Tänään on 28.03.2024, 13:49.

ESBC jalkapallo 2002-2006

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

ESBC jalkapallo 2002-2006

Viesti Kirjoittaja opalloil »

ESBC jalkapallo 2002-2006


Aloitin jalkapallon pikku lapsena, 7v ikäisenä pelasin ekassa juniorijoukkueessa, seurasin jo tuolloin paljon jalkapalloa,
valioliigan tilanne kiinnosti sekä eritysesti Evertonin menestys, 8-9v iässä eka vakioveikkausveto perheenjäsenen kanssa
ja olin innoissani, vaikkei voittoa tullut, mutta että sain pelata! (panostukseni (alle 1mk) oli maltillinen suhteessa viikkorahaan (5mk) )
Peruskoulussa matematiikka oli vahva alueeni, matikka kiinnosti...

Reilu 10v myöhemmin ekasta vakiovedosta aloitin ylikertoimiin perustuvan vedonlyönti harrastukseni 1998, tuolloin avasin ensimmäiset ulkomaiset pelitilini.
1998 sain maksettua opiskelu/armeija aikana tulleet lainani vedonlyönti voitoilla.

28.5-1999 sain tilaamani uutuuden: Jorma Vuoksenmaa: Urheilu-vedonlyönti voittajan opas, kirjassa oli paljon entuudestaan tuttua, mutta kuitenkin tuolloin
oli mielestäni varsin hyvä opas, eritoten aloitteleville pelaajille paljon asia tietoa.

Vuoden 2000 alusta aloitin "pelikassa" pelaamisen.
Aloin käyttämään ESBC:n arvioita 2000 luvun alussa, alkuun tarkoitus oli käyttää ESBC:n arvioita omien arvioiden tukena,
sekä samalla antaa suuntaa omille arviolleni, mutta varsin nopeasti valmiiden arvioiden käyttö/helppous vei voiton, vielä kun
tuolloin hinta arvioilla oli varsin edullinen jopa pienellekin pelikassalle käytettäväksi, niin aloin ostamaan arvioita säännöllisesti.

Maaliskuulta 2002 aloin pitämään erillistä seurantaa ESBC:n jalkapallo arvioiden menestyksestä, koska tuolloin, samoin kuin nykyäänkään ei ollut saatavilla
kunnon seurantaa ESBC:n aiemmasta menestyksestä jalkapallon osalta, päätin sitten tehdä itse sellaisen, jolloin tiedän mitä seuranta sisällään pitää ja missä mennään!

Hieman pohjatietoa:

- Vedonlyönti on mulle hauska harrastus, josta jään jopa voitolle. Pelaan paljon, useita eri lajeja, mutta varovaisella panostuksella, välttelen turhia riskejä.
Nuorena haaveilin vedonlyöntiammattilaisurasta, mutta kun markka aikana eka kertaa oli 20000 mk lauantain vedoissa kiinni, meni mahalöysäks ja jännitti kovasti,
tuolloin olin jo työelämässä ja kuukausi ansioni oli noin 10000mk/kk
-Salt laken talviolympialaiset meni vetojen kannalta loistavsti, mutta samaa mieltä ei ollut muutamat vedonlyönti toimistot, rankat panosrajoitukset yms...
- Seurasin vedonlyönnin lisäksi hieman osakekauppaa ja olin vedonlyöntivoittoja sijoittanut hieman osakkeisiin.
Olin tuolloin jo iskostanut lauseen "älä koskaan pelaa enemmän mitä olet valmis häviämään"


- ESBC:n jalkapallo 3/2002 - 30.12-2006 pelasin lähes 90% arvioista.
- Arviot alkuun vetolinjalta, markkinapaikan edeltäjästä sekä markkinapaikan kuukausitilauksella markkinapaikan alusta alkaen.
- Kaikki single vetoja suurinosa asianline tasoitusvetoja, totals vetoja asianlinen alusta alkaen.
- Vedot useaan eri toimistoon. (+10)
- Pienen edun tarjoavat kohteet jätän pelaamatta, koska peli kohteita eritoten viikonloppuisin on todella paljon (pelaan lisäksi muitakin lajeja)
- Kahden sarjan totalsit tiputin pois vedoista 2005
- Kellyjakajana iso kelly/20 loppuajasta (luotto arvioihin ei paras mahdollinen...)
- Tarkempi seuranta 1.10-2003 alkaen (mm. odotettu tulos, sarja kohtainen erittely 1x2 / totals...)

tässä joitain lukuja kyseiseltä ajalta.

3/2002 - 30.12-2006

9817 vetoa palautusprosentti 101,3

2002 1999 pal% 98,46
2003 1542 pal& 99,31
2004 1748 pal& 103,9
2005 2409 pal% 101,3
2006 2119pal% 102,4

Itselle jäi tuolta "testiltä" mutu tuntuma, että ESBC:n futis arvioilla pelaten voi tehdä voitollista tulosta, mutta ei mikään kultakaivos ole kyseiset arviot,
pieni yllätys oli kun nyt just tilastoin nuo pelit ja tulos oli varsinkin kolmelta jälkimmäiseltä noinkin hyvä.
Oman pelaamisen loppuminen ESBC:n arvioilla teki haaveilemani "pitkä aasian kiertelyreissu, jolloin unohdan eritoten työasiat" vedonlyönnistä aattelin pitää 1kk tauon joka lopulta venyi lähes vuoden tauoksi, mutta selaista se on valssi kesällä :)


Mukava olis kuulla muiden samoilla arvioilla pelaneiden tuumailuja, miten on pelit mennyt yms...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin