Tänään on 28.03.2024, 20:02.

Jumpan kulma

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Jaa että Jumpalle on "auottu päätä" vai mikä tämä Artonkin kommentti nyt oli?
Ehei, vaan kiinnosti/kiinnostaa tietää miten muilla Jumpankulman asiakkailla on mennyt vedot ja onko ne lähellä odotettua palautusta.

Omat all-time Jumpat taitaa olla plussalla edelleen (niukasti), mutta niinku sanoin niin ei se suunta ole ollut viime aikoina todellakaan positiivinen. Ja se mikä huolestuttaa niin noista "isoista voitollisimmista sarjoista" on tuohon omaan tarkemmin träkättyyn jaksoon peesattuna 3/5:stä ja pienemmistä sarjoista on kokonaan jätetty pois BEL, HOL ja FRA1 ja tulos on 97,48%. Sen enempää en noita peesailuja nyt avaa. Ja edelleen jos omistaisin megan kassan niin en edes miettisi palvelun uusimista vaan ostaisin ja peesaisin silmät kiinni ainakin 2-3 sarjaa. Mutta kun ei ole niin nyt joutuu kovasti pohtimaan että mitä tässä tekee. :?

Soiron ja Henkan ehdottamalle "tarjoa pelkät Cup-arviot tms." peukkua myös täältä. Toteutus voi ollakin haasteellisempaa.
Jumpalle tsemppiä ja pitkää pinnaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Jep, pelkkien Eurocupien tarjoaminen nykyisellä platalla ei onnistu, ihan teknisistä syistä, kuten asiakkaana tiedätkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit

25.01.2013 13:46 <JussiQ> E-mail-tilaus? Iteki voisin parista sarjasta olla kiinn.

25.01.2013 13:53 <Zizou> menee kovin vaikeaksi ja aikaa vieväksi, näin häntäluulla

25.01.2013 13:54 <Zizou> nopeasti ajateltuna. Ekaksi kaikki sarjat sivustolle, sitten

25.01.2013 13:55 <Zizou> sähköpostilla erikseen Eurocupit + muut mahdolliset sarjat

25.01.2013 13:55 <Zizou> ja hinta ei luonnollisesti voisi olla lilikään sama kuin

25.01.2013 13:56 <Zizou> koko paketilla, mikä on 90€/kk tai 250€/3kk

25.01.2013 13:57 <Zizou> olisko reilua koko paketin ostajille, että tiettyihin

25.01.2013 13:57 <Zizou> sarjoihin tai tiettyinä viikkoina samoista kertoimista olisi

25.01.2013 13:58 <Zizou> kilpailemassa "halvemman paketin ostaneet" - minusta ei

25.01.2013 13:59 <Zizou> Kyllä tämä loppukausi menee entisellä konseptilla ja palvelu

25.01.2013 13:59 <Zizou> on nimenomaan rakennettu siten, että toimii sivustolla eikä

25.01.2013 14:00 <Zizou> sähköpostilla, mikä, jos multa kysytään, on pikkasen vanhan-

25.01.2013 14:00 <Zizou> aikaista

25.01.2013 14:01 <Zizou> Täytyy ensi kaudella funtsia konseptia uusiksi jollain

25.01.2013 14:02 <Zizou> tasolla, siis jos ensi kautta ylipäätään on.

25.01.2013 14:03 <Zizou> Jos vaan hiihtelisi kaiken ajat ja osallistuisi aikanaan

25.01.2013 14:04 <Zizou> vaikka ysikymppisten SM-kisoihin!


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

25.01.2013 13:59 <Zizou> Kyllä tämä loppukausi menee entisellä konseptilla ja palvelu
25.01.2013 13:59 <Zizou> on nimenomaan rakennettu siten, että toimii sivustolla eikä
25.01.2013 14:00 <Zizou> sähköpostilla, mikä, jos multa kysytään, on pikkasen vanhan-
25.01.2013 14:00 <Zizou> aikaista
Kyllä vanhanaikaista on se että vihjeet tulee karkeasti sanottuna "pitkin päivää". Nyt sulla vihjelähetysten aikaikkuna taitaa olla suurinpiirtein klo 17-23 välillä arkisin?
Nykypäivää on se että vihjeet tulee suhteellisen täsmällisellä aikataululla, jopa minuutilleen ja mailitse. Tämmöisestä hyvin toimivina esimerkkeinä vaikkapa S.Sukkelan, Mungon ja Bettinganalysesin vihjelähetykset. Näin asiakkaalla jää paljon enemmän vapaa-aikaa eikä tarvitse olla ns. hälytysvalmiudessa tai kuset housussa kaupassa jos vihjeet tulevatkin yllättäen. Tämä erityisesti korostuu kun vihjaat early-vetoihin ja vielä enemmän niissä sarjoissa missä käytät K/4-panostusta, jolloin kertoimet voi olla jo syöty tai laskeneet rutkasti/pelikelvottomiksi (tästä mm. Tuplajallukin taisi jossain viestissä mainita) ennenku tulee edes "sarja valmis-mailia" tai huomaat mailin vaikka 10min sen lähettämisajan jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 12. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Myönnän, että tarkkaan minuuttiaikatauluun en ole ikinä pystynyt, mutta en ole sitä myöskään koskaan käsittääkseni luvannut?
Ei onnistu nykyisessä elämässä millään eikä nykyisen palvelun hinnoilla. En vaan pysty.
Käsittääkseni, ja tämä siis vain minun käsitys asiasta, earlyt valmistuvat aikalailla saman aikataulun mukaan viikosta toiseen:
Maanantaina klo ~18:00 ekat pääsarjat valmiina ja siitä sitten työskentelen ~21:00 saakka, kuten tänäänkin. Sitä en pysty tarkalleen sanomaan, kuinka kauan aikaa minkäkin sarjan tekemiseen menee illan aikana.
Loppuviestissä sanon, milloin ~jatkan työskentelyä tiistaina (kuten tänäänkin), yleensä 18:00 jälkeen.
Jos näihin normiaikoihin on poikkeuksia, olen ainakin pyrkinyt ilmoittamaan siitä edellisenä iltana.

Ottelutapahtumiin pyrin reagoimaan mahdollisimman nopeasti (koskee lähinnä maanantai-illan otteluita, jotka päättävät kierroksen) koskien tulevan kierroksen otteluita.
Tästä asiasta olen saanut myös positiivista palautetta tämän negatiivisen lisäksi.

Sitten on nämä erikoisviikot, jolloin sarjoissa on tuplakierroksia tai on Eurocupit. Tällöin on pakko tehdä "sitä mukaan kun kerkiän", koska parhaassa tapauksessa voi olla toistakymmentä kierrosta laskettavaa saman viikon aikana, ja olen yksin laskemassa.
Tällöinkin olen ainakin yrittänyt sanoa noin aikataulun, jolloin arviot valmistuvat.

Olen nämä seikat aikanaan selittänyt palvelun kuvauksessa, jossa myös selitin aikataulutusta.
Tämä on ainoa tapa, millä pystyn nykymuotoisesti palvelua tekemään, sori.
Ja kuten olen monesti sanonut, kertoimet palaavat hyvin usein samalla tasolle viikonloppuun mennessä, joskus pikkasen alla, joskus jopa yli.

Edit:
Tämän palvelun ekassa kuvauksessa (viestiketjun alussa) selitetään aikataulutus. Tuo on mun käsityksen mukaan myös toteutunut kuluneen puolentoista kauden aikana.
Tuohon on tehty muutos asiakkaiden toiveesta siten, että ainoastaan pääsarjat (LaLiga, Premier ja Bundesliiga) tulevat sivustolle maanantaina, koska niiden early limitit ovat korkeammat.
Sivusarjat sitten tiistai-keskiviikko, jolloin niiden earlyrajat vastaavasti nousseet.
Poikkeuksen aiheuttavat CL/EL ja sarjojen tuplakierrokset ja tällöinkin pyrin kertomaan alkavan viikon aikataulun edellisen viikon yhteenvedon yhteydessä maanantaiaamulla.

Paketti on, minkälaiseksi se on luvattu ja minkälaiseksi se on muotoutunut myös asiakkaiden toiveita/ehdotuksia kuunneltuani.
Olen itse lukenut palvelun kuvauksen useampaan kertaan lävitse ja itse olen sitä mieltä, että tuossa ollaan myös pysytty. Näin siksi, että se on mulle tärkeä asia.
11 sarjaan %-arviot + varjikset, early-vedot alkuviikosta, arvioita päivitetään pitkin viikkoa lisäinfon myötä, viikonloppuna lisävedot mahdollisiin nousseisiin kertoimiin.
Tarkka, ajantasalla oleva seuranta, joka päivittyy viikottain.
Hinta 90€/kk pitäen sisällään alv:n

Kyllä mä pystyn tuon allekirjoittamaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Tenkratin pääpointti taisi olla se, että leimasit vihjeiden lähetyksen sähköpostilla vanhanaikaiseksi, eikä niinkään onko sinun lupaamat ehdot toteutuneet. Tuota sinun kommenttia sähköpostin vanhanaikaisuudesta vähän itsekin kyllä hämmästelin, että onko nyt minun sekä esim. H&N:n vihjepalvelut jonka toimivuudesta olen kuullut vain kehuja ja jota arvostan suuresti niin nyt aikansa eläneitä.

Miten hitossa sähköposti on vanhentunut formaatti? Sähköpostilla hoidetaan hyvin suuri osa kaikesta viestinkulusta nykyään muutenkin, sen luotettavuus on erinomainen, esim. harvoimpa gmailin sivut on nurin tai meilit eivät tule perille. Sähköpostissa vihjeet saa hyvin yksinkertaiseen ja nopeasti luettavaan muotoon. Nykyään lisäksi vähänkin paremmalla puhelimella sähköpostin lukeminen onnistuu nopeasti. Eli mitkä ovat ne vanhentuneet ominaisuudet sähköpostipalvelussa verrattunna yksinkertaisesti toteutettuihin kotisivuihin? Luotettavuus? Nopeus? Yksinkertaisuus?. Tälläisiä asioita ainakin minun asiakkaani arvostavat palvelussa ja ne sähköposti täyttää mainiosti.

EDIT: Tietenkin mielipiteensä kullakin, mutta jos itsellensä esitetään kysymys johon vastataan omaa palveluaan suosivasti ilman ainuttakaan perustelua, samalla käytännössä dissaten monen muun kollegan toimintatapoja, niin käy kyllä omaan korvaan ja pahasti. Puhutaan kuitenkin samalla toimialalla toimivien bisneksistä niin ainakin itse otan loukkaavana, että jos sanotaan toimintatapoja vanhanaikaisiksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

04.02.2013 23:20 <HasHasHas> Ite oon ymmärtäny tän homman niin, et toi nettisivu on..

04.02.2013 23:20 <HasHasHas> nimenomaan se vanhanaikaninen juttu? Kattoo ny vaikka tota..

04.02.2013 23:20 <HasHasHas> Jumpan julkista etusivua.

04.02.2013 23:34 <S.Sukkela> Niin no sisältöhän on se joka kuiteskin ratkaisee, mutta...

04.02.2013 23:35 <S.Sukkela> ...ne edut vs. sähköposti ois mukava kuulla. Itsekin...

04.02.2013 23:35 <S.Sukkela> ...joskus harkitsit kotisivujen teettämistä, mutta ihan...

04.02.2013 23:36 <S.Sukkela> ...seurantoja, informaatiota jne. varten.

04.02.2013 23:43 <HasHasHas> Joo ei tarkotus naureskella yläasteen atk-tuntien tasoiselle

04.02.2013 23:43 <HasHasHas> toteutukselle, vaan siis mul on kokoajan ollu se käsitys et.

04.02.2013 23:43 <HasHasHas> . jumppa on myöntäny jämähtäneensä ja jääneensä jälkeen..

04.02.2013 23:43 <HasHasHas> nykyaikasia e-mail tipsaajia.

04.02.2013 23:45 <HasHasHas> Toki nyt kun luki uudestaan vielä niin, olen tainnut ymmär..

04.02.2013 23:45 <HasHasHas> tää väärin ja perustelut kuulisin itsekin mieluusti :)


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Neo »

En ota nyt kantaa tässä vihjeiden osumisprosenttiin joka on eri asia, mutta sen mitä olen ymmärtänyt palvelun sisällöstä, niin tässä kritiikissä mennään ehkä hieman yli. Ehkä Bettinganalyses on aikataulultaan tarkempi, mutta sieltä saat samaan hintaan yhden liigan vrt kaikki Jumpan koko sisällön. Ehkä Simon SMS palvelu on vielä ns luokkaa parempi, mutta tuohon hintaan Sukkela ei nouse edes porealtaasta kirjoittamaan vihjettä.

