Omat rahat ko firmasta alkavat olla suurelta siirrettynä, niin voin firmaa kommentoidakin.
Eli kun tilin aukausin, niin maksimit 2x500€/peli. Pari kuukautta tuota kesti ja maksimit 2x250€/peli. Ja nyt pari kuukautta myöhemmin maksimit 2x50€/peli. Ja tästä syystä päätin tilin tyhjentää pari viikkoa sitten. Aloitin kotiutukset(jotka tähän asti toimineet hyvin, en muista tarkemmin mutta päivässä tai kahdessa ilmestyneet
mb:lle) maksimisiirrolla, jonka taisin tehdä lauantai-sunnuntai-maanantai-akselilla. Rahoja ei näkynyt
mb:n tilillä, joten otin yhteyttä asiakaspalveluun saman viikon perjantaina. Asiakaspalvelu valitteli teknisiä ongelmia ja lupasi siirron toteutuvan kolmen päivän sisällä, joka sitten toteutuikin lauantaina. Tämän jälkeen tein toisen kotiutuksen joka meni läpi muutaman päivän sisällä, en nyt muista tarkemmin.
Eli varmahan en ole mistä syystä tuo ensimmäinen kotiutus kesti niin pitkään, mutta eihän kauhean uskottavalta koskaan kuulosta teknisiin ongelmiin vetoaminen. Etenkin kun ongelmat ratkeavat juuri viikonlopun aikana. Eli mahdollisesti joko firman
mb-tilillä ei ollut tarpeeksi rahaa siirron suorittamiseen tai sitten yleensäkin rahasta puutetta(kai kohtuu yleistä että pelitileillä olevia rahoja on monikertainen määrä kuin mitä firmalla käteistä löytyy) ja odottivat viikonlopun talletuksia että pystyvät maksamaan. Itse pitäisin huomattavasti todennäköisempänä ensimmäistä vaihtoehtoa, etenkin kun tuonne kai voi usealla valuutalla pelata ja eri valuuttatilien välisiä siirtoja firma ei halua tehdä koska
mb ottaa melko suolaisia kuluja valuutanvaihdossa. Tämä siis ihan puhdasta arvailua. Onneksi limiitit tällä hetkellä sen verran pienet ettei tarvi mietiskellä kuinka ison riskin haluaa ottaa.