Sivu 1/1

Eurobet rekisteröitymisessä ongelma..

Lähetetty:
Kirjoittaja FUFISH
Avasin tilin eurobetille, mutta sisäänkirjautumista yrittäessä tulee vain viesti:Käyttäjätunnustasi ja salasanaasi ei tunnistettu

Kirjaudu uudelleen sisään

Huomautus: jos sinulla on tili CORAL.CO.UK-sivustossa, käyttäjänimesi ja salasanasi eivät kelpaa EUROBET.COM-sivustossa "

Kaikkien tietojen pitäisi kuitenkin olla oikein, mistähän mahtaa kiikastaa?

Lähetetty:
Kirjoittaja TTM
Muistaakseni, tiliä ei aktivoida heti vaan siinä on kahden, kolmen päivän odotusaika. Itse tein niin kuin opastettiin eli talletin rahaa heti ja muutaman päivän päästä tili oli aktivoitu.

Lähetetty:
Kirjoittaja FUFISH
OK, aika outoa settiä, mutta kai sitä jaksaa odottaa että pääsee niitten pokerihuoneelle paisteja kynimään. :)

Re: Eurobet rekisteröitymisessä ongelma..

Lähetetty:
Kirjoittaja skasi
Olin tulossa kyselemään apuja kun mennyt sukset risteen tuon coralin kanssa, mutta käytin hakua ja löysin tällaisen topicin. Ei liity otsikossa olevaan Eurobetiin kuitenkaan millään muotoa. Tosiaankin en pääse kirjautumaan coralille millään tapaa, väittää ettei tunnista salasanaa eikä käyttäjänimeä. Kun painaa että Forgotten your details niin sen jälkeisiin kysymyksiin vastatessa tulee vain ilmoitus että eipä tunnisteta.. Eilen talletin rahaa sinne ensimmäistä kertaa.. Käyttäjä tehty n. viikko sitten. Puhelimella koitin soittaa sinne ja sanovat että väärä numero?? Mitäs tässä nyt kannattaisi tehdä..

Re: Eurobet rekisteröitymisessä ongelma..

Lähetetty:
Kirjoittaja nuhapumppu
skasi kirjoitti:Olin tulossa kyselemään apuja kun mennyt sukset risteen tuon coralin kanssa, mutta käytin hakua ja löysin tällaisen topicin. Ei liity otsikossa olevaan Eurobetiin kuitenkaan millään muotoa. Tosiaankin en pääse kirjautumaan coralille millään tapaa, väittää ettei tunnista salasanaa eikä käyttäjänimeä. Kun painaa että Forgotten your details niin sen jälkeisiin kysymyksiin vastatessa tulee vain ilmoitus että eipä tunnisteta.. Eilen talletin rahaa sinne ensimmäistä kertaa.. Käyttäjä tehty n. viikko sitten. Puhelimella koitin soittaa sinne ja sanovat että väärä numero?? Mitäs tässä nyt kannattaisi tehdä..
Mailissa on varmaan pyyntö että pitää lähettää dokumentit sinne, sitte ku ne on hyväksytty ni tili aukee taas.

Tämmönen viesti



Please provide us with one item from list A and one item from list B:



List A

Copy of the photograph page of a valid passport
Copy of your birth certificate
Copy of a valid driving licence
Copy of an EU ID card (copy of front and back)



List B (All must be dated within the past three months)

Copy of a mobile telephone Statement
Copy of utility statement – i.e. water, gas, electric, council tax
Copy of a bank statement



Please note that if the address on your driving license or ID card matches your account address, then we will be able to accept this as both proof of identity and address.



We are able to accept the above documentation by:

Fax: 00 44 1483 747 097

Email: verification@galacoral.com

Please also remember to include your username with any of the above in order to help us link the documentation provided to your account.