Eli käsittääkseni Jumppa pyörittää kovalla työllä montaa eri sarjaa ja jakaa rahanarvoista infoa mielestäni hyvin kohtuullisella korvauksella, ja toimittaa materiaalin kuten on luvannutkin alusta asti. Eikä niin päin, että ensin luvataan kuu taivaalta puoli-ilmaiseksi, ja sitten säädetään kuukausikaupalla jälkeen päin. Nettisivujen ulkoasunkin jokainen tilaaja on varmaan nähnyt jo etukäteen ennen palvelun ostoa, jos se häiritsee. Jumppa on mielestäni alusta asti myynyt "old school" palvelua ja sitä myös tuottanut.

Jos vedot eivät sitten tuota riittävästi rahaa niin se on varmasti keskutelun aihe asiakkaan näkökulmasta, mutta siihen tuossa Jumppa on vastaillutkin. Silloin varmasti asiakkaat äänestävät jaloillaan, jos tuolla toimintamallilla tuntuu ettei saa riittävästi hyötyä. Kai noita arvioita nyt pystyy hyödyntämään monissa muissakin pelimuodoissa jne. Ja - en ole itse asiakas enkä ole koskaan ollut enkä minkään Jumpan salafoorumin jäsen, joten mitään erityistä motivaatiota minulla ei ole tätä palvelua puolustaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Suomen paras opas kryptovaluutoista bitcoinkeskus.com | På Svenska bitcoincenter.se | På Norsk bitcoinsentralen.no | In English aboutbitcoin.io |

Minikommentit

05.02.2013 03:03 <JussiQ> Eikös tässä lähinnä ole annettu kehitysehdotuksia.

05.02.2013 03:04 <JussiQ> Jumpan systeemit ovat tosiaan kaikkien tiedossa ja niissä

05.02.2013 03:04 <JussiQ> ei yllätyksiä ja palvelu pelaa luvatusti. Varaa olisi

05.02.2013 03:04 <JussiQ> vaan kehittää settejä yhä paremmiksi ja mahdollisesti

05.02.2013 03:04 <JussiQ> saada uusia asiakkaita ja hintaakin voisi olla varaa ehkä

05.02.2013 03:05 <JussiQ> tarkistaa ylöspäin (palvelun parannuttua).


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Mungo »

S.Sukkela kirjoitti:Miten hitossa sähköposti on vanhentunut formaatti? Sähköpostilla hoidetaan hyvin suuri osa kaikesta viestinkulusta nykyään muutenkin
Tämä on totta. Parempi ehkä mailina.

Kohtuullisesti se menee niinkin että arviot ja vihjeet ovat sivustolla jossa voi tarkastella kaikkia 11 sarjaa ja niiden arvioita ja historiaa kerralla. Idea ei ole huono sinänsä. Kunhan vielä sivut olisivat paremmin tomivat ja selkeämmät, niistä hakisi pelivalinnat varsin pienellä vaivalla. Tukena olisi hyvä olla maili tai tekstari koska tabletin ja älypuhelimen kanssa Jumpan sivut eivät oikein toimi. Osasyy toki on tableteissa ja älypuhelimissa joilla on vielä varsin työlästä tai mahdotonta samaan aikaan sekä lukea vihjeitä (joko sivuilta tai mailitse) että pelata niitä.

Jumpan tilanne muistuttaa omaani viime änäri- ja sm-liiga kaudella. Maileja tuli asiakkaille pahimmillaan 07:00 ja 23:30 välillä ja parhaimmillaankin noin 14:00 (SM-liiga) ja 23:00 (NHL) välisenä aikana. Mulla oli kaksi sarjaa - tosin pahimmalla mahdollisella aikaerolla suhteessa toisiinsa - siinä tuli kaikenlaisia ongelmia jotka heijastuivat tuottoon. Ihan arvaisin että vaikka aikataulujen ja vihjeiden keskittäminen tuntuu aluksi vaikealta, se tuottaa pitkässä juoksussa Jumpalle ja asiakkaille paremmin. Tällöin myös asiakkaiden on helpompi käydä syömässä ja hoitelemassa muita vakkariasioita kun tietää milloin arviot tulisivat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 05.02.2013, 00:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Neo kirjoitti:En ota nyt kantaa tässä vihjeiden osumisprosenttiin joka on eri asia, mutta sen mitä olen ymmärtänyt palvelun sisällöstä, niin tässä kritiikissä mennään ehkä hieman yli. Ehkä Bettinganalyses on aikataulultaan tarkempi, mutta sieltä saat samaan hintaan yhden liigan vrt kaikki Jumpan koko sisällön. Ehkä Simon SMS palvelu on vielä ns luokkaa parempi, mutta tuohon hintaan Sukkela ei nouse edes porealtaasta kirjoittamaan vihjettä.

Eli käsittääkseni Jumppa pyörittää kovalla työllä montaa eri sarjaa ja jakaa rahanarvoista infoa mielestäni hyvin kohtuullisella korvauksella, ja toimittaa materiaalin kuten on luvannutkin alusta asti. Eikä niin päin, että ensin luvataan kuu taivaalta puoli-ilmaiseksi, ja sitten säädetään kuukausikaupalla jälkeen päin. Nettisivujen ulkoasunkin jokainen tilaaja on varmaan nähnyt jo etukäteen ennen palvelun ostoa, jos se häiritsee. Jumppa on mielestäni alusta asti myynyt "old school" palvelua ja sitä myös tuottanut.

Jos vedot eivät sitten tuota riittävästi rahaa niin se on varmasti keskutelun aihe asiakkaan näkökulmasta, mutta siihen tuossa Jumppa on vastaillutkin. Silloin varmasti asiakkaat äänestävät jaloillaan, jos tuolla toimintamallilla tuntuu ettei saa riittävästi hyötyä. Kai noita arvioita nyt pystyy hyödyntämään monissa muissakin pelimuodoissa jne. Ja - en ole itse asiakas enkä ole koskaan ollut enkä minkään Jumpan salafoorumin jäsen, joten mitään erityistä motivaatiota minulla ei ole tätä palvelua puolustaa.
Itsehän en millään tapaa ottanut tai ota kantaa Jumpan palveluun. Ensinäkin kuten olen sanonut niin arvostan jokaista tällä alalla kunniakkaasti ja reilusti toimivia kollegoitani. Toisekseen en ole ollut Jumpan asiakas joten minulla ei ole mitään näkymystä palvelun tasosta muuten, kun että ainakin seurantaa päivitetään reilulla tapaan ja tiheästi josta hatun nosto. Minun kritiikkini liittyi siihen, että ilman perusteluja todetaan sähköpostitoimitustapa vanhanaikaisena, jollainen itselläni ja myös Bettinganylysesillä on pääasiallisella toimitusformaattina. Tässä ei ole kysymys mistää hinnoista, paremmuudesta tai minun SMS palvelusta, joka sitäpaitsi on aika paska kuten olen myöntänyt ja toimii ainoastaa backupina. Minun mielestäni kuitenkin, jos mielipiteitä esitetään, jotka liittyvät oleellisesti myös muihin alan toimijoihin, olisi perusteltava. Neo ehkä kannattaisi korkata Red Bull, jotta tarkkuus paranisi :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Neo »

Oma viestini oli enemmän yleisellä tasolla tähän ketjuun, ei suoraan viittaus tuohon Sukkelan viestiin joka sattui nyt olemaan siinä ylimpänä. Mutta olen samaa mieltä toisaalta siitä, että ei toi e-mail nyt ole välttämättä se paras tapa vihjepalvelua toimittaa. Se, että sitä tapaa käyttää muut palvelut, ei ole sinänsä argumentti sen puolesta. Eli kuka se nyt onkaan täällä old schoolia ja kuka ajattelee laatikon ulkopuolelta ;) Wanha mestari Jumppa menee aikaa edellä kun SOME-sankarit vielä roikkuu kynsin ja hampain sähköpostissa, joka nyt on ollut vasta reilut 30v käytössä! Kyllähän aika pitkään vihjeiden lukua nauhallekin pidettiin ainoana järkevänä tapana toimittaa petsareille palveluita. Enempää ei uskalla kommentoida ettei paljasta salaisia liikeideoita :oops: :jorma:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Suomen paras opas kryptovaluutoista bitcoinkeskus.com | På Svenska bitcoincenter.se | På Norsk bitcoinsentralen.no | In English aboutbitcoin.io |

Minikommentit

05.02.2013 00:49 <cacmac> Älä nyt. Maan tavalla selitetään korruptiokin! ;)

05.02.2013 00:55 <S.Sukkela> Niitä perusteluita juuri odotetaan ja jos ne ovat hyvät...

05.02.2013 00:56 <S.Sukkela> ...niin voin ottaa oppia. Kertokee ny poijat ne edut?

05.02.2013 03:09 <JussiQ> Nettisivut voisivat olla hyvä keino vihjeiden välittämiseen

05.02.2013 03:09 <JussiQ> jos ne olisivat yhdistettynä jotenkin markkinoihin ja

05.02.2013 03:09 <JussiQ> kertoimiin. Vähän ESBC:n palveluiden tapaan. Nekään eivät

05.02.2013 03:10 <JussiQ> toki täydelliset.

05.02.2013 07:48 <soiro> Moderninan ratkaisuna "Jumppa pelaa"-linja " 2,40min+ppm.

05.02.2013 07:49 <soiro> "Hei........tässä Jumppa......Loistavia kohteita tänään...."


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Mungolta ja Sukkelalta hyviä pointteja. Ja siis nuo mun ehdotukset oli tarkoitettu jatkoa varten pohdittavaksi jos sitä on tulossa. Ilmaisin asian huonosti joten pahoittelut siitä. Mutta en oikein ymmärrä muutamaa kohtaa.
25.01.2013 13:46 <JussiQ> E-mail-tilaus? Iteki voisin parista sarjasta olla kiinn.
25.01.2013 13:53 <Zizou> menee kovin vaikeaksi ja aikaa vieväksi, näin häntäluulla
25.01.2013 13:54 <Zizou> nopeasti ajateltuna. Ekaksi kaikki sarjat sivustolle, sitten
25.01.2013 13:55 <Zizou> sähköpostilla erikseen Eurocupit + muut mahdolliset sarjat
25.01.2013 13:55 <Zizou> ja hinta ei luonnollisesti voisi olla lilikään sama kuin
25.01.2013 13:56 <Zizou> koko paketilla, mikä on 90€/kk tai 250€/3kk
Kyllähän tuon Jumpan palvelun voisi halutessaan toimittaa myös helposti maililla niille jotka haluaisivat ostaa vain muutamaa sarjaa. Tämän hetki sitten testasin lähettämällä gmailista yahooseen suoraan jumpan sivuilta kopioiudun sarjakohtaisen sivuston (sis. varjis, arviot, vihjeet). Ja ne näytti lähes täsmälleen samalta mitä ne on nettisivuilla. Eikä vienyt aikaa sen enempää kuin mikään muukaan mailin lähetys (~1min yhteensä?).
Zizou kirjoitti: Ja kuten olen monesti sanonut, kertoimet palaavat hyvin usein samalla tasolle viikonloppuun mennessä, joskus pikkasen alla, joskus jopa yli.
Jos tämä pitäisi paikkansa tai uskoisit tähän niin ethän sää ny mitään earlyjä lähettelisi? Tai edes itse pelaisi earlynä mitään? Oikeasti en keksi yhtään syytä miksi lähettää öörlejä jos asia on noin niinku sanot. Mutta mielessä on myös tämä. Ja kun asiaa et ole tutkinut niin lainattu lause kuulostaisi kotoaan juuri ensimmäistä kertaa muuttaneen korvaan varmaanki jotenki tältä "kävin kaupassa ja ostin alennuksesta kanasalaatin, olin nälissäni ja hotkin. Maku oli vähän outo ja lopuksi huomasin että eräpäivä oli mennyt. Loppu päivä menikin WC:n puolella - Ja kyllä kirveli".
Zizou kirjoitti: Tämä on ainoa tapa, millä pystyn nykymuotoisesti palvelua tekemään, sori.
Jep, mutta harkihe kesällä nyt ainakin jotain noista mitä ehdotin. Olen sitä mieltä että nykyisenlaisena konseptina homma ei välttämättä enään toimi. Mutta voisi toimia muutamaa sarjaa vähentämällä tai asennetta parantamalla (En pysty/ei toimi/ei ehdi/ei onnistu) kuulostaa välillä asiakkaan korvaan aika rajulta tai tutkimalla esimerkiksi ne nousseet kertoimet yms. Tässä ny vaan muutama vink vink, ehkä joskus myöhemmin vaikka mailitse lisää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Onpas tullut yön aikana tekstiä, mistä päästä aloittaisi...
Tämä jäi vähän auki (en ihan ymmärtänyt), eli siitä sitten:
"Olen sitä mieltä että nykyisenlaisena konseptina homma ei välttämättä enään toimi. Mutta voisi toimia muutamaa sarjaa vähentämällä tai asennetta parantamalla (En pysty/ei toimi/ei ehdi/ei onnistu) kuulostaa välillä asiakkaan korvaan aika rajulta tai tutkimalla esimerkiksi ne nousseet kertoimet yms. Tässä ny vaan muutama vink vink, ehkä joskus myöhemmin vaikka mailitse lisää"

Siis tutkimalla mitkä nousseet kertoimet? Sen, onko viikonlopun kertoimet tuottaneet paremmin kuin earlyt, niinkö?
Sen asianhan voi jokainen tehdä itse halutessaan, joko omasta kirjanpidostaan tai sivuston kirjanpidosta, missä jokaisessa vedossa on aikaleima.
Se, että minä en pysty sitä kesken kauden tekemään tarkoittaa juuri sitä, mitä sanon - ei riitä aika mitenkään.
Tai toki riittää, mutta se on sitten analyysista pois ja se tuskin on toivottavaa?

Kuten Neo tavallaan sanoi, asioilla on hintansa. Minun palvelu maksaa ~80e/kausi/sarja.
Sillä hinnalla saa sen, mitä on etukäteen luvattu. Ei enempää eikä vähempää.
Jos pitää vielä purkaa seurannasta sarjakohtaisen seurannan lisäksi viikonpäivien mukainen seuranta niin eikö se ole jo aika kohtuuton pyyntö? Siis kaiken muun lisäksi. Anteeksi mielipiteeni, mutta minun mielestäni se on.
Huomioin nousseet kertoimet jo panostuksessa isommalla kelly/jakalalla tai sitten vaan skippaan kohteen, jos en löydä omasta mielestäni järkevää syytä kerroinmuutokselle. Eli tutkin jokaisen kohonneen kertoimen parhaani mukaan viikonlopun päivityksissä. Ja voin sanoa, että se vie aikaa.
Jos joku sanoo minulle, että asenteessani on vikaa niin pakko myöntää, että nousee karvat pystyyn. Olen sen verran vanhaa sukupolvea, että olen tottunut siihen, että ne asiat tehdään, mitä on luvattu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

S.Sukkela kirjoitti:Tenkratin pääpointti taisi olla se, että leimasit vihjeiden lähetyksen sähköpostilla vanhanaikaiseksi, eikä niinkään onko sinun lupaamat ehdot toteutuneet. Tuota sinun kommenttia sähköpostin vanhanaikaisuudesta vähän itsekin kyllä hämmästelin, että onko nyt minun sekä esim. H&N:n vihjepalvelut jonka toimivuudesta olen kuullut vain kehuja ja jota arvostan suuresti niin nyt aikansa eläneitä.

Miten hitossa sähköposti on vanhentunut formaatti? Sähköpostilla hoidetaan hyvin suuri osa kaikesta viestinkulusta nykyään muutenkin, sen luotettavuus on erinomainen, esim. harvoimpa gmailin sivut on nurin tai meilit eivät tule perille. Sähköpostissa vihjeet saa hyvin yksinkertaiseen ja nopeasti luettavaan muotoon. Nykyään lisäksi vähänkin paremmalla puhelimella sähköpostin lukeminen onnistuu nopeasti. Eli mitkä ovat ne vanhentuneet ominaisuudet sähköpostipalvelussa verrattunna yksinkertaisesti toteutettuihin kotisivuihin? Luotettavuus? Nopeus? Yksinkertaisuus?. Tälläisiä asioita ainakin minun asiakkaani arvostavat palvelussa ja ne sähköposti täyttää mainiosti.

EDIT: Tietenkin mielipiteensä kullakin, mutta jos itsellensä esitetään kysymys johon vastataan omaa palveluaan suosivasti ilman ainuttakaan perustelua, samalla käytännössä dissaten monen muun kollegan toimintatapoja, niin käy kyllä omaan korvaan ja pahasti. Puhutaan kuitenkin samalla toimialalla toimivien bisneksistä niin ainakin itse otan loukkaavana, että jos sanotaan toimintatapoja vanhanaikaisiksi.
Käsittääkseni (alan kyllä kohta epäilemään, että käsityskyvyssäni on suuria puutteita) en ole moittinut kenenkään toisen palvelua missään muodossa tai missän lauseessa.
Sanoin, että vihjepalvelun pyörittäminen sähköpostilla on mielestäni vanhanaikaisempaa kuin nettisivuston kautta. Sähköpostilla toimitettuna vaatiin yleensä liitetiedoston, missä on arviot, vedot, pelirajat yms. Tai ainakin luulisin, että näin on, varmaksi en tiedä, kun en ole koskaan käyttänyt.
Tällöin asiakkaan täytyy aina avata sähköposti, tallettaa tai avata liite ja katsoa sieltä.
Toinen vaihtoehto on, että loggautuu nettisivulle ja katsoo sieltä.
Jälkimmäistä vaihtoehtoa voi tehdä oikeastaan miltä koneelta vaan (jos on reissussa, ei käytä sillä hetkellä omaa konetta, selaa älypuhelimella (mikä tosin on vielä nykypäivänä kompelöhköä juuri skaalautumisen vuoksi) tai tabletilla (osittan sama juttu).
Jos sähköposti ja esim excel liite, sulla pitää olla koneessa asennettuna ohjelmat, joilla liitteen saa auki.
==> mun mielestä vaan nettisivuston käyttö on joustavampaa ja IT-alalla 30v työkokemuksen perusteella sanoisin, että nettisivustot ovat syrjäyttämässä sähköpostiin perustuvat palvelut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Zizou kirjoitti: Sähköpostilla toimitettuna vaatiin yleensä liitetiedoston, missä on arviot, vedot, pelirajat yms. Tai ainakin luulisin, että näin on, varmaksi en tiedä, kun en ole koskaan käyttänyt.
Tällöin asiakkaan täytyy aina avata sähköposti, tallettaa tai avata liite ja katsoa sieltä.
Toinen vaihtoehto on, että loggautuu nettisivulle ja katsoo sieltä.
Kolmas vaihtoehto on se, että vedot on sähköpostiviestissä helposti luettavana kerroinrajoineen tai prosentteineen. Näin asiakas saa vedot heti työn alle kun ne tulevat ja välineeksi kelpaa paremmin myös tabletti tai älypuhelin. Tarkemmat arviot ja muut rajat voivat sitten olla liitteenä. Vetoja jättäessä käytännössä riittää kuitenkin pelkkä sähköposti ilman liitettä (jos sellainen ylipäätään on). Vastaavasti esim. monariin tai tulosvetoon voi sitten liitettä availla.

Ei muuta kuin isosti tsemppiä arvioiden tekoon!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 05.02.2013, 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit

05.02.2013 16:27 <JussiQ> Näin juuri. Kännyllä aukeaa e-mail helpommin kuin nettisivu.


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja ptets »

Muutama on ehdotellut että Jumppa tarjoaisi pelkät Euro-cup-arviot. Eikö asiakas itse voi sitten itse peesata vain niitä? Europelit näyttäisivät olevan Jumpan ehdoton vahvuus ja itse uskon että jalkapallon puolella suurimmat edut ovat europeleissä ja Valioliigassa koska niihin tulee eniten ns. viihderahaa. Itselläni on melko iso tietokanta minkä perusteella väittäisin että helpoiten lyötävissä olevat jalkapallomarkkinat ovat euroliigat, Valioliiga ja La Liga juuri viihderahan takia. Palvelun hintahan ei loppujen lopuksi ole paha sittenkään jos asiakas peesaa vain nuo sarjat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit

05.02.2013 10:07 <Neo> Näin tekisin varmaan juuri itsekin jos palvelun ostaisin

05.02.2013 16:32 <JussiQ> 1000e vuodessa on markkinatasoon nähden ehkä hieman liikaa

05.02.2013 16:33 <JussiQ> pelkistä eurosarjoista. Mutta jotain 300-400e voisin maksaa.

05.02.2013 16:33 <JussiQ> (riippuen toki vetomäärästä, siitä ei tarkkaa muistikuvaa)

05.02.2013 16:33 <JussiQ> *pelkistä "eurocupeista".


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Laskiko/tipsasiko Zinedine näihin harkkamaaotteluihin mitään?

Toivottavasti kyllä, koska arvaan hänen juuri tämän kaltaisissa otatuksissa riepottelevan markkinaa. Oli ne sitten earlyjä, sieltä keskeltä, tai closeja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Henkka kirjoitti:Laskiko/tipsasiko Zinedine näihin harkkamaaotteluihin mitään?

Toivottavasti kyllä, koska arvaan hänen juuri tämän kaltaisissa otatuksissa riepottelevan markkinaa. Oli ne sitten earlyjä, sieltä keskeltä, tai closeja.
Noup. Maaoottelut eivät kuulu Jumpan kulman sarjoihin.
Muutenkaan en kauheasti innostu harjoitusmaaotteluista, koska se on täyttä arvaamista (ainakin itselleni), millä tarkoituksella ja mitä hakien mikäkin joukkue on matkassa.
Nyt vielä kaikenkukkuraksi oli kyseessä Helmikuun harjoitusmaaottelut, jotka moni seuravalmentaja haluasi poistaa kalenterista kokonaan.
Tammikuun otteluruuhkan jälkeen ja ensi viikolla jatkuvat Eurocupit -> ei ihme, että paljon oli taas "loukkaantuneita" pelaajia, jotka joutuivat jättämään maaottelun väliin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit

07.02.2013 12:17 <Betsaari> Sama täällä. Harkkapelit menee kafferahastosta viihdepelien

07.02.2013 12:18 <Betsaari> joukkoon. Tosin joskus saattaa löytyä joku helmikin seasta.


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Jumpalle pieni toivomus:

Vetoja on kiva lyödä reissustakin silloin kun se on mahdollista mutta asiaa helpottaisi kovasti se, että seurantavedot olisivat isommille bookkereille. Nyt kun koitin laittaa Eurooppaliigaa niin huomasin, että yli puolet vedoista meni pienbookkereille. Yhdellekään niistä en pysty pelaamaan yli 11.85 euroa enkä usko olevani tilaajista läheskään ainoa jota ongelma koskee. Katselin vastaavia kertoimia mm. Sbobetilta ja Pinnaclelta ja vastaavia kertoimia ei joko ollut lainkaan tai ne olivat noin kolmen suhde neljään eli seurannan 4.00 vedoista sai noin kertoimen 3.15. Olisi kivempaa jos tarjoaisit valmiiksi suositusvedon isoille bookkereille esimerkiksi erään A:lla alkavan joukkueen pelaamiseen (muutenkin kuin pienbookereille HT/FT ja -1.5).

Oisko se aivan kaukaa haettu jos pudottaisit minibookkerit ulos ja laittaisit seurantaan ja suosituksiin vedot joita 100 prosenttia asiakkaista voisi myös pelata? Ja tämä ihan ystävällisesti, sillä olin viime keväänä saman ongelman kanssa tekemisissä. Pistin asiakkaille erikseen maininnan jos NHL-mielessä pienbookkereilla oli hyviä vetoja tarjolla, mutta ei niitä sen enempää huomioitu kun ensimmäiset asiakkaat pudottivat kertoimet ja merkittävä osa ei voinut hyödyntää lainkaan.

Itselläni on positiivinen suhde Jumpan Kulmaan. Toisaalta tilauksen uusiminen menee harkintaan jos bookkerivalikoimaan ja sitä kautta suositusvetoihin ei tule muutosta, koska muutenkin saan vähän matalammat kertoimet (tietenkin ja se on OK). Minusta sun kannattaisi idea kyllä hyödyntää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 9. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Jep, tällä kierroksella poikkeuksellisesti Eurooppaliigan early vedoista tähän mennessä 3/7 "pikkubookkereille" nordicbet/paf/bet365 tai 4/7, jos laskee 188bet samaan sarjaan?
Viime viikolla meni kaikki Eurooppaliigan vedot Aasialaisille. Kaikista Eurooppaliigan vedoista Aasialaisille mennyt 83,6% ja ne ovat tuottaneet +194 yksikköä. Muille palvelun bookkereille mennyt 16,4% Eurooppaliigan vedoista ja ne ovat tuottaneet +11 yksikköä. Koko Eurooppaliiga on viime viikon jälkeen +205 yksikköä / 117,14%.
Nämä siis Eurooppaliigan lukemat, kun sen otit esille.

Tsekkasin taas vaihteeksi koko palvelun tilanteen vetojakauman osalta.
Aasialaisbookkereille mennyt kokonaispanostuksesta 89,45% ja ne ovat palauttaneet 102,83%
Palvelun 1X2-bookkereille mennyt luonnollisesti loput, eli 10,55% ja ne ovat palauttaneet 90,14%
==> jos olisi "tajunnut vetää" vain Aasialaisbookkereille niin palvelun seurantavetojen palautus olisi 102,83% kun kaikilla vedoilla se on viime viime jälkeen 101,56%.
Harmi, etten ainakaan itse ole tajunnut...

Asiasta Mungon kanssa jo juteltiin sähköpostitse, tähän vielä kertauksena ja copy/pastena:
Tästähän mä olen monasti aiemminkin sanonut ja jo alunperinkin mainitsin:
Seurantavedot ovat listaus omista vedoistani, panos suhteutettuna laskennalliseen 1000 pelikassaan.
Ja siinä vaiheessa, kun en itse saa 10Xsuosituspanosta sisään, mikä vastaa 10k pelikassaa, bookkeri putoaa pois (kuten expekt, sportingbet, unibet ja tipico ovat mm pudonneet).
Näin siksi, että toi 10k on mun mielestä raja, jolla voi palvelua käyttää. Siis kun huomioi palvelun maksun ja siitä aiheutuvat kulut.
Mun on kuitenkin otettava huomioon, että osa palvelun käyttäjistä pelaa
juurikin tuollaisilla pelikassoilla (10-20k) ja näin ollen saavat panosta
sisään paf/bet365/nordicbet akselille, joten tavallaan olisi "väärin" heitä kohtaan, jos en suosittelisi sinne vetämään?
Luonnollisesti sitten isommalla vetävät eivät noihin panostusta sisään saa :-(
Meikäläinen joutuu tasapainottelemaan tässä tilanteessa ja toi on se raja, minkä olen asian suhteen vetänyt ja mistä olen myös ilmoittanut jo palvelun kuvauksessa.

Vastaan mieluusti kysymyksiin tämän(kin) asian tiimoilta, mutta nyt pitää taas alkaa laskemaan loppujen sarjojen arvioita. On taas pari tuntia kirittävää...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Pointti oli siinä, että kun esimerkiksi joukkue A saa sinulta tietyn arvion ja sen mukaan erittäin ylikertoimiset vedot pienbookkerille, niin voisit ainakin samalla katsella saisiko ko. ottelusta vetoa myös suuremmalle bookkerille ellet noista pienistä halua luopua. Esim kun nyt on joukkue A:llla HT/FT 2/2 4.00 tms niin oisko Pinnaclelta tai Sbobetilta löydettävissä vaikkapa -0.75, -1.00 tai -1.25 samaan otteluun? Tätä tarkoitin nostamalla esimerkiksi viime kevään NHL:n jolloin Sbobetille meni johonkin otteluun u5.0 60 min maininnalla mutta asiakkaille suositusvetona ja seurantaan meni saman ottelun eri versio Pinnacle u5.0 FT tai ei mennyt vetoa lainkaan ja tämä myös kerrottiin. Kyse ei ole siitä että haluaisin parantaa tai huonontaa sinun seurantaasi vaan kehittää palveluasi niin että siitä saisi suoraan ylikertoimisen vedon ilman että mun tai jonkun muun pitää esimerkiksi mökillä, tabletilla tai älypuhellimella alkaa erikseen laskemaan saisko tuosta arviosta nyt Sbobetille tai Pinnaclelle jotain pelattavaa kun pikkubookkereille (kyllä, 188bet kuuluu myös samaan sarjaan) ei saa vetoa sisään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Jos tuosta eilisestä kohteesta olisi saanut muun ylikertoimisen vedon, toki sen olisin laittanut seurantaan.
Kyseessä kuitenkin siinä mielessä erikoisveto, että oikeastaan alle kahden maalin voittoa "ei järkevää" vetää, kun ottaa huomioon ekan osaottelun tuloksen.
Ja ainoat palvelun bookkerit, jotka noita eilen tarjosivat, oli ne, jotka menivät seurantaan.

Itse asiassa monasti laitan Pinnan/Sbobetin kertoimen seurantaan, jos ero esim 188betin kertoimeen on 1-2 desimaali tyyliin 1,96 vrt 1,98 ja molempiin riittäisi arvio hyvin.
Näin siksi, että silloin lyön vedosta pääosan itsekin noille ekaksi mainituille, osittain "suojellakseni" 188betin tiliä.

Nyt saisi näemmä toisesta ton kohteen vedosta sbobetilta enempikin kun seurantaveto, ja syykin taisi löytyä :-(
Laitoin äsken sulle, kuten muillekin asiakkaille, asiasta postia

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Tenkrat kirjoitti:Omat seurantaan menneet Jumpan peesit 22.10.2012 alkaen menny palautuksella 97,48% (pelattu 1999,5 yksikköä). Ja tämähän ei vielä kerro oikeastaan mitään, mutta suuntaus ei toistaiseksi ole ollut kovinkaan positiivinen.
Tällä hetkellä lukemat 100.45% (pelattu ~2922 yksikköä) joten kuoppa kaivettu umpeen. Ei muuta kun lisää lunastuksia!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Loppulukema täällä päässä sisältäen sarjat Valioliiga, Eurooppaliiga, Mestarien liiga, Sveitsi ja Norja:
  • Pelattu: 4927,08 yks.
    Voitettu: 4939,78 yks.
    Palautus %: 100,26 %
    Nettotulos: 12,70 yks.
- Nämä siis ajalta 22.10.2012-1.6.2013. Tuota ennen Skandit muistaakseni tuotti ainakin kesällä hyvin. Joten jonkin verran jää kulujen jälkeenki tuottoja pelitileille.

Jos futisvihjeitä vielä syksystä eteenpäin ostan niin kait tämä harkintaan menee jos (noista parikin toteutuu):
- Aikataulut on selkeämmät ja niistä pidetään myös paremmin kiinni.
- Jumpan aikaleima-systeemi ei ole täysin aukoton, kun välillä kerroinvertailusivustoja tarkkaillessa ja aikaleimoja vertaillessa on vaikea sanoa onko kerroin laskenut Jumpan omasta lyönnistä vai ehtiikö kertoimiin monasti joku toinen. Tähän keksiä joku selvempi toteutustapa, ettei tarvitsisi edes epäillä mitään -> palvelullekin parempi.
- Tulee tarjolle "räätälöidyt" vihjepaketit -> kaikkia sarjoja ei tule muutenkaan peesattua/osa muualta ostettu. Henk.koht ei ole myöskään käyttöä varjiksille yms.
- Nettisivustoa vakaammaksi, nopeammaksi yms. Aika paljon nyt keväällä oli sivusto nurin tai jumitteli.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

vastaukset pariin kommenttiin ennen palvelun kokonaisyhteenvetoa.

Aikaleima vedosta tulee siitä hetkestä, jolloin syötän vedon sivustolle. Kerroin on katsottu aina oman lyönnin jälkeen, eli se ei ole sitä pudottanut.
Mutta onhan siinä ~minuutin viive jossain tapauksessa, ennen kuin kopsaan vedon excelistä sivustolle, koska syötän aina koko sarjan kerrallaan => joku muukin kuin asiakas on voinut siinä välissä lyödä samaa vetoa.

Sivusto takkuili keväällä ja huomautin asiasta palvelun tarjoajaa pariinkiin otteeseen ja lopulta sain sieltä vastauksenkin Toukokuun puolivälissä:

Dear Juha Pylvalainen,

We've got great news for you! Today, we finished migrating your hosting account, jumpankulma.net, to a new server; you should start noticing improvements within 24 hours. Your visitors – they're really going to appreciate it!

Thanks for choosing Go Daddy hosting.

Sincerely,
GoDaddy.com

Itse ainakin huomasin eron tuon jälkeen, kun sivustoa päivitin. Meni arviot + vedot PALJON nopeammin, säästyi aikaa huomattavankin paljon - ja hermoja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Homma pulkassa palvelun osalta. Eikä pelkästään tämän kauden osalta vaan hyvin suurella todennäköisyydellä kokonaisuudessaankin, ainakin nykyisessä muodossaan.

Lopullinen laskennallinen 1000€ lähtökassa kahden toimintavuoden jälkeen 1413,53 kokonaispalautuksella 101,38%.
Ensimmäinen toimintavuosi meni vielä ihan ok palautuksella 102,66% (+401 yksikköä), mutta toisen vuoden tulos oli yksiselitteisesti huono 100,09% (+13 yksikköä). Harmittaa kovasti :-(
Aasialaisbookkereille meni kaikista vedoista 91,15% ja niiden palautus oli 102,57%
Seurannassa on 4332 vetoa, joista osa lisäpanostuksia aiempiin vetoihin.
Keskimääräinen panoskoko 6,94 laskennallista yksikköä, mikä seurannassa tarkoittaa 6,94€

Sarjoittain:
ALLSVENSKAN vetoja 267 palautus 93,29%
AXPOSUPER vetoja 227 palautus 108,35%
BUNDESLIGA vetoja 500 palautus 96,37%
CHAMPIONSLEAGUE vetoja 300 palautus 108,44%
EREDIVISIE vetoja 336 palautus 97,10%
EUROPALEAGUE vetoja 391 palautus 114,43%
JUPILER vetoja 309 palautus 96,33%
LIGABBVA vetoja 586 palautus 98,12%
LIGUE1 vetoja 504 palautus 99,31%
PREMIERLEAGUE vetoja 619 palautus 102,80%
TIPPELIGAEN vetoja 300 palautus 103,22%

Jos homma jossain muodossa jatkuu syksyllä, niin vaihtoehdot olisivat:
-Pelkät palvelun pääsarjat poislukien Eredivisie, koska eredivisie blokkasi videopalvelun keväällä Hollannin ulkopuolisille.
-Pelkät Eurocupit
Mutta kuten sanottu, aika iso kerroin olisi tarjolla noillekin vaihtoehdoille.

Kiitos kaikille mukana olleille ja hyvää kesää sekä menestyksekästä, hauskaa ja mielenkiintoista jatkoa urheiluvedonlyönnin parissa!
Jumppa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

Olin mukana alusta asti, joten vertailuksi tämä yhden asiakkaan toteutunut tulos. En ole suoraan kopioinut vihjevetoja, mutta näissä JK:n sarjoissa side-vedot perustuvat n. 80-100-prosenttisesti palvelun arvioihin (esim. Sveitsi ja Belgia kokonaan muistini mukaan).

Hyvää tuuria sikäli, että olin mukana heti startissa, koska ensimmäinen vuosihan meni suorastaan loistavasti. Vaikka tämä päättynyt kausi on polkenut suurin piirtein paikoillaan, niin kokonaistulos kulujen jälkeenkin reilusti plussalla. Omat maksimit ja jakajat eri sarjoissa ovat matkan varrella vaihdelleet, mutta jos esim. CL ja EL ("rohkein" panostus) olisivat vielä käynnissä, niin niiden x/10-yksiköissä nykykassasta laskiessa tulosta olisi +140,6, alkukassasta (onneksi) paljon enemmän.

Tuottojen kannalta parhaat sarjat ovat tainneet olla koko ajan CL, EL ja Sveitsi. Suurin pettymys ehkä Bundesliiga 2012-2013. Oikeastaan kiinnostaisi, että muuttuiko Jumpalla ajankäyttö, menetelmät, tms. merkittävästi tässä kahden vuoden aikana? Onhan sitä tosin normaalia vaihteluakin muutaman sadan vedon sarjoissa. Toivottavasti jossain muodossa jatkat ensi kautenakin, kun ei näitä palveluja liikaa ole.

Allsvenskan 99,0 %
Bundesliga 96,8 %
Champions League 109,7 %
Eredivisie 97,8 %
Europa League 113,8 %
Jupiler League 98,1 %
La Liga 101,3 %
Ligue 1 98,8 %
Premier League 101,0 %
SWISS Super League 109,3 %
Tippeligaen 100,0 %

Yhteensä 102,0 %
Liitteet
JK 2011-2013.jpg
JK 2011-2013.jpg (27.54 KiB) Katsottu 4063 kertaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin