Sivu 1/1

Username ja passu lähtenyt eteenpäin

Lähetetty:
Kirjoittaja kiltroni
Tämmöinen maili tipahti care@email.ladbrokes.com osoitteesta äsken:

Dear xxx,

We have identified that a number of our customers have had their customer I.D. and password details passed on to parties that we work with and unfortunately your account is one of the accounts affected. We would like to apologise for any inconvenience or concern this causes.

Naturally Ladbrokes takes any breach of security extremely seriously and we have taken a number of measures to protect customers including informing the UK Data Commissioner and Gibraltar Data Protection Commissioner.

Whilst we do not believe that any customer account has been compromised as a result of a breach, to ensure your continued security and peace of mind you may choose to change your password next time you log into your account. To do so follow these simple steps:

1) Login to your account using your existing username and password.
2) Go to the “My Account” section by clicking the header in the top right-hand corner.
3) A pop-up will appear showing your account section; choose “Password” from the tabs along the top of this screen.
4) Once complete you will receive confirmation that your password has been successfully changed.

If you have any comments or would like to discuss this matter further, our Customer Care team will be happy to help and can be reached on 0800 731 6191.

Finally, we’d like to take this opportunity to apologise again.

Customer Care,

Ladbrokes


Ei hirveän hyvää kuvaa anna näinkin tunnetusta bookkerista.

Re: Username ja passu lähtenyt eteenpäin

Lähetetty:
Kirjoittaja alf
Näissä herää aina epäilys.
Onko siellä linkki suoraan "ladbrokesiin", jossa ne voi käydä vaihtamassa? Ja sitten se linkki meniskin ehkä jonnekin aivan muualle kuin ladbrokesiin?

Sähköposti mallia care@MAIL.ladbrokes.com varsinkin pistää silmään.
Katsoin nettisivut, niin siellä supportin osoite ois tuo, mutta ilman mail-sanaa välissä. Eli care@ladbrokes.com
Vai onko tuo normaali lähetysosoite niillä?

Re: Username ja passu lähtenyt eteenpäin

Lähetetty:
Kirjoittaja NoFear
alf kirjoitti:Näissä herää aina epäilys.
Onko siellä linkki suoraan "ladbrokesiin", jossa ne voi käydä vaihtamassa? Ja sitten se linkki meniskin ehkä jonnekin aivan muualle kuin ladbrokesiin?

Sähköposti mallia care@MAIL.ladbrokes.com varsinkin pistää silmään.
Katsoin nettisivut, niin siellä supportin osoite ois tuo, mutta ilman mail-sanaa välissä. Eli care@ladbrokes.com
Vai onko tuo normaali lähetysosoite niillä?
Se on care@EMAIL.ladbrokes.com ja ainakin tuosta osoitteesta itselleni on tullut postia. Muuan muassa ilmoitus tilini sulkemisesta. :roll: Kannattaa kuitenkin tutkia, että onko se oikeasti tullut siitä osoitteesta ja vaikka kysyä Ladbrokesilta asiasta samalla, kun huutaa heille pää punaisena, kuinka helvetissä tällainen tietovuoto on mahdollista.

Ei ole hyvää mainosta Ladille, ei, vaikka voisin jollekin hakkerille maksaakin, jos vielä saisi tilini auki. :lol:

Re: Username ja passu lähtenyt eteenpäin

Lähetetty:
Kirjoittaja kiltroni
Ei ollut suoraa linkkiä ja en mä nyt niin tyhmä ole että sellaisia klikkaisin. :) Vaikutti kyllä ihan validilta maililta juuri tuon linkin puuttumisen takia.

Oli tosiaan tuo NoFearin mainitsema care@EMAIL.ladbrokes.com osoite. Kävin vaihtamassa passun jokatapauksessa ja pistin kyselyä, että mites tälläistä pääsi tapahtumaan. Katsotaan mitä vastaavat.

Re: Username ja passu lähtenyt eteenpäin

Lähetetty:
Kirjoittaja kiltroni
Tämmöinen sieltä tuli vastauksena kysymyksiin. Ei nyt ihan selkeetä kuvaa tullu mitä on tapahtunut tai sitten eivät vaan halua myöntää mitään.

"Dear Mr xxx,

Thank you for your e-mail regarding your account.

Yes we can confirm that this email was sent by us, however, we can assure you that there is nothing to worry about as the parties is actually the company we work very closely with. Also, we can confirm that no vital details were passed on, as your payment details are not held in full anywhere on your account. They are further encrypted in our BackOffice systems to restrict access and unauthorised usage.

We would like to sincerely apologise for the inconvenience.

If we can be of any further assistance, please contact us again and we will be more than happy to help you.

Yours sincerely,

xxx
Customer Services"