Tänään on 29.03.2024, 15:24.

Mungo Hockey

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Olen ymmärtänyt väärin. Kuvittelin että että ensin pelataan isommalla omat vedot ja sitten lähetetään asiakkaille suositukset ja rajat todennäköisesti alentuneisiin kertoimiin suunnilleen sillä kertoimella millä kohteen itse sai sisään. Hyvä että oikaisitte, kiitos siitä! Sinänsä mun silmin ei siinäkään mitään pahaa olisi vaikka laittaisi ne kertoimet joilla vedot itse saa sisään isolle välittäjälle kunhan asiakas saa kohteeseen riittävät todennäköisyysarviot. Ainakaan SM-liigassa tämä jälkimmäinen tapa ei vaan toimi markkinan pienuudesta johtuen.

Kiitos, ja hyviä analyyseja Bettinganalyses.comin suuntaan :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


delfiini
Avatar
Jäsen
Viestit: 111
Liittynyt: 12.07.2004, 11:16
Pisteitä: 19
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja delfiini »

Bettinganalyses.com kirjoitti:Kun tässä viitattiin muihin vihjepalveluihin ja Sukkela ja Zizou ovat kommentoineet omalta osaltaan, niin haluamme mekin varmistaa tämän asian, ettei kenellekään jää epäselväksi: Meidän osaltamme tilanne on sama kuin esimerkiksi Sukkelalla. Tarkistamme luonnollisesti jokaisen vihjatun kertoimen olevan voimassa lähetyshetkellä.

Tsemppiä vielä Mungolle alkaneelle kaudelle!
Näin toimii myös xxxyyy - varmistamme aina vihjatun kertoimen saatavuuden oman vedon asettamisen jälkeen. Tieto asiakkaille julkaistusta vihjeestä lähtee automaattisesti samantien Twitterin kautta ja halukkaat voivat sen lisäksi tilata hälytyksen haluamaansa sähköpostiosoitteeseen. Näin ollen tieto julkaistusta vihjeestä on asiakkaalla noin 30 sekunnin sen julkaisusta - tietysti on ymmärrettävää että kaikki eivät voi mailejaan tai Twitteriä päivystää kellon ympäri.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Terveisin,

xxxyyy - voittavia vihjeitä jo vuodesta 2006
Kassan kasvu 2012 yli 180%
Kassan kasvu 2006-2012 yli 570%

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

delfiini kirjoitti:
Bettinganalyses.com kirjoitti:Kun tässä viitattiin muihin vihjepalveluihin ja Sukkela ja Zizou ovat kommentoineet omalta osaltaan, niin haluamme mekin varmistaa tämän asian, ettei kenellekään jää epäselväksi: Meidän osaltamme tilanne on sama kuin esimerkiksi Sukkelalla. Tarkistamme luonnollisesti jokaisen vihjatun kertoimen olevan voimassa lähetyshetkellä.
Näin toimii myös xxxyyy - varmistamme aina vihjatun kertoimen saatavuuden oman vedon asettamisen jälkeen.
Samoin täällä. En itse asiassa tiedä yhtään vihjepalvelua, joka ei näin toimisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Ainakin jääkiekon ja Pinnaclen osalta yksittäiselle vedonlyöjälle on aika sama onko kerroin ollut olemassa 10 sekuntia sähköpostin lähettämisen jälkeen tai sitä ennen. Käytännössä suosituskerroin on vain yhden nopeimman vedonlyöjän pelattavissa. Itse en ole kai kertaakaan päässyt pelaamaan päivän suurimman panoksen saanutta suositusta kirjatulla kertoimella.

Vaikka olen tarkkaillut sähköpostiani ja pitänyt Pinnaclen sivun auki ja kertoimet päivitettynä sähköpostin oletettuna tuloaikana, niin yleensä kuvio menee näin:

1) Avaan sähköpostin ja tarkistan parhaan pelikohteen saman minuutin aikana kuin se on tullut
2) Sähköpostia avatessani olen päivittänyt Pinnaclen kertoimet. Huomaan, että kerroin on jo tipahtanut esim 1,84 -> 1,813 (raja esim 1,75).
3) Syötän pelipanoksen Pinnaclelle vähän pienempänä kuin suosituksissa on. Lähetän panoksen.
4) Saan Pinnaclelta ilmoituksen, että kerroin on muuttunut. Avaan uudelleen vedonlyöntisivun.
5) Kerroin on nyt 1,78. Saan sillä pelattua. Panokseni on noin kolmasosa suosituspanoksesta. Tässä vaiheessa on kulunut max 1 minuutti sähköpostin avaamisesta.
6) Tarkistan nyt muut Pinnaclen suositukset. Vain osa niistä on enää niukasti pelikelpoisia.
7) Avaan liitetiedoston ja etsin sieltä muita pelikelpoisia kohteita eri bookkereilta.
8) Illan kuluessa saan vähitellen sisään pelejä lähes kaikkiin otteluihin, mutta en millään isolla odotusarvolla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


varaani
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 09.04.2003, 19:53
Pisteitä: 111

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja varaani »

vetoja kirjoitti:Ainakin jääkiekon ja Pinnaclen osalta yksittäiselle vedonlyöjälle on aika sama onko kerroin ollut olemassa 10 sekuntia sähköpostin lähettämisen jälkeen tai sitä ennen. Käytännössä suosituskerroin on vain yhden nopeimman vedonlyöjän pelattavissa. Itse en ole kai kertaakaan päässyt pelaamaan päivän suurimman panoksen saanutta suositusta kirjatulla kertoimella.

Vaikka olen tarkkaillut sähköpostiani ja pitänyt Pinnaclen sivun auki ja kertoimet päivitettynä sähköpostin oletettuna tuloaikana, niin yleensä kuvio menee näin:

1) Avaan sähköpostin ja tarkistan parhaan pelikohteen saman minuutin aikana kuin se on tullut
2) Sähköpostia avatessani olen päivittänyt Pinnaclen kertoimet. Huomaan, että kerroin on jo tipahtanut esim 1,84 -> 1,813 (raja esim 1,75).
3) Syötän pelipanoksen Pinnaclelle vähän pienempänä kuin suosituksissa on. Lähetän panoksen.
4) Saan Pinnaclelta ilmoituksen, että kerroin on muuttunut. Avaan uudelleen vedonlyöntisivun.
5) Kerroin on nyt 1,78. Saan sillä pelattua. Panokseni on noin kolmasosa suosituspanoksesta. Tässä vaiheessa on kulunut max 1 minuutti sähköpostin avaamisesta.
6) Tarkistan nyt muut Pinnaclen suositukset. Vain osa niistä on enää niukasti pelikelpoisia.
7) Avaan liitetiedoston ja etsin sieltä muita pelikelpoisia kohteita eri bookkereilta.
8) Illan kuluessa saan vähitellen sisään pelejä lähes kaikkiin otteluihin, mutta en millään isolla odotusarvolla.
Mulla aivan sama rutiini, jos jaksais valvoa myöhempään niin sais varmaan enemmän vetoja sisään. Mutta siinäkin on se riski, että jotain oleellista on kohteessa muuttunut...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja vetoja »

varaani kirjoitti: Mulla aivan sama rutiini, jos jaksais valvoa myöhempään niin sais varmaan enemmän vetoja sisään. Mutta siinäkin on se riski, että jotain oleellista on kohteessa muuttunut...
Minkäslaisiin tuottoprosentteihin olet päässyt?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ickevinnare
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 23.08.2009, 22:57
Pisteitä: 2

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Ickevinnare »

Mutta jos ilmotettaiskin jokainen palvelun ostanut pelikassamme koko, ja Mungo panostais sen mukaan kertalyönnillä koko porukalle esim. huippuvedot. Toteutus tietenkin saattaa olla Mungolle hieman riskaabeli..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Ickevinnare kirjoitti:Mutta jos ilmotettaiskin jokainen palvelun ostanut pelikassamme koko, ja Mungo panostais sen mukaan kertalyönnillä koko porukalle esim. huippuvedot. Toteutus tietenkin saattaa olla Mungolle hieman riskaabeli..
Olen myös miettinyt samaa asiaa.. Ei ehkä toimisi suomen kiekovedoissa, eikä tuskin NHLssäkään mutta vaikkapa sukkelan NBAssa voisi olla toimiva juttu! Tässä hyvä idea,
uuden tyyppinen vihjepalvelu joka pelaa myös vedot asiakkaan puolesta!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Ite napsuttelisin kuusnumeroisia jos menis :wink: Pelikassa on noin 8 miljoonaa, joten ei ihan niin iso kuin esim. Sukkelalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


varaani
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 09.04.2003, 19:53
Pisteitä: 111

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja varaani »

vetoja kirjoitti:
varaani kirjoitti: Mulla aivan sama rutiini, jos jaksais valvoa myöhempään niin sais varmaan enemmän vetoja sisään. Mutta siinäkin on se riski, että jotain oleellista on kohteessa muuttunut...
Minkäslaisiin tuottoprosentteihin olet päässyt?
sm + nhl tällä hetkellä 97% :( tasapanoksin, en jaksa veivata panosta kohdalleen kellyllä :) osa vedoista jäänyt vetämättä, (tais olla saipa kerroin joskus jotain 12, jolla tää olis plussalla ;)
luottoa kyllä analyysiin löytyy, mutta pelit on osittain erit kuin virallisen seurannan.
Tänään esim en päässyt Hifkiin kiinni, mutta Ässät ja siihen u5 kyllä, jotka eivät ole virallisessa seurannassa

Tämä ei ole moitetta, vaan kommentti asiakaspäästä, positiivisella mielellä ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pikkupikkuliikeri
Avatar
Jäsen
Viestit: 706
Liittynyt: 08.04.2007, 23:28

Tuotto: -15.66 yks.

Palautus%: 93.53%

Panosten ka: 2.42 yks.

Vetoja: 100

Pisteitä: 285
Paikkakunta: Kullaanvuoren hiidenkirnu

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja pikkupikkuliikeri »

Hei tää ei ole kyllä yhtään hyvä muille vedonlyöjille kun Mungon konkkaronkka painaa sm-liigan hyvät pelit alas :evil: Tässä tuppaa käymään niin, että kun jää odottelemaan josko kertoimet vielä nousisi niin yhtäkkiä iltapäivällä ne romahtavatkin. Täytyy vissiin olla entistä aiemmin liikkeellä, aikainen mato syö linnun vai miten se meni.

Keksin tähän kylläkin aika hyvän ratkaisun. Reilun pelin hengessä Mungo kunniakkaana miehenä voisi ruveta maksamaan muille sm-liigabetsaajille kompensaationa kipurahaa siitä että syö asiakkaidensa kanssa kertoimet. Saisko tämä kannatusta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

No, mutta? Olihan tälläkin palstalla hyvää pelattavaa tänäänkin vielä myöhäiseen mm. Kärpät ja Tappara ja ihan ilimaseksi vielä 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Vähän on mennyt alaspäin.

SM-liiga 115,52%, odotus 103,45%
NHL 97,24%, odotus 103,20%
Yhteensä 104,5%

Tähän mennessä olen onnistunut poimimaan Pinnaclelta yhden päivän parhaan kohteen suosituskertoimella. Se sitten menikin metsään.

Vielä viikonloppuna oli tilanne

SM-liiga 114,66%, odotus 103,45%
NHL 101,55%, odotus 103,35%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Kuukausiraportti SM-liiga (kauden alusta kuun loppuun):

Suosituksin:

Panokset 405
Voitot 457.00
Tulos 52.00
Palautus% 113 %

Päätöskertoimin:

Panokset 270
Voitot 333.98
Tulos 63.98
Palautus% 124 %

Päätöskerroinseuranta päättyy tähän. Tarkoitus oli ainoastaan näyttää että SM-liigasta löytyy pelattavaa ja erittäin hyvin juuri päätöskertoimin.


NHL:n osalta vielä on pelejä ennen kuun vaihdetta, joten seuranta 1.11.2011
Ennakkotietona kuitenkin se, että loistavasti alkanut NHL on tällä hetkellä suositus- ja seurantapelien osalta miinuksella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

NHL 31.10.2011:

Panokset 517
Voitot 479.05
Tulos -37.95
Palautus% 93 %

Otanta toki on vielä pieni, mutta oman analysoinnin mukaan kyse ei ole huonosta tuurista tai varianssista vaan siitä, että mun arvioilla ei ole pärjännyt klo 17:00-18:00 aikaan markkinaa vastaan, jolloin valtaosa vedoista on jätetty sen hetken kertoimin. Sitä ennen on pärjännyt kyllä ja päätöskertoimilla tai lähes päätöskertoimilla (jolloin todelliset kokoonpanotiedot on käytettävissä) samoin. Tällöin olisi jäänyt väliin useiden kymmenien yksikköjen panostukset koska kohteen todellinen kokoonpano ei ole panostamisen arvoinen. Flopeista on myös informoitu asiakkaita etukäteen* jos se on ollut mahdollista. Suomen aikaa mun arvioilla viimeistään tuossa 16:00 jälkeen hyvät ylikertoimet muuttuvat marginaalisiksi tai häipyvät kokonaan ja lopulta alikertoimiksi näyttäytyvät (mm. väärän maalivahtitiedon vuoksi) tunkevat esiin. Tämä on kuitenkin todellisuus jonka kanssa on pärjättävä ja olen kertonut asiakkaille yksityiskohdat joiden avulla sen teen.

Seuraavat raportit 1.12.2011.

*Toissa yönä 30.10 pelattiin Ottawa vs Toronto 5.5 overia 7 yks oletusmaalivahdein Anderson-Gustavsson kertoimella 1.84 raja-arvolla 1.773. Näin Andersonin edellisiltana ja hän pelasi suht heikosti. Gustavsson imuroi aina yhden ellei enemmän joten hyvä kohde. Myöhemmin varmistui että Ottawan maalilla on Robin Rehner. Lähetin mailin jossa kerroin että samalla hetkellä kun Rehner astuu maalille, ottelu on merkittävästi undermaisempi. Rehner on isokokoinen ja nälkäinen maalivahti jonka uskon tarttuvan tilaisuuteen. Pelasimme siis alikerrointa ja totesin että en vedä vastapalloon vaan merkitsen seurantaan ihan sellaisenaan. Kertoimista päätellen osa asiakkaista veti vastapalloon ja hyvä niin sillä ottelu päättyi 3-2. Ja Gustavssonin imuri oli päällä, samoin Rehnerin oletettu torjuntavire: aivan maaginen pelastus vähän ennen loppua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Mungo kirjoitti: että mun arvioilla ei ole pärjännyt klo 17:00-18:00 aikaan markkinaa vastaan, jolloin valtaosa vedoista on jätetty sen hetken kertoimin.
Tuo kellonaika pätee viime aikoina varsinkin Pinnaclelle. Pinnaclelle tekemäni vedot ovat palauttaneet 88%, odotusarvon ollessa 103%. Tähän mennessä olen saanut jätettyä vain kaksi vähintään 7 yksikön vetoa suosituskertoimilla. Valitettavasti molemmat näistä olivat huteja. Pieni osa vedoistani on muille bookkereille ja niillä palautus on parempi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Darren »

Mungo kirjoitti: Otanta toki on vielä pieni, mutta oman analysoinnin mukaan kyse ei ole huonosta tuurista tai varianssista vaan siitä, että mun arvioilla ei ole pärjännyt klo 17:00-18:00 aikaan markkinaa vastaan, jolloin valtaosa vedoista on jätetty sen hetken kertoimin. Sitä ennen on pärjännyt kyllä ja päätöskertoimilla tai lähes päätöskertoimilla (jolloin todelliset kokoonpanotiedot on käytettävissä) samoin. Tällöin olisi jäänyt väliin useiden kymmenien yksikköjen panostukset koska kohteen todellinen kokoonpano ei ole panostamisen arvoinen. Flopeista on myös informoitu asiakkaita etukäteen* jos se on ollut mahdollista. Suomen aikaa mun arvioilla viimeistään tuossa 16:00 jälkeen hyvät ylikertoimet muuttuvat marginaalisiksi tai häipyvät kokonaan ja lopulta alikertoimiksi näyttäytyvät (mm. väärän maalivahtitiedon vuoksi) tunkevat esiin. Tämä on kuitenkin todellisuus jonka kanssa on pärjättävä ja olen kertonut asiakkaille yksityiskohdat joiden avulla sen teen.
Onhan se nyt selvää, että mitä aiemmin vetosi lyöt, sitä suuremmissa määrin siellä on erilaisia muuttujia pimennossa - kuten esim maalivahtien peluutukset. Kyllähän nuokin "tuurit" ajan kanssa tasan menee, mikäli et mitään ylimalkaisia olettamuksia tee, vailla totuusperää. En siis ymmärrä ylläolevaa selitystä, miksi tiettyyn kellonaikaan markkina olisi ammattipetsaria viisaampi ja muutoin kuitenkin tyhmempi. Kellonajasta välittämättä "Teuvo Tuulipuvulla" on aina heikommat tiedot käytettävissään.

Näin yksinkertaistaen markkina ennemmin viisastuu kuin tyhmenee mitä lähemmäs peliä mennään, jolloin mitä aiemmin veto lyödään, sen suurempi edge siinä lähtökohtaisesti on. Sitten nämä erinäiset muuttujat lopulta määräävät minkälaisen odotusarvon peli sisällä on, välillä luonnollisesti ak:lla mennään, keskimäärin kuitenkin aika on yhtä kuin etu. Muutoinhan kaikki pelit kannattaisi aina jättää minuuttia ennen kuin peli alkaa, kaiken ennen peliä saatavan informaation varmistuttua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Darren kirjoitti: En siis ymmärrä ylläolevaa selitystä, miksi tiettyyn kellonaikaan markkina olisi ammattipetsaria viisaampi ja muutoin kuitenkin tyhmempi.
Pinnaclen panosrajoitukset puretaan mainitsemaani aikaan. Tällä kaudella se merkitsee sitä, että totalsien/rml jne noin 1000 euron rajat nousevat noin 3 000 euroon ja noin 2000 euron money linen raja nousee noin 8 000 euroon. Tuossa vaiheessa ne vaikkapa seuroja lähellä olevat isolla pelaavat joilla on esimerkiksi tietoa siitä, että alustavasti ilmoitettu 1-maalivahti ei todellisuudessa pelaa vaan hänen tilallaan pelaa heikko 2-vahti pistävät helposti esim kertoimet 1.95 - 1.95 uuteen uskoon ja itselle valikoituu 50 prosentin arviolla se noussut 2.05 kerroin. Tai kertoimet putoavat koska olemme samaa mieltä altavastaajasta (tosin eri syistä). Kerroin 2.17 klo 15:00 aikoihin onkin 2.05 klo 17:00 jälkeen ja oma raja 2.06. Tätä maalivahti- tms. ongelmaa ei tietenkään ole silloin kun on kaikki olennaiset kokoonpanotiedot käytettävissä. Tällöin ylikertoimia löytyy ilman ikäviä ylläreitä. Tiivistetysti pelattavaa on kohtuullisesti ennen noin 17:00 panosrajoitusten nousua ja kohtuullisesti myös iltayöstä 22:00 maissa ja sen jälkeen kun kokoonpanot ovat selvillä. Siinä välissä näyttäisivät tekevän tiliä ne joilla on parhaat tiedot kokoonpanoista ja muista otteluun vaikuttavista tekijöistä. Kaiken varalta: kyllä tässä on syytä peiliin katsoa vaikka saisi parhaat kokoonpanotiedot ensimmäisenä käsiin. Jos vaikkapa tietyissä tilanteissa kertoimet nousevat tai edes epäilen että mv A ei kuitenkaan pelaa, tarviiko sitä koko ajan juosta asiakkaiden ja omilla rahoilla samaan miinaan...

Pienessä mittakaavassa SM-liigassa on sama tilanne. Kun panosrajoitus nousee, pelattavaa on hetken päästä erittäin vähän. Kun ottelut alkaa tai siis jokunen hetki ennen, tekee taas hyvää tulosta.

Seuraava oma kommentti joulukuussa - tähän ei yksinkertaisesti ole aikaa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Nyt kun tuolla toisessa ketjussa tuli moitittua, että olen tappiolla Mungon analyyseillä, niin kerrotaanpa että nyt ollaan taas plussalla. Tuottoprosentti SM-liigassa 100,10% ja NHLssä 101,58%. Enkä aio laittaa täälläkään mitään linkkiä. Tuotto-odotus molemmissa noin 103%.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Miten kausi on sujunut asiakkailla? En halua tarkkoja seurantoja vaan yleisiä kommentteja palvelun laadusta ja tuntemuksista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Turbojugend kirjoitti:Miten kausi on sujunut asiakkailla? En halua tarkkoja seurantoja vaan yleisiä kommentteja palvelun laadusta ja tuntemuksista.
Tuloksellisesti aika omillaan mennään. Mungo ilmoittaa urheasti viikottain, kuinka track recordiin valitut vedot ovat menneet. Yksi asia minua kyllä häiritsee. Kauden alussa Mungo ilmoitti, mihin aikaan vihjeet tulevat sähköpostiin. Aluksi ne tulivat hyvin täsmällisesti ja tässä yhteydessä oli paljon track recordiin meneviä vetoja. Viime aikoina prosenttiarvioiden yhteydessä ei ole juuri yhtäkään trackiin menevää vetoa. Prosenttiarviot ovat hyvin lähellä Pinnaclen kertoimia. Pelaajana löydän sieltä useaan otteluun juuri ja juuri pelattavaa, vaikkei trackiin niistä mitään löydykään. Trackiin menee sen sijaan jopa edellisenä päivänä, pelipäivän aamuna tai myöhään yöllä löydettyjä kertoimia - tietenkin eri prosenteilla arvioituna kuin ensimmäisessä liitteessä olevat prosentit ovat. Kyllä näistä aina sähköpostiviesti tulee, mutta siinä vaiheessa kun sähköpostin avaa, kertoimet ovat muuttuneet - tai sitten ne tulevat niin myöhään yöllä, ettei ole enää hereillä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ickevinnare
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 23.08.2009, 22:57
Pisteitä: 2

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Ickevinnare »

Paremmin ne kertoimet ovat säilyneet tuolla uudemmalla ilmoitustavalla. Jos ne tulee tiettyyn kellonaikaan, niin ei niihin pääse kuin pari ensimmäistä kiinni. Huono puolihan tuossa on tuo sähköpostin jatkuva kyttääminen.

Mulla on ainakin viimeiset kolme viikkoa olleet selvästi voitollisia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

vetoja kirjoitti:. Yksi asia minua kyllä häiritsee. Kauden alussa Mungo ilmoitti, mihin aikaan vihjeet tulevat sähköpostiin. Aluksi ne tulivat hyvin täsmällisesti ja tässä yhteydessä oli paljon track recordiin meneviä vetoja. Viime aikoina prosenttiarvioiden yhteydessä ei ole juuri yhtäkään trackiin menevää vetoa. Prosenttiarviot ovat hyvin lähellä Pinnaclen kertoimia. Pelaajana löydän sieltä useaan otteluun juuri ja juuri pelattavaa, vaikkei trackiin niistä mitään löydykään. Trackiin menee sen sijaan jopa edellisenä päivänä, pelipäivän aamuna tai myöhään yöllä löydettyjä kertoimia - tietenkin eri prosenteilla arvioituna kuin ensimmäisessä liitteessä olevat prosentit ovat. Kyllä näistä aina sähköpostiviesti tulee, mutta siinä vaiheessa kun sähköpostin avaa, kertoimet ovat muuttuneet - tai sitten ne tulevat niin myöhään yöllä, ettei ole enää hereillä.
Tämä häiritsee itseänikin. Ja teettää isosti lisätyötä kun vihjeitä tulee sen mukaan kun ylikerrointa löytyy.

Koska arviot tulevat saman yön otteluihin klo 17 maissa (noin samaan aikaan kun Pinnaclen panosrajoitus nousee), merkittävä osa aiemmista ylikertoimista on historiaa. Erittäin moni on kuitenkin toivonut että laitan vihjeen ylikertoimesta jo aiemmin jos on epäilys että kerrointa ei enää ole 17 maissa kuitenkin niin että siihen voi panostaa 2 000 euroa eli käytännössä vain money line. Toinen vaihtoehto olisi jättää hyvät ylikertoimet lähettämättä asiakkaille, mutta se olisi mun mielestä väärin koska pelattava vähenisi ja siten asiakkaiden mahdollisuus tehdä tiliä. Olen laittanut nämä vedot melkein kaikki 07:30-11:30 välillä samana päivänä siitä johtuen että kertoimet lähtevät sitten muuttumaan puolen päivän jälkeen kohti iltaa. Jokunen taisi tosiaan tulla jo edellisiltana mutta se on poikkuksellista (esim mulla joku erikoistieto tms).

Vetoja ennakkoon ja sitten taas kokoonpanojen, kertoimien ja maalivahtien selvittyä illalla tulee nykyään valtaosa seurantavedoista. Klo 17 maissa hyvin vähän koska hyvät on usein jo sisällä ja uusia odotellaan. Kertoimien ja kokoonpanojen kyttäily kyllä kuluttaa täälläkin mutta koen velvollisuudeksi tarjota ylikertoimia silloin kuin niitä löytyy ja kun NHL on kyseessä ja ottelut pelataan yöllä Suomen aikaa, valitettavasti hyviä kertoimia löytyy myös myöhään iltayöstä sovittuun 24 asti. Ja heti aamusta...

Tänään arvioissa tapahtui muutoksia paljon johtuen siitä, että yleensä aika hyvin osuvat ennakkomaalivahtitiedot olivat noin puolessa 11 ottelusta väärässä ja vielä ns. vaikuttavalla tavalla. Niistä lähti päivitys kaikista kuten minusta pitääkin. Oli myös vetoja jotka oli vedetty ylikertoimella aiemmilla arvioilla ja vedettiin nyt toiseen suuntaan jopa ylikertoimella. Yleensä muutoksia on vähän, mutta nyt kävi näin.

Ja prosenttiarviot ovat todellakin hyvin lähellä Pinnaclen kertoimia. Joskus 10-15 vuotta sitten niin ei ollut, mutta nykyään keskimääräisen (koko kausi) ylikertoimenkin odotusarvo on haarukassa 1.03-1.045. Se verran on NHL-markkina petrannut takavuosista, että isoja eroja syntyy hyvin harvoin ja arviot ovat lähellä kertoimia jo klo 17 aikaan. Toistaiseksi on jätetty 270 pelattuun (sis. tuleva yö) otteluun yhteensä 195 seurantavetoa, joista vain 15 on ollut odotusarvoltaan vähintään 1.07. Oisko tällä kaudella extrana NBA:n pelaamattomuus (ainakin toistaiseksi) mikä olisi tuonut jotain kautta hyvin NHL-joukkueiden kokoonpanoista ja vastaavista tietävää isoa rahaa markkinoille?

Mielelläni parannan palvelua ja on mukava lukea palvelun ogelmista.

Koitetaan silti kaikki selvitä kaudesta hengissä :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Mungo kirjoitti:
Koska arviot tulevat saman yön otteluihin klo 17 maissa (noin samaan aikaan kun Pinnaclen panosrajoitus nousee), merkittävä osa aiemmista ylikertoimista on historiaa. Erittäin moni on kuitenkin toivonut että laitan vihjeen ylikertoimesta jo aiemmin jos on epäilys että kerrointa ei enää ole 17 maissa kuitenkin niin että siihen voi panostaa 2 000 euroa eli käytännössä vain money line. Toinen vaihtoehto olisi jättää hyvät ylikertoimet lähettämättä asiakkaille, mutta se olisi mun mielestä väärin koska pelattava vähenisi ja siten asiakkaiden mahdollisuus tehdä tiliä. Olen laittanut nämä vedot melkein kaikki 07:30-11:30 välillä samana päivänä siitä johtuen että kertoimet lähtevät sitten muuttumaan puolen päivän jälkeen kohti iltaa. Jokunen taisi tosiaan tulla jo edellisiltana mutta se on poikkuksellista (esim mulla joku erikoistieto tms).
Näihän se asia on eikä sille mitään voi. Kiitettävää ahkeruutta, että päivityksiä tulee pitkin vuorokautta. Omat vetoni jätän lähes poikkeuksetta silloin kun prosenttiarviot tulevat. Vetoja olen jättänyt paljon enemmän kuin seurantaan on mennyt. Vetojen odotustuotto on ollut 103%. Noista vedoista aika harva on seurannassa samalla kertoimella ja/tai samalla prosenttiarviolla. Luulisi noista hieman enemmän kelpaavan myös seurantaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Re: Mungo Hockey

Viesti Kirjoittaja Mungo »

vetoja kirjoitti:Näihän se asia on eikä sille mitään voi. Kiitettävää ahkeruutta, että päivityksiä tulee pitkin vuorokautta. Omat vetoni jätän lähes poikkeuksetta silloin kun prosenttiarviot tulevat. Vetoja olen jättänyt paljon enemmän kuin seurantaan on mennyt. Vetojen odotustuotto on ollut 103%. Noista vedoista aika harva on seurannassa samalla kertoimella ja/tai samalla prosenttiarviolla. Luulisi noista hieman enemmän kelpaavan myös seurantaan.
Noin 20-40 vetoa on jäänyt kalkkiviivoille eli olen kirjannut vedon jo seurantaan juuri ennen arvioiden lähettämistä. Kun arviot lähtevät samaan aikaan kun kertoimien muutos on kuumimmillaan, kohteen kerroin onkin pudonnut ja joissakin tapauksissa nostanut vastakohteen pelattavaksi. Oikeastaan yksikään kerroin ei ole pysynyt paikallaan heti kun panosraja nousee joten niitä on todella vaikea suositella koska suositus vanhenee joko pelattavuudeltaan tai ainakin kertoimeltaan muutamassa minuutissa tuon panosrajan noston jälkeisessä tilanteessa.

Ja kuten aiemmin samasta asiasta kirjoitin, kokemus opettaa katsomaan tarkemmin otteluita joissa arviolla 48 % pelataan joukkuetta A kertoimella 2.11, mutta heti panosrajan noustua A putoaakin tasoon 1.90 ja B noussut kertoimeen noin 2.00 tai yli. Voi olla että joku tietää B:n oikeasti pelaavan maalivahdin tms joten kun näihin putosi useamman kerran lokakuussa, selvitän kohteen mielelläni tarkemmin ennen pelaamista.

Kaikkia ylikertoimia ei millään ehdi seurantavedoiksi laittaa ja tämä johtuu siitä, että samaan aikaan kun kertoimet muuttuvat selvittelen kutakin ottelua: kokoonpanoja, maalivahteja, ennakkonäkemyksiä paikallislehdistä jne. Toinen syy on kertoimien nopea muutos. Jokin yksittäinen kohde voi muuttua 20 kertaa joten seurantavedot eivät pysy perässä. Seurantavetojen tarkoitus on hakea voitollista pelattavaa riittävän varmoilla kokoonpano- ja maalivahtitiedoilla ja tarjota täten voitollinen sijoitusmahdollisuus. Kuten kausiennakossa todetaan, seurantavetoja ei tule läheskään joka kohteeseen.

Eräs tilaaja kirjoitti mulle, että tärkeintä on se että hän saa tuoton omalle sijoitukselleen ja seurantavedot ovat niin tarkkaan punnittuja ja arvioituja että ne tuottavat tulosta. Muita vetoja hän voi sitten katsella itse arvioiden perusteella jos aikaa jää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin