Tänään on 28.03.2024, 10:42.

jäniksen takia ajattelin laittaa tämänkin sitten esille

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
Tuplakirves
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 02.06.2014, 23:13

Tuotto: -776.87 yks.

Palautus%: 93.65%

Panosten ka: 10.47 yks.

Vetoja: 1169

Pisteitä: 141

jäniksen takia ajattelin laittaa tämänkin sitten esille

Viesti Kirjoittaja Tuplakirves »

Olen vuosia sitten tehnyt kertoimia milloin mihinkin lajiin ja eri bookkereille ilman että mulla on ollut suoria kontakteja näihin puljuihin mihin kertoimet meni.

Myin siis vihjeet tyypille "halvalla" joka siis ensin kysyi, että voinko tehdä siihen ja siihen lajiin kertoimia.

Summat mitä sai oli pääsääntöisesti naurettavia, tämä miksi nyt laitoin tän tänne niin sain sitten jossain välissä tietää että sama tyyppi myikin ne kertoimet usealle eri bookkerille, vaikka mulla oli käsitys että vaan yhdelle menee, no olisiko mikään muuttunut ei varmaan, ehkä olisin halunnut naurettavan korvauksen vähän isompana.

mutta se miksi tämä homma loppui niin tein eri turnauksia provikkapalkalla joista sai oikeasti rahaakin eli sain tietää mitä on pelattu ja millä summilla, turnauksen jlk palkka 10% lafkan voitoista, paitsi kerran mihin tämä sitten päättyikin eli tein lätkäturnausta joko nuoriin tai ukkoihin en muista ihan sama kumpiin isolle puljulle ekan päivän voitot 100000 ja toka päivä voitot 100000, kolmantena päivänä ei enää kerrottu mitä tuli, sanottiin vaan joka päivä että hyvin meni, lopputulos oli se etten saanut euroakaan koko turnauksesta tää mun tyyppi sanoi että ovat maksaneet kaikki muut, mutta eivät maksaneet lätkistä mitään eli ei maksa mulle siis mitään, kysyin lafkan pomolta mikä on homman nimi niin sanoi että kaikki on maksettu sitä sitten vähän aikaa palloteltiin aina samoilla vastauksilla sitten en enää jaksanut ja koko homma jäi siihen, mun oma visio on ettei tää mun tyyppi ollut tehnyt tätä normidiiliä että saan 10% voitoista tälle puljulle vaan jonkun sippidiilin ja ei sit halunnu maksaa mulle mitään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Vedä mitä vedät, kuhan vedät

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin