Tänään on 29.03.2024, 01:56.

ESBC

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Jätkä elää jossain kivikaudella. Tais ne NBA-hinnatkin olla vaan mummonmarkkoja. :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.10.2013 20:23 <betpanda> no näitsä vittu ne pokerilasit hells kitchenis, huhhuh.

29.10.2013 20:33 <Henkka> haha, ne oli kyl tyylikkäät, samoim myös sumennettu

29.10.2013 20:33 <Henkka> uunipetin sponssipaita

29.10.2013 20:34 <Henkka> sit voittajajengi lähti kiharan kanssa pelaa ja toki

29.10.2013 20:34 <Henkka> glasarit öögilla.

29.10.2013 20:37 <betpanda> no tietty.


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Melko yllättävä avaus taas ESBC:ltä lähteä uudelleen NBA vihjaamiseen mukaan. Edellinen kertahan päättyi vihjeiden tason osalta täydelliseen mahalaskuun, ja ne poistuivatkin kuvioista äänettömästi. Minkäänlaista ennakkotietoa ei ilmeisesti tälläkään kerralla ole näiden vihjeiden ilmestymisestä ollut, joten toivottavasti kotiläksyt on tehty huolella.

Hieman vain huolestuttaa se, että täysin ilman ennakkovaroitusta otetaan mukaan uusi sarja, jolla aikanaan pyllistettiin rankasti asiakkaiden suuntaa. Pieni esilämmitys olisi tällä kerralla ollut paikallaan?

Täysi jokerikortti yhtiöltä, ja siitä joutuu ilmeisesti maksamaan enemmän :o

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Onko yhdelläkään täällä kirjoittelevalla OMAKOHTAISTA kokemusta yhtiön viimekauden NHL analyysin tasosta pidemmältä kuin 1vk ajalta? Entä tämän kauden osalta? Tappiota ja roskaa kirjoitukset eivät nyt kelpaa mikäli kokemusta ei ole.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.10.2013 20:03 <JussiQ> On ja löytyy aiemmin tästä ketjusta. Harmittavasti oikeasti

30.10.2013 20:03 <JussiQ> hyödylliset viestit tässäkin ketjussa hautautuu kaiken

30.10.2013 20:04 <JussiQ> mukahausta Jormalle nauramisen alle. Tämän ketjun soisi

30.10.2013 20:04 <JussiQ> *mukahauskan

30.10.2013 20:05 <JussiQ> Ketjun soisi olevan enemmän ESBC:n palveluihin liittyvä.

30.10.2013 20:06 <JussiQ> Jormalle voisi ilmiönä tehdä vaikka toisen ketjun.


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Turbojugend kirjoitti:Onko yhdelläkään täällä kirjoittelevalla OMAKOHTAISTA kokemusta yhtiön viimekauden NHL analyysin tasosta pidemmältä kuin 1vk ajalta? Entä tämän kauden osalta? Tappiota ja roskaa kirjoitukset eivät nyt kelpaa mikäli kokemusta ei ole.
Ainakin Mungo on täällä ilmoittanut että ostaa ESBC;n arviot, ymmärsin että hän on ostanut koko 2000-luvun, eli sieltä suunnalta voisi tulla informaatiota. Varmaan muitakin löytyy?.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Utjakas kirjoitti:Ainakin Mungo on täällä ilmoittanut että ostaa ESBC;n arviot, ymmärsin että hän on ostanut koko 2000-luvun, eli sieltä suunnalta voisi tulla informaatiota. Varmaan muitakin löytyy?.
Sen jälkeen kun lopetin julkisen seurannan ESBC:n vajaan yhden kauden NHL-vedoista, en ole tuotetta ostanut kuin satunnaisesti. Syy on yksinkertainen. Pystyn itse parempaan. Kannattaa kysyä suoraan Vuoksenmaalta. Ainakin mulle hän kertoi yhtiön tuloksen NHL:ssä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Mungo kirjoitti:
Utjakas kirjoitti:Kannattaa kysyä suoraan Vuoksenmaalta. Ainakin mulle hän kertoi yhtiön tuloksen NHL:ssä.
Onko tämä tieto salaista, eli jää vai teidän välillenne? Pitää kysyä suoraan yhtiöltä mikäli täällä ei kenelläkään ole tietoa.

Tuntuu uskomattomalta että nykypäivänä maksullinen vihjepalvelu piilottelee tuloksiaan kuin valtionsalaisuutta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Turbojugend kirjoitti:Onko tämä tieto salaista, eli jää vai teidän välillenne? Pitää kysyä suoraan yhtiöltä mikäli täällä ei kenelläkään ole tietoa.
Tuntuu uskomattomalta että nykypäivänä maksullinen vihjepalvelu piilottelee tuloksiaan kuin valtionsalaisuutta.
Tästä on jo muutama vuosi aikaa kun olin Vuoksenmaan kanssa ESBC:n toimistolla. Paikalla oli myös ESBC:n työntekijöitä ja siinä yhteydessä puhuttiin suoraan tuloksesta. Kyllä he tarkkaan seuraavat ja arvioivat myös tuloksen kehitystä jatkossa. Jos heiltä ei tietoa saa edes kysymällä, kannattaako sellaista palvelua edes miettiä? Koin että kyse oli luottamuksellisesta keskustelusta joten ei osaltani aihetta enempään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Mungo kirjoitti:Tästä on jo muutama vuosi aikaa kun olin Vuoksenmaan kanssa ESBC:n toimistolla. Paikalla oli myös ESBC:n työntekijöitä ja siinä yhteydessä puhuttiin suoraan tuloksesta. Kyllä he tarkkaan seuraavat ja arvioivat myös tuloksen kehitystä jatkossa. Jos heiltä ei tietoa saa edes kysymällä, kannattaako sellaista palvelua edes miettiä? Koin että kyse oli luottamuksellisesta keskustelusta joten ei osaltani aihetta enempään.
Ymmärrän täysin ettet halua tätä keskustelua tuoda julkiseksi. Yhtiön olisi vain aihetta miettiä, millaisen kuvan piilotetut seurannat aiheuttavat ihmisissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja odds »

Mungo kirjoitti:
Turbojugend kirjoitti:Onko tämä tieto salaista, eli jää vai teidän välillenne? Pitää kysyä suoraan yhtiöltä mikäli täällä ei kenelläkään ole tietoa.
Tuntuu uskomattomalta että nykypäivänä maksullinen vihjepalvelu piilottelee tuloksiaan kuin valtionsalaisuutta.
Tästä on jo muutama vuosi aikaa kun olin Vuoksenmaan kanssa ESBC:n toimistolla. Paikalla oli myös ESBC:n työntekijöitä ja siinä yhteydessä puhuttiin suoraan tuloksesta. Kyllä he tarkkaan seuraavat ja arvioivat myös tuloksen kehitystä jatkossa. Jos heiltä ei tietoa saa edes kysymällä, kannattaako sellaista palvelua edes miettiä? Koin että kyse oli luottamuksellisesta keskustelusta joten ei osaltani aihetta enempään.
Muistaakseni kerroit että tuolloin(?) oli myös puhetta julkisesta seurannasta ja että Jorma olisi sitä lupaillut.

Vuosia kulunut, mutta mitään seurantaa ei ole tullut. Tekosyitä senkin edestä:

- ei ole voimavaroja seurannan toteuttamiseen
- seurantaa ei voi toteuttaa
- seurantaa ei uskota

Itse keksin tasan kaksi syytä, miksi seurantaa ei ole:

- pelätään että asiakkaat ylireagoivat lyhyihin jaksoihin
- ei uskota analyysin laatuun -> seuranta vie pohjan yliampuvalta mainostamiselta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

odds kirjoitti:Vuosia kulunut, mutta mitään seurantaa ei ole tullut. Tekosyitä senkin edestä:

- ei ole voimavaroja seurannan toteuttamiseen
- seurantaa ei voi toteuttaa
- seurantaa ei uskota

Itse keksin tasan kaksi syytä, miksi seurantaa ei ole:

- pelätään että asiakkaat ylireagoivat lyhyihin jaksoihin
- ei uskota analyysin laatuun -> seuranta vie pohjan yliampuvalta mainostamiselta.
Aiemmin kun esimerkiksi NHL ratsasti huipulla yhtiön analyysillä, ei seurannan toteuttaminen ollut mikään ongelma. Siksi tuntuu hassulta, että kun ensimmäiset merkit vaikeammista ajoista tulivat hävisi seuranta samantien. Selitykset siitä, että seuranta olisi vaikeaa toteuttaa tai muut ylimieliset tekosyyt voi haudata meren pohjaan.

Itse olen päätellyt asian niin, että vaikka analyysi olisi voitollista ainakin jollakin tasolla, pitäisi kassan olla erittäin suuri jotta se kulujen jälkeen tuottaisi voittoa (koska analyysi on kallista). Tätä ei haluta asiakkaille kertoa, ja tästä syystä käydään täälläkin jatkuvaa keskustelua tästä asiasta. Mielestäni Jorman tai kenenkään muun on tästä asiasta turha ottaa itseensä, ainoastaan vilkaisu peiliin ja asia on kunnossa.

Edelleenkin kuulisin mielelläni faktoja henkilöltä, jolla on kokemusta tästä aiheesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Hese »

Turbojugend kirjoitti:
Itse olen päätellyt asian niin, että vaikka analyysi olisi voitollista ainakin jollakin tasolla, pitäisi kassan olla erittäin suuri jotta se kulujen jälkeen tuottaisi voittoa (koska analyysi on kallista).
Tarkoitatko yllä olevalla, että ottelujen analysointi on kallista, koska Jompella ei nykyisin ole aikaa tehdä pokerin peluulta ym. hömpältä hommia itse, ja palkka ym. kulut vaikuttavat? Tämähän ei itse vetojen voitollisuuteen vaikuta, joten mikäli arviot ovat kohdallaan, seuranta olisi helppo julkaista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Hese kirjoitti:Tarkoitatko yllä olevalla, että ottelujen analysointi on kallista, koska Jompella ei nykyisin ole aikaa tehdä pokerin peluulta ym. hömpältä hommia itse, ja palkka ym. kulut vaikuttavat?
Ei vaan sitä, että kausikulut asiakkaalle ovat huomattavat jos pelataan pienillä kassoilla. Tästä kassan koostahan on ollut täällä aiemminkin puhetta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

31.10.2013 14:36 <Hese> Totta kai. Sorry. Samaa mieltä.


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Hese kirjoitti:
Turbojugend kirjoitti:
Itse olen päätellyt asian niin, että vaikka analyysi olisi voitollista ainakin jollakin tasolla, pitäisi kassan olla erittäin suuri jotta se kulujen jälkeen tuottaisi voittoa (koska analyysi on kallista).
Tarkoitatko yllä olevalla, että ottelujen analysointi on kallista, koska Jompella ei nykyisin ole aikaa tehdä pokerin peluulta ym. hömpältä hommia itse, ja palkka ym. kulut vaikuttavat? Tämähän ei itse vetojen voitollisuuteen vaikuta, joten mikäli arviot ovat kohdallaan, seuranta olisi helppo julkaista.
Ei Jorma ole vastannut NHL-arvioiden teosta, vaan siellä on sitä varten palkattu kaveri, joka on vaihdellut aikojen saatossa.

Miksi ihmeessä Mikko et julkaissut edellistä aivan asiallista viestiäni, kait nyt tuo on oleellinen asia, koskapa minulla on tietolähteeseeni tässä asiassa 100% luotto. Tämähän menee aivan naurettavaksi touhuksi, kun ei asiallisiakaan viestejä enää julkaista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

31.10.2013 21:57 <mikko> Ei ehdi 24/7

31.10.2013 22:20 <mikko> Yv:llä tarvittaessa lisäkeskustelut aiheen vierestä.


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Ilmeisesti kenelläkään ei ole tietoa asiasta tai sitä ei haluta tuoda julkisuuteen?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


champps
Jäsen
Viestit: 55
Liittynyt: 10.10.2013, 15:52

Tuotto: +4.50 yks.

Palautus%: 101.67%

Panosten ka: 20.69 yks.

Vetoja: 13

Pisteitä: 65

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja champps »

Eiköhän seurannat löytyisi viimisen päälle jos voitot olisivat sen mukaisia, että niitä olisi mielekästä näyttää. Viimeviikon ravivoittoa on ainakin Jorma kerennyt hehkuttamaan Twitterissä ja Facebookissa kymmeniä kertoja. Mutta mistäs näistä sen kummemin tietää kuin herrat esbc takana.. :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

Moi peliystävät,

keväällä meillä käynnistyi hyvä keskustelu rehellisyydestäni. Pyrikin puolustautumaan täällä jonkin aikaa, mutta havaitsin tilanteen toivottomaksi, koska olimme loogisesti ottaen pattitilanteessa: valehtelijan sanomaa ei kannata uskoa.

Uskon, että teidänkin isänne opettivat katsomaan teidät katsomaan toista miestä silmiin ja puhumaan nimetystä ihmisestä omalla nimellä.

Ne, ketkä toimivat näin, saattavat vaikka uskoa sitä, mitä sanon. Heille vastaan.

Joten olen nyt täällä ja vastaan aina ehtiessäni niille, jotka kirjoittavat viesteihinsä oman nimensä.

Tämä palsta on ainoa, missä minulle on toivotettu niskalaukausta. Juttelen satojen ihmisten kanssa kasvotusten vuoden aikana, ja minua ovat penkoneet kymmenien medioitten taustatoimittajat 30 vuoden aikana. Vain tällä palstalla minua syytetään epärehellisyydestä tai levitetään tietoa, että vaimoni olisi lähdössä 4 lapseni ja minun luota pois.

Kunniottaen,

Jorma Vuoksenmaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

Credit,

mikä Sinun nimesi on?

Kirjoitit:

"Täällä Ylikertoimessa käytännössä kaikki kuitenkin jo tietävät, mikä miehen osaamisen todellinen taso on, eivätkä mitkään selitykset seurannan puuttumisesta menisi täällä läpi. Lähinnä niillä voisi olla jonkinlainen viihdearvo."

Mistä te "tiedätte osaamiseni todellisen tason"?

Mitä Sinä tekisit nyt minun tilanteessani?

Mihin pyrit kertomalla "osaamisen tasostani"?

Kunniottaen,

Jorma Vuoksenmaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


R-bet
Jäsen
Viestit: 619
Liittynyt: 24.02.2013, 11:14

Tuotto: +138.08 yks.

Palautus%: 104.24%

Panosten ka: 6.67 yks.

Vetoja: 488

Pisteitä: 635

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja R-bet »

Tervehdys Jorma!

Pahoittelut etten omaa nimeäni tässä paljasta, vaikka monet sen tietävätkin eikä se maailman salaisin ole. Saat nimeni mikäli haluat, kunhan kysäiset yksityisviestillä. Toivottavasti pystyt kuitenkin lukemaan tämän.

Ensinnäkin suurin osa täälläkin arvostaa Sinua. Monet meistä on esim. lukenut kirjasti. Minäkin olen Monelle olet legenda vedonlyönnissä. Tunnetuin vedonlyöjä. Olet kuitenkin tunnettu henkilö ja jokainen tunnettu henkilö, julkkis, saa myös kestää palautteensa. Olet kuitenkin itse valinnut olevasi julkisuudessa, joten varmasti tiedät että joskus saat aiheellista palautetta ja toisinaan aiheetonta. Positiivinen ja rakentava palaute on tietenkin se mukavin palauta. Kiinnostat vedonlyöntipiireissä ja ehkä vähän muutenkin, ja sehän on hyvä asia, josta voit olla ylpeä.

Sinulle, eikä myöskään ESBC:lle haluta pahaa. Aina löytyy poikkeuksia, mutta niin kaikessa. Se mitä pääosin halutaan on yksinkertaisesti puheiden siaan faktat pöytään. Seuranta. Jopa harrastetason vedonlyöjät ylläpitää täällä seurantaa. Vain b-luokan vedonlyöntifirmat ei julkaise seurantaansa ja olet varmasti itsekin tästä samaa mieltä, sillä sen verran paljon ymmärrät vedonlyönnistä. Laji ja sarjakohtainen seuranta jota päivitetään esim. kerran kuussa niin arvostamme nykyistä vedonlyöntiäsi selvästi enemmän. Nostan hattua vedonlyöjille ja vedonlyöntifirmoille jotka uskaltavat laittaa seurantansa näkyviin. Vaikka voitollista seurantaa toivotaan, niin kunnioitan melkein enemmän jopa heitä, jotka uskaltavat olla rehellisiä vaikeina aikoina ja julkaista jopa tappiollisen seurannan.

Hyvää syksyä Jorma. Taitoa sinulla on, mutta toivottavasti myös onnea peleissä!

ps. toivottavasti vierailet täällä useammin ja keskustelet jopa muustakin kun ESBC:stä ja itsestäsi. Sinulla on varmasti paljon annettavaa tänne ja täällä on myös paljon tietoa ja positiivista vaikka ymmärrän että on helppo takertua negatiiviseen

ps2. Lisätään nyt vielä tämä kun tuohon alle tuli Jorma sinulta vietsiä. Hengitä syvään, lue tämä viestini ja ihan oikeesti hei.. c'maan, en mä enempää tähän viitsi sanoa mikäli haluan kunnioittava olla. Niin enkä mä tota nimeäni taida sulle sittenkää uskaltaa antaa :lol: Enkä ymmärrä miksi Creditin sanoma ei ole tärkeämpi kun hänen nimensä

ps3. Tenkrat tuossa sanoikin, joten peukutin, mutta istekin ja myös modeille tämä: Mikäli jotai niskalaukauksia toivoteltu niin alittaa jo kaikki rimat niin reilusti että toivottavasti modet hereillä ja poistaa sellaiset viestit ja antaa varoituksen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut R-bet, 05.11.2013, 00:38. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Minikommentit

05.11.2013 00:32 <R-bet> ps2. lisätty viestiin

05.11.2013 00:39 <R-bet> ps3. lisätty :D


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

10.12.2012 11:11 <TuplaJallu> Samanlaisia ollut ennenkin, nolo äijä..
10.12.2012 12:50 <5q00q4q> Vain guru voi antaa livevihjeitä näkemättä peliä.
10.12.2012 14:55 <pka> Olisi erikoista, jos ei seuraisi tilannetta.
10.12.2012 14:57 <pka> Ei ehkä näe peliä, mut netti toimii, kun kerran twiittaa.
11.12.2012 07:01 <KilgoreTrout> Haluaisin uskoa, että kyseessä oli vahinko.
11.12.2012 09:38 <NoFear> Syömään kai tuo oli (jo) menossa, kun noita twiittejä heitti

Syytätte minua valehtelusta. Aivan suoraan. Valehtelusta.

Olen muka twiitannut St.Maartenilta ottelua katsoessani live-veto-kehoituksen ottelun jo alettua ja toisen joukkueen tehtyä 7-0 touchdownin.

Tämä ei ole totta.

On vakava, liiketoimintaani ja uskottavuuttani syövä väite sanoa minua valehtelijaksi.

Mitä tekisitte minun tilanteessani?

Yhteisönne toivoo minulle laukausta niskaan.

Maailma on antanut - ja antaa - minulle sen verran, kun osaan muille hyödyksi olla. Jos se on laukaus niskaan, OK.

Haluan kuitenkin yleisellä tasolla sanoa, että minut tuntevat ihmiset pitävät minua poikkeuksellisen rehellisenä.

Hajamielinen ja huolimaton olen.

Jorma Vuoksenmaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

Credit,

mikä Sinun nimesi on?

Mistä sait käsityksen, että minun pelini aiheutti Las Vegasin linjan liikkeen?

Kirjoitit: "(Jorma) elää omissa maailmoissaan. Tähän aikaan kaudesta noissa yksittäisissä NFL-peleissä on kymmenien miljoonien dollareiden pelivaihdot. Jorman max. muutaman tonnin betsit eivät paljon linjoja liikuttele."

Miksi koet näin tärkeäksi viestiä ihmisille, että olen ammattitaidoton ja epärehellinen?

Kunnioittaen,

Jorma Vuoksenmaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

JormaVuoksenmaa kirjoitti:Tämä palsta on ainoa, missä minulle on toivotettu niskalaukausta. Juttelen satojen ihmisten kanssa kasvotusten vuoden aikana, ja minua ovat penkoneet kymmenien medioitten taustatoimittajat 30 vuoden aikana. Vain tällä palstalla minua syytetään epärehellisyydestä tai levitetään tietoa, että vaimoni olisi lähdössä 4 lapseni ja minun luota pois.
Mistä nämä "toivottelut" löytyy? Aika lapselliseksi on touhu mennyt jos on totta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Hese »

Tenkrat kirjoitti: Mistä nämä "toivottelut" löytyy? Aika lapselliseksi on touhu mennyt jos on totta.
Kyllähän tämä joiltakin - ilmeisesti lapsilta - välillä lapselliseksi menee ja lapasesta lähtee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

R-Bet, kiitos rehellisyydestäsi

06.06.2013 10:05 <R-bet> Jorma on niin negatiivinen valittaja etten itse enää jaksa
06.06.2013 10:05 <R-bet> seurata kaveria Twitterissä.

Teen erilaisia buddistisia harjoitteita, ja yritän oppia olemaan enemmän hyödyksi ihmisille - lähipiirini ympärilläkin.

Mutta sarkaa näköjään on minulla vielä edessä.

Jorma Vuoksenmaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

05.11.2013 00:56 <R-bet> Itse asiassa turhan pahasti olen tuossa sanonut. Anteeksi.

05.11.2013 00:56 <R-bet> En kuitenkaan halua loukata ja jokainen tyylillään.


Montecristo
Jäsen
Viestit: 920
Liittynyt: 03.12.2003, 19:22

Tuotto: -587.34 yks.

Palautus%: 84.66%

Panosten ka: 3.46 yks.

Vetoja: 1105

Pisteitä: 18

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Montecristo »

"Niskalaukauksen" voi antaa myös yksityisviestillä....siis en minä 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ahomake
Jäsen
Viestit: 391
Liittynyt: 22.03.2007, 23:12
Pisteitä: 69

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja ahomake »

JormaVuoksenmaa kirjoitti:R-Bet, kiitos rehellisyydestäsi

06.06.2013 10:05 <R-bet> Jorma on niin negatiivinen valittaja etten itse enää jaksa
06.06.2013 10:05 <R-bet> seurata kaveria Twitterissä.

Teen erilaisia buddistisia harjoitteita, ja yritän oppia olemaan enemmän hyödyksi ihmisille - lähipiirini ympärilläkin.

Mutta sarkaa näköjään on minulla vielä edessä.

Jorma Vuoksenmaa
Tuo R-betin kommentointi on tilanteessa jossa Jorma sinä rinnastat ylikertoimen ja Suomi24:n samaan nimeään häpevien sakkiin :evil: Joten kyllä saa ja pitääkin suuttua! Täällä on kuitenkin modet jotka poistaa asiattomuuksia sekä vihjepoliisi TuplaJallu joka katsoo että kaikkien seuranta on kunnossa ja betsit oikein merkitty. :geek:

Mutta itsekkin haluaisin että suorat mustamaalaamiset jätettäisiin pois. Asioista voisi keskustella järkevästi. Mutta muistakaa nyt hyvät ihmiset se, että jos joku laukoo mitä sattuu niin ei se koko foorumin mielipide ole. Täällä on tosi asiallista ja osaavaa porukkaa. Ja varmasti entisiä, nykyisiä ja potenttiaalisesti tuleviakin asiakkaita myös ESBC:lle.

-Markku Aho, Oulu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

My opinion may have changed, but not the fact that I'm right." - Ashleigh Brilliant

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin