Tänään on 29.03.2024, 12:49.

Talin turnaus 17.11-23.11.

Tennisvinkkien kohtauspaikka
Vastaa Viestiin
Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Talin turnaus 17.11-23.11.

Viesti Kirjoittaja Gini »

Reilu viikon päästä pelataan Talin 125 000 dollarin kisa, joka alkaa kyllä olemaan yksi Suomen suurimmasta kautta aikojen. Tokihan se vielä tuolla suuruudella kuuluu Challenger-tason kisoihin, mutta varmasti hyvät mittelöt tulossa. Jarkon lisäksi mukaan ilmoittautunut ainakin Tursunov, joka tuleekin olemaan ykkössijoitettu, mikäli ei muita kovia kiinnityksiä ole luvassa. Tursunov-Nieminen finaalihan olisi miellyttävää nähdä Helsingissä! Miehethän ovat eri kaavioissa.

Itse pyrin menemään katsomaan mahdollisimman monta ottelua ja ainakin finaalin, joten nähdään Talissa!

Milläköhän bookereilla voi pelata tota Talin turnausta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

Mielenkiintoinen turnaus tosiaan tulossa, alkaa osanottajalistansa puolesta muistuttaa jo melkein heikompitasoista ATP-turnausta.

Itse olen ehdottomasti paikan päällä useampana päivänä, jos vain lippujen hinnat ovat jotakuinkin järkevät ja järjestelyt toimivat. Kesällä Tampereen turnauksessa molemmat olivat pahasti pielessä, eikä katsomossa juuri lainkaan tunnelmaa. Toivottavasti Helsingissa osataan asiat hoitaa paremmin.

Turnauksesta voinee lyödä vetoa ainakin kaikille niille bookkereille, jotka normaalistikin tarjoavat Challenger-tason turnauksiin kertoimia (MyBet, Bet-at-home, Jetbull, Fonbet, ...) sekä Gamebookersille, joka tarjoaa Challengereita näemmä ainakin silloin, kun muuta tennistä ei liiemmin pelata. Uskoisin myös Betandwinin saattavan kiinnostua, ja onhan niitä muitakin ...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin