

Tällästä viestiä pukkasi: You're account has been closed and will not be re-opened. This is a trading decision and no further correspondence will be entered into on this matter.

----

Bet365:lla paras systeemi... Järjestelmä vaatii 0,2 euron minipanoksen ja maksimipanos mulla määrätty 0,1 euroon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


NM
Jäsen
Viestit: 3193
Liittynyt: 28.06.2003, 13:14

Tuotto: +832.42 yks.

Palautus%: 102.21%

Panosten ka: 6.38 yks.

Vetoja: 5899

Pisteitä: 10337
Paikkakunta: Salo

Re: Stanjames kiinni?

Viesti Kirjoittaja NM »

Potkut tuli täältäkin. Rupee pikkasen vituttamaan nää brittilafkat. Syyttivät arbitaasibetsaajaksi.

Voitin mä sieltä jopa n. 100 euroa. No liika on liikaa :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus x/10, 1 yks 0,3% kassasta

Kelly-jakaja 4-8

Seuranta päivitetty 8.5.2012

Minikommentit


-Santtu-
Jäsen
Viestit: 107
Liittynyt: 28.05.2014, 20:40
Pisteitä: 97

Re: Stanjames kiinni?

Viesti Kirjoittaja -Santtu- »

Hei Pro:t!

Tänne lienee ihan sama mitä pelaa niin sulkevat tilin!? Kellään ei varmaan ole enään tiliä täällä??

All Stan James accounts are reviewed on a regular basis by our Trading team, and due to betting patterns on this account the decision has been made to close it.

I would make you aware that this decision has been made at the highest level and will not be reversed. Any open bets will be honoured, and any outstanding balance will be returned to you via your normal withdrawal method.

Eli tuollainen viesti tuli kun olin pelannut huikeat 18 kohdetta joista 13 oli osunut, siis singlejä... Lisäksi avoinna oli 2 kohdetta joista toinen osui! Panokset oli muutamasta eurosta --> 150€. Noista puolet on pelattu keväällä, loput nyt! Aikas pieni otos. jota siellä päin kutsutaan ihan "patteriksi". (Joku oli kuulemma onnistunut samassa 20€ x 3 vedoilla!)

Rahat tuli tilille äkkiä! Eli kotiutus toimii... :peukku:

Niin ja hyviä kertoimia, suosittelen...

PS. Avasin Betfredille kesäkuun alussa tilin, toimittelin kaikki tarvittavat dokumentit, seuraavana päivänä suomalaiset potkittiin pihalle. Ei voinut sanoa? =D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pequ
Jäsen
Viestit: 97
Liittynyt: 02.08.2014, 23:49
Pisteitä: 49

Re: Stanjames kiinni?

Viesti Kirjoittaja pequ »

-Santtu- kirjoitti: Tänne lienee ihan sama mitä pelaa niin sulkevat tilin!? Kellään ei varmaan ole enään tiliä täällä??
Avasin itse tänne tilin 15. heinäkuuta kuluvaa vuotta. Ehdin laittaa yhteensä 6 vetoa (3 pre-match jalkapallo, 3 live tennis) pienillä panoksilla (max. 25 ekeä, kun enempää ei saanut sisään) ja 18. heinäkuuta samainen viesti kolahti postilaatikkoon. Oli oman harrastelija-vedonlyöntiurani nopeimmat potkut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin