Tänään on 28.03.2024, 10:47.

AUS Open Ke 20.1.

Tennisvinkkien kohtauspaikka
Vastaa Viestiin
grenberg
Jäsen
Viestit: 550
Liittynyt: 02.05.2004, 22:19

Tuotto: -60.80 yks.

Palautus%: 94.18%

Panosten ka: 5.00 yks.

Vetoja: 209

Pisteitä: 90

AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja grenberg »

Ensimmäinen kierros on nyt saatu pelattua ja aikas mukavasti tipsit osuikin 6/8 oikein =)

Toiselle kierrokselle löytyi ensi yölle vain yksi kokeilun arvoinen kohde:

KARLOVIC - Benneteau 1.60 (expekt)

Tässä kohteessa kokeillaan Kroatian hirmusyöttöistä Ivo Karloviciä joka kaatoi ensimmäisellä kierroksella turnauksessa 13-sijoitetun Radek Stepanekin tiukan viisieräisen ja nelituntisen taistelun jälkeen. Kroatin syöttöä ei turhaan ole kehuttu, tässäkin ottelussa 34 ässää!! Ranskan Benneteau pääsi paljon helpommalla maanmies Guezia vastaan vaikkakin Guez vei ekan erän suoraan 6-0, mutta sen jälkeen Benneteau sai pelistä kiinni ja vei kolme seuraavaa erää 6-4 7-6 7-6 lukemin eli ei täysin läpihuuto ollut tuo voittokaan. Parikin seikkaa mitkä puoltavat peliä Karlovicin puoleen ovat hänen hivenen parempi saldo kovilla kentillä (Benneteau 46-46, Karlovic 51-41) ja miesten yhteiset kohtaamiset joita Kroatti hallitsee voitoin 4-2. Karlovic voitti miesten viime kauden molemmat kohtaamiset tosin tiukkojen kolmieräisten ottelujen jälkeen ja uskonkin että tämäkin ottelu voi helposti mennä aina viidenteen erään saakka. Miesten aiemmat kohtaamiset ja Karlovicin huikea syöttö varsinkin tällä alustalle avaavat peliä Kroatialaisen puolesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


AT79
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 12.05.2004, 11:26

Tuotto: -10.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 5.00 yks.

Vetoja: 2

Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja AT79 »

Heitänpä tähän oman varmaakin epävarmemman mutuni. Nieminen - Serra (1,87; expekt). En juuri tunne Niemisen vastustajaa enkä toki ymmärrä kerrassaan mitään tenniksestäkään :D, mutta kun katsoo edellisiä kohtaamisia (4-1 Serralle), ranking-sijoituksia (64.-132.), Niemisen nykykuntoa (ei se ainakaan mua vakuuta) ja muiden puljujen kertoimia (Serra muualla selvä suosikki) niin kai toi on pakko olla pelikelpoinen kerroin? Ois ihan jees jos joku lyttäis mun mielipiteeni ja puhuis mulle järkeä ennen kun lyön koko pelikassan tuntemattomalle ranskikselle... ;)

ja ei... en ole oikeesti lyömässä koko vedonlyöntirolleja...


edit: Luin viestini uudelleen ja täsmennetään nyt varmuudenvuoksi, että kaipaan lyttäystä ainoastaan jos oon pahasti hakoteillä pelaajien tän hetkisistä voimasuhteista. Vedonlyöntimatematiikka ja muut tommoset hassut jutut on aika hyvin hanskassa vaikka mun posteista ei yleensä sitä kuvaa saakaan. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja timo »

AT79 kirjoitti:Heitänpä tähän oman varmaakin epävarmemman mutuni. Nieminen - Serra (1,87; expekt). En juuri tunne Niemisen vastustajaa enkä toki ymmärrä kerrassaan mitään tenniksestäkään :D, mutta kun katsoo edellisiä kohtaamisia (4-1 Serralle), ranking-sijoituksia (64.-132.), Niemisen nykykuntoa (ei se ainakaan mua vakuuta) ja muiden puljujen kertoimia (Serra muualla selvä suosikki) niin kai toi on pakko olla pelikelpoinen kerroin? Ois ihan jees jos joku lyttäis mun mielipiteeni ja puhuis mulle järkeä ennen kun lyön koko pelikassan tuntemattomalle ranskikselle... ;)

ja ei... en ole oikeesti lyömässä koko vedonlyöntirolleja...


edit: Luin viestini uudelleen ja täsmennetään nyt varmuudenvuoksi, että kaipaan lyttäystä ainoastaan jos oon pahasti hakoteillä pelaajien tän hetkisistä voimasuhteista. Vedonlyöntimatematiikka ja muut tommoset hassut jutut on aika hyvin hanskassa vaikka mun posteista ei yleensä sitä kuvaa saakaan. :D
Ei lytätä, mutta postataan muutama ajatus...

Serra ei kuulu alustan taitajiin, vaikka onkin voittanut Jaken kaksi kertaa ulkokovilla ja kerran sisällä. Fransun alkukausi ollut surkea: voitto surkeasta Reisterista ja tappiot Monfilsille ja Troickille. Lisäksi Serra joutui oldie-Melzerin kanssa viiteen erään ja pelasi ailahdellen.
Serra on täällä ollut vain kerran toisella kiekalla (´08).
Jarkko oli taas jäätävä omassaan Lindahlia vastaan eikö antanut tälle mitään saumaa. Nieminen oli täällä ´08 neljännesfinaalissa.
Pidän itse Jakkea parempana ja ennen kaikkea taktisesti viisaampana kuin Serra. Nyt maskulaisen kunto on hiukan mysteeri ja tämä matsi on juuri sopiva peli jättää pelaamatta.
Rankingsijoitukset monta kertaa ovat hämääviä, koska huippupelaajan ollessa sivussa esim.loukkaantumisten vuoksi ranking laskee nopeasti!
Ja rankingin 30-100 joukossa miltei kuka tahansa voi voittaa kenet tahansa.

Oma arvioni tähän on 50-50% huomioiden Serran hyvä saldo vasureita vastaan ja keskinäisten saldo.
Mutu sanoo, että Nieminen voittaa :wink: !

PS. muutama hyvän saldon omaava ulkolainen tennisvihjaaja on Jarkon takana,joten kertoimet saattavat laskea ennen matsia!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja timo »

Katseltuani kolmituntisen Serra - Melzer-matsin nyt kokonaan ja luettuani muutaman hemmon aatoksia matsista muutan prosenttejani eli vähintään 55% Jarkolle.
Eli peleihin Nieminen @2.01 Pinnacle ennen kuin kertoimet putoaa (mahdollisesti!) NO

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut timo, 20.01.2010, 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


AT79
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 12.05.2004, 11:26

Tuotto: -10.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 5.00 yks.

Vetoja: 2

Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja AT79 »

timo kirjoitti: Ei lytätä, mutta...
Tyvm. Juuri tämmöstä kaipasin. Niin erinomaisia pointteja, että (lähes) vakuutuin vedon lyömättä jättämisen olevan +ev-päätös ja lupaan jatkossa jatkaa vedonlyöntimutuilua lähinnä lajeissa jotka tunnen. Jätän kyllä myös Niemisen puolesta vedot lyömättä...

Vähän lisää aiheeseen liittymätöntä offtopicia, mutta yritän tässä juuri pikkuhiljaa muutaman vuoden tauon jälkeen alkaa panostamaan pokerin ohella ammattimaisemmin jälleen myös vedonlyöntiin. Kunhan saan homman pitkästä aikaa käyntiin vähän mutustelua pitemmälle niin tullen jopa kirjottelemaan jotain tarkempiakin prosenttimutuiluja lähinnä yleisurheiluun, talviyksilölajeihin ja kotimaiseen lätkään/futikseen. Se offtopiceista. Sry. :)

edit: Näköjään ennen sitä kannattais opetella myös käyttämään intterveppiä. Ensin vedin quotet viduiks ja korjausyritys aiheutti vaan tuplapostin :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja timo »

AT79 kirjoitti:
timo kirjoitti: Ei lytätä, mutta...
Tyvm. Juuri tämmöstä kaipasin. Niin erinomaisia pointteja, että (lähes) vakuutuin vedon lyömättä jättämisen olevan +ev-päätös ja lupaan jatkossa jatkaa vedonlyöntimutuilua lähinnä lajeissa jotka tunnen. Jätän kyllä myös Niemisen puolesta vedot lyömättä...
Jatka ihmeessä postailua tänne tennisosioon ja jaa mielipiteitäsi jatkossakin. Kyllä laji tulee tutummaksi kunhan paneudut asiaan!
Ja harmi jos Serra sittenkin voittaa :roll: ja jos skippasit minun postaukseni vuoksi!
No, minun arvioillani peli siis Niemiselle. Piste.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


AT79
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 12.05.2004, 11:26

Tuotto: -10.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 5.00 yks.

Vetoja: 2

Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja AT79 »

timo kirjoitti: Ja harmi jos Serra sittenkin voittaa :roll: ja jos skippasit minun postaukseni vuoksi!
No, minun arvioillani peli siis Niemiselle. Piste.
Nou hätä. Ei se olis harmi ;) Perustelut oli niin hyvät, että uskon skipanneeni negatiivisen odotusarvon vedon. (ja mainitaan nyt, että tennis ei kyllä kuulu niihin lajeihin joihin on tarkoitus kovin paljon paneutua jatkossakaan)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Verkerk
Jäsen
Viestit: 40
Liittynyt: 23.02.2009, 12:18
Pisteitä: 0

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja Verkerk »

En itse ole nähnyt tuota serra- melzer matsia. Voitko Timo raportoida, että mikä Serran pelissä sai sinut vakuuttuneeksi Jarkon paremmista mahdollisuuksista. Tämä ottelu on minulle totaalinen no-go. Ajattelin lyödä Serraa jos hänet rankataan altavastaajaksi, mutta niin ei käynyt. Serra on kuitenkin jarkolle paha vastus, kuten kaikki joita vastaan Jarkon pitäisi olla se selkeästi painostavampi osapuoli. Fyysinen kunto on jarkolla parempi, mikäli peli menee pitkälle. Toisaalta Jarkko ei ole vähän aikaan päässyt vääntämään tiukkoja pelejä isoissa kisoissa. ottelusta on odotettavissa erittäin tiukka runsaine syötönmurtoineen. Livenä lyötäväksi tämä kohde on hyvä, sillä ottelussa saattaa tulla useampikin käännekohta.

Huomenna ei ole paljoa maistuvia pelejä. Lopez ja Troicki kelpaa voittajiksi.

Uskon myös Del Potron voittoon ja pidän 1.3 kerrointa pelattavana, vaikka Del Potron ranne saattaa olla pipi. Vaatisi siis ehdottomasti bookkerin, jossa matsi pitää pelata loppuun saakka.

benneteau maistuisi yli 2.75 kertoimilla. karlovic on kovin ailahteleva ja täysin riippuvainen syötöstään. Jos huomenna taas tuulee, vaikeuttaa se syöttämistä. benneteau on hyvä palauttaja ja ohittaja, joka ei jäädy tiukoissa paikoissa (tie-breikeissä)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja timo »

Verkerk kirjoitti:En itse ole nähnyt tuota serra- melzer matsia. Voitko Timo raportoida, että mikä Serran pelissä sai sinut vakuuttuneeksi Jarkon paremmista mahdollisuuksista. Tämä ottelu on minulle totaalinen no-go. Ajattelin lyödä Serraa jos hänet rankataan altavastaajaksi, mutta niin ei käynyt. Serra on kuitenkin jarkolle paha vastus, kuten kaikki joita vastaan Jarkon pitäisi olla se selkeästi painostavampi osapuoli. Fyysinen kunto on jarkolla parempi, mikäli peli menee pitkälle. Toisaalta Jarkko ei ole vähän aikaan päässyt vääntämään tiukkoja pelejä isoissa kisoissa. ottelusta on odotettavissa erittäin tiukka runsaine syötönmurtoineen. Livenä lyötäväksi tämä kohde on hyvä, sillä ottelussa saattaa tulla useampikin käännekohta.
Serra "murtui" mielestäni psyykkisesti toisen erän tiebreakissa (3-7) ja menetti neljännen erän, jossa näytti ihmeen veltolta.
Neljännessä erässä ykkössyöttö% putosi edellisen erän 84:sta 58:aan! 29-vuotias Melzer sippasi mielestäni vikassa, joka antoi
voitonavaimet fransulle.
Mutta - kuten sanottua - nämä ovat näkemyskysymyksiä ja varmaan joku muu voisi raportoida toisin.
Oma arvioni edelleen hiukan Jarkon puolella!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


Jantta
Jäsen
Viestit: 241
Liittynyt: 31.01.2003, 11:47
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja Jantta »

Seurantakertoimet Pinnaclelta jälleen, näytti olevan toppeja tai ainakin hyvin lähellä niitä. Panoksissa mutuilut mukana.

Lopez - Schuettler / Schuettler 2.73 / 41% / panos vain 0.75/5 , ei maistu enempää, sillä papan palautuminen aavistuksen kysymysmerkki.
Berdych - Korolev / Over 36 1.86 / 58% / panos 2.5/5
Karlovic - Benneteau / Karlovic 1.66 / 64% / panos 3/5 Karlo maistuu myös tänne.
Kohlschreiber - Odesnik / Kohlschreiber -5.5 1.82 / 58% / panos 2/5

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

No nyt lähti Niemisen kertoimet nousuun... 2,18 pin

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

timo kirjoitti: Oma arvioni edelleen hiukan Jarkon puolella!
Onko sulla millanen palautus tennisveikkauksille ollut viime aikoina? Asiantuntemusta näyttäs löytyvän ainakin. 2007 seurannan vaan löysin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja timo »

Lundenääri kirjoitti:
timo kirjoitti: Oma arvioni edelleen hiukan Jarkon puolella!
Onko sulla millanen palautus tennisveikkauksille ollut viime aikoina? Asiantuntemusta näyttäs löytyvän ainakin. 2007 seurannan vaan löysin.
Tänne postaillut taitavat olla negatiivisella puolella (turha siis mainitakaan, että voitollisesti kuitenkin olen pelannut jo pitkään).
Tennistä harrastanut pelinä vuosikymmeniä ja seurannut tiiviisti ammattipelejä samoin. Vetoa lyönyt lajista jo yli 10 vuotta brittibookkereilla aloittaen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja credit »

timo kirjoitti:
Lundenääri kirjoitti:
timo kirjoitti: Oma arvioni edelleen hiukan Jarkon puolella!
Onko sulla millanen palautus tennisveikkauksille ollut viime aikoina? Asiantuntemusta näyttäs löytyvän ainakin. 2007 seurannan vaan löysin.
Tänne postaillut taitavat olla negatiivisella puolella (turha siis mainitakaan, että voitollisesti kuitenkin olen pelannut jo pitkään).
Tennistä harrastanut pelinä vuosikymmeniä ja seurannut tiiviisti ammattipelejä samoin. Vetoa lyönyt lajista jo yli 10 vuotta brittibookkereilla aloittaen.
Disclaimeriiin voisi lisätä vielä sen, että kun Nieminen pelaa, timo pistää vedot aina "Jaken" puolesta - oli mikä oli.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

Näyttäisivät kertoimet Jakelle vahvasti vielä nousevan. Expektin (1,85)(jos saa panostaa) Serra alkaa olemaan jo melko poikkeava tarjous. Canbetillä Nieminen (2,28). Säännöistä en tiedä, joten arbeja ei varmaan kannata ruveta muiluttamaan :?


EDIT

Expekt: Tennisotteluvedon ollakseen voimassa, vähintään yksi piste täytyy pelata.

Canbet: A tennis match is deemed to have started with the first serve of the match.


Lienee siis samat säännöt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Verkerk
Jäsen
Viestit: 40
Liittynyt: 23.02.2009, 12:18
Pisteitä: 0

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja Verkerk »

Jarkon pelistä...Aika tyypillistä Jakkea taas, valitettavasti. Ekaa erää en nähnyt, virhe/winner- tilastojen valossa Serra on ollut aika epävarma. Toisen erän puolesta välistä kolmannen erän alkuun Serra dominoi ja Jarkko oli lähes peppu takapressussa kiinni, hartiat lysyssä ja muutenkin todella negatiivisen oloinen. Antoi pois ekan oman syöttönsä kolmannessa erässä ja toiseen syöttövuoroonsa sai kiukun päälle ja syötti paremmin(=kovempaa ja varmemmin) ja hoiti sen helposti kotio.
Toivottavasti Jakke uskaltaa pelata hyökkäävästi loppupelin, muuten tulee noutaja.

Go Jakke!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

timo kirjoitti:
Lundenääri kirjoitti:
timo kirjoitti: Oma arvioni edelleen hiukan Jarkon puolella!
Onko sulla millanen palautus tennisveikkauksille ollut viime aikoina? Asiantuntemusta näyttäs löytyvän ainakin. 2007 seurannan vaan löysin.
Tänne postaillut taitavat olla negatiivisella puolella (turha siis mainitakaan, että voitollisesti kuitenkin olen pelannut jo pitkään).
Tennistä harrastanut pelinä vuosikymmeniä ja seurannut tiiviisti ammattipelejä samoin. Vetoa lyönyt lajista jo yli 10 vuotta brittibookkereilla aloittaen.
Kiitos ja suuri respekti rehellisestä vastauksesta. Voitolliset vihjaajat ovat nykyään kiven alla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja timo »

credit kirjoitti: Disclaimeriiin voisi lisätä vielä sen, että kun Nieminen pelaa, timo pistää vedot aina "Jaken" puolesta - oli mikä oli.
Tähän voisin vain todeta, että tämä creditin "tieto" (joka muistaakseni joskus postaili jotain WTA-vihjeitä tänne) on täyttä paskaa ja perätön herjaus, jonka motiivia voi vain arvailla :wink: !
ETSI-toiminnolla huomaa, etten tänne (tai mihinkään muuallekaan) ole AINA postannut Jakke-petsejä hänen pelatessaan! Petsaan häntä VAIN jos katson hänen kertoimissaan olevan valueta kuten maanantaina (osui).
Oman kirjanpitoni mukaan olen voitolla Jarkon pelien suhteen.

PS.sitä aina lukiessaan tällaisia herjauspostauksia miettii mistä näitä ukkoja sikiää lähes foorumille kuin foorumille :roll: ....
Mutta meitä on niin moneen junaan ja monet jää asemalle :wink: .
Nämä tällaiset heitot vain eivät oikein innosta ainakaan minua jakamaan mielipiteitäni ja pitämään keskustelua yllä :? !

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja credit »

timo kirjoitti:
credit kirjoitti: Disclaimeriiin voisi lisätä vielä sen, että kun Nieminen pelaa, timo pistää vedot aina "Jaken" puolesta - oli mikä oli.
Tähän voisin vain todeta, että tämä creditin "tieto" (joka muistaakseni joskus postaili jotain WTA-vihjeitä tänne) on täyttä paskaa ja perätön herjaus, jonka motiivia voi vain arvailla :wink: !
ETSI-toiminnolla huomaa, etten tänne (tai mihinkään muuallekaan) ole AINA postannut Jakke-petsejä hänen pelatessaan! Petsaan häntä VAIN jos katson hänen kertoimissaan olevan valueta kuten maanantaina (osui).
Oman kirjanpitoni mukaan olen voitolla Jarkon pelien suhteen.

PS.sitä aina lukiessaan tällaisia herjauspostauksia miettii mistä näitä ukkoja sikiää lähes foorumille kuin foorumille :roll: ....
Mutta meitä on niin moneen junaan ja monet jää asemalle :wink: .
Nämä tällaiset heitot vain eivät oikein innosta ainakaan minua jakamaan mielipiteitäni ja pitämään keskustelua yllä :? !
Turha purkaa pahaa oloa minuun. Vähän tuossa kärjistin asiaa, mutta totuus on se, että vihjaat suhteettoman paljon Niemisen puolesta. Ja väitteesti, että olet hänen peleistään voitolla, kuulostaa vähintään erikoiselta ottaen huomioon, että bookkerit näyttäisivät pikemminkin yli- kuin aliarvostavan Niemistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Munko
Avatar
Jäsen
Viestit: 381
Liittynyt: 17.05.2008, 13:52

Tuotto: -14.49 yks.

Palautus%: 97.17%

Panosten ka: 2.11 yks.

Vetoja: 242

Pisteitä: 43
Viesti:

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja Munko »

En ota kantaa siihen kuka on voitolla ja kuka ei, mutta itse odotan vesi kielellä timon viestejä tennis-osioon. Mukava lukea vähän sanallistakin pohdiskelua otteluihin. Valitettavan harva sitä uskaltaa/jaksaa harrastaa lajista riippumatta, kun aina teilataan joistain yksityiskohdista tai ajatusvirheistä. Se keskustelu on kuitenkin se mitä kaipaisi, niitä prosentteja ja kertoimia osaa itsekin hakea.

Tämä viesti nyt oli täyttä huuhaata, eikä kuulu tähän ketjuun, mutta näyttää Australian avoimet poikivan värikästä vääntöä muutenkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja timo »

credit kirjoitti:
Turha purkaa pahaa oloa minuun. Vähän tuossa kärjistin asiaa, mutta totuus on se, että vihjaat suhteettoman paljon Niemisen puolesta. Ja väitteesti, että olet hänen peleistään voitolla, kuulostaa vähintään erikoiselta ottaen huomioon, että bookkerit näyttäisivät pikemminkin yli- kuin aliarvostavan Niemistä.
Onneksi itsellä on olo ja itsentunto kohdallaan! Samaa voisi kysyä sinulta kun postailet noita idioottimaisia mutuun perustuvia käsityksiäsi muiden vedonlyönneistä. Itse tiedän omat saldoni ja seison aina sanojeni takana.
Kaiketi ymmärrät mitä kaikkea mutuilua tuo ylläoleva postauksesi sisältää esim. "näyttäisivät pikemminkin yli- kuin aliarvostavan Niemistä".
Vaikka näin olisikin (ei ole asiasta faktatietoa), niin silti Jakkea pelaamalla voi jäädä voitolle kun pelaa vain valittuja, kertoimeltaan kelvollisia kohteita!
Tänne YK:n olen postaillut ekasta päivästä alkaen ja haluaisin edelleen jatkaa keskustelua ja mielipiteitten vaihtoa tenniksestä. Ansiot ja tennisvedonlyönnin krediitit saan ihan muualta!
Juuri sinunlaisesi "lokaajat" ovat saaneet monta hyvää (ei välttämättä voitollista) postaajaa lopettamaan kirjoittelun tänne.
Ihmetyttää vain sinunkin halusi "kärjistää" ja heitellä näitä typeriä off-topiceja näihin ketjuihin. Mutta itse tiedät motiivisi :wink:

Jos seuraavan kerran haluat postailla jotain vastaavaa, tee se YV:llä!

Ja osallistu sinäkin keskusteluun jakamalla näkemyksiäsi (matseista, ei tipsaajista) jos ylipäänsä kykenet asialliseen keskusteluun.

PS. kiitos Munkolle kannustuksesta. Toivotaan, että postauksistani on jollekin iloa, vaikka vihjeeni eivät aina osukaan!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


Jantta
Jäsen
Viestit: 241
Liittynyt: 31.01.2003, 11:47
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja Jantta »

Kuten Timo jo sanoi, nuo sananoppailut ja henkilökohtaisuudet voitte jatkossa laittaa yksityisviestinä silloiselle kohteellenne.
Jokainen valitsee itse kenen tipsejä pelaa tai peilaa - omaa järkeä (mieluusti maalais-) & arviointikykyä saa ja pitää käyttää, ei niistä tartte mitään yleistä pahansuopaista ketjua kehittää, vai? Säännöllisesti tipsaavilta toki odottaa, että seuranta on about ajantasalla ja aukoton.

Mukava tosiaan lukea kohteista sanallistakin analyysiä, jatkakaa vain te ketkä sitä harrastatte. Itsekin ennen kirjoitin oikeastaan jokaisesta kohteesta, mutta olen nyt seurannan myötä päättänyt sen lopettaa, tai ainakin vähentää reilusti. Syitä tähän on ainakin se, että ajankäytöllisesti se ei ole ehkä järkevintä eikä tahdo ehtiä ja ehkä se tärkein syy on, että ainakin itselle tulee se tunne, että tulee tekstistä väkisinkin liian pelikohdetta suosiva ja vastapuolta aliarvioiva.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja credit »

timo kirjoitti: Kaiketi ymmärrät mitä kaikkea mutuilua tuo ylläoleva postauksesi sisältää esim. "näyttäisivät pikemminkin yli- kuin aliarvostavan Niemistä".
Vaikka näin olisikin (ei ole asiasta faktatietoa), niin silti Jakkea pelaamalla voi jäädä voitolle kun pelaa vain valittuja, kertoimeltaan kelvollisia kohteita!
Tuo viestistäni poimimasi kohta ei todellakaan ole pelkkää mutuilua. Esim. Matchstatin "Betting Rating" -lukema näyttää Niemisen kohdalla olevan -796, mikä tarkoittaa sitä, että jos on systemaattisesti pelannut Niemisen puolesta (100 yksikköä silloin, kun hän on ollut ennakkosuosikki, ja 50 yksikköä muulloin), on viimeisen 52 viikon aikana hävinnyt rutkasti rahaa - enemmän kuin valitsemalla pelikohteensa satunnaisesti.

Se, että jonkin pelaajan systeemaattinen pelaaminen on jollain aikavälillä ollut tappiollista, ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö valikoiva pelaaminen kyseisen pelaajan otteluista (ja nimenomaan hänen puolestaan) voisi samalla aikavälillä olla voitollista. Niemisen tapauksessa se on kuitenkin todella epätodennäköistä. Ja kun ottaa huomioon, kuinka usein pelaat Niemisen puolesta, on vaikea uskoa, että olisit viimeisen vuoden ajalta jäänyt voitolle näistä fanitusvedoistasi.

http://www.tennis.matchstat.com/Player/ ... 20Nieminen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jone
Jäsen
Viestit: 2539
Liittynyt: 14.01.2003, 16:19

Tuotto: +70.36 yks.

Palautus%: 101.35%

Panosten ka: 4.01 yks.

Vetoja: 1300

Pisteitä: 2221
Paikkakunta: Hollola

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja jone »

Puutunpa nyt minäkin tähän keskusteluun vähäsen silläkin uhalla, että "lokaan" muita tipsaajia ja jatkan off-topic-linjalla.

Kaikki vähääkään tennisosiota seuranneet ovat varmasti panneet merkille, että timo vihjaa usein Jarkon puolesta. Tähän credit sitten kärjistäen totesin timon pelaavan aina Niemisen puolesta. Olet timo syyttänyt muita, kun lukevat vihjeitäsi "kuin piru raamattua" korjaamalla vääriä kansalaisuuksia tai jotain muita virheitä. Ymmärrettäväähän se on, että virheitä sattuu ja niistä myös silloin huomautetaan. Nyt kuitenkin itse tulkitset creditin heittoa "kuin piru raamattua".

Noh, mennään eteenpäin paskan jauhannassa. Puolustit Jarkko-petsejäsi sillä, että ne ovat oman kirjanpitosi mukaan voitolla (ehkä ovat, ehkä eivät ja jokainen uskoo tai on uskomatta). Päätin kuitenkin koota seurannan tänne foorumille postaamistasi Jarkko-vedoista (singlet ja tasapanoksin) ja tuloksena 128 vetoa 89,2% palautuksella (en ota vastuuta mahdollisista virheistä). Tähän voit toki puolustuksena valita jonkin puolustuksen. Esim. se "tavallinen", en tietenkään postaa tänne kaikkia vetojani tai sitten oikeilla panostuksilla nuokin vedot ovat jääneet voitolle. Onhan tällä foorumilla nähty niitä, jotka väittävät omien vetojen olevan sitä ja tätä, mutta tänne postatut tappiolla tai muuten vaan paljon huonommilla lukemilla. Kyseenalaista on se, mitä hyötyä tuosta "omista vedoista" -tiedosta sitten on vai onko se sittenkin vain oman egon nostatusta.

En halua tällä kirjoituksella yrittää ajaa timoa tai ketään muutakaan pois foorumilta, mutta jos herneitä tunkeutuu klyyvariin joka tapauksessa, niin se on oma häpeä. Kritiikkiä pitää saada antaa (asiallista, eikä vaan turhaa vittuilua tai provoilua), jos siihen kokee tarvetta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: AUS Open Ke 20.1.

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Joko jonella oli hyvin tylsää tai sitten se sai vedettyä nopean vedoksen omasta excelistä, tahiti-peeseistään :mrgreen: :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin