Sivu 1/1

Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja peron
Haluaisin herättää keskustelua siitä, että missä ihmiset ovat kokeneet viime aikoina parhainta asiakaspalvelua vedonvälityksen tarjoajilta?

Olen melko tuore tapaus tällä saralla, montaa puolta jo nähnyt sekä kokenut. Miksi otin tämän asian esille on juuri tänään ja viime aikoina kokemani asiakaspalvelu Nordicbetillä, joka on syystä tai toisesta mennyt mielestäni alaspäin. Kaikessa toiminnassa tuntuu kestävän tolkuttoman kauan! Tässä nyt alkuun yksi heistä muitakin ja erilaisia tapauksi, kuin mihin tällä viittaan on muitakin. Mutta se, että ei saa rahojaan tilille, useista yhteydenottopyynnöistä huolimatta ja kyse livevedonlyönnistä, niin alkaa raastamaan ;)

Kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne, ne ovat hyvin tervetulleita kaikille =)


T. Pee

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja peron
Myös kotiutuksen kanssa on ollut vaikeuksia ja hidastelua, ennen ei näin ollut ja se viesti mitä saa, kun ottaa yhteyttä heihin on aika töksähtäviä!

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja cashier
Betson osti Nodicin ja voihan siellä olla käynnissä yt-neuvottelut ja porukkaa tullaan vähentämään, uudelleensijoittamaan jne. Kiirettä jne...

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja lammpa-1
Ainoa keino, jolla voi hyvällä tuurilla välttää tarpeen asiakaspalveluun, on:
- lyödä vetoa ainoastaan isoista futisliigoista ja jenkkilajeista
- isoille bookkereille (Pinny, 188bet, Betfair)
- pitää vetolajeina ainoastaan AH, 1X2 ja O/U

Tämä kaikki pätee varsinkin live-vedonlyönnissä, mutta myös pregame-betseissä

Miksi sitten asiakaspalvelun tarvetta kannattaa vältellä? No... asiakaspalvelu ei ole yhdelläkään yhtiöllä edes tyydyttävällä tasolla. :twisted:

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja cashier
Pinnaclen palvelu vasta kuutamolla onkin. Mites Veikkaus :lol:

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja lammpa-1
cashier kirjoitti:Pinnaclen palvelu vasta kuutamolla onkin. Mites Veikkaus :lol:
Ihan kuten kirjoitin. KAIKILLA bookkereilla aspa on paska. Mutta noilla bookkereilla ja esitetyillä ehdoilla välttää kohtuullisella todennäköisyydellä aspan tarpeen. Mutta meeppä vetelemään Pinnylle vaikka ampumahiihtoa... :mrgreen: aspan tarvetta ilmenee alta aikayksikön...

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja cashier
Tai Unibetille viihdevetoja, niistä on päässyt hyvin riitelemään. Palauttivat yhden vaalivedon, kun tarpeeksi pommitti. Mutta vuoden sai olla paitsiossa sieltä, ei yhtään mainoskirjettä ees. :club: :club:

Siis vihreät eivät astuneet ulos neuvotteluista, kun ovat hallituksessakin. Varmaan aika kamala duuni olla siellä asiakaspalvelussa. 8--)

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja lammpa-1
cashier kirjoitti:Tai Unibetille viihdevetoja, niistä on päässyt hyvin riitelemään. Palauttivat yhden vaalivedon, kun tarpeeksi pommitti. Mutta vuoden sai olla paitsiossa sieltä, ei yhtään mainoskirjettä ees. :club: :club:
Viihdevedot ja spessuvedot (esim kulmapotku tai ensimmäisen maalin tekoaika) ovat niin varma tapa päästä tekemisiin aspan kanssa, että... toki jos noissa omaa hyvän edgen markkinaan, niin silloin hermon pitää kestää tappelut paskojen aspojen kanssa.

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja lammpa-1
tupla

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja cashier
Em-kisoissa paitsioveto line meni rikki ja livestulokset todisti sen, katsoin itse vielä matsin. Niin veto merkittiin vääräksi. Jonkun Uefan pdf-raportin kaivoivat, jossa luki toisin, varmaan editoineet sen. Joo, noitahan kannattaa jäädä pohtimaan kuukaudeksi. Aspa on aina oikeassa. :!:

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja Hese
Eikös muutenkin loistava Betsafe lupaa aina vastauksen tunnin sisällä,tai muuten asiakas saa jonkun hyvityksen. Itse en ole järjestään saanut sieltä lainkaan vastausta...

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja lammpa-1
Hese kirjoitti:Eikös muutenkin loistava Betsafe lupaa aina vastauksen tunnin sisällä,tai muuten asiakas saa jonkun hyvityksen. Itse en ole järjestään saanut sieltä lainkaan vastausta...
Montaks tonnia oot saanut hyvityksiä 8--)

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja Hese
lammpa-1 kirjoitti:
Hese kirjoitti:Eikös muutenkin loistava Betsafe lupaa aina vastauksen tunnin sisällä,tai muuten asiakas saa jonkun hyvityksen. Itse en ole järjestään saanut sieltä lainkaan vastausta...
Montaks tonnia oot saanut hyvityksiä 8--)
En mä saa edes rahaa sinne sisään vetoihin. Joskus mennyt useampi euro :P

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja peron
cashier kirjoitti:Betson osti Nodicin ja voihan siellä olla käynnissä yt-neuvottelut ja porukkaa tullaan vähentämään, uudelleensijoittamaan jne. Kiirettä jne...
Tämäkin kyllä käynyt mielessä, ja taas toisaalta luulisi ihmisten keräävän itselleen myönteistä palautetta sen puolesta, että työpaikka säilyisi, jos se nyt jollekin on tärkeää? Luulisi kuitenkin asiakaspalvelutehtävissä oleveilta ihmisiltä saavan hyvää palvelua oli syy sitten mikä tahansa heidän taustallaan tai sitten on kyseinen henkilö mahdollisesti hakeutunut väärälle alalle. Kyllä myönteisellä kuvalla kuitenkin asiat luulisi menevän oikeille raiteille tai oikeaan suuntaan?! Tähän voisin viitata vanhalla sanolla, joka kuuluu seuraavasti: "hyvät asiat kuuluvat kauas, mutta huonot vielä kauemmaksi" *vink...vink*.

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja peron
Hese kirjoitti:Eikös muutenkin loistava Betsafe lupaa aina vastauksen tunnin sisällä,tai muuten asiakas saa jonkun hyvityksen. Itse en ole järjestään saanut sieltä lainkaan vastausta...
Oma kokemukseni aspasta ollut erittäin myönteistä, toki täytyy huomioida, että en ole kuitenkaan asioinut heillä kovinkaan paljon, johtuen taas nihkeästä liveveto puolesta :)

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja credit
peron kirjoitti:
cashier kirjoitti:Betson osti Nodicin ja voihan siellä olla käynnissä yt-neuvottelut ja porukkaa tullaan vähentämään, uudelleensijoittamaan jne. Kiirettä jne...
Tämäkin kyllä käynyt mielessä, ja taas toisaalta luulisi ihmisten keräävän itselleen myönteistä palautetta sen puolesta, että työpaikka säilyisi, jos se nyt jollekin on tärkeää?
Luulen, että rahapelialalla asiakaspalvelutehtävissä olevia arvioidaan ensisijaisesti sen perusteella kuinka monta yhteydenottoa he ehtivät käsitellä aikayksikköä kohden, laadulla ei ole niin paljon merkitystä. Legendaarisin esimerkki tästä on PartyPokerin aspa yhtiön huippuvuosina (silloin kun Party oli maailman suurin nettipokerisivusto): firman asiakaspalvelijat oli ohjeistettu lukemaan jokaisesta yhteydenotosta alku (ensimmäinen rivi tms.) ja arpomaan sen perusteella asiakkaalle jokin valmiiksi laadituista vastauksista.

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja Gini
credit kirjoitti: Luulen, että rahapelialalla asiakaspalvelutehtävissä olevia arvioidaan ensisijaisesti sen perusteella kuinka monta yhteydenottoa he ehtivät käsitellä aikayksikköä kohden, laadulla ei ole niin paljon merkitystä. Legendaarisin esimerkki tästä on PartyPokerin aspa yhtiön huippuvuosina (silloin kun Party oli maailman suurin nettipokerisivusto): firman asiakaspalvelijat oli ohjeistettu lukemaan jokaisesta yhteydenotosta alku (ensimmäinen rivi tms.) ja arpomaan sen perusteella asiakkaalle jokin valmiiksi laadituista vastauksista.
Ootko siellä vieläkin duunissa? :)

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja peron
Olin juuri yhteydessä Nordicbetin asiakaspalvelijaan ja palvelu oli tällä kertaa nopeaa ja myönteistä. Asiakkaita tullut enemmän, joten myös kotiutuksia ja muuta dataa liikkuu enemmän, jonka vuoksi ovat ilmeisesti mm. palkkaamassa talousosastolle lisää väkeä! Ja mukava nähdä, että aiheen esille tuominen on herättänyt keskustelua. Yritetään pitää tämä laadukkaana ja asian ytimessä pysyvänä, kiitos kaikille vastanneille =) Heittäkää tänne viestiä jatkossakin eri yhtiöiden palveluista hyvistä ja ennen kaikkea huonoista kokemuksista, niin osaa vähän varautua ihmiset =)

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja peron
Gini kirjoitti:
credit kirjoitti: Luulen, että rahapelialalla asiakaspalvelutehtävissä olevia arvioidaan ensisijaisesti sen perusteella kuinka monta yhteydenottoa he ehtivät käsitellä aikayksikköä kohden, laadulla ei ole niin paljon merkitystä. Legendaarisin esimerkki tästä on PartyPokerin aspa yhtiön huippuvuosina (silloin kun Party oli maailman suurin nettipokerisivusto): firman asiakaspalvelijat oli ohjeistettu lukemaan jokaisesta yhteydenotosta alku (ensimmäinen rivi tms.) ja arpomaan sen perusteella asiakkaalle jokin valmiiksi laadituista vastauksista.
Ootko siellä vieläkin duunissa? :)
Huoh, aika karua luettavaa, mutta asiallista! Haluaisin takertua tuohon viittaamaasi tekstiin, jossa mainitset, että "laadulla ei ole niin paljon merkitystä", kun juuri sillä pitäisi olla merkitystä ja erittäin paljon, ettei asiakkaat katoa, toivotaan, että muun muassa tämä viestiosio saisi laajempaakin huomitota, jopa maailmanlaajuisesti ja että nostetaan kissa pöydälle. luulisi sen muuttavan toimintamalleja yhtiöissä...ehkä?!

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja credit
peron kirjoitti:Haluaisin takertua tuohon viittaamaasi tekstiin, jossa mainitset, että "laadulla ei ole niin paljon merkitystä", kun juuri sillä pitäisi olla merkitystä ja erittäin paljon, ettei asiakkaat katoa, toivotaan, että muun muassa tämä viestiosio saisi laajempaakin huomitota, jopa maailmanlaajuisesti ja että nostetaan kissa pöydälle. luulisi sen muuttavan toimintamalleja yhtiöissä...ehkä?!
Mutta entä jos asiakkaiden halutaan katoavan? Kannattaako silloin satsata asiakaspalveluun?

Tarkoitan nyt sitä, että suurin osa yhteydenotoista asiakaspalveluun tulee varmasti niiltä vedonlyöjiltä, jotka eivät ole bookkereille sieltä kannattavimmasta päästä. Niiltä, jotka lyövät suhteellisesti ottaen paljon erilaisia erikoisvetoja, joissa on tyypillisesti suurempi epäselvyyksien ja kiistatilanteiden riski. Niiltä, jotka pelaavat ammatikseen ja pitävät huolen siitä, että kaikki vetovoitot maksetaan varmasti oikein. Niiltä, joiden pitää kotiutuksia varten varmentaa henkilöllisyytensä lähettelemällä erilaisia dokumentteja. Niiltä, joiden täytyy taistella panosrajoitusten kanssa. Jne.

Huono, hidas ja tahallisen takkuinen asiakaspalvelu ei välttämättä ole ollenkaan haitaksi bisnekselle, jos se karkottaa juuri tietyntyyppiset pelaajat.

Re: Asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja NoFear
Brittibookkerit ovat tavallisesti aika huonoja vastaamaan sähköposteihin, vaikka heidän livechattinsa tavallisesti toimiikin kohtalaisen hyvin. william hill vastasi juuri vasta jo viikko sitten lähettämääni sähköpostitiedusteluun, että missä helvetissä on mun rahat. Viikko tuntuu nykyään näissä bisneksissä ikuisuudelta.

Lievää off-topicia, mutta Nordea yllätti hyvällä asiakaspalvelulla viikolla, kun he soittivat erikseen ulkomaille vastauksen hyvin vähäpätöiseen kysymykseen, jonka olin laittanut nettipankin postipalvelun kautta. Aika selväksi kyllä kävi, että taisi naisella olla vain tarve saada jonkinlainen Creditin mainitsema päiväkiintiö täyteen näiden asiakasyhteydenottojen kanssa, kun sai käytettyä kymmenen minuuttia puhelinaikaa vastaukseen, joka olisi mahtunut hyvinkin lyhyeen kirjoitettuun lauseeseen. :mrgreen: Ihan kivaa palvelua kuitenkin.