Tänään on 28.03.2024, 14:32.

Mungo Hockey

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Zimmerman kirjoitti:Minä taas haluaisin arviot kaikkiin matseihin. Tai ainakin niihin, joihin arvion pystyy tekemään kohtuudella sen hetkisen saatavissa olevan tiedon perusteella: jos on liikaa epävarmuustekijöitä, niin sitten voisi olla parempikin jättää arvio pois. Minä käytän juuri noita arvioita ja varsinaiset vihjeet tai niiden puuttuminen vain joko vahvistavat tai heikentävät vetopäätöstä tai panostusta. Asiakas voi myös löytää pelattavaa useinkin muualta kuin Pinnaclelta, jota seurantabookerina käytetään.
Itse en näe hirveästi lisäarvoa arvioilla, jotka ovat samat kuin esim. Pinnaclen linja. Siinä tapauksessa jos Mungolta ei tulisi kohteeseen vihjeitä, niin voisi olettaa että markkinalinja täsmää siinä kohteessa melko hyvin. Sehän on itsessään silloin jo arvio otteluun. Eli jos teet omat arviot, niin kyseisiin peleihin vertailuna olisi sitten Pinnyn kertoimista muodostetut arviot.

Itse tosiaan mietin tuota asiaa siltä kantilta, että mahdollisimman paljon "turhaa työtä" vähennettäisiin, koska NHL-kausi on pitkä ja otteluita on valtava määrä. Tosin ymmärrän kyllä jos joku haluaa arviot joka peliin, mutta itse olisin melko varma että kokonaistuotto siitä vain nousisi, jos jättäisi esim. 20% otteluista vähemmälle huomiolle ja keskittyy niihin 80% otteluun, joista näyttäisi parempaa pelattavaa löytyvän. Pleijarit voisi toki arvioida tarkasti joka ottelun, sillä siinä vaiheessa pelimäärä kuitenkin laskee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

JussiQ kirjoitti:
Zimmerman kirjoitti:Minä taas haluaisin arviot kaikkiin matseihin. Tai ainakin niihin, joihin arvion pystyy tekemään kohtuudella sen hetkisen saatavissa olevan tiedon perusteella: jos on liikaa epävarmuustekijöitä, niin sitten voisi olla parempikin jättää arvio pois. Minä käytän juuri noita arvioita ja varsinaiset vihjeet tai niiden puuttuminen vain joko vahvistavat tai heikentävät vetopäätöstä tai panostusta. Asiakas voi myös löytää pelattavaa useinkin muualta kuin Pinnaclelta, jota seurantabookerina käytetään.
Itse en näe hirveästi lisäarvoa arvioilla, jotka ovat samat kuin esim. Pinnaclen linja. Siinä tapauksessa jos Mungolta ei tulisi kohteeseen vihjeitä, niin voisi olettaa että markkinalinja täsmää siinä kohteessa melko hyvin. Sehän on itsessään silloin jo arvio otteluun. Eli jos teet omat arviot, niin kyseisiin peleihin vertailuna olisi sitten Pinnyn kertoimista muodostetut arviot.

Itse tosiaan mietin tuota asiaa siltä kantilta, että mahdollisimman paljon "turhaa työtä" vähennettäisiin, koska NHL-kausi on pitkä ja otteluita on valtava määrä. Tosin ymmärrän kyllä jos joku haluaa arviot joka peliin, mutta itse olisin melko varma että kokonaistuotto siitä vain nousisi, jos jättäisi esim. 20% otteluista vähemmälle huomiolle ja keskittyy niihin 80% otteluun, joista näyttäisi parempaa pelattavaa löytyvän. Pleijarit voisi toki arvioida tarkasti joka ottelun, sillä siinä vaiheessa pelimäärä kuitenkin laskee.
Itsehän tein kesken kauden niin, että jätin arviot pois kohteisiin joihin ei tullut vetoja juuri siittä syystä että en nähnyt niillä kellekkään oikein lisäarvoa. Tämän ymmärsi myös asiakkaat ja kaikki kyselyyn vastanneet olivat samaa mieltä. Harva jaksaa kalastaa joltain mikkihiiribuukkereilta muutaman euron vanhoja linjoja ja sitten, kun käyttää paljon painotuksia epävarmoissa pelaajissa niin linja/kerroinmuutoksiin ei kukaan pysty tarttumaan, kun ei tiedä minun painotuksia vaikka kuinka lajia seuraisikin ja olisi selvillä kokoonpanomuutoksista. Tosin en tiedä miten Mungo sulla, mutta olettaisin, että myös NHL:ssa joutuu käyttämään painotuksia epävarmojen pelaajien kohdalla, ainakin mikäli koskee joukkueiden tärkeimpiä miehiä sekä myös maalivahdeissa, kun ne ei kai aina ole vihjaushetkellä varmoja? Riippuu tietenkin miten arviot tekee, mutta tuon turhan työn pois jättämisen koin ainakin itselleni hyödyllisenä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

S.Sukkela kirjoitti:Itsehän tein kesken kauden niin, että jätin arviot pois kohteisiin joihin ei tullut vetoja juuri siittä syystä että en nähnyt niillä kellekkään oikein lisäarvoa. Tämän ymmärsi myös asiakkaat ja kaikki kyselyyn vastanneet olivat samaa mieltä. Harva jaksaa kalastaa joltain mikkihiiribuukkereilta muutaman euron vanhoja linjoja ja sitten, kun käyttää paljon painotuksia epävarmoissa pelaajissa niin linja/kerroinmuutoksiin ei kukaan pysty tarttumaan, kun ei tiedä minun painotuksia vaikka kuinka lajia seuraisikin ja olisi selvillä kokoonpanomuutoksista. Tosin en tiedä miten Mungo sulla, mutta olettaisin, että myös NHL:ssa joutuu käyttämään painotuksia epävarmojen pelaajien kohdalla, ainakin mikäli koskee joukkueiden tärkeimpiä miehiä sekä myös maalivahdeissa, kun ne ei kai aina ole vihjaushetkellä varmoja? Riippuu tietenkin miten arviot tekee, mutta tuon turhan työn pois jättämisen koin ainakin itselleni hyödyllisenä.
Noinhan se on. Muutaman kerran on esimerkiksi 14 ottelun kierrokselle yhteen otteluun pamahtanut vahingossa tietokannan raaka-arvio (ei pelaavaa maalivahtia, avainpelaajien mahd poissoloja ei huomioitu jne). Kukaan ei tiedä miten painotukset kulkee vaikka toki näkee sen, että jotain siinä arvioissa on pielessä. Eikä painotukset ole lainkaan samat per seura kuten Sukkela hyvin tiedät vaan ne menee esim maalivahtikohtaisesti. Joku StL ja on ihan sama kumpi on maalilla ja joku Carolina eikä lainkaan sama onko Ward vai esim Boucher. Näissä menee aikaa kun kaivelee ja jo ennakkoon on arvio että otteluun ei ole pelattavaa normaalissa tilanteessa. Lopulta mä hermostuin kaivelemaan kun en aina saanut tärkempiä pelaajavarmistuksia joihinkin otteluihin ja ilmoitin että jatkossa ottelut joissa on isompi kokoonpanoriski ovat liitteessä keltaisella. Eli suoraan suomeksi: älkää koskeko vaikka kertoimet muuttuisivat. No, eihän tälläista infoa kannattaisi ainakaan laskea asiakkaille, ainoastaan ilmoittaa että tarkkojen kerroinrajojen laskeminen ei otteluun A vs B ole mahdollista. Tällainen turha työ vie aikaa tai ainakin ajatuksia niiden parempien kohteiden analysoinnilta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

JussiQ kirjoitti:Itse tosiaan mietin tuota asiaa siltä kantilta, että mahdollisimman paljon "turhaa työtä" vähennettäisiin, koska NHL-kausi on pitkä ja otteluita on valtava määrä. Tosin ymmärrän kyllä jos joku haluaa arviot joka peliin, mutta itse olisin melko varma että kokonaistuotto siitä vain nousisi, jos jättäisi esim. 20% otteluista vähemmälle huomiolle ja keskittyy niihin 80% otteluun, joista näyttäisi parempaa pelattavaa löytyvän. Pleijarit voisi toki arvioida tarkasti joka ottelun, sillä siinä vaiheessa pelimäärä kuitenkin laskee.
No, joku tuollainen 80 prosenttia matseista olisi ihan OK, mutta jos esimerkiksi arviot tulisivat ainoastaan vihjattuihin matseihin pelkillä suositusvetojen rajoilla, niin hinnan pitäisi kyllä laskea aika paljon, että palvelun ottaisin. Asiakkaana tässä vain omia toiveita esitin. Tämä kun on kuitenkin myös harrastus, vaikka mielelläänhän tässä itse kukin ottaa irtorahat pois kuleksimasta.

Olen myös Sukkelalla asiakkaana ja NBA:ssa mulla itselläni ei ole mitään edellytyksiä edes arvata suurien kerroinmuutosten syitä ja vielä vähemmän säätää syitä joksikin numeroiksi, joilla pelata. Siksi vedän Sukkelan vihjeet sellaisenaan silloin kun ne tulee enkä kaipaa muita arvioita. NHL on hieman tutumpi.

Olen joka tapauksessa jatkossakin kiinnostunut sekä Sukkelan että Mungon vihjeistä, tietysti riippuen omasta ensi kauden kassasta suhteessa hintaan ja siitä mitä rahalla saa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Tilaajana koko kauden, fiilikset hieman vaihdellut kauden mittaan, tällä hetkellä luottavaiset.

Oletus oli sekä on edelleen että Mungo on kova tekijä NHL arvioden suhteen.
Hieman tätä on ”kova ammattimies” ajatusta tiputti alkukauden tappioputken
mukana tullut ihmeellinen säätäminen.

Muutamaan kertaan teki mieli laittaa palautetta että RAUHOITU hyvä mies, osaat kyllä.

Säätämisen oletin johtuvan loistavasti menneiden edellisten vuosien NHL pelien tuloksesta.
Sekä että oletus varmaan oli saman jatkuvan vaikka hajonta kuitenkin tasoittaa ajan kanssa...
Mielestäni ihan hajonnan piikkii voi suht paljon laittaa alkukautta, mutta myöhemmin tullut
uudistus aikatauluun oli lopulta hyvä ratkaisu.
.
Alkuun arvioissa oli tiettyjä virheitä jotka suht nopeasti korjaantui toisten asiakkaiden palautteesta,
itseä eritoten ihmetytti alkukauden alle 4,5 maali rajat, joissa huikeita odotusarvoja, vaikka samalla
normi totals linja oli suht samaa luokkaa markkinan kanssa. Ja kuoppaa totalseilla tuli.

2011 omat pelit Mungon NHL meni plussalle, tosin pitkälti 1kk Thaimaan lomareissun johdosta.
Oletan että hajonnat tavallaan tasoittui tällä kertaa mulle suotuisasti, kun takana oli todella iso kuoppa ESBC:n arvioilla...

Yksi asia joka on mua vaivannut tällä kaudella useasti on vihjeissä esitetty kerroinraja joka on kerrottu
VAIN prosenttien tarkkuudella, siis pyöristetty lähimpään tasaprosenttiin, mutta
vihjeessä sama on esitetty tuhannesosan tarkkuudella?

MIKSI NÄIN? Mielestäni rajat vois ilmoittaa vaikkapa kymmenyksen tai sadasosan tarkkuudella,
mutta raja arvio prosentteina TULISI ilmoitta kymmenyksen tarkkudella!!!
(tässä kohtaa on fiilis että amatöörin puuhastelua)

Vetoni olen jättänyt kerroin rajojen mukaan, siis alla oleva on omissa vedoissa 65,7%

3.5.2012 TG LOS-STL u5.0 1.540 66 % 1 yks Raja 1.523

Kerroinrajat toivon jatkossakin joka otteluun + hieno olisi jos otteluihin olisi lisäksi kerrottu
arvioissa oletettu aloittava maalivahti sekä herkkuna pohjalla mikäli tilanne 50/50 kumpi
aloittaa ykkönen vai kakkonen, niin mikä on vaikutus.
Päivityksiä voisi laitta up to you, siis yö aikaankin ennen ottelujen alkua jos tarpeellista.

Seuranta on sekava ja pitkään olen siitä pihalla ollut, jatkossa tosiaan takuut ja seurannan
vois vaikka kokonaan unohtaa enemmän sellainen rento tekeminen sullekin vois olla ok?
Jos seurantaa niin 1/3 1/5 1/10 tyylinen olisi mielestäni ok.

Hintaa vois hinata sitten hieman alas, kun tulosvastuu helpottuis.

Ens kauden ehtoihin lisäät vielä pari ehkäpä kaksi omavalintaista vapaata viikonloppua,
jolloin voit unohtaa pelit pariksi päivää, otat pikku viikonloppuloman ja rentoudut
hyvässä seurassa... kenties seuraat tulokset sekä uutiset, mutta arvioita et tee/lähetä.

Tästä vapaa viikonlopusta lähetät tiedon asiakkaille noin paripäivää aiemmin, jos mahdollista
niin viikkoa aiemmin, olettaisin että moni pelaaja hyväksyy tuollaisen järjestelyn, koska on
tavallaan sellainen WIN WIN tilanne. Viikonloppusin on yleensä pelattavaa turhankin paljon eri
lajeissa, joten tämän vuoksi juuri viikonloppu olisi NHL suhteen hyvä pitää tauko.
NHL:n viikonloppuisin hieman eriaikaa alkavat ottelut lisäksi vaatinee hieman enemmän seuraamista arvioiden tekijältä...

Ja tämän ajatuksen saa muutkin arvioita tekevät kopioida S Sukkela ja kumppanit.



22.4.2012 palautus 480 vedon jälkeen on 104,5 odotettu tulos hieman parempi, mutta varsin ok on mennyt ja ensi kaudella tilaan arviot jos nitä teet.

Ja toivon että teet arvioita ensikaudellakin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

opalloil kirjoitti: Tästä vapaa viikonlopusta lähetät tiedon asiakkaille noin paripäivää aiemmin, jos mahdollista
niin viikkoa aiemmin, olettaisin että moni pelaaja hyväksyy tuollaisen järjestelyn, koska on
tavallaan sellainen WIN WIN tilanne. Viikonloppusin on yleensä pelattavaa turhankin paljon eri
lajeissa, joten tämän vuoksi juuri viikonloppu olisi NHL suhteen hyvä pitää tauko.
NHL:n viikonloppuisin hieman eriaikaa alkavat ottelut lisäksi vaatinee hieman enemmän seuraamista arvioiden tekijältä...

Ja tämän ajatuksen saa muutkin arvioita tekevät kopioida S Sukkela ja kumppanit.
Itselleni riittää tavallisella NBA-kaudella "vapaapäiväksi" torstai jolloin normaalisti on vain 2 ottelua, mutta tällä kaudella torstainakin 5-6. Itselläni on kyse täydellisestä vapaudesta tai täydellisestä sitoutumisesta työhöni ja tähän ei sisälly otteluiden väliin jättäminen, sillä silloin koen etten ole tehnyt työtäni niin hyvin kuin se olisi ollut mahdollista. En välitä kompromisseista ja tavoittelen ainoastaan täydellisyyttä työssäni, mutta tämä on luonnekysymyksiä ja jokainen tyylillään.

EDIT: Ja mikäli jättäisin väliin vkl jollon voi monesti noin olla noin ~30 ottelua niin en ajattele, että tuolloin menetys oli odotusarvonverran vaan mieleen tulee että tuolloin kuitenkin olisi tullut +20yks ja kun suurimman osan kohteista tietää ilman tarkempia laskujakin, että mihin olisi varmaankin tullut kohteita, niin tämän sitten väkisinkin vielä tarkastaisi ja mahdollinen vitutus olisi aikomoista. Eli otteluiden skippaus normaalitilanteessa ei kyllä ole oman hyvinvointini kannalta parempi ratkaisu, kuin se että kaikkiin arviot teen. Aina voi ajatella että on kummiskin sitten kesä aikaa mennä ihan vapaalla ja kauden aikana tehdään sitten työmäärällisesti se mitä tavalliset työssökäyvät tekevät koko vuodessa, mutta jako vaan erilainen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut S.Sukkela, 04.05.2012, 11:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

opalloil kirjoitti:Yksi asia joka on mua vaivannut tällä kaudella useasti on vihjeissä esitetty kerroinraja joka on kerrottu
VAIN prosenttien tarkkuudella, siis pyöristetty lähimpään tasaprosenttiin, mutta
vihjeessä sama on esitetty tuhannesosan tarkkuudella?

MIKSI NÄIN? Mielestäni rajat vois ilmoittaa vaikkapa kymmenyksen tai sadasosan tarkkuudella,
mutta raja arvio prosentteina TULISI ilmoitta kymmenyksen tarkkudella!!!
(tässä kohtaa on fiilis että amatöörin puuhastelua)
Ei tuohon mitään estettä ole. Tausta lienee se, että en laske lainkaan prosentteja - siis mihinkään.
Ne tulevat kerroinrajoista ja kerroinrajat ovat esimerkiksi 2.03 - 1.97. Prosentit voisi sinänsä poistaa kokonaan koska ne eivät ole tarkkoja.
Lisään loppukaudeksi tuon kymmenyksen tarkkuuden. Muutenkin olen lisännyt suunnilleen kaikki mitä kauden aikana on toivottu.
Sulla oli paljon hyviä esityksiä ja pohdin niiden toteuttamista ensi kaudella jos NHL-arviot myyntiin teen.

Se miksi vihjeessä raja on tuhannesosan tarkkuudella johtuu siitä, että eräs asiakas sitä vaati kirjallisesti voidakseen paremmin seurata takuurajaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Mungo kirjoitti:Se miksi vihjeessä raja on tuhannesosan tarkkuudella johtuu siitä, että eräs asiakas sitä vaati kirjallisesti voidakseen paremmin seurata takuurajaa.
Kuka tunnustaa?? Nyt putosin, sori vaan :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Gini »

Kukaan ei voi tunnustaa, koska siitä saa bannit palstalle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Toukokuun yhteenveto tulee yhdessä kesäkuun ja kauden loppuyhteenvedon kanssa kun otteluita on enää muutama (3-6 kpl).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Todella vähän on tullut vetoja tuon edellisen palautekirjoitukseni jälkeen (3.5.) Tosin huhtikuussakin vetomäärä oli melkoisen pieni. Onko NHL-markkina todellakin niin tiukkaa ettei näihin oikein irtoa pelejä (Pinnaclelle)? Olen kyllä vähän yllättynyt miten pieneksi kassan kierto jäi tämän "toisen tilausryhmän" osalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

JussiQ kirjoitti:Todella vähän on tullut vetoja tuon edellisen palautekirjoitukseni jälkeen (3.5.) Tosin huhtikuussakin vetomäärä oli melkoisen pieni. Onko NHL-markkina todellakin niin tiukkaa ettei näihin oikein irtoa pelejä (Pinnaclelle)? Olen kyllä vähän yllättynyt miten pieneksi kassan kierto jäi tämän "toisen tilausryhmän" osalta.
Eipä voi kuin yhtyä JussiQ:n kirjoitukseen. Kassankierrosta ei tietoakaan. Lisäksi 5x takuut näyttäis tehneen melkoisen "flopin" pelillisesti tästä loppukaudesta. Nyt ollaan niukasti yli takuurajojen 101.55% niin tuskin noita vetojakaan enään on tulossa?

Huono fiilis tästä kaudesta on henk.koht jäämässä vielä kun missas tuon 1.1-15.2.2012 +85 yksikön jakson. Turskakaudesta huolimatta silti ainakin harkinnassa palvelun ostaminen jatkossa jos ehdot on sopivat, toiminta jatkuu eikä työsulku tule esteeksi. Ensimmäinen kausi maksullisena palveluna on kuitenkin aina uusi kokemus kaikella tapaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

JussiQ kirjoitti:Todella vähän on tullut vetoja tuon edellisen palautekirjoitukseni jälkeen (3.5.) Tosin huhtikuussakin vetomäärä oli melkoisen pieni. Onko NHL-markkina todellakin niin tiukkaa ettei näihin oikein irtoa pelejä (Pinnaclelle)? Olen kyllä vähän yllättynyt miten pieneksi kassan kierto jäi tämän "toisen tilausryhmän" osalta.
Touko- ja kesäkuunkin vetomäärä on pieni. Tärkein tekijä on (ottelumäärän merkittävän vähenemisen lisäksi) se, että mun arvioilla Pinnaclen kertoimet on aivan kauden päätösvaiheessa suht kohdillaan iltasella kun voimasuhteet tunnetaan jo erittäin hyvin ja otteluita on vain yksi tai korkeintaan kaksi. Playoffeissa on tehty kokonaisuudessaan hyvä tulos eikä nyt kun on yksi ottelusarja jäljellä juurikaan ole pelattavaa odotettavissa Pinnaclelta ellei jokin kohde kuumene.

Muualta kuin Pinnaclelta on löytynyt koko ajan Mungo Hockeyn arvioilla hyvää tai erittäin hyvää pelattavaa. Siksi asiakkaille on suositeltu vaihtoehtoisia ja ylikertoimisia pelejä viimeksi eilen mm. Sbobetilta jossa tosin kertapanos on vain vähän alle 500 euroa eikä näitä siksi lasketa mukaan seurantaan.

Seurannan tulos on nyt juuri yli ns. korvausrajan joten kyllä sekin hillitsee omien "näkemysten" ottamista ohi tietokannan näkemysten. Kuten Stanley Cupin finaaliennakossa korostin, kotijoukkueet ovat olleet työsulkukauden jälkeen erittäin vahvoilla kolmessa ensimmäisessä ottelussa. Se oli myös oma "näkemykseni." Ja siksi olisin eilen painanut New Jerseytä enemmänkin. Tietokanta sai LA:n niukaksi suosikiksi vastoin omaa "näkemystäni" ja tyydyin siihen. Asiakkaiden onneksi.

Ensi kauden osalta katson mahdollisen työsulun ennen päätöstäni. Se on kuitenkin varma että takuuta ei jatkossa ole koska se on hillinnyt ja kahlinnut liikaa siitä asti kun aikataulu muutettiin eli 30.12 ja lähdettiin kuromaan isoa tappiota umpeen. Jälkikäteen voi vain kiroilla miksi säädin ja sananmukaisesti kahlitsin tietokannan näkemyksiä lisätappioiden pelossa. Samalla kun takuu poistuisi, hinta putoaisi puoleen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Jep Sbobetin kertoimia jonkun verran on tullut seurattua, heti vihjeiden jälkeen nuo on lähes aina laskeneet. Aina ei ole ehtinyt kyttäillä miten kertoimet ovat muuttuneet, mutta niinä kertoina kun on seurannut niin valitettavasti useammin mennyt väärin kuin osunut. Hieman huonoa tuuria toki, kun useammin nuo kaiketi osuneet, mutta kerran ainakin tuli missattua pelin alla selvästi noussut kerroin.
Seurannan tulos on nyt juuri yli ns. korvausrajan joten kyllä sekin hillitsee omien "näkemysten" ottamista ohi tietokannan näkemysten.
Juuri tuollaista oman näkemyksen ottamista kohteisiin olen kaipaillut mitä tuossa mainitset. Voin tietty olla väärässä, mutta luottaisin kuitenkin että näkemykselläsi ennemmin tekee voittoa kuin tappiota? Näin ollen tuo takuuhomma kyllä vähän harmittaa, kun sen takia luultavasti paljon hyviä kohteita jäänyt veikkaamatta.

Tietty tässä vaiheessa turha sanoa, mutta parasta olisi ollut jos et olisi edes päivittänyt seurantaa parin viime kuukauden aikana (ainakaan viikottain), koska ilmiselvästi jossain määrin pelivalintoihin vaikutti tuo takuuhomma, ettei suuria riskejä otettu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

Mungo kirjoitti:Seurannan tulos on nyt juuri yli ns. korvausrajan joten kyllä sekin hillitsee omien "näkemysten" ottamista ohi tietokannan näkemysten. Kuten Stanley Cupin finaaliennakossa korostin, kotijoukkueet ovat olleet työsulkukauden jälkeen erittäin vahvoilla kolmessa ensimmäisessä ottelussa. Se oli myös oma "näkemykseni." Ja siksi olisin eilen painanut New Jerseytä enemmänkin. Tietokanta sai LA:n niukaksi suosikiksi vastoin omaa "näkemystäni" ja tyydyin siihen. Asiakkaiden onneksi.

Ensi kauden osalta katson mahdollisen työsulun ennen päätöstäni. Se on kuitenkin varma että takuuta ei jatkossa ole koska se on hillinnyt ja kahlinnut liikaa siitä asti kun aikataulu muutettiin eli 30.12 ja lähdettiin kuromaan isoa tappiota umpeen. Jälkikäteen voi vain kiroilla miksi säädin ja sananmukaisesti kahlitsin tietokannan näkemyksiä lisätappioiden pelossa. Samalla kun takuu poistuisi, hinta putoaisi puoleen.
Onhan tuo nyt kieltämättä ihan ymmärrettävää tässä tilanteessa. Vihjeestä tai parista saattaa olla kiinni koko kauden liksa arvioista, ilmeisesti viisinumeroinen luku.

Kuten jo tuolla edellä JQ ja muut esittivät: takuut pois, niin ei jouduta tähän samaan ansaan. Olen kiinnostunut, mikäli jatkat syksyllä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Kun puhutaan jenkkimarkkinasta kuten NHL, monta kertaa parhaat vedot saa sisään parisen tuntia ennen otteluiden alkua tai jopa myöhemmin. Silloin on myös parhaat tiedot käytettävissä. Sama pätee eurooppalaiseen jalkapalloon eli kun kertoimet ovat muuttuneet ja kokoonpano kuitenkin oletettu tai jopa parempi, peliä menee vihjaajilta sisään surutta vähän ennen ottelun alkamista. No, siinä ei olekaan ns. kellonaikaongelmaa kuten jenkkilajeissa Euroopasta katsottuna on koska suuri osa asiakkaista menee töihin tai opiskelemaan aamulla. Äkkiseltään sanoisin että noin kolmannes omista vedoistani menee tuntia tai paria ennen otteluita ja joukossa on erittäinkin hyviä ylikertoimia jotka ovat syntyneet jonkin kohteen kuumentuessa samaan tapaan kuin suomalaisittain joku "hifk" kuumenee SM-liigassa joskus klo 17:00 jälkeen.

Tänä yönä New Jersey ainoastaan hieman lämpeni ja nosti LA Kingsit pelattavaksi ja pistin siitä poikkeuksellisti asiakkaille yöinfon. On ollut kierroksia joina asiakkaat eivät ole pelanneet juuri mitään ja itse olen sitten voittanut/hävinnyt reippaasti kun esimerkiksi neljännes kassasta on ollut tulessa.

En mä tietenkään vaadi että asiakkaiden pitäisi valvoa mutta jos hyvää pelattavaa löytyy tyyliin kerroin 2.20 raja 2.00 niin kyllä nämä olisi mielestäni saatava myös laittaa asiakkaille vähintään playoffeissa ja pelaa sitten ne jotka pelaa. Silloin jos takuuta ei ole, tästä tuskin syntyy isompaa ongelmaa koska toisen asiakkaan yövoitot tai yötappiot eivät ole keneltäkään muulta pois. Sen ymmärrän että takuun kanssa asia on erilainen ja silloin seurantavetojen on noudatettava erilaista aikataulua.

Tilannehan on tasan sama kuin futiksessa jossa ymmärtääkseni löytyy erittäin hyviä kertoimia vähän ennen otteluiden alkamista joten miksi ne pitäisi haudata NHL:ssä? Usein yöllä tulee pieniä muutoksia arvioihin (maalivahdit, ennen kaikkea) mutta markkina erehtyy tai liioittelee melkein aina mm. viime hetken poisjääntien vaikutuksessa tai ottaa liikaa näkemystä johonkin sinänsä toisarvoiseen pieneen tekijään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Mungo kirjoitti:En mä tietenkään vaadi että asiakkaiden pitäisi valvoa mutta jos hyvää pelattavaa löytyy tyyliin kerroin 2.20 raja 2.00 niin kyllä nämä olisi mielestäni saatava myös laittaa asiakkaille vähintään playoffeissa ja pelaa sitten ne jotka pelaa.
Kuka estää laittamasta? Eikös kyseessä ole sinun vihjepalvelusi. :P :wink: En ihan täysin ymmärrä mikä viestisi pointti tuossa yllä.

Se on vaan ajoittain haastavaa näiden pelaaminen, jos kyseessä on pienen limitin firma. Harvemmin nämä taitaa Pinnaclella kovin rajusti enää muuttua? Esim. tuo yön alerttikohde oli n. 2min. e-mail viestin jälkeen laskenut jo pelikelvottomaksi (e-mail piippaa koneessa, luen viestin ja kirjaudun vetosivustolle). Totals-vetoon tuli tällä kerta päästyä mukaan ja osumakin siitä, kelpaa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

JussiQ kirjoitti: Kuka estää laittamasta? Eikös kyseessä ole sinun vihjepalvelusi. :P :wink: En ihan täysin ymmärrä mikä viestisi pointti tuossa yllä.
Minunhan se on mutta ei se ilman maksavia asiakkaita toimi. Kyse on siis toimitusehdoista. Tällä kaudella on luvattu että vetoja ei tule 23:15 jälkeen ja osa asiakkaista edellyttää sitä koska eivät voi mm. työsyistä mitenkään valvoa. Laitoin huhtikuussa runkosarjan lopulla samalla kertaa kaksi yövihjettä kun kokoonpanot olivat muuttuneet. Tästä tuli palaute jossa muistutettiin aikataulusta. Ja ymmärrän sen hyvin sillä on sovittu että 23:15 on takaraja. Nostin asian siksi esille koska jos tulevana kautena ylipäätään vihjeitä maksullisena teen, olisi mielenkiintoista saada etukäteen hieman keskustelua aiheesta. Pinnaclen osalta sanoisin että vähintään kerran kuukaudessa tulee erittäin hyvä yökohde joko niin että linja muuttuu ilman syytä tai se muuttuu liian vähän jostakin todellisesta syystä tai se muuttuu jopa väärään suuntaan. Hyviä tulee sitten useamminkin mutta ei niinkään loppukaudesta. Oma näkemys on se minkä kerroin eli yövihjeet eivät ole keneltäkään pois mutta niille jotka otteluita seuraavat, pieni lisä silloin suht harvoin kun niitä tulisi. Mutta on selvää että maksavia asiakkaita ei voi kohdella eriarvoisesti ja juuri siksi asia kiinnostaa: onko yövihjeet sittenkin enemmän tilaamisen este kuin kannustin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

Mungo kirjoitti:Nostin asian siksi esille koska jos tulevana kautena ylipäätään vihjeitä maksullisena teen, olisi mielenkiintoista saada etukäteen hieman keskustelua aiheesta. Pinnaclen osalta sanoisin että vähintään kerran kuukaudessa tulee erittäin hyvä yökohde joko niin että linja muuttuu ilman syytä tai se muuttuu liian vähän jostakin todellisesta syystä tai se muuttuu jopa väärään suuntaan. Hyviä tulee sitten useamminkin mutta ei niinkään loppukaudesta. Oma näkemys on se minkä kerroin eli yövihjeet eivät ole keneltäkään pois mutta niille jotka otteluita seuraavat, pieni lisä silloin suht harvoin kun niitä tulisi. Mutta on selvää että maksavia asiakkaita ei voi kohdella eriarvoisesti ja juuri siksi asia kiinnostaa: onko yövihjeet sittenkin enemmän tilaamisen este kuin kannustin.
Ei kai se nyt este voi olla. En minäkään siihen postissa mainittuun 2,14-kertoimeen ehtinyt, mutta olin jo hieman aiemmin pelannut hieman kertoimella 2,11. Olennainen tietohan siinä kuitenkin oli, että itse arviota ei ole syytä muuttaa.

Yleisesti ottaen ja olen maininnut kai jossain aikaisemminkin: minun puolesta vihjeitä tai päivityksiä voi tulla milloin hyvänsä niiden ensimmäisten "virallisten" arvioiden jälkeen, vaikka matsin aikana jos näyttää, että liveen kannattaisi lyödä jotain. Toki palvelun seuranta kannattaa rajata vetoihin, mitkä ovat tulleet etukäteen ilmoitetussa aikataulussa tai ainakin erottaa nuo jälkivedot omaan seurantaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Itse olen ymmärtänyt että nämä yö-vihjeet eivät missään tilanteessa tule seurantaan, joten mielestäni ehtojenkin puitteessa niitä voi hyvin lähettää. Etenkin jos Pinnaclelta nousee pelikohteita, niin ehdottomasti niistä vaan viestiä tulemaan. En voi ymmärtää miten jotkut asiakkaat voivat vastustaa lisäinformaatiota. Normaalistihan noita nousseita kohteita harvoin uskaltaa pelata, kun ei itse voi tietää kaikkia taustoja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

JussiQ kirjoitti: En voi ymmärtää miten jotkut asiakkaat voivat vastustaa lisäinformaatiota.
Näimpä. Huutelen vieraisiin pöytiin kun en ole itse asiakkaana, mutta tekee mieli sanoa kuitenkin että jos myöhäiset vedot nousseisiin kertoimiin, jotka eivät edes mene takuuseen vaikuttavaan seurantaan, tuottavat valtavaa henkistä tuskaa niin ehkä silloin tällaisen NHL-vihjepalvelun käyttäminen ei ole sellaiselle henkilölle paras mahdollinen harrastus. Etenkään sellaisen palautteen ei pidä antaa ohjata toimintaa. Silloin nimittäin mennään aivan takapuoli edellä puuhun.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

vakioukko kirjoitti:
JussiQ kirjoitti: En voi ymmärtää miten jotkut asiakkaat voivat vastustaa lisäinformaatiota.
Näimpä. Huutelen vieraisiin pöytiin kun en ole itse asiakkaana, mutta tekee mieli sanoa kuitenkin että jos myöhäiset vedot nousseisiin kertoimiin, jotka eivät edes mene takuuseen vaikuttavaan seurantaan, tuottavat valtavaa henkistä tuskaa niin ehkä silloin tällaisen NHL-vihjepalvelun käyttäminen ei ole sellaiselle henkilölle paras mahdollinen harrastus. Etenkään sellaisen palautteen ei pidä antaa ohjata toimintaa. Silloin nimittäin mennään aivan takapuoli edellä puuhun.
Itselläni on myös ollut koko kauden seurantaan menevien vihjeiden takarajana 23:00. Olen kuitenkin lähettänyt tuon jälkeen muutamia vihjeitä, kun on tullut joku uusi kokoonpanotieto tai linja jostain syystä on selkeästi muuttunut. Näitä ei montaa ole ollut johtuen siitä, että harvemmin seuraan koko yötä kertoimien kehitystä, mutta ajatellut että tuskin ketään haittaa tälläinen lisäpalvelu. Mikäli osa asiakkaista on ollut jo nukkumassa, eikä ole vetoa pelannut niin eivät he menetä mitään verrattuna tilanteeseen, jossa en näitä hereillä oleville asiakkaille toimittaisi, sillä nämä kohteet eivät ole olleet pelikelpoisia ennen 23:00. Lisäksi olen ohjeistanut, että asiakkaat eivät menisi omillaan ottamaan lisävetoja mikäli linja on muuttunut, sillä vaikka tuntisi lajin niin ei tiedä minun painotuksia. Itse en ole saanut tästä asiasta negatiivista palautetta vaan ainoastaan positiivista, että olen jaksanut näitä lähetellä ja tuottaa palvelulle ja ainakin osalle asiakkaista lisäarvoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Tässä yövihjeiden kritiikissä on takana omat virheeni.

Ensin palvelu käynnistyi iltapäivävihjeillä (noin 16:30). Seuraavaksi aikataulua hivutettiin noin 18:00, sitten noin 21:00 ja lopuksi 23:15 ja mukana oli välillä myös 14:00 ja 15:00. En yhtään ihmettele että jotkut pelkäävät vihjeiden siirtyvän seuraavaksi klo 02:00 kun aikataulua on ruuvattu koko ajan eteenpäin. Aiheesta on vaihdettu monta e-mailia tämän kauden aikana ja muutama asiakas on myös halunnut purkaa tilauksen nimenomaan muuttuneiden aikataulujen takia. Ne on purettu ja maksut palautettu.

Jälkikäteen on helppo sanoa mutta kausi olisi pitänyt aloittaa aivan eri tavalla. Vihjeet arkisin klo 23:00 ja nämä vihjeet seurantaan. Sitten jos uutta tietoa tulee tai kohde kuumenee suotta, lisävetoja voi toimittaa tarpeen mukaan yöllä ja näitä ei seurantaan lasketa kuten ei ole laskettu nytkään.

Näin kenenkään ei olisi tarvinnut pelätä yövihjeiden olevan hivuttautuminen kohti aikataulua numero XIV.

Mahdollisten ensi kauden vihjeiden osalta tilanne on aivan erilainen aikataulullisesti kuin tämän kauden osalta. Nyt on tiedossa millä aikataululla on järkevä toimia suhteessa asiakkaiden ajankäyttöön ja toisaalta mahdollisimman tarkkoihin kokoonpanoihin. Ja se on aika tasan 22:00-23:00 arkisin ja viikonloppuisin sitten otteluohjelmaa ja aikataulua seuraten. Tällöin mahdolliset yövihjeet löytävät helposti oman paikkansa ja täydentävät palvelua kuten Sukkela tuossa ylempänä totesi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Vähän ihmetyttää että hetki sitten tulleessa vinkissä oli seurantakohde 1,02 oa, vaikka tarjolla olisi ollut myös osuvampi 1,08 oa kohde. Pinnaclelta molemmat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

JussiQ kirjoitti:Vähän ihmetyttää että hetki sitten tulleessa vinkissä oli seurantakohde 1,02 oa, vaikka tarjolla olisi ollut myös osuvampi 1,08 oa kohde. Pinnaclelta molemmat.
No niinpä näkyy ja vielä useammin osuva mitä vihjeessä. :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin