Tänään on 28.03.2024, 10:14.

1X2 - Centit miljoonaks!!- Blogi

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
HR Juz
Jäsen
Viestit: 2433
Liittynyt: 17.08.2006, 14:59

Tuotto: +755.32 yks.

Palautus%: 102.12%

Panosten ka: 7.33 yks.

Vetoja: 4853

Pisteitä: 8681

1X2 - Centit miljoonaks!!- Blogi

Viesti Kirjoittaja HR Juz »

Alkusanat
Ajattelin aloittaa hiukan erilaisen blogin. Pahoittelen jo etukäteen, mikäli alkuhuuman jälkeen viestivirta hyytyy. Kuten voitte uskoa tämä blogi ei kuitenkaan prioriteetiltään ole minun ajan käytössä numero uno.

Historia
Minulla oli tili Ladbrokersilla jonka päätin lakkauttaa(syystä että en ole pitkään aikaan mitään sinne pelannut, sitä tuskin taas tarvitsee kenellekkään erikseen selitellä 8--) ). Tilillä oli muutama satanen, jotka kotiutin. Kotiuttaessa en ollut täysin varma tilillä makaavasta summasta, joten heitin summan hatusta. Arvaus osui sikäli hyvin, että tilille jä kotiutuksen jälkeen 38 senttiä.

Rahojen käyttö
Tavoittena olisi otsikon mukaisesti kasvattaa kassa miljoonaksi. Kuitenkin ajan rajallisuuden sekä ladbrokesin limiittien(jotka itsellä ovat itseasiassa melko suuret - toivottavasti toistaiseksi) takia tyydyn kuitenkin 1000euroon. Tarkoituksena on pelata rahat ladbrokersilla urheiluvedonlyöntiin. Pääasiassa vedot tulevat kohdistumaan live-vedonlyöntiin, ja otteluihin joita olen aikeissa katsoa televisiosta tai paikan päältä. Lajeina tulevat olemaan sellaiset lajit jotka ovat minulle tuttuja, mutta kuitenkin sellasia joita en pääsääntöisesti pelaa normaalisti. Kohteet tulevat varsinkin alkuvaiheessa olemaan melko pienikertoimisia syystä, että kassasta joutuu jokaiseen kohteeseen sijoittamaan 25%-100%.

Blogin sisältö
Blogiin tulen kertomaan pelivalinnoistani ja selittä ne mahdollisiman tarkasti:). Jokaiseen viestiin tulee myös seuranta projektin etenemisestä. Viestien ei ole tarkoitus tulla välttämättä etukäteen, sillä niitä ei ole tarkoitettu vihjeiksi - osin blogin luonteen, osin vetomutotojen(live) takia. Pyrin kuitenkin kirjaamaan jokaisen vedon mahdollisimman aikaisin, jotta rikastuttuani säästyn kateellisten marinalta, että olisin kusettanut. Tosin en tiedä miksi joku epäilisi minun kusettavan 38 sentin takia:D. Blogia aion jatkaa kunnes pääsen tavoitteeseen, tai mahdollisesti(mahdollisuus on laskelmieni mukaan ~5%-95%) menen poikki.[/u]

Edit: Blogin ylläpitäjä pidättää kaikki oikeudet muutoksiin sääntöihin joita em. perustuspostauksessa on laadittu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut HR Juz, 23.10.2008, 00:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


HR Juz
Jäsen
Viestit: 2433
Liittynyt: 17.08.2006, 14:59

Tuotto: +755.32 yks.

Palautus%: 102.12%

Panosten ka: 7.33 yks.

Vetoja: 4853

Pisteitä: 8681

Viesti Kirjoittaja HR Juz »

Ensimmäiset vedot pelasin jo ennen kuin päätin blogin aloittamisesta.

Veto #1:

LIVE-vedonlyönti - Live
Indianapolis Colts vs. Green Bay Packers
Handicap 2
Ottelun alkamisen jälkeen tehty veto
2008-10-19 21:20:00
Green Bay Packers -14.5 @ 3.75

Satuin samaan aikaan kun katsoin viasatilta ottelua tarkistamaan että jäikö kotiutukseni jälkeen tilille rahaa. Huomasin kertoimen livessä, ja sse vaikutti loistavalta. En ole mikään jefu-expertti, mutta tilanne oli 7-17 Green Baylle ja Indianapolis oli todella hampaaton. Kerroin yksinkertaisesti oli erittäin herkullinen(pelasin pienellä myös toiselle bookkerille oikeasta kassasta). Lopputulos 14-34.

Kassantila:
Saldo: 1.43€
Palautus%: 375%


Veto# 2:

Bet In Play - Live
Kärpät vs. Magnitogorsk
Otteluveikkaus Sisältää jatkoajan ja rl.
Ottelun alkamisen jälkeen tehty veto
2008-10-22 18:30:00
Magnitogorsk @ 1.61


Suunnittelin jo ennen peliä pelaavani tähän jonkun jännitysvedon. Tutkin ottelua ja näkemykseni oli että Magnitogorsk on jopa 2 luokkaa parempi joukkue kuin Kärpät. Kotietu painoi Kärpille kuitenkin niin paljon että jäin odottamaan vetoani liveen. (Tässä vaiheessa tämä blogi sai lähtölaukauksen päässäni). Kärpät oli yllättävän vahva avauserässä, mutta pidin silti Magnitogorskia paljon vahvempana. Uskoin M:n parantavan peliään selkeästi loppua kohti, ja kärppien taas hyytyvän. Pelasin moneylineä, koska uskoin rankkarikisassa M:n olevan selkeästi vahvempi. Olin itseasiassa yllättänyt kuinka paljon Magnitogorskin kertoimet nousivat varsinkin alussa. Pelasin vedon 2. erän alussa, meinasin pelata jo 1. lopulla, mutta ajattelin odottaa erätauon yli mikäli kertoimet nousisivat heti 2. erän alkuun. Tuloksetta.

M paransikin peliään, mutta yllättävän vähän. 0-2 riitti kuitenkin vallan mainiosti minulle ja kassa nousi jälleen uusille eurolukemille!!!!!!

Kassantila:
Saldo: 2,31€
Palautus%: 206,6%

To be continued....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin