Ylikerroin.com
Vedonlyönti-foorumi
Tänään on 07.12.2016, 17:48

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1327 viestiä ]  Mene sivulle 1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 54
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: ESBC
ViestiLähetetty: 04.12.2013, 01:28 
Status: JäsenLiittynyt: 02.08.2003, 00:47Viestit: 4784
Pisteitä: 3018
Kassa: +184.13 yks. Palautus%: 104.37% Panosten ka: 1.57 yks. Vetoja: 2688
Hienoa, ettei minun tarvitse enää tuhlata aikaani kirjoittelemalla pitkiä sepustuksia tähän ketjuun. Muut sanovat kaiken olennaisen. Kiitos TuplaJallu, Turbojugend, power, odds, pka, E'ment ja muut. :D

Jormalle haluaisin kuitenkin tässä vaiheessa viestittää, että mikäli hän (tai joku ESBC:n työntekijöistä) katsoo minun loukanneen joko hänen tai jonkun hänen työntekijänsä kunniaa, niin minulla ei ole mitään sitä vastaan, että asia puidaan oikeudessa. Ylläpidolla on tiedossa oikea nimeni, ja mikäli tapaus menee poliisin tutkittavaksi, Mikko varmasti lainkuuliaisena kansalaisena luovuttaa nimeni ja yhteystietoni viranomaisille.

Ennen mahdollisen oikeuskäsittelyn alkua toivoisin, että Jorma Vuoksenmaa ei enää yrittäisi syyllistää minua tai muita Ylikertoimen kirjoittajia ESBC:n työntekijöiden kunnian loukkaamisesta tai heidän työpaikkojensa tuhoamisesta. Se on paitsi joka suhteessa naurettavaa myös täysin tehotonta, sillä jokainen ymmärtää, että tällä alalla menestyminen riippuu 95-prosenttisesti omista kyvyistä, ei siitä mitä muut puhuvat.
27
  Profiili Seuranta

04.12.2013 01:34 <R-bet> Eikä siitä mitä itse puhuu, vaan mitä itse tekee.
ViestiLähetetty: 04.12.2013, 02:35 
Status: JäsenLiittynyt: 24.01.2004, 02:46Viestit: 622
Pisteitä: 700
Kassa: +310.03 yks. Palautus%: 112.39% Panosten ka: 10.26 yks. Vetoja: 244
Näyttää siltä, että tässä keskustelussa on tänään provosoiduttu puolin ja toisin. Näyttää siltä, että ESBC herättää tunteita vedonlyöjissä. Näyttää siltä, että seurantaa ei tule.

Kirjoitetut perusteet seurannan puuttumiselle ovat käsittääkseni:
1) Yksityiskohtainen seuranta (vetokohde, pelimuoto, kerroin ja kerroinraja/panossuositus otteluittain eriteltynä) antaisi liikaa informaatiota niille, jotka eivät tästä maksa.
2) Yleinen seuranta (palautusprosentti ja kohteiden lukumäärä) ei olisi järkevä toteutettava: Ne henkilöt, jotka eivät usko ESBC:n auttavan heitä vedonlyönnissä, eivät usko myöskään tällaiseen seurantaan. Ne henkilöt, jotka uskovat ESBC:n auttavan heitä vedonlyönnissä, ovat jo asiakkaita ja eivät tarvitse tällaista seurantaa.

Uskon, että enemmistö henkilöistä Ylikertoimeen vakituisesti kirjoittavien nimimerkkien takaa suhtautuu seurannan puuttumiseen kuten minä:
1) Luotan ESBC:n sanaan, enkä tarvitse yksityiskohtaista seurantaa.
2) Pidän mahdollisena, että ESBC voi parantaa menestystäni vedonlyönnissä. Tämän määrittämiseen tarvitsen palautusprosentin ja kohteiden lukumäärän lajeittain eriteltynä.
3) Edellisen kohdan toteutuessa saatan hyvinkin aloittaa asiakassuhteen tai laajentaa nykyisin ESBC:ltä ostamaani lajivalikoimaa.

Uskon myös asiapitoisen, anonyymin kirjoituksen voimaan. Parhaassa tapauksessa tämä nostaa käsiteltävän asian keskiöön ja kätkee henkilöihin liittyvät egot ja politikoinnin. Tämä on myös tieteellisen raportoinnin kulmakivi.

Tässä asiapitoisessa ja rakentavassa hengessä haluan pistää uskomukseni testiin: mikäli luotat ESBC:n sanaan ja lajikohtainen palautusprosentti ja kohdemäärä auttaisivat sinua ostopäätöksen teossa, niin laita nimimerkkisi tämän viestin alle minikommenttina. Mikäli et luota ESBC:n sanaan tai et halua ostaa heiltä mitään, niin älä kommentoi. Katsotaan kuinka suuri positiivinen kiinnostus ESBC:n analyysiin on. Uskon vilpittömästi tämän testin olevan rakentavin tapa viedä tätä asiaa eteenpäin, joten aloitan laittamalla nimimerkkini ensimmäisenä likoon.

Positiivisin terveisin,
11
  Profiili Seuranta

04.12.2013 02:35 <Käyttäjätunnus> Käyttäjätunnus
04.12.2013 02:46 <vakioukko> vakioukko
04.12.2013 02:49 <lammpa-1 v2.0> lammpa-1 ja lammpa-1 v2.0
04.12.2013 02:57 <pikkupikkuliikeri> pikkupikkuliikeri
04.12.2013 03:05 <pka> pka (oli fiksua ja rakentavaa tekstiä Käyttäjätunnukselta)
04.12.2013 09:24 <kiltroni> kiltroni
04.12.2013 14:19 <Tuomildo> Tuomildo
04.12.2013 14:31 <cacmac> cacmac
04.12.2013 15:55 <E'ment> E'ment
04.12.2013 20:17 <_zam_> _zam_
04.12.2013 20:52 <humanoidi> humanoidi
ViestiLähetetty: 04.12.2013, 02:48 
Status: JäsenLiittynyt: 28.09.2012, 18:03Viestit: 1746Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Pisteitä: 895
Kassa: -117.17 yks. Palautus%: 96.72% Panosten ka: 1.04 yks. Vetoja: 3419
Käyttäjätunnus kirjoitti:
Näyttää siltä, että tässä keskustelussa on tänään provosoiduttu puolin ja toisin. Näyttää siltä, että ESBC herättää tunteita vedonlyöjissä. Näyttää siltä, että seurantaa ei tule.

Kirjoitetut perusteet seurannan puuttumiselle ovat käsittääkseni:
1) Yksityiskohtainen seuranta (vetokohde, pelimuoto, kerroin ja kerroinraja/panossuositus otteluittain eriteltynä) antaisi liikaa informaatiota niille, jotka eivät tästä maksa.
2) Yleinen seuranta (palautusprosentti ja kohteiden lukumäärä) ei olisi järkevä toteutettava: Ne henkilöt, jotka eivät usko ESBC:n auttavan heitä vedonlyönnissä, eivät usko myöskään tällaiseen seurantaan. Ne henkilöt, jotka uskovat ESBC:n auttavan heitä vedonlyönnissä, ovat jo asiakkaita ja eivät tarvitse tällaista seurantaa.

Uskon, että enemmistö henkilöistä Ylikertoimeen vakituisesti kirjoittavien nimimerkkien takaa suhtautuu seurannan puuttumiseen kuten minä:
2) Pidän mahdollisena, että ESBC voi parantaa menestystäni vedonlyönnissä. Tämän määrittämiseen tarvitsen palautusprosentin ja kohteiden lukumäärän lajeittain eriteltynä.
3) Edellisen kohdan toteutuessa saatan hyvinkin aloittaa asiakassuhteen tai laajentaa nykyisin ESBC:ltä ostamaani lajivalikoimaa.

Uskon myös asiapitoisen, anonyymin kirjoituksen voimaan. Parhaassa tapauksessa tämä nostaa käsiteltävän asian keskiöön ja kätkee henkilöihin liittyvät egot ja politikoinnin. Tämä on myös tieteellisen raportoinnin kulmakivi.

Tässä asiapitoisessa ja rakentavassa hengessä haluan pistää uskomukseni testiin: mikäli luotat ESBC:n sanaan ja lajikohtainen palautusprosentti ja kohdemäärä auttaisivat sinua ostopäätöksen teossa, niin laita nimimerkkisi tämän viestin alle minikommenttina. Mikäli et luota ESBC:n sanaan tai et halua ostaa heiltä mitään, niin älä kommentoi. Katsotaan kuinka suuri positiivinen kiinnostus ESBC:n analyysiin on. Uskon vilpittömästi tämän testin olevan rakentavin tapa viedä tätä asiaa eteenpäin, joten aloitan laittamalla nimimerkkini ensimmäisenä likoon.

Positiivisin terveisin,

Mikäli "Käyttäjätunnus" ja samalla F1-tietäjäveljeni tarkoittaa ESBC:een luottamisella sitä (niinkuin luettuna ymmärrän), että luottaa ESBC:n sanaan, mikäli antavat palautus-% ja kohdelukumäärän (ilman eriteltyjä kohteita), niin pistän nimeni listaan.... tai siis pistin jo, koska oletin veljeni tätä tarkoittavan?
0

ViestiLähetetty: 04.12.2013, 03:34 
Status: JäsenLiittynyt: 30.01.2004, 23:53Viestit: 829
Pisteitä: 244
lammpa-1 v2.0 kirjoitti:
Käyttäjätunnus kirjoitti:

Mikäli "Käyttäjätunnus" ja samalla F1-tietäjäveljeni tarkoittaa ESBC:een luottamisella sitä (niinkuin luettuna ymmärrän), että luottaa ESBC:n sanaan, mikäli antavat palautus-% ja kohdelukumäärän (ilman eriteltyjä kohteita), niin pistän nimeni listaan.... tai siis pistin jo, koska oletin veljeni tätä tarkoittavan?

Juuri tätä varmasti tarkoitettiin. Pitäisi tosiaan selkeästi erotella kaksi asiaa toisistaan:
a) Luottaminen ESBC:n sanaan
b) Luottaminen ilman seurantaa siihen, että ESBC:n vihjeitä kannattaa ostaa ja niistä on aidosti hyötyä, kun tavoitteena on päästä vedonlyönnissä tiettyyn tuottotasoon

Tuntuu, että Vuoksenmaa niputtaa nämä yhteen. Luotetaan tai ei luoteta, miettimättä sen tarkemmin, mihin asiaan luotetaan ja mihin ei.

Itse en missään nimessä allekirjoita nykyisellään b-kohdan luottamusta. Pidän itse asiassa varsin epätodennäköisenä (kuitenkin mahdollisena), että ESBC:n vihjeillä on merkittävää arvoa juuri muille kuin viihdepelaajille, koska oikeastaan se on ainoa järkiperusteinen syy, miksi seurantaa ei ole siitä huolimatta, että hyvin asiallisin ja järkevin perusteluin moni selkeästi tuottavaan vedonlyöntiin pyrkivä on sitä toivonut. Ehkäpä vihjeiden tappiollisuus on se suuri liikesalaisuus, jota halutaan nyt varjella.

Vuoksenmaa ehkä tuomitsee minut huonoksi ihmiseksi, kun en hänen "uskontoaan" sokeasti palvo, mutta siitä huolimatta a-kohdan eteen luottamusta täältä edelleen löytyy, ja hänen mielipiteestään huolimatta olisin potentiaalinen asiakas.

Mainittakoon kuitenkin, että seurannan olisi hyvä olla sen verran selkeä, että jokapäiväiset asiakkaat voisivat helposti verifioida sen muutoksista, pitääkö se paikkaansa vai ei. Tämä vaatii lähinnä sen, että ilmoitetaan kohdemäärän ja palautuksen lisäksi tarkasti se, mitä ajanjaksoa seuranta koskee. Tällaista seurantaa ei olisi edes mahdollista pitää epärehellisesti jäämättä siitä kiinni, jos on edes yksi asiakas, joka saa tietoonsa ajanjakson kaikki vihjeet.
10
  Profiili

04.12.2013 10:40 <Käyttäjätunnus> a-kohtaa tarkoitin. En spekuloi sitä, miksei seurantaa löydy
04.12.2013 10:42 <Käyttäjätunnus> jos nimimerkkejä tulee listaan paljon, se osoittaa vääräksi
04.12.2013 10:43 <Käyttäjätunnus> sen ESBC:n väitteen, että olisi ainoastaan kritiikittömäst
04.12.2013 10:45 <Käyttäjätunnus> i uskovia lampaita ja toisaalta kaiken kyseenalaistavia susi
04.12.2013 10:46 <Käyttäjätunnus> a. Eiköhän suurin osa porukasta ole tässä välillä. Jos seura
04.12.2013 10:46 <Käyttäjätunnus> ntaa ei tästä välimallin kiinnostuksesta huolimatta tule
04.12.2013 10:49 <Käyttäjätunnus> olkoon sitten niin. Lähes kaiken olen jo ketjussa sanonut.
ViestiLähetetty: 04.12.2013, 10:32 
Status: JäsenLiittynyt: 13.11.2003, 13:37Viestit: 1574Paikkakunta: Helsinki
Pisteitä: 1220
Kassa: +481.45 yks. Palautus%: 104.74% Panosten ka: 6.47 yks. Vetoja: 1570
pka kirjoitti:
a) Luottaminen ESBC:n sanaan
b) Luottaminen ilman seurantaa siihen, että ESBC:n vihjeitä kannattaa ostaa ja niistä on aidosti hyötyä, kun tavoitteena on päästä vedonlyönnissä tiettyyn tuottotasoon

Minun näkemykseni:

b)
Tällä ei ole merkitystä. On aivan sama onko seurantaa vai ei. Ja vaikka tuloksen tietäisi itse, niin sitä ei ole pakko kertoa. Raja menee kuitenkin siinä, että jos rakentaa mielikuvaa premium tuotteesta ja myy ilmaa, niin se on huijaamista.

a)
Aina motiivini arvostella vihjepalvelua on se mitä puutteita on tässä kohdassa.
0

ViestiLähetetty: 04.12.2013, 11:29 
Status: JäsenLiittynyt: 01.12.2013, 17:19Viestit: 9
Pisteitä: 51
Kassa: +5.61 yks. Palautus%: 112.41% Panosten ka: 3.77 yks. Vetoja: 12
Olen täällä kyyläillyt tätä touhua. Annoin itsekin palautetta tästä kauan sitten. Se palkittiin viestillä "en tarvitse/halua sinua asiakkaakseni" ja blokilla. Nyyh. Onneksi osaan antaa anteeksi, vaikka vieläkään en herran twitteriä pysty viihdekäyttöä varten lukemaan.

Jos joku ei vielä tiennyt niin touhuan töitä markkinoinnin alalla. Reilusti puolet teistäkin omistaa laitteen, jonka markkinoinnissa olen ollut mukana.
Suuri ja ikuinen totuus on, että maine ja imago kestää vuosia luoda, mutta vain minuutin menettää.
Kyseisen yrityksen johtohahmon sekoilu mediassa on ollut heikosti kommunikoitua, epäjohdonmukaista, harhaanjohtavaa ja jopa kuluttajaa halventavaa.
Jos minä antaisin samalla tavalla edes myötäileviä lausuntoja median edustajalle, aamulla olisi pomminvarmasti verokortti pöydällä.

Kyseisen spokespersonin kannattaisi ottaa vähän happea ja miettiä, kuinka haluaa viestinsä yleisölle myydä ja millaisen kuvan toiminnastaan antaa.
Seurannan julkaiseminen ei vaikuta alaisten työtilanteeseen, jos heidän kompetenssinsa on linjassa alan vaatimusten kanssa.

Viimeaikainen esiintyminen on efektiivisesti tuhonnut kaiken uskottavuuden ja jyrännyt mielikuvan siitä, että yritystä johdettaisiin asianmukaisesti. Yhdelläkään yrityksellä ei ole varaa sanoa potentiaalisille asiakkaille "ilahduin päätöksestäsi olla ostamatta palveluitani". Kommunikoija on itsessään suurin riski yrityksen työllisyystilanteelle.

Kommenttini koskevat vain yrityksen kommunikointia eivätkä ota kantaa yksittäisiin henkilöihin.
23
  Profiili Seuranta

04.12.2013 12:24 <Diesel> Tunnus bootattu?
04.12.2013 13:05 <maig v2.0> Korjaus. Twitterini on armahdettu.
ViestiLähetetty: 04.12.2013, 12:20 
Status: JäsenLiittynyt: 07.04.2003, 17:26Viestit: 1464Paikkakunta: 65.767 24.400
Pisteitä: 500
Kassa: +1.93 yks. Palautus%: 127.57% Panosten ka: 1.00 yks. Vetoja: 7
Laskin juuri peräkammarissani tuloksen ESBC:n arvioilla tehdyistä vedoista vuodesta 2010 tähän päivään. Tuloksena 1803 yksikköä sisään ja 1856 yksikköä ulos. 103% palautus ja vedot valikoidusti niihin lajeihin, joissa kuvittelin/kuvittelen ESBC:n omaavan (eniten) etua markkinoihin. Nettovoittoa kulujen jälkeen on jäänyt sen verran että olisi sillä nimettömänä pysyttelevälle vaimolle talvikengät ostanut. Jopa kerraston kyytipojaksi.

Vaan nyt on Jorma sillä lailla hommat että olen päättänyt lyödä palvelunne banniin toistaiseksi. Palautuksen pysyessä tuolla 103% kantturoissa, onnistuisin vielä peittämään nämä ultimaattisen rapeat 30€/kpl tipsitkin. Vaan eipä kyse ole siitä. Eikä kyse ole siitä seurannastakaan.

Sinulla on Jorma mennyt nyt turhan länkyttämiseksi tämä homma. Puhua pupatat siitä kuinka tärkeä on karsia ympäriltään negatiiviset ihmiset. Vaan miten se alkaa tuntumaan jotta sulla on pian perustavanlaatuinen ongelma kun sieltä peilistä kurkkii aamuisin se kammoksumasi negatiivinen kitisijä.

On peräkammarin poikaa, nimettömiä, itseään häpeäviä, valehtelijoita, vääristelijöitä...perhananmoinen nippu ihan toisen luokan kansalaisia ja kaikki sinua vastaan.

Joskus kun olet laskettelemaan menossa, niin pysähdypä Etelä-Lapin nurkilla. Laita postia päivää ennen, niin ehdin hauduttaa jäniksen selkää peijakkaan hyvässä kastikkeessa. Sitten pää märkänä kerätyistä hilloista smoothiet jälkkäriksi ja sen jälkeen voidaan vaikka käydä idyllisessä kyläkuppilassa naarmaisemassa pari pulloa punkkua ja turisemassa paha olo pois. Kylätaksilla hurautat sitten rinteen kupeelle.

Ymmärtäisit sinäkin että ei kaikki nimeään häpeävät peräkammarin pojat nyt aivan toivottomia ole.
46

04.12.2013 13:12 <odds> 103% on vahva tulos isolla otannalla.
04.12.2013 14:27 <betpanda> Siitä olen samaa mieltä ;)
04.12.2013 15:03 <Henkka> panda: >2k vetoja ja Palautusprosentti: 103.00% lol
04.12.2013 15:04 <R-bet> Kova tulos. Vihdoinkin tiedetään ketä panda peesaa
04.12.2013 15:06 <Henkka> en kyl tajuu mikset panda jo myy. varsinkin kun asiakas vois
04.12.2013 15:07 <Henkka> määritellä minkä tahansa lajin/sarjan maailmasta ja pandan
04.12.2013 15:07 <Henkka> kone se vaan räkäisisi plusua tiskiin
04.12.2013 17:12 <betpanda> :D
04.12.2013 17:12 <betpanda> siin vois olla kyl markkinarakoo
04.12.2013 17:12 <betpanda> "Saat itse päättää mistä lajista haluat tipsin"
ViestiLähetetty: 04.12.2013, 12:50 
Status: JäsenLiittynyt: 08.11.2013, 11:05Viestit: 15
Pisteitä: 44
Allekirjoitan käyttäjätunnuksen aloitteen
0
  Profiili

ViestiLähetetty: 04.12.2013, 13:31 
Status: JäsenLiittynyt: 14.01.2005, 19:19Viestit: 79
Pisteitä: 39
^^Soirolle vielä pari kysymystä. Onko tuo seuranta tasapanoksin eli kohteita tuo 1,8k? Ja miten paljon massia on mennyt analyysikuluihin tuona aikana? 103% on nimittäin hyvä "raakatulos" niinkuin edellä todettiinkin. Riippuu tietty vähän siitäkin että miten paljon aikaa ja kompetenssia tuo kohteiden tai sarjojen valitseminen vaatii.
0
  Profiili

ViestiLähetetty: 04.12.2013, 14:00 
Status: JäsenLiittynyt: 28.02.2003, 14:32Viestit: 111
Pisteitä: 100
Avoin kirje Jorma Vuoksenmaalle,

Jorma, kirjoitan tämän sinulle koska eilisessä puhelinkeskustelussa et antanut minulle puheenvuoroa. Yritin kyllä keskeyttää, mutta et puhelun lopussakaan antanut puhua vaan löit luurin korvaan. Annoit jopa alexfergusonmaisen kymmenen minuutin hiustenkuivaajakäsittelyn yhden twiittini pohjalta, että hetken luulin olleeni Manchester Uniten pukukopissa Fergien kultavuosina. Siksi kirjoitan tänne, koska julkisella foorumilla voi olla edes häviävän pieni mahdollisuus että oikeasti kuuntelisit parannusehdotuksia etkä vain ottaisi sitä "viisaita ajatuksia, mielenkiintoista" -stänssiä, joka ei kuitenkaan tarkoita sitä että tosissasi harkitsisit mitään muutoksia. Tässä kerron ne asiat, joita eilen yritin sanoa.

Kun sinä aloitit ESBC:n 90-luvulla, oli pelimaailma täysin erilainen. Silloin myyntimenetelmäsi toimivat ilmeisen hyvin kun firma on vielä tänä päivänäkin pystyssä ja brändi on ylivoimaisesti Suomen tunnetuin vedonlyöntialalla. Siitä nostan sinulle hattua, kuten muistakin ansioistasi pelimaailman saralla ja etenkin järkipelaamisen puolesta liputtamisella uskottavalla tavalla.

Kaikki puhuvat seurannasta. Minäkin, kuten Twitteristä olet saanut lukea. Se miten käännät seurannan perään kärttämisen negatiivisuudeksi, ei ole auennut minulle eikä tule myöskään aukeamaan (huom. Ylikertoimen keskustelua olen seurannut rajallisesti). Nyt eletään vuotta 2013, jolloin läpinäkyvyys on kaiken a ja o näissä asioissa. Kuten Twitterissäkin sanoin, en minä haluaisi ostaa pankilta heidän tarjoamaan osakesalkkuaan ellen näkisi mitään historiatietoa kuinka pankki on sijoituksissaan pärjännyt. Se ei tietenkään ole tae tulevasta, mutta antaa ostajalle educated guess tehdä ostopäätös. Mielestäni on erittäin oleellista, onko palautus viimeisen viimeisen vuoden (tai viimeisen viiden vuoden) aikana ollut 99%, 101% vai 105%. Se on suuntaa antavaa sille, millaista tuotto-odotusta voi jatkossa odottaa. Minä luotan (ehkä naiivistikin) pankkeihin, mutta en silti halua tehdä ostopäätöstä pystymetsästä vaikka luotankin pankin työntekijöihin. Oletan että sinäkin haluaisit tietää saatko oletettavasti tuoton joka on lähempänä 101% kuin 105%?

Eilisessä monologissasi mainitsit myös useaan otteeseen Ylikertoimen nimimerkkejä ja pari muuta henkilöä nimeltä, ja teit selvän vastakkainasettelun että minä kuulun "heihin", sinua vastustaviin. Et voisi olla enempää väärässä. En ota kantaa ketkä vastustaa täällä sinua ja ketkä ei, mutta omasta puolestani voin sanoa että minä ainoastaan haluan että Suomen vahvin vedonlyöntibrändi menestyisi bisneksessään. Eikä minulla edelleenkään ole sinuakaan mitään vastaan, ihan mielelläni voin jatkossakin lähteä Gunner Pubiin pintille vaikka hyvin yritätkin siltoja polttaa. Se on mielestäni huonoa bisnestä, että ajat entisiä asiakkaita (jotka potentiaalisesti palaavat asiakkaiksi) ulos näillä tilttipuheluillasi. Tiedän etten ole ensimmäinen, ja tuskin myöskään viimeinen. Se käy kalliiksi firmalle, jonka kohderyhmä on maksukykyiset järkipelaajat. Se kohderyhmä Suomen kokoisessa maassa on ikävän pieni. ESBC:n kulurakenne on ymmärtääkseni sen verran raskas, että firman pyörittäminen voitollisesti on jo valmiiksi erittäin haastavaa.

Mikäli minä olisin sinä, harkitsisin uudestaan ulkomaille suuntaamista tai kulurakenteen reipasta keventämistä (jälkimmäistä olet todennäköisesti harkinnutkin). Tiedän että olet käynyt kokeilemassa ulkomaan vesiä ja viileäksi todennut, mutta siitä on jo aikaa. Nyt on olemassa sosiaalinen media, jossa asiat oikein tehtynä laajentaminen on paitsi teknisesti helppoa, myös halpaa. Suomessa olet tehnyt sen mitä olet pystynyt tekemään, enkä näe ESBC:n toiminnassa nykyisellään ja nykyimagollaan kovin paljoa kasvun varaa. Lisäksi jenkkimarkkinat kaipaa kovasti socceria, eikä siellä ole (tietääkseni) merkittävää brändiä pelaamassa voitollisesti eurofudista. Sitä en tiedä (joskin uskon) pärjääkö ESBC eurofudiksessa, mutta siinä näkisin markkinaraon. Ulkomaat tosin vaatii sen läpinäkyvyyden, seurannan, joita jenkkihustlerit eivät tarjoa... todennäköisesti for obvious reasons.

Ja Jorma, kaikki palaute ei ole automaattisesti negatiivisuutta. Mikäli pidät minua negatiivisena ihmisenä, selvä pyy. Se on sinun oikeutesi. Silloin et tunne minua, ja se on ihan fine. Ilman rakentavaa palautetta ei vain tule ikinä muutosta tai eteenpäinmenoa.

Riku Vihreäsaari
87

04.12.2013 14:14 <mikko> Rikun kanssa samaa mieltä. Ei se että haluaisi mahdollisesti
04.12.2013 14:14 <mikko> muutoksia tarkoita suoraan negatiivisuutta.
04.12.2013 14:45 <R-bet> Positiivista että on kiinnostunut ja puhuu kehityksestä.
05.12.2013 01:06 <PostimiesPate> Tyhmä ei ole se joka pyytää,vaan se joka maksaa
05.12.2013 01:07 <PostimiesPate> jätätte vihjeet ostamatta,niin tiedätte tuloksen.... :D
05.12.2013 01:08 <PostimiesPate> ainoa tie parannukseen on muutos, ei paskanjauhaminen
ViestiLähetetty: 04.12.2013, 15:28 
Status: JäsenLiittynyt: 10.04.2012, 08:59Viestit: 5
Pisteitä: 5
Kassa: +0.00 yks. Palautus%: - Panosten ka: - Vetoja: 0
Noose on puhunut. Case closed.

Omat henkiset ominaisuuteni eivät riitä enää ESBC:n vihjeiden ostamiseen.
0
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 04.12.2013, 16:44 
Status: JäsenLiittynyt: 29.01.2013, 17:15Viestit: 35
Pisteitä: 185
Maailman paras NBA-vedonlyöjä http://www6.esbc.fi/blog/maailman-paras-nba-vedonlyoja/
4
  Profiili

ViestiLähetetty: 04.12.2013, 17:07 
Status: JäsenLiittynyt: 24.02.2013, 12:14Viestit: 619
Pisteitä: 633
Kassa: +138.08 yks. Palautus%: 104.24% Panosten ka: 6.67 yks. Vetoja: 488
JormaVuoksenmaa kirjoitti:

Pääosin mukavaa tekstiä ja hienoa että vähän palautusta avataan vaikka mielellään näkisin sen taulukkomuodossa vetomäärien kanssa.

Ainoa mitä olisin lisäksi toivonut on vähän iloisempaa asennetta eikä sitä että aina syyllistetään muita siitä että haluavat viedä elämänilon ja ovat ihmisiä jotka haluavat tappaa vihreyden, kasvun ja lämmön. Kyse kun on enemmänkin siitä että Ylikertoimessa monet odottavat korkeaa laatua sekä faktoja maksullisilta palveluilta, ja mielestäni heillä on siihen oikeus. Tämän voi myös tulkita välittämisenä, joka on hyvinkin positiivista.
Monen kanssa olen kuitenkin jollain tavalla ollut tekemisissä ja ovat mukavia ihmisiä, jotka eivät halua tappaa kasvua vaan kehittää sitä.

Olemme muuten jo joulukuussa, joten Jormalle ja kaikille muillekin oikein mukavaa Joulun odotusta! Toivotaan että meillä kaikilla käy joulu, tavalla ja toisellakin ;)

R-bet

ps. edelleen, mikäli oikealla nimelläni on jollekin suuri merkitys niin sitä saa kysellä yksityisviestillä ja naiset saavat kaupanpäälle jopa kuvan
2
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 04.12.2013, 19:14 
Status: JäsenLiittynyt: 07.04.2003, 17:26Viestit: 1464Paikkakunta: 65.767 24.400
Pisteitä: 500
Kassa: +1.93 yks. Palautus%: 127.57% Panosten ka: 1.00 yks. Vetoja: 7
travolta kirjoitti:
^^Soirolle vielä pari kysymystä. Onko tuo seuranta tasapanoksin eli kohteita tuo 1,8k? Ja miten paljon massia on mennyt analyysikuluihin tuona aikana? 103% on nimittäin hyvä "raakatulos" niinkuin edellä todettiinkin. Riippuu tietty vähän siitäkin että miten paljon aikaa ja kompetenssia tuo kohteiden tai sarjojen valitseminen vaatii.

Kohteita ei ole kuin 877kpl, eli mistään valtavasta otannasta ei ole kyse. Vedot pääsääntöisesti kelly 6-8, toisinaan vieläkin suuremmalla jakajalla. Nopsaan kun vilkaisin, niin jako vetojen osalta jokseenkin näin:

- 8% panoksista viihteelliseen raviurheiluun palautuksella 99%. Kopukoista en mitään perusta, joten suht´ sokeasti olen painanut ESBC:n suosituksilla aina silloin kun olen itseäni konipeleillä viihdyttänyt. Jonkun verran (olemattomalla hevossilmälläni) olen smuuthaillut arvioita näkemäni perusteella. Kunkkareista tuli sen verran hyvät nousut että niillä sitten on katettu monta mukavaa ravi-iltamaa kotisohvalta käsin.

- 32% panoksista NHL:ään palautuksella 105% ja suurin osa taisi mennä sisään viime kaudella. Sattumasta sen verran että muistaakseni Tenku ja olikohan JussiQ, jotka ottivat samalla ajanjaksolla turpiin jonkin verran. Korjatkaa jos olen väärässä.

- 60% panoksista sisään suomifutikseen, suomilätkään ja jonkin verran isompien futispääsarjojen kausien alkuun. Näissäkin käytetty osin tukena muita luotettaviksi havaitsemiani arvioita. Nämä palautuksella 102%.

Eipä tämä nyt vielä mitään todista. Sen verran kuitenkin jotta ei tämän otannan perusteella ESBC:n arvioita voi luokattomiksikaan tuomita.

Analyysikuluja olen maksellut sen verran että sillä lienee yksi ESBC:n laskija leivän syrjässä kuukauden pysytellyt. Suurin piirtein saman verran on jäänyt viivan alle.
3

ViestiLähetetty: 05.12.2013, 16:19 
Riku,

ystäväni.

Kiitos, kun kirjoitit miehekkäästi omalla nimelläsi.

Minua nolottaa ja surettaa reaktioni puhelimessa Sinulle.

Minun tulisi vain sietää tämä vuosi kausia minua eri foorumeilla vainonnut kirjoittaja. Pysyä vahvana ja positiivisena.

Vähän sama asia, että kun portsarilla on jo käsissä kaasu ja käsiraudat, on turha huutaa "tuokaa isompia tai ei susta ole siihen". Joskus tappio on vain myönnettävä, ja tämä kirjoittaja jatkaa Ylikertoimessa sen sanoman levittämistä minkä aloitti jo 90-luvulla JAL:in palstalla ja sittemmin Suomi 24:ssä.

Mutta minä en enää jaksanut. Suutuin. Olen vain ihminen, ja muutaman huonosti nukutun yön jälkeen, masentuneena, tuollainen raivokohtaus, jonka Sinulle sain on inhimillinen muttei tietenkään puolustettavissa.

PYYDÄN SINULTA ANTEEKSI.

Minulla ei ole näyttöjä, että Ylikertoimella olisi kytkentöjä mihinkään ulkomaiseen pelinjärjestäjään tai suomalaiseen maksulliseen vihjepalveluun.

Minulla ei ole näyttöjä, etteikö Mikko Uotila huolehtisi Ylikerroin-sivuston sisällöstä journalistiliiton periatteiden mukaisesti: puolueettomasti, ilman taloudellisia tai henkisiä kytkentöjä eri toimijoihin.

Pitäisi minun ikäisen miehen oppia pitämään suu kiinni (tai anakin huutamaan hiljaisemmin) silloin, kun ei ole todisteita.

Perun myös Sinuun kohdistamani twitter-blockaukseni.

Toivon, että hyväksyt anteeksipyyntöni.

Mitä tulee tuohon patsashankkeeseeni Tampereelle, tämä http://www6.esbc.fi/blog/maailman-paras-nba-vedonlyoja/ osoittaa, että kannatan patsashanketta. :-)

Me molemmat - ja kaikki tämän palstan kirjoittajat - tietävät, kuka on Suomen (ja ellei koko maailman) paras NBA-vedonlyöjä.

On sitä paitsi ahkera, vaatimaton ja rehellinen ihminen.

Riku,

yritän muistaa Sinun hymyilevänä hyvänä jätkänä, sellaisena kuin siinä Highburyn Pubissa ottamassamme yhteikuvassa olet.

Toivottavasti yhä ystäväsi,

Jorma Vuoksenmaa
27
  Profiili

06.12.2013 12:10 <PostimiesPate> perustat omille ESBC:n sivuille vetofoorumin,jossa käyttäjät
06.12.2013 12:10 <PostimiesPate> antavat vihjeitä ja voivat verrata niitä omiisi "vetopörssi"
06.12.2013 12:12 <PostimiesPate> 3 parasta vihjaajaa saa t-aikana palkinnon,hyöty voisi olla
06.12.2013 12:12 <PostimiesPate> molemminpuolista ja ei näiden sivujen perustaminen ole
06.12.2013 12:14 <PostimiesPate> vaikeaa,samalla avoin seuranta kaikilta ilman välisivuja :)
ViestiLähetetty: 05.12.2013, 16:32 
Ystävät,

vasta Riku avasi silmäni sille, että te haluatte hyvää ESBC:lle, minulle, työntekijöilleni ja perheelleni.

Kiitos tästä.

Lähden 10 minuutin kuluttua pelaamaan Riikan Unibet Openia, ja nyt iso ahditus on poissa.

Palaan Riikasta Suomeen maanantaina. Sen jälkeen teen enää vain välttämättömimmän, jotta voin sitten pitää pitkän joululoman ja antaa perheelleni hyviä hetkiä loppiaiseen asti.

Tammikuun puolivälin paikkeilla vastaan taas omalla nimellään minua lähestyneille sähköpostillani jorma.vuoksenmaa@esbc.fi.

Ilahduta Sinäkin läheisiäsi omalla tahollasi! Rauhoita ja nauti harmonisesta, lämminhenkisestä joulusta!

Ja uudesta vuodesta tulee ansaitusti hyvä.

Jorma Vuoksenmaa
8
  Profiili

ViestiLähetetty: 05.12.2013, 16:34 
Status: YlläpitäjäLiittynyt: 14.01.2003, 00:40Viestit: 1407
Pisteitä: 1560
Kassa: +0.00 yks. Palautus%: - Panosten ka: - Vetoja: 0
JormaVuoksenmaa kirjoitti:
Minulla ei ole näyttöjä, että Ylikertoimella olisi kytkentöjä mihinkään ulkomaiseen pelinjärjestäjään tai suomalaiseen maksulliseen vihjepalveluun.

Minulla ei ole näyttöjä, etteikö Mikko Uotila huolehtisi Ylikerroin-sivuston sisällöstä journalistiliiton periatteiden mukaisesti: puolueettomasti, ilman taloudellisia tai henkisiä kytkentöjä eri toimijoihin.

Jorma, keskustelussa kävimme läpi kaikki ne "kytkennät" ja muut tähän aihepiiriin liittyvät asiat. Tiedät ne yhtä hyvin kuin minäkin, eli niissä ei ole tapahtunut muutoksia.

Mainitsin myös sinulle siitä tosiasiasta, jollaisena näen tämän asian. Kun ESBC:llä menee hyvin, se heijastuu suoraan myös ylikerroin.comin käyttäjiin ja kaikkeen muuhunkin vedonlyönnin piirissä. Siksi toivon sinulle ja työntekijöillesi aina parasta. En ole sinua vastaan, mikäli niin ajattelet.

Haluamme kuitenkin jatkossakin keskustella asioista puolueettomasti ja totuudenmukaisesti. Uskon sen olevan eduksi myös teille. Tietysti tulemme jatkossakin räikeimmät, ylikerroin.comin sääntöjä rikkovat kirjoitukset poistamaan, mutta teemme sen myös kaikissa muissa osioissa, emme ainoastaan tässä keskustelussa. Sinulla on numeroni ja s-postini, juttelen mielelläni lisää kanssasi kun se aika tulee.

-Mikko Uotila
13

Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 05.12.2013, 16:58 
Status: JäsenLiittynyt: 13.11.2003, 13:37Viestit: 1574Paikkakunta: Helsinki
Pisteitä: 1220
Kassa: +481.45 yks. Palautus%: 104.74% Panosten ka: 6.47 yks. Vetoja: 1570
Rakentava ilmapiiri - hyvä!

Esittelen oman ehdotukseni seurannasta.

1) ESBC nimeää lajit/sarjat joista pitää seurantaa
2) ESBC kirjaa ylös myös ne periaatteet miten seuranta on tehty.
3) ESBC julkaisee vain tuloksen (palautus-%, kohteiden lukumäärä) luvatuin väliajoin (esim 1/kk)

Mitään liikesalaisuuksia ei tarvitse paljastaa. Riittää kun ilmoittaa kaksi lukua. Kyllä ne asiakkaat ilmoittavat jos tulosta on peukaloitu. Läpinäkyvyyden lisäämiseksi kirjanpidosta voisi tehdä julkisen esim 3kk myöhemmin.

Mielestäni tämä ei vaadi paljoa.

Tietysti seuranta on aina riski. Esim Sukkelan syksyn tulos ei kuvaa palvelun laatua. Tiedän, että asiakkaat kaikkoavat nopeasti jos tulos on heikko. Uhkapeliähän tämä on.
3

ViestiLähetetty: 05.12.2013, 17:07 
Status: JäsenLiittynyt: 12.05.2010, 09:56Viestit: 1650
Pisteitä: 962
Kassa: +28.83 yks. Palautus%: 102.87% Panosten ka: 2.66 yks. Vetoja: 378
odds kirjoitti:
1) ESBC nimeää lajit/sarjat joista pitää seurantaa
2) ESBC kirjaa ylös myös ne periaatteet miten seuranta on tehty.
3) ESBC julkaisee vain tuloksen (palautus-%, kohteiden lukumäärä) luvatuin väliajoin (esim 1/kk)

Erittäin hyvä ehdotus. Kyllä asiakkaat huomauttavat heti jos seurannassa on räikeitä eroja omaan seurantaan. Tärkeä tietohan on se, milloin kohteet on pelattu seurantaa varten ja tämä pitää olla tiedossa etukäteen.
0
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 05.12.2013, 20:04 
Status: JäsenLiittynyt: 12.05.2010, 09:56Viestit: 1650
Pisteitä: 962
Kassa: +28.83 yks. Palautus%: 102.87% Panosten ka: 2.66 yks. Vetoja: 378
Internetin syövereistä löytyi hauska viesti, joka tuo osittain mieleen tämän viikon keskustelut tällä foorumilla.

http://www.jalbet.com/pelit/vihjailu.html
0
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 06.12.2013, 01:39 
Status: JäsenLiittynyt: 05.12.2003, 04:14Viestit: 590Paikkakunta: Oulu
Pisteitä: 128
http://www.unibetopen.com/ Jorma pelaa parhaillaan kamerapöydässä!
http://www.youtube.com/watch?v=gO9Payb5ZUY#t=30222
0
  Profiili

ViestiLähetetty: 06.12.2013, 13:37 
Status: JäsenLiittynyt: 12.07.2013, 17:14Viestit: 221
Pisteitä: 624
Kassa: +107.18 yks. Palautus%: 109.46% Panosten ka: 4.17 yks. Vetoja: 272
Jatketaan ketjun tapojen mukaan :jorma: :n liikehtimisen seuraamista ja kommentointia.
Tälläkertaa uusimmassa blogimerkinnässä :jorma: muistelee menneitä ja antaa jopa pienen hansikkaan Sukkelan (?) suuntaan:

http://www6.esbc.fi/blog/maailman-paras-nba-vedonlyoja/

"Joten ei. En luultavasti ole Maailman Paras NBA-vedonlyöjä. Suomessakin on yksi parempi." - :jorma:
0
  Profiili Seuranta

06.12.2013 13:50 <credit> Ks. edellinen sivu.
ViestiLähetetty: 06.12.2013, 21:34 
Status: JäsenLiittynyt: 01.10.2012, 22:40Viestit: 45
Pisteitä: 32
Kassa: -3.45 yks. Palautus%: 97.85% Panosten ka: 2.17 yks. Vetoja: 74
Eiköhän sen seurannan voi unohtaa. Se kun vetoaa ainoastaan pieneen älypelurien joukkoon, myyvä mökä-markkinointi kansan syviin riveihin -> johtopäätös on melko helppo.
2
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 06.12.2013, 22:16 
Status: JäsenLiittynyt: 05.01.2012, 21:45Viestit: 123
Pisteitä: 41
Paras ja kentien ainut toimiva tapa tienata vedonlyönnillä on myydä
siihen liittyviä infopalveluja muille pelureille.

Ei sillä ole väliä mikä on palatusprosentti, kunhan on apua pelaamiseen.

Minulle kaikki tarpeellinen tieto löytyy Internetistä, mutta eihän sitä meikäläinen'
osaa aina tulkita, tai löytää.

Se on vähän itsestä kiinni miten hyväksikäyttää. Mä olen oppinut käyttämään
foorumeita ja Urheilusanomilla on rankingit ja yleiskatsaukset matseihin.

Jos tällä firmalla löytyy itselle tarpeellinen palvelu, niin mikä siinä. Koskaan
sano ei.
0
  Profiili

ViestiLähetetty: 06.12.2013, 22:29 
Status: JäsenLiittynyt: 15.11.2013, 16:18Viestit: 218
Pisteitä: 107
Kassa: +31.53 yks. Palautus%: 102.73% Panosten ka: 3.59 yks. Vetoja: 322
Herrajanis kirjoitti:
"Joten ei. En luultavasti ole Maailman Paras NBA-vedonlyöjä. Suomessakin on yksi parempi." - :jorma:

:jorma:kin on huomannut, että vaatimattomuus kaunistaa :)
0
  Profiili Seuranta

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1327 viestiä ]  Mene sivulle 1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 54

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia