Tänään on 28.03.2024, 11:21.

ESBC:n Markkinapaikan menestys v.2006 ?

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
ritchie
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 11.03.2004, 18:00
Pisteitä: 24

ESBC:n Markkinapaikan menestys v.2006 ?

Viesti Kirjoittaja ritchie »

Lyhyt kysymys: Onko joku tehnyt markkinapaikan vihjeitä seuraamalla tänä vuonna voittoa?...minä en..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC:n Markkinapaikan menestys v.2006 ?

Viesti Kirjoittaja Mungo »

ritchie kirjoitti:Lyhyt kysymys: Onko joku tehnyt markkinapaikan vihjeitä seuraamalla tänä vuonna voittoa?...minä en..
On. Kyllä niillä tekee voittoa, mutta pitää olla itsellä kohtuulliset tiedot kohteista ja malttaa käydä läpi otteluennakkoja, team newseja yms. ESBC:n arviot on hyvä apu, mutta en nyt kyllä lähtisi sokkona niiden varassa vetoja tekemään. Sanoisin näin, että ESBC:stä saa hyvät välineet vetomenestyksen rakentamiseksi, mutta se rakentaminen ja viimeistely pitää tehdä sitten itse.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jms
Jäsen
Viestit: 608
Liittynyt: 13.02.2004, 15:43
Pisteitä: 108

Viesti Kirjoittaja jms »

Vuoden alusta lukien 10% kassasta kadonnut ja siihen vielä analyysikulut päälle... Niillä jotka ovat ostaneet asianline-rajat voi olla eri juttu, mutt köyhäl ei ole niihin varaa...

Sanottakoon, että tuon hintasella analyysil kyl pitäis pärjätä ihan ilman omia säveltämisiä... JOS odotettu kassan kasvu pitäisi paikkansa niin tässähän vaan hymyilis ja paukuttelis henkseleitä, mutta totuus on valitettavasti toisenlainen...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin