Tänään on 28.03.2024, 20:44.

ESBC

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
mormuska
Jäsen
Viestit: 267
Liittynyt: 25.04.2008, 19:31
Pisteitä: 1

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja mormuska »

EDIT: Oikeastaan mitäpä tuolla mielipiteelläni on väliä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut mormuska, 07.11.2011, 11:08. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Neo »

Hehkuttaa Jorma yksittäisiä osumia tai ei, niin mielestäni on silti pelkästään positiivista, että ko. kokemuksen alalta omaava henkilö on niin sanotusti jalkautunut kansan pariin ja kirjoittelee ajatuksiaan, kommentoi ns. kadun tallaajien viestejä jne. Aika moni guru tältäkin foorumilta on hävinnyt ja montaa (jos yhtään) viestiä ei vuodessa enää löydy, joissa mukana olisi sitä kokemusta ja näkemystä, lajista riippuen tai yleensä vedonlyönnin lainalaisuuksista. Ihan hauska jopa Vuoksenmaan muitakin tarinoita tai pokerireissujen tapahtumia on lukea, sinänsä mielenkiintoinen persoona, ja näkee vähän kuinka muut alan ihmiset oikein aikaansa viettävät.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mormuska
Jäsen
Viestit: 267
Liittynyt: 25.04.2008, 19:31
Pisteitä: 1

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja mormuska »

Neo kirjoitti:Hehkuttaa Jorma yksittäisiä osumia tai ei, niin mielestäni on silti pelkästään positiivista, että ko. kokemuksen alalta omaava henkilö on niin sanotusti jalkautunut kansan pariin ja kirjoittelee ajatuksiaan, kommentoi ns. kadun tallaajien viestejä jne. Aika moni guru tältäkin foorumilta on hävinnyt ja montaa (jos yhtään) viestiä ei vuodessa enää löydy, joissa mukana olisi sitä kokemusta ja näkemystä, lajista riippuen tai yleensä vedonlyönnin lainalaisuuksista. Ihan hauska jopa Vuoksenmaan muitakin tarinoita tai pokerireissujen tapahtumia on lukea, sinänsä mielenkiintoinen persoona, ja näkee vähän kuinka muut alan ihmiset oikein aikaansa viettävät.
Tuosta olen täysin samaa mieltä!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Jorman jalkautuminen kansan pariin on hienoa, mutta pitää myöskin ymmärtää että se yhtiön nykyisessä tilanteessa on myös pakon sanelema juttu. Enää ei norsunluutornista käskyjä jakamalla myydä ihmislle vihjeitä nykyseurannoilla, vaan pitää keksiä jotain muuta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Neo kirjoitti:Hehkuttaa Jorma yksittäisiä osumia tai ei, niin mielestäni on silti pelkästään positiivista, että ko. kokemuksen alalta omaava henkilö on niin sanotusti jalkautunut kansan pariin ja kirjoittelee ajatuksiaan, kommentoi ns. kadun tallaajien viestejä jne.
Onko se nyt niin posiitiivista jos sosiaaliset mediat spämmätään jollain känniviesteillä täyteen (ja mitä kaikkea sieltä rivien välistä onkaan luettavissa)? Kansalle huvia mutta jos vakavasti mietitään niin kyllähän tämä kertoo ESBC:n tilasta myös paljon.. :o

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja credit »

mormuska kirjoitti:ESBC on jäänyt polkemaan paikalleen ja sinnittelee lähes pelkästään Vuoksenmaan nimellä. En tiedä mikä siellä on vikana, mutta jotain tartteis tehdä.
Minun käsitykseni on se, ettei ESBC:n analyysi ole loppujen lopuksi koskaan ollut niin korkeatasoista kuin moni luulee. Markkina vain oli aiemmin esim. NHL:n osalta niin paljon heikompi, että ESBC:n arvioillakin pystyi takomaan isot voitot. Itsekin voitin 2000-luvun alussa NHL:stä ihan kivasti täysin omalla analyysilla; vasta jälkikäteen olen ymmärtänyt, miten heikkotasoiset menetelmät minulla oli käytössä (pikemminkin kyse oli altavastaajien ja undereiden lähes systemaattisesta pelaamisesta kuin mistään oikeasta analyysista). Nyt kun markkina on huomattavasti aiempaa kovempi, menestyminen edellyttää joko paljon aiempaa kovempaa työntekoa (eli käytännössä otteluiden katsomista ja muunlaista jatkuvaa seurantaa) tai sitten kehittyneiden tilastollisten analyysimenetelmien käyttöä - mieluiten tietenkin molempia. ESBC:ssä kuitenkin tunnutaan uskovan, että edelleen voi pärjätä samalla reseptillä kuin 10 vuotta sitten ... valitettavasti se ei vain pidä paikkaansa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kari
Jäsen
Viestit: 28
Liittynyt: 29.01.2004, 17:46
Pisteitä: 7

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Kari »

Veikkaan kun en paremmin tiedä mutta olisiko niin että tuo järkipelaajien joukko Suomessa on niin pieni ettei sieltä oikein markkinarakoa löydy vaikka voitollisiin arvioihin pystyisikin.

On siis asiakashankinnan kannalta viisaampaa venyttää se arvio 3,8 kertoimella saatavissa olevaan vetoon vaikkapa 30 prosenttiin ja vaikka todellinen arvio olisikin 25% niin osuuhan se joka neljäs kerta. Muutamia tuollaisia vihjeitä viikossa niin markkinointimateriaalia syntyy riittävästi.

Moniko suomalainen oikeasti petsailee jollain yli 100000:n euron pelikassalla? Ehkä joitakin kymmeniä, korkeintaan satoja lähellekään tuollaisia summia. Suurin osa näistäkin taitavat olla niin kovia pelimiehiä etteivät tarvitse ulkopuolista apua voitolliseen pelaamiseen.

Tuulipukuja sitten riittääkin pilvin pimein..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mormuska
Jäsen
Viestit: 267
Liittynyt: 25.04.2008, 19:31
Pisteitä: 1

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja mormuska »

credit kirjoitti:
mormuska kirjoitti:ESBC on jäänyt polkemaan paikalleen ja sinnittelee lähes pelkästään Vuoksenmaan nimellä. En tiedä mikä siellä on vikana, mutta jotain tartteis tehdä.
Minun käsitykseni on se, ettei ESBC:n analyysi ole loppujen lopuksi koskaan ollut niin korkeatasoista kuin moni luulee. Markkina vain oli aiemmin esim. NHL:n osalta niin paljon heikompi, että ESBC:n arvioillakin pystyi takomaan isot voitot. Itsekin voitin 2000-luvun alussa NHL:stä ihan kivasti täysin omalla analyysilla; vasta jälkikäteen olen ymmärtänyt, miten heikkotasoiset menetelmät minulla oli käytössä (pikemminkin kyse oli altavastaajien ja undereiden lähes systemaattisesta pelaamisesta kuin mistään oikeasta analyysista). Nyt kun markkina on huomattavasti aiempaa kovempi, menestyminen edellyttää joko paljon aiempaa kovempaa työntekoa (eli käytännössä otteluiden katsomista ja muunlaista jatkuvaa seurantaa) tai sitten kehittyneiden tilastollisten analyysimenetelmien käyttöä - mieluiten tietenkin molempia. ESBC:ssä kuitenkin tunnutaan uskovan, että edelleen voi pärjätä samalla reseptillä kuin 10 vuotta sitten ... valitettavasti se ei vain pidä paikkaansa.
Tuo on kyllä aivan totta. Tosiaan jos mietitään vaikka sitä, kuinka pihalla markkinat aikoinaan olivat sen NHL:n osalta, niin ei siinä kovin hirmuista asiantuntemusta varmasti tarvinnut, että ne markkinat pystyi murskaamaan. Esimerkiksi parlayt tarjosi välillä sellaista etua, että jos yhtään pystyi asioita ajattelemaan maalaisjärjellä, niin kassa kasvoi huikeasti. Tosin ESBC teki tämän kaiken paremmin kuin mikään muu taho?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Jormat ja kumppanit tosiaan kouluttivat aikoinaan NHL-markkinaa. Jopa lähes yhtä kovalla kädellä kuin jone opettaa nyt KHL:n totals -markkinoita. Tää kaveri perseraiskaa ne, ja ihan ilmatteeksi. Ainakin toistaiseksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jaakkokolmonen
Jäsen
Viestit: 39
Liittynyt: 22.08.2011, 22:02
Pisteitä: 0

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja jaakkokolmonen »

Saattaa olla että tuosta firmasta on parempien työtarjousten perässä lähteneet pois ne oikeat osaajat jotka sen tuloksen ovat tehneet, ja nyt on ihan eri miehet puikoissa.

Nykyään tietysti jotain NHL markkinaa ei lyö itse Jeesuskaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja winorloose »

NHL BetOptimizer marraskuulle

NHL tarjoaa päivästä toiseen hyviä sijoituskohteita ja marraskuun NHL-pakettimme on nyt myynnissä. Tekemällä 490 € kuukausitilauksen säästät analyysikuluissa jopa 15%. Meilaa tilauksesi online@esbc.fi tai kysy samalla tarjoustamme koko kaudelle.


En tiedä onko tämä nyt sitten halpa vai kallis, mutta on tuo 490e/kk ainakin huomattavasti enemmän kuin esim. Mungolla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Utjakas kirjoitti: Olis kiva saada vähän faktaakin menestyksestä kehiin, vai onko tämä kehoitus kaikille laittaa maksullinen vihjepalvelu pystyyn? :roll:
Onhan tuo totta vie ikävää, ettei mitään tuottohistorioita ole näkyvillä. Samaan hengenvetoon on sanottava, ettei vihjaajan ilmoittamilla tuottoluvuilla ole paljon merkitystä yksittäisen pelaajan kannalta. Mungo julkaisee kunniotusta herättävästi omat tuottoprosenttinsa. Vaikka pyrin pelaamaan Mungon suositusten perusteella niin nopeasti kuin mahdollista mailin saapumisen jälkeen, niin en omissa peleissä pelaa paljonkaan samoja vetoja kuin track recordiin menee (ainakin kertoimet muuttuvat).
Mungon analyysiä hehkutetaan hyväksi. Olen pelannut noin 400 vetoa Mungon prosenteilla ja näistä osa osittain päällekkäisiä samaan kohteeseen olevia vetoja, esim kotivoitto varsinaisella peliajalla sekä 1 moneylinessä. Vetoja on vielä vähän, joten mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä en voi tehdä. En niillä kyllä mitään voittoa ole tehnyt, odotusarvo 103% - toteutunut alle 100%. Joku pelaajista on varmasti paljon voitolla, jos on jättänyt vetonsa sopivaan aikaan illan kuluessa; joku pelaajista on varmasti paljon tappiolla.

Voittolinja julkaisee hienon tilaston ravimenestyksestä. Tilastoituna on voittajapelin suositusten tuotto. Reilun 6 vuoden ajalta Voittolinja kertoo löytäneensä 4160 kpl ylikertoimia voittajapeliin. Jos nuo kohteet olisi pelannut 1 euron tasapanoksella, niin tänä aikana voittoa olisi tullut 630,7e eli tuotto olisi ollut 15,2 prosenttia. Mutta kun ei olisi ollut! Jos noihin kohteisiin olisi laittanut kaikkiin edes 10 euroa, niin kertoimet olisivat tippuneet niin paljon, että kokonaisuus olisi tappiolla. Jos olisi pelannut 1 euron tasapanoksella, niin ehkä olisi vielä voitolla - analyysikustannuksiin olisi sitten mennytkin paljon.

Ai niin - olen pelannut satunnaisesti Esbc:n arviolla vuosien ajan. Tehtyjä vetoja on enemmän kuin 5000. Tuottoprosenttini niistä on yli 102%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

:mrgreen: Uskotaan, uskotaan, joo, joo, ihan varmasti :mrgreen: Kysy neuvoa vaikka tämän palstan nörteiltä, miten saat nettiin tuon evidenssin, joka sisältää esim kohteen ESBC;n arvio siihen, pelatun kertoimen, kohteen lopputuloksen, vedonvälittäjääkään ei tarvitse identiteettisyistä laittaa. Muuten tuollaiset: 5000 ESBC:n vihjeillä pelatun kohteen jälkeen palautus on 102%-103% välillä ja analyysikuluillakin vähenettyinä edelleen 102-103% välillä menee sarjaan kännitwitterit, kännnykkä ja kaukosäädin :roll: :mrgreen: :lol: 8--) :shock: :mrgreen:

Täällä ollaan vinguttu vuositolkulla ESBC:tä julkaisemaan seurantaa, nyt siihen olisi mahdollisuus Vetoja, laita evidenssiä kehiin, niin saadaan edes osviittaa :mrgreen:

Kiikku's Lordista ym.säälittävästä luin tuolta Jorman Twitteristä, sitä en tiedä, onko se kännissä, vai selvinpäin sinne laitettu, siitä ei siellä ollut mainintaa :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Utjakas, 07.11.2011, 17:27. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


stellar wars
Avatar
Jäsen
Viestit: 781
Liittynyt: 28.09.2009, 01:01

Tuotto: +39.65 yks.

Palautus%: 117.70%

Panosten ka: 2.91 yks.

Vetoja: 77

Pisteitä: 161

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja stellar wars »

Linkki Excel -taulukkoon riittää meille varsin mainiosti! :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hockey-Reipas forever!

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Utjakas kirjoitti::mrgreen: Uskotaan, uskotaan, joo, joo, ihan varmasti :mrgreen: Kysy neuvoa vaikka tämän palstan nörteiltä, miten saat nettiin tuon evidenssin, joka sisältää esim ESBC;n arvio, pelatun kertoimen, kohteen lopputuloksen, vedonvälittäjääkään ei tarvitse identiteettisyistä laittaa. Muuten tuollaiset: 5000 ESBC:n vihjeillä pelatun kohteen jälkeen palautus on 102%-103% välillä ja analyysikuluillakin vähenettyinä edelleen 102-103% välillä menee sarjaan kännitwitterit, kännnykkä ja kaukosäädin :roll: :mrgreen: :lol: 8--) :shock: :mrgreen:

Täällä ollaan vinguttu vuositolkulla ESBC:tä julkaisemaan seurantaa, nyt siihen olisi mahdollisuus Vetoja, laita evidenssiä kehiin, niin saadaan edes osviittaa :mrgreen:
Minkä takia minun pitäisi huolehtia minkään analyysitahon seurannasta? Kerroin vain, minkä tuloksen olen saanut. Enkä ole hankkinut miltään analysoijalta kuin osan vihjeistä. Poikkeuksena Mungo, jolta on kaikki tältä syksyltä.

Kiikkus Lordi näyttää olevan siellä Twitterissä, mutta ei sieltä löytynyt mitään kolmesta merkistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Eli puhuit paskaa, olipa yllätys :mrgreen: Annettiin mahdollisuus antaa evidenssiä, että joku on päässyt ESBC:n vihjeillä 102-103% palautukseen, vieläpä analyysikuluilla vähennettyinä, sitten kun olisi pitänyt todistaa asia, menee suu tiukasti suppuun ja käsivarret nouseen rinnalle ristiin :mrgreen: Se kolmeen merkkiin muuten oli siellä Twitterissä, vaan ei ole enää :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Utjakas kirjoitti:Eli puhuit paskaa, olipa yllätys :mrgreen: Annettiin mahdollisuus antaa evidenssiä, että joku on päässyt ESBC:n vihjeillä 102-103% palautukseen, vieläpä analyysikuluilla vähennettyinä, sitten kun olisi pitänyt todistaa asia, menee suu tiukasti suppuun ja käsivarret nouseen rinnalle ristiin :mrgreen: Se kolmeen merkkiin muuten oli siellä Twitterissä, vaan ei ole enää :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
Ei minun todellakaan tarvitse sinulle todistella yhtään mitään. Sinulla tuntuu sen sijaan olevan kova tarve mollata muita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

:mrgreen: En sentään puhu höpöjä ja vetele tuottoprosentteja hatusta :mrgreen: Kaikki vihjeeni ovat todistettavissa tallessa interwebissä. Mutta hei, sinähän kun ostelet ESBC:n vihjeitä, luultavasti myös ravivihjeitä? Onkohan niitä sinun lisäksi muita? :lol: No joku joka on ostanut ESBC:n ravivihjeet, voisi laittaa vaikkapa heidän suosittelemansa V-rivit lauantaille, niin nähdään moneen merkkiin se Kiikku's Lordi sieltä löytyi? :lol:

En minä mollaa, minä olen kertonut oman mielipiteeni, jolla on varsinkin ravivihjeistä näyttöä, että raveista aika hyvin perillä olen. Kerroin mielipiteeni, että minun mielestäni ESBC:n ravivihjeillä ei ole mitään annettavaa voitollista ravipeliä tavoittelevalle henkilölle. Sinä sitten vedit siihen yhden hutiin menneen vihjeeni, yksittäisiä osumiako ESBC nyt tavoitteleekin, onko kuuluisa pitkä juoksu jo haudattu? :roll: :lol:

Toisekseen toit varsin pontevasti esiin sellaisen väitteen, että olet kyennyt ESBC:n vetoja pelaamalla saamaan 102-103 väliin asettuvan tuottoprosentin, yli 5000:lle vedolle ja vieläpä niin, että analyysikulut eivät sitä ole heiluttaneet. Palstalla olla vaadittu ja toivottu ESBC:ltä seurantaa heidän vihjeistään monta vuotta, milloin viimeksi julkaisivat seurantaa, joskus 10 vuotta sitten? Sinulla olisi mahdollisuus todistaa väitteesi todeksi, sekä, että ESBC:n vihjeillä voi tehdä voitollista tulosta. Mutta mitä ilmeisemmin puhuit paskaa ja vetelit, sekä juttuja, että lukuja hatusta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Utjakas kirjoitti::mrgreen: En sentään puhu höpöjä ja vetele tuottoprosentteja hatusta :mrgreen: Kaikki vihjeeni ovat todistettavissa tallessa interwebissä. Mutta hei, sinähän kun ostelet ESBC:n vihjeitä, luultavasti myös ravivihjeitä? Onkohan niitä sinun lisäksi muita? :lol: No joku joka on ostanut ESBC:n ravivihjeet, voisi laittaa vaikkapa heidän suosittelemansa V-rivit lauantaille, niin nähdään moneen merkkiin se Kiikku's Lordi sieltä löytyi? :lol:

En minä mollaa, minä olen kertonut oman mielipiteeni, jolla on varsinkin ravivihjeistä näyttöä, että raveista aika hyvin perillä olen. Kerroin mielipiteeni, että minun mielestäni ESBC:n ravivihjeillä ei ole mitään annettavaa voitollista ravipeliä tavoittelevalle henkilölle. Sinä sitten vedit siihen yhden hutiin menneen vihjeeni, yksittäisiä osumiako ESBC nyt tavoitteleekin, onko kuuluisa pitkä juoksu jo haudattu? :roll: :lol:

Toisekseen toit varsin pontevasti esiin sellaisen väitteen, että olet kyennyt ESBC:n vetoja pelaamalla saamaan 102-103 väliin asettuvan tuottoprosentin, yli 5000:lle vedolle ja vieläpä niin, että analyysikulut eivät sitä ole heiluttaneet. Palstalla olla vaadittu ja toivottu ESBC:ltä seurantaa heidän vihjeistään monta vuotta, milloin viimeksi julkaisivat seurantaa, joskus 10 vuotta sitten? Sinulla olisi mahdollisuus todistaa väitteesi todeksi, sekä, että ESBC:n vihjeillä voi tehdä voitollista tulosta. Mutta mitä ilmeisemmin puhuit paskaa ja vetelit, sekä juttuja, että lukuja hatusta.
En minä ole sinun tuottoprosenttejasi epäillyt. Mollaamisella viittasin siihen, että haukut minua valehtelijaksi. V75n osalta en osaa auttaa, koska en ole ostanut aikoihin ravivihjeitä. Ravit ei ole minulle mikään tärkeä juttu. Joskus aikaisemmin olen kyllä hankkinut esbc:n v75:n. Muistelisin, ettei sielä ole mitään hevosia poimittu riviin, vaan annettu prosenttiarvio kaikista hevosista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Neo »

Utjakas kirjoitti: Sinulla olisi mahdollisuus todistaa väitteesi todeksi, sekä, että ESBC:n vihjeillä voi tehdä voitollista tulosta. Mutta mitä ilmeisemmin puhuit paskaa ja vetelit, sekä juttuja, että lukuja hatusta.
Jos nimimerkki "vetoja" ei satu olemaan ESBC:llä töissä, niin hänelle (ja noin 13917 foorumin muulle lukijalle) lienee aivan yksi ja sama uskotko sinä tuota väitettä vai ei => aika ottaa iltalääkkeet ja rauhoittua? Kukaan ei kuitenkaan jaksaisi käydä tuollaista 5000 pelin seurantaa läpi ja todeta onko se virheetön, joten tuollaisen Excelin todistusarvo olisi tasan nolla joka tapauksessa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Neo kirjoitti:
Utjakas kirjoitti: Sinulla olisi mahdollisuus todistaa väitteesi todeksi, sekä, että ESBC:n vihjeillä voi tehdä voitollista tulosta. Mutta mitä ilmeisemmin puhuit paskaa ja vetelit, sekä juttuja, että lukuja hatusta.
Jos nimimerkki "vetoja" ei satu olemaan ESBC:llä töissä, niin hänelle (ja noin 13917 foorumin muulle lukijalle) lienee aivan yksi ja sama uskotko sinä tuota väitettä vai ei => aika ottaa iltalääkkeet ja rauhoittua? Kukaan ei kuitenkaan jaksaisi käydä tuollaista 5000 pelin seurantaa läpi ja todeta onko se virheetön, joten tuollaisen Excelin todistusarvo olisi tasan nolla joka tapauksessa.
Ymmärsit pointit. Ja vaikka näyttäisin excel-taulukkoni, niin sittenhän se vasta huuto alkaisi. Kun on pitkiä taukoja, etten ole pelannut yhtään ja sitten taas harvalleen pelejä. Välillä pelejä tiheästi. Tuon jos julkistaisi, niin huudettaisiin, että tuosta on poistettu huonot jaksot.

Nyt olen ostanut Mungolta koko kauden lätkät. Seuraillaan nyt niitä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


stellar wars
Avatar
Jäsen
Viestit: 781
Liittynyt: 28.09.2009, 01:01

Tuotto: +39.65 yks.

Palautus%: 117.70%

Panosten ka: 2.91 yks.

Vetoja: 77

Pisteitä: 161

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja stellar wars »

vetoja kirjoitti:
Nyt olen ostanut Mungolta koko kauden lätkät. Seuraillaan nyt niitä.
Minä taas ymmärsin niin että ostit nuo (+jälleenmyyntioikeudet) jo silloin teidän kuuluisan yhteisen lounaan yhteydessä, yritäppä muistella tarkemmin :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hockey-Reipas forever!

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

stellar wars kirjoitti:
vetoja kirjoitti:
Nyt olen ostanut Mungolta koko kauden lätkät. Seuraillaan nyt niitä.
Minä taas ymmärsin niin että ostit nuo (+jälleenmyyntioikeudet) jo silloin teidän kuuluisan yhteisen lounaan yhteydessä, yritäppä muistella tarkemmin :lol:
No niinpä menin tekemään. Myyn niitä isolla voitolla amerikanmantereella. Siksi kertoimet tipahtavat niin nopeasti, koska Joe työntää taaloja bookkereille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

Tätä kun täällä on peräänkuulutettu niin monta kertaa niin otetaan nyt talteen kun kerrankin salaisuuksien arkkua raotetaan. Jokainen sitten luonnollisesti suhtautukoon tähän omalla varauksellaan....

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Aika pliisua, naapurin Kaken tipseillä on tehnyt 5400% voittoa viidessä vuodessa :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin