Tänään on 28.03.2024, 20:13.

Simsulabim - tili tuli vai meni?

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Kuva

jatkoa tiedossa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 13. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vielä pidetään lomaa niin kauan kun helteet jatkuvat, että ei tarvitse talvella harmitella, kun tuli istuttua koneella kauniit ilmat. Myöskään kämpässä ei ole ilmastointilaitetta, niin pelkkä nukkuminenkin on jo hyvin tuskasta.

NBA-vaihtorulettia tässä tasaisin väliajoin seurannut mielenkiinnolla, niin meneillään oleva off-season on ollut harvinaisen vilkas. Useita merkittäviä pelaajasiirtoja on ja tapahtunut ja lisää tulee tapahtumaan. Luonnollisesti ylivoimaisesti tiukimpana tujauksena LeBron Jamesin siirtyminen takaisin kasvattiseuraansa Cleveland Cavaliersiin. Useat joukkueet ovat vaihtaneet valmentajaansa ja ensi kaudella nähdään myös todella kovatasoinen ryhmä tulokkaita.

Säiden viiletessä alan päivittelemään tätä blogia melkoisen tiheään. Tämän uuden blogin kantava idea tulee olemaan, että enää en tyydy ainoastaan omiin vetoihin (NBA/Euroviisut), vaan tulen testaamaan muiden vihjeiden peesaamista. Peesaamisen vaikeudesta on puhuttu tällä palstalla useat kerrat, joten katsataan miten untovikko-peesari onnistuu kasvattamaan kassaa muiden vihjeillä. Nämä eivät tule olemaan siis minun vihjeitä, enkä tule niitä sellaiseksi väittämään, vaan tulen suoraan kertomaan, että kenen vihje kyseessä on. Kaikki luonnollisesti ennen otteluiden alkua, joten maksulliset vihjeet eivät tähän kattaukseen kuulu. Peesausten lisäksi koitan kasvattaa kassaa pörssiosake, että johdannaissijoituksilla, jotka kanssa ilmoitan realiajassa. Tästä blogista ei tule siis minkäänlaista mainosblogia, jossa jälkikäteen kerron kuinka valtavan hauen sain hinattua petseissä rantaan tai kuinka haistoin positiivisen tulusvarotuksen osakkeesta, jota juuri ennen olin tankannut kassit pullolleen.

En ole ikinä tykännyt puhua yleisesti rahasta, mutta tämä blogi sen vaatii useammastakin eri syystä. Tulen käyttämään 20 000€ alkukassaa ja projekti tulee kestämään seuraavan NBA-kauden loppuun asti. Sen jälkeen katsotaan mitä kassaan on kertynyt ja kumpi ylemmän kuvan skenaarioista on toteutunut. Se miksi minun on käytännössä pakko puhua summista on, että peesaan myös monia pienempiä lajeja, sekä availen tilejä useammalle uudelle bookkerille, joille ei varmasti saa aina täysin haluttua summaa vedettyä. Kerron näiden kokemusteni pohjalta myös mielipiteitäni kyseisistä firmoista ja miten panosrajoitukset, kotiutukset yms. ovat toimineet. Kyseinen kassa ei siis ole mikään virtuaalikassa, vaan aivan todellinen.

NBA-kauden alkaessa myös ne tulevat sisältymään tähän blogiin sen hetkisen kassan mukaan. Itselläni niihin on luotto katastrofikaudesta huolimatta edelleen kova, joten niissä panokseni tulevat olemaan suuremmat ja pelaan suurimman osan kohteistani sisään ennen vihjeitä. Tähän blogiin kuitenkin tulevat kuitenkin pelikohteet, jotka vedän aivan kuten todellinen pelikassani olisi se, johon tuo 20 000€ on kehittynyt. Eli tulen vihjaamaan luultavasti koko kauden läpi ellei jotain yllättävää tapahdu ja perustelut kohteisiin tulevat löytymään etusivun blogistani ja sama varmaankin myös Euroviisuista. Maksullista vihjepalvelua kun ei enää ole olemassa niin saatan pitää vapaapäiviä, eli joka päivä tuskin kohteita on NBA:ssa tiedossa.

Lisäksi tässä blogissa varmasti kaikenlaista muutakin asiaa, niin vedonlyönnin parista kuin koripallosta sekä omista jutuistani ja skurrelin kuvia ei tulla säästelemään, mikäli tilaisuus niiden käyttöön tulee. Eli tiedossa on melkoisen vapaamuotoinen blogi johon kaikki kommentit sekä kysymykset ovat tervetulleita, mutta itse vedot otan täysin tosissaan, enkä halua että Red Bull-Lasol vaihtoehto toteutuisi.

Yhteenvetona siis keskustelua vedonlyöntiin liittyvistä asioista (mm. vedonlyöntitoimistot, muut vihjaajat, petsien tuomat fiilikset jne jne.), muiden vihjeiden peesauksia, Batistinin-puku ja litra geeliä päässä pörssisuhdanteiden ja kurssien tuumailua, sekä oma erikoisala NBA ja Euroviisut itse laskettuina ja toivottavasti viime kautta paremmalla oravavuodella höystettynä.

Hyvät kesän jatkot kaikille ja nautitaan keleistä, mutta ei liikaa ;)

PS. Unilääkkeistä olen päässyt hyvin irti, mutta terassit ovat viehätteneet hiemankin liikaa, että seuraava kuva on muutamia öitä osuvasti kuvannut!

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 33. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


betpanda
Jäsen
Viestit: 2629
Liittynyt: 23.10.2012, 18:13
Pisteitä: 1269

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja betpanda »

Mites klubiin postatut vihjeet, peesaatko niitä jolloin niistä tulisi "julkisia" vai pelkästään yleisen puolen vihjeitä?

Itseäni ei toki tuo haittaisi, juolahti vain mieleen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Puniikkimies on aina puniikkimies.

Minikommentit

22.07.2014 10:44 <S.Sukkela> En peesaa klubin vihjeitä.

22.07.2014 10:56 <betpanda> Juu okei.

22.07.2014 10:56 <betpanda> Vaikeeta tulee oleen ku jalluki lähti ;-)

22.07.2014 11:11 <TuplaJallu> Jep, turha ees koittaa. Kannattais säästää nuokin rahat

22.07.2014 11:11 <TuplaJallu> johonkin järkevämpään.

22.07.2014 12:15 <S.Sukkela> Pari affifirmaa sit vaa lisää ja kottikärryllinen rahapaskaa

22.07.2014 12:36 <TuplaJallu> Taitaakin 20k kassa olla affirahoja, ei kukaan selväjärkinen

22.07.2014 12:36 <TuplaJallu> laittaisi omia rahojaan tällaiseen.

22.07.2014 12:55 <Gini> Mun mielestä kaiken jo voittaneelle erinomainen haaste ja

22.07.2014 12:56 <Gini> jos ton kunnolla tekee, niin ei siinä paljon menetä, joskaan

22.07.2014 12:56 <Gini> ei kyllä voitakaan - todennäköisesti.

22.07.2014 12:56 <S.Sukkela> Toki nehän on kuin rahanpainokone yhtä kassa kilinää...

22.07.2014 12:58 <S.Sukkela> Joo ollaan tarkkana ettei Veijotusten samat koukut ole

22.07.2014 12:58 <S.Sukkela> jatkuvasti kiinni suupielessä ml, 1x2 sama asia all-in :D


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vieläkin helteet jatkuvat, joten odotetaan vielä jonkun aikaa. Rupeaa olemaan varmaan viimeiset helteet pian käsillä ja mökillä paarmatkin kävi kimppuun, eli pian aika vetää Bullsin huppari silmille ja alkaa puskemaan petsiä ineen.

Ajattelin tässä availla tilejä joillekkin itselleni tuntemattomille bookkereille ja ekana olisi mielessä Tonybets, Veikkaushuone ja Guts. Veikkaushuoneesta olen saanut positiivista palautetta reilustikin, mutta osaako joku kertoa omia kokemuksiaan näistä kolmesta puljusta? Kaikki kiinnostaa niin positiiviset kuin negatiiviset kokemukset ja varsinkin se että kuinka näppärästi tilisiirrot toimii ja onko väelle tullut limittejä, paljon on saanut eri lajeihin inee ja kuinka railakkaita millaisella aikataululla?

Hyviä elokuun alkuja kaikille ja koka olen Red bull tauolla niin kuplivaa Saskia terkkuja kaikille!

Marko Virtanen

EDIT: Millasii tuoreita kokemuksia väellä on Ladbrokesista. Ite en oo pelannut sen jälkeen kun heittivät 1/100 limpit NBA:n. Kuullut että nykyisin limppaus ei olisi enää niin rankkaa, mutta kokemuspohja brittifirmoista panee vaikeeksi uskoa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

S.Sukkela kirjoitti: Ajattelin tässä availla tilejä joillekkin itselleni tuntemattomille bookkereille ja ekana olisi mielessä Tonybets, Veikkaushuone ja Guts. Veikkaushuoneesta olen saanut positiivista palautetta reilustikin, mutta osaako joku kertoa omia kokemuksiaan näistä kolmesta puljusta? Kaikki kiinnostaa niin positiiviset kuin negatiiviset kokemukset ja varsinkin se että kuinka näppärästi tilisiirrot toimii ja onko väelle tullut limittejä, paljon on saanut eri lajeihin inee ja kuinka railakkaita millaisella aikataululla?



Marko Virtanen
Veikkaushuone=Guts, kertoimet ja valikoima sama. Pikkubonarit saa molemmista, oliko 100e ja 600e kierrätys. Rahan siirrot toimii Ok. Eikä stressaa liikaa dokumenteistäkään. Panosta ottaa aluksi ihan hyvin sisään, vielä vuosien jälkeenkin saa jopa useita satasia. Siitä ISO +

Tonybets, kertoimet hyviä, aika hidas päivittäjä. Bonari ihan ok, oliko 200e, kierrätys vaatimus taisi olla 4000e, että jonkun verran duunia ottaa. Vaatii kaikki dokumentit etukäteen, että ylipäätänsä voi alkaa pelaamaan. Rahat tulee nopeasti tilille, kunhan kaikki dokumentit on kunnossa. Panosta ottaa aluksi sisään lajista riippunen useita kiloja. Itsellä iskivät limiitit kymmenen vedon jälkeen, Tällä hetkellä saa ~50e voittokatolla panosta sisään. Loppuvaiheessa alkoi olla jo ongelma kierrättää koko bonus noilla limpuilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja credit »

kovaleka kirjoitti: Veikkaushuone=Guts, kertoimet ja valikoima sama. Pikkubonarit saa molemmista, oliko 100e ja 600e kierrätys. Rahan siirrot toimii Ok. Eikä stressaa liikaa dokumenteistäkään. Panosta ottaa aluksi ihan hyvin sisään, vielä vuosien jälkeenkin saa jopa useita satasia. Siitä ISO +
Bonus on satasen, kierrätysvaatimus 700 euroa. Itse olen koittanut kierrättää tuota bonaria nyt kuukauden päivät, ja melko tuskaista se on ollut. Markkinatoppeja ei Veikkaushuoneelta juuri löydy, joten monesti olen tyytynyt siihen, että olen saanut korkeamman kertoimen kuin Pinnaclelta. Omaa tarjontaa (esim. omia erikoisvetoja) ei Veikkaushuoneella näyttäisi olevan, vaan kaikki pelimuodot ja kertoimet kopioidaan jostain muualta, ja kertoimia muutellaan pienellä viiveellä markkinoiden perässä. Tässä vaiheessa sanoisin, että Veikkaushuoneelle on aika turha avata tiliä - paitsi tietenkin siinä tapauksessa, että muilla bookkereilla ovat panosrajat tulleet vastaan.
kovaleka kirjoitti: Tonybets, kertoimet hyviä, aika hidas päivittäjä. Bonari ihan ok, oliko 200e, kierrätys vaatimus taisi olla 4000e, että jonkun verran duunia ottaa. Vaatii kaikki dokumentit etukäteen, että ylipäätänsä voi alkaa pelaamaan. Rahat tulee nopeasti tilille, kunhan kaikki dokumentit on kunnossa. Panosta ottaa aluksi sisään lajista riippunen useita kiloja. Itsellä iskivät limiitit kymmenen vedon jälkeen, Tällä hetkellä saa ~50e voittokatolla panosta sisään. Loppuvaiheessa alkoi olla jo ongelma kierrättää koko bonus noilla limpuilla.
Tonybetsille en ole vielä avannut tiliä, mutta teen sen hyvin todennäköisesti jo lähitulevaisuudessa. TonyBets päivittää tosiaan kertoimiaan hitaanlaisesti, vaikka heilläkin on selvä pyrkimys seurata markkinoiden liikkeitä. Sen takia TonyBetsillä on esim. tenniksessä usein tarjolla markkinatoppi tai melkein-markkinatoppi. Hieman epäilyttävältähän tuo firma vaikuttaa, mutta kun se on ollut mukana bisneksessä jo usaemman vuoden, niin kai siellä ainakin riskinhallinta osataan...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

credit kirjoitti:Markkinatoppeja ei Veikkaushuoneelta juuri löydy, joten monesti olen tyytynyt siihen, että olen saanut korkeamman kertoimen kuin Pinnaclelta. Omaa tarjontaa (esim. omia erikoisvetoja) ei Veikkaushuoneella näyttäisi olevan, vaan kaikki pelimuodot ja kertoimet kopioidaan jostain muualta, ja kertoimia muutellaan pienellä viiveellä markkinoiden perässä.
Liigaan löytyi viimekauden aikana useaan kertaan, mutta tiedossa ei ole oliko tuo uuden välittäjän markkinointia vai jotakin muuta. Jalkapallossa ei toppeja taida löytyä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Kiitoksia vastauksista. Kerron omia kokemuksiani sitten tileja availee ja hieman kertyy kokemuksia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Hieman yrittänyt kartottaa mahdollisia peesauskohteita, mutta totta tosiaan on tämä vaikeaa. Ne joista tietää, että varmasti olis value puolella, niin kertoimet laskee nopeasti, kun vedot pienempiin paikkoihin. Itellä jatkuvasti tässä paljon muuta työtä sivuston kanssa niin ei ole tule oltua ihan kärppänä aina paikalla.

Huomenna ajattelin avata tilin tuonne SuomiVegasiin ja koittaa, jos palstan vihjeillä ja kerroinvertailulla sais tuosta harvinaisen isosta bonuksesta irti jotain. Katselin Valioliigakertoimia ja vaikka kertoimien tasoa ei päätä huimaa, niin joissakin kohteessa ollaan hyvin lähellä Pinnaclen kertoimia ja aattelin nuo käydä läpi, jos niihin saisi tukea tämän palstan Valioliiga-ketjusta. Itselleni tämä "bonus-huorauskin" on melkoisen uutta, kun ei ole juuri tullut laiskuuden takia harrastettua, mutta nykyinen alkukassa koitetaan saada kasvuun kaikin mahdollisin kikoin, kun vatsa menee sen verran helposti sekaisin, niin tuo Lasol ei houkuttele.

PS. Se on nyt kohta melkeen pari viikkoa ilman Red Bullia! Tosin tänään ostin yhden kun pitää lähtee hinkaa herätessä lokinpaskoja veneestä ja se tarvii energiaa. Onkohan nuo samoja lokkeja mitä täällä palstallakin majailee ;)?

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

16.08.2014 09:30 <Afinogenov> Eikö light Red Bull mene alas? Tottumalla viimestään!

16.08.2014 09:31 <Afinogenov> Kyllä elämästä pitää nauttia ja nuo pienet red bull hetket

16.08.2014 09:31 <Afinogenov> ovat juurikin sitä :)

16.08.2014 13:37 <S.Sukkela> Red Bull Light omasta mielestä niin hiivatin kitkerää.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

On jäänyt tämän blogin toteutus täysin puolitiehen. Syynä tähän ovat olleet sivustoon liittyvät työt jotka ovat väkisinkin ajaneet Blogin pitämisen edelle, mutta ei hätää viimeistään NBA-kauden alussa alkaa aktiivinen päivitys :peukku: Aikaisemmin lupasin valoittaa tilannetta ja nykyistä suhdettani Ylikerroin.com sivustoon, kun asiat ovat virallisia. Nyt asiasta voi puhua viimein ääneen, kun allekirjoitukset ovat paperilla. Puhun tässä ainoastaan omasta puolestani ja muut osakkaat voivat kirjoittaa omia ajatuksiaan silloin kun parhaaksi tilanteen näkevät.

Aivan ensimmäiseksi korjaan vihjailut mitä olen muutamalta taholta kuullut. Ylikerroin.comia EI omista yksikään vedonlyöntitoimisto vaan tämä on täysin yksityishenkilöiden omistuksessa. Kilpailevilla sivuilla ainakin osalla asia on toinen, mutta täällä kaikki päätökset mahdollisista yhteistyökumppaneista jne. on minun sekä yhtiökumppaneideni käsissä ja mihinkään vedonlyöntitoimistoon tai vaikkapa maksulliseen vihjepalveluun ei ole ainuttakaan omistuksellista sidettä tai velvoitetta. Eli emme ole kenenkään sätkynukke.

Ilmoitettuani julkisesti, että lopetan maksullisen vihjepalvelun, niin sain yhteydenottoja ja yhteistyötarjouksia lähes jokaiselta merkittävältä kotimaiselta vihjepalvelulta tai vedonlyöntiin liittyvältä sivustolta. Tässä turha niitä nimeltä mainita, mutta varmasti alaa tarkemmin seuraavat osaavat arvata mitä tällä listalla oli. Se miksi päädyin Ylikerroin.comin osakkaaksi oli lopulta hyvin helppo päätös. Ensinnäkin olen alusta asti ollut mukana kirjoittamassa tänne keskustelupalstalle ja tätä kautta tunnen suuren osan sivuston taustalla vaikuttavista henkilöistä ja tiedän, että heihin voin alusta asti 100% luottaa. Lisäksi vastapuolelta oli selvä ja voimakas ele, että minut todella halutaan mukaan ja luotetaan kykyyni kehittää sivustoa haluttuun suuntaan oli se, että sain suoraan merkittävän roolin omistajarakenteessa, sekä käytännössä päätösvallan tehdä isojakin ratkaisuja koskien sivuston kehitystyötä. Tästä oli siis hyvin helppoa lähteä rakentamaan hommaa, kun osakkaiden välillä vallitsi täydellinen luottamus ja kaikilla oli samat tavoitteet jo alusta asti.

Se miksi lopetin maksullisen palveluni ei liity mitenkään viime kauden surkeaan tulokseen, sillä vaikka tulos olisi ollut 110%, niin olisin laittanut lapun luukulle joka tapauksessa. Olin tullut tilanteeseen, jossa en enää nähnyt suuria mahdollisuuksia ottaa selviä kehitysaskeleita vihjefirmani kanssa ja yhdessä valtavan stressin kanssa, niin sen hyöty oli muuttunut mielestäni negatiiviseksi. Viimeiset pari kautta yritin kehittää vihjepalvelua suuntaan, jossa toivoin saavani vuorovaikutusta asiakkaideni kanssa kuten mm. tälle palstalle perustetun yksityisosion kautta. Tämä ei kuitenkaan milloinkaan ottanut tuulta purjeisiin, vaan lähinnä huonoina aikoina palautetta tuli ja hyvinä aikoina vallitsi lähes täysi hiljaisuus. Tämä ei tietenkään ollut millään tavalla asiakkaiden syytä, vaan yksinkertaisesti tämänkaltainen konsepti ei toimi. Asiakkaat eivät maksa vihjeistä päästääkseen höpiseen minun kanssani koripallosta vaan maksavat vihjeistä. Tätä puutetta paikkasi onneksi Twitterissä ja Blogissa käydyt höpinät, kiitos niistä!

Tällä hetkellä katastrofaalisen viime kauden jälkeen olen hyvin kaukana siitä mitä pelikassani oli parhaimmillaan, mutta silti olen todella tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen. Olen pystynyt lopettamaan kokonaan unilääkkeet ja rauhottavat jollei melatoniinia sellaiseksi lasketa, itse en laske. Lisäksi jo nyt kesän mittaan olen huomannut pieniä, mutta selviä askelia siinä kuinka olen tullut rennommaksi ja avoimemmaksi vieraiden ihmisten parissa, joka minulle on aina ollut yksi arkielämän vaikeimmista haasteista. Tällä hetkellä näen ainoastaan positiivisia muutoksia uuden elämäntilanteen myötä ja myös tämän sivuston suhteen odotukset ovat hyvinkin korkealla. Syyt miksi otin tämän homman vastaan on jo tuonut lukemattoman listan positiivisia vaikutuksia kuten työn monipuolistuminen, stressitason selvä lasku, vapaammat aikataulut, työtovereiden mukanaan tuoma yhteisöllisyys, työkuvan vaatiman sosiaalisen kanssakäymisen lisääntymisen kautta tulleet positiiviset henkiset vaikutukset, uudet kontaktit jne. jne.

Taloudellisesti mikäli ajatellaan juuri nykyhetkeä, niin oli tämä varmasti se heikoin vaihtoehto, mutta pidemmällä aikavälillä on olemassa selvä vahva potentiaali myös taloudellisesti. Tämän hetken tulot koostuvat ainoastaan pienestä määrästä affituloja (eivät riitä peittämään läheskään menoja), mutta luonnollisesti tulevaisuudessa on tarkoitus kasvattaa myös ansaitamahdollisuuksia mm. erilaisilla yhteistyödiileillä ja toki ideariihi puskuttaa muutenkin jatkuvasti.

NBA-kausi tulee kuitenkin olemaan varmasti ilmainen ellei jostain syystä sitten itse firma ajaudu taloudellisiin vaikeuksiin tai muuta yllättävää, joka uhkaisi koko sivuston olemassaoloa. Mikäli haluatte tukea sivuston kehitystä ja ymmärrätte, että ei tälläinen kehitystyö ole ilmaista, niin parhaiten sen voi tehdä avaamalla tilejä meidän etusivun affitilien kautta. Tähän kellään luonnollisesti ei ole mitään velvollisuutta, mutta mikäli oikeasti joku uusi firma kiinnostaa, niin kovin kiitollinen olen mikäli teette sen meidän kauttamme, sillä sehän ei ole keneltäkään mitään pois. Me saamme siitä pientä rahoitusta sivuston jatkuvaan kehitystyöhön joka luonnollisesti on tätä sivustoa käyttävän asiakkaan etu siinä samalla. Lisäksi mikäli jotain ongelmatilanteita syntyy vedonvälittäjän kanssa, niin meillä on hyvät kontaktit auttaa asiakasta selvittämään ne, mikäli itse ei siinä onnistu.

EDIT: Mikäli kysymyksiä tulee, niin olen valmis niihin omalta osaltani vastaamaan, mikäli ei mennä liikesalaisuuksien puolelle.

EDIT2: Ensi kauden NBA:sta vielä sellainen, että viime kauden loppuun asti ollut maksullisen palvelun asiakunta tulee saamaan muita hieman aikaisemmin vihjeet aina kun se vain on aikataulujen puitteissa mahdollista. Paskaa kauttahan se ei korvaa, mutta pieni kiitollisuuden ele siihen suuntaan. Viime kauden seurannat sun muut tulee hyvissä ajoin ennen kauden alkua, kun saan tämän pahimman kiireen sivuston kanssa pois alta.

Lyhyestä virsi kaunis ja hyvät syksyt kaikille,

Marko Virtanen

Kuva

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 32. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chivuska
Jäsen
Viestit: 48
Liittynyt: 22.04.2014, 17:29

Tuotto: +73.65 yks.

Palautus%: 108.23%

Panosten ka: 5.03 yks.

Vetoja: 178

Pisteitä: 31

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja chivuska »

Todella hyvää tekstiä, itse pitempään jo harrastanut tätä vedonlyöntiä, ja peleihin todella usein lähestyn oman näkemyksen kautta. En itse ihan ymmärrä tätä, vedonlyönnin "vinkki" -sivujen peesaamista. Koska omasta mielestä jos tavoitteena on pitempiaikainen elanto, niin kyllä jokaisen se oma työ on nähtävä, ja onko suomessa montaakaan hyvää vinkkipaikkaa, en ole törmännyt hinta/laatu-suhteeltaan yhteenkään sopivasti arvioituun vihje-palveluun. Joten jos joskus vielä opin oman viisasten kiveni, jalkapallon, niin lupaan tarjota sulle yhteistyö-kumppanuutta. Olen itse keräämässä rahoitusta käynnissä olevaan jalkapallokauteen, (sisältäen huippu-sarjat) ja nyt näyttää siltä että se on onnistumassa hyvin. Eli palautus reilusti päälle 100%, ja pelinäkemys todella kattava. 19- vuotiaaksi, väitän että ei ole kovinkaan montaa ikätoveria joka kykenee edes kehumaan itseään vedonlyönnin kulttihenkilön lähellä, mutta sen uskallan tehdä.

Toivon tosiaan että kun NBAt nyt alkavat nii laittaisit paljon niitä omia näkemyksiäsi tänne, koska sen vaivan minkä sinä näät on varmasti hyvä lähestymistapa, ja satunnaiseen peesailuun. Näkemyksesi lajista on todella hyvä, ja tilastoissakaan ei virheitä näyttäisi olevan joten jospa tänä vuonna olisi edes yksi asiansa osaava vihjaaja. Välillä kyllä käy mielessä että oletko vinkkejä tehdesäsi keskittynyt ottelun sisältöön enemmän pelillisesti vai tilastoilla. Koska oli laji mikä hyvänsä, jos peli on pelaajille adrealiiniä sisältävä paikallistaisto, niin silloin tilastoilla ei niinkään saada kuin suuntaa antavia tuloksia, joten silloinhan se on melkeinpä kolikonheittoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

06.09.2014 10:46 <MacGyver> Chivuskalla ainakin itseluottamus kohillaan!

06.09.2014 10:47 <MacGyver> Et voi ainakaan tosissaan Sukkelan blogiin tulla huuteleen:

06.09.2014 10:48 <MacGyver> "en ole törmännyt hinta/laatu-suhteeltaan yhteenkään

06.09.2014 10:48 <MacGyver> sopivasti arvioituun vihje-palveluun"

06.09.2014 11:05 <Neo> väkevä postaus, ihan tulee nuori Aapo Mutanen mieleen!

06.09.2014 11:38 <Neo> mites Sukkelan peesit on sujuneet,tilannepäivitystä?

22.09.2014 19:07 <Gini> Tuleeks näitä peesitipsejä ollenkaan?

23.09.2014 14:18 <S.Sukkela> NBA:n tiedossa kyllä, muuten sivusto vienyt ajan. Ei peesejä


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vene on lähtemässä talviteloille ja NBA-pohjatyö on täydessä vaudissa. Tulen ennen kautta koostamaan pienen infopaketin helpottamaan peesausta, jossa mm. panostuksesta, mahdollisista kertoimien/linjojen muutosten vaikutuksesta panokseen, mistä vihjeet löytyy ja missä muodossa jne.

Bookkerit joihin tulen vihjaamaan voidaan jakaa kahteen ryhmään:

1) Bookkerit, jotka eivät anna henkilökohtaisia limittejä ja ottavat sisään reiluhkoja summia. Näihin tulevat side-vihjeet (moneyline, spread) sekä totals-vihjeet

2) Pienemmät buukkerit, joihin vihjeet ovat pelaajaspessuja. Näistä isolla pelaavat eivät juuri kostu, mutta peesaajissa löytyy paljon myös pienimmillä panoksilla pelaavia joten varmasti näistäkin iloa ainakin muutamille, jotka kerkiävät poimia kermat päältä.

Tulen tekemään kaikista isoimmista bookkereista mitä käytän vihjeissä pienet esittelyt sekä parhaimpina pitämistäni pienemmistä. Hyvin todennäköisesti mikäli sama tarjonta on kuin viime kadella niin Matchbook tulee olemaan hyvin usein vihjeiden 1.paikka. Tästä vedonlyöntipörssistä olenkin jo tehnyt jo joku aika sitten esittelyn, joka löytyy etusivuilta ja suora osoite on:

http://www.ylikerroin.com/uutiset/vedon ... -alhaiset-

Edelleen kovasti kiitollinen osallisin, mikäli avaatte tilejä mikäli ennestään ei ole niin tekisitte sen meidän affilinkkiemme kautta. Matchbookin meillä on hyvät kontaktit eli mikäli ongelmia esiintyy jotka eivät meinaa hoitua, niin pyrimme mahdollisuuksiemme mukaan auttamaan saamaan asiat kuntoon.

Vielä kauden alkuun aikaa reilu kuukausi, mutta oravat ovat jo alkaneen varautua metsästyskauteen!
Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 9. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

26.09.2014 08:10 <lammpa-1> Mikä näissä oravissa Sukkelaa oikein kiinnostaa???

26.09.2014 08:10 <lammpa-1> Meillä on niitä pihalla useita ja ihan hauskoja otuksiahan

26.09.2014 08:11 <lammpa-1> ne kyllä ovat. Joskin joku on aikanaan todennut, että

26.09.2014 08:11 <lammpa-1> "rottia joilla on pörröinen häntä"... tuhoeläimiä...

26.09.2014 11:15 <S.Sukkela> Ei näistä mun ajatuksista ota itekään aina selvää, mutta

26.09.2014 11:16 <S.Sukkela> maksuvälinehän noiden nahat on ollut ja sitten vaikkapa

26.09.2014 11:17 <S.Sukkela> lundehirviä ei viitsisi salametsästää :)

26.09.2014 11:19 <S.Sukkela> Lisäksi enkuksi vaikea lausuttava niin aina hauskaa väännel


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Bet365 esittelyjuttu, johon pelaajaspessuja tiedossa, kun NBA-kausi käynnistyy: http://www.ylikerroin.com/uutiset/vedon ... opu-kesken

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

NBA-kausi aluillaan. Infopaketin tekeminen työn alla. Viime kauden seuranta myöhystyy hieman, kun tärkeemmät asiat ensiksi. Tiivistettyä viime kausi oli umpisurkea ja selitys siihen on yksinkertainen: OLIN PASKA!, toki muitakin syitä löytyy, mutta mikään ei muuta tuota tosiseikkaa. Mikäli jollain on minun viime kauden vihjeseuranta tallessa niin hyvin mielelläni ottaisin sen vastaan (marko.j.virtanen(at)ylikerroin.com) niin jää paremmin aikaa itse arvioiden teolle.

Kuten sanoin niin kaikki halukkaat, jotka olivat viime kauden lopussa maksullisissa mukana, niin saavat hieman muita ennen vihjeet kun tämä on mahdollista. Pistäkää nimenne ja osoitteenne yllä olevaan säköpostiosoitteeseen. Tullut sanomista, että miksi tämä koskee vain viime kauden asiakkaita, niin syy on se, että se oli ainoa tappiollinen kausi koko vihjepalvelun historian aikana. Saatan lisätä listalle muutamia henkilöitä vielä, joilla esim. tilit Matchbookille meidän affin kautta tai muu pätevä syy miksi vihjeet kiinnostaisi muita aikaseimmin, mutta nämä ovat täysin poikkeustpauksia ja käsittelen jokasen erikseen. Hakemuksen voi kuitenkin pistää samaan osoitteeseen mikä tässä jo pari kertaa mainittu.

Normaalisti vihjeet tulevat etusivuille joista ilmoitan etusivunblogiosiossa, Twitterissä sekä Facebookissa Ylikertoimen yhteisössä. En ota vastuuta jos joku välillä unohtuu, mutta yritän mahdollisimman laajalti saada informaation ulos vihjeiden ilmestyessä. Pyritään tällä kaudella palata takaisin kunnon saaliiden pariin!

EDIT: Selvennyksenä vielä miksi kelpuutan mahdollisesti muutamia poikkeustapauksia on täysin taloudellinen, jolla ajetaan firman etua. Eli mitkään urheiluromatiikkaa huokuvat kertomukset eivät tällä kertaa tuo tippaa linssiin, vaan näkökohta on täysin molemmin puolinen hyötyminen.

Kuva

Syysterveisin,
Marko

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Infopakettia tänään alkavaan kurrejahtiin: http://www.ylikerroin.com/uutiset/vedon ... vihjeisiin

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Sähköpostiin tullut sen verran meilejä, että kaikki ei voi olla asiakkaita jotka olivat messissä viime kauden päätettyessä, joten mun on pakko käydä nuo läpi yksitellen viime kauden kirjanpidon kanssa. Tästä syystä meilit alkaa lähtemään vasta huomiselle kierrokselle. Tänään vaan muutenkin 3 ottelua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Kuva

Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Suomi - Venäjä - peliaika päättynyt

kohde
Suomi - Venäjä
veto
Suomi ML
kerroin
2.070 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.613
todennäköisyysarvio
arvio 62%

Osuma! +5.35 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Israel - Bosnia - peliaika päättynyt

kohde
Israel - Bosnia
veto
Bosnia +5.5
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.887
todennäköisyysarvio
arvio 53%

Osuma! +1.96 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Ukraina - Estonia - peliaika päättynyt

kohde
Ukraina - Estonia
veto
Ukraina -8
kerroin
1.925 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Latvia - Tsekki - peliaika päättynyt

kohde
Latvia - Tsekki
veto
over 151
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Serbia - Islanti - peliaika päättynyt

kohde
Serbia - Islanti
veto
Islanti +17.5
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Espanja - Italia - peliaika päättynyt

kohde
Espanja - Italia
veto
Espanja -10
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.639
todennäköisyysarvio
arvio 61%

Huti: -4.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Serbia - Islanti - peliaika päättynyt

kohde
Serbia - Islanti
veto
over 152.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Osuma! +3.81 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Italia - Espanja - peliaika päättynyt

kohde
Italia - Espanja
veto
over 155
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Osuma! +1.89 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Bosnia - Suomi - peliaika päättynyt

kohde
Bosnia - Suomi
veto
Suomi -4
kerroin
1.917 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.562
todennäköisyysarvio
arvio 64%

Osuma! +4.59 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Turkki - Serbia - peliaika päättynyt

kohde
Turkki - Serbia
veto
Serbia -7.5
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.83 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Puola - Israel - peliaika päättynyt

kohde
Puola - Israel
veto
Puola -2.5
kerroin
1.925 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -4.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Venäjä - Ranska - peliaika päättynyt

kohde
Venäjä - Ranska
veto
Venäjä +12.5
kerroin
1.910 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.73 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Bosnia - Suomi - peliaika päättynyt

kohde
Bosnia - Suomi
veto
under 153.5
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Osuma! +3.88 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Latvia - Ukraina - peliaika päättynyt

kohde
Latvia - Ukraina
veto
under 145
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.695
todennäköisyysarvio
arvio 59%

Huti: -3.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Kreikka - Hollanti - peliaika päättynyt

kohde
Kreikka - Hollanti
veto
Hollanti ML
kerroin
6.150 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Suomi - Puola - peliaika päättynyt

kohde
Suomi - Puola
veto
Suomi ML
kerroin
2.070 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.695
todennäköisyysarvio
arvio 59%

Huti: -5.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Ukraina - Belgia - peliaika päättynyt

kohde
Ukraina - Belgia
veto
Belgia -6
kerroin
1.925 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.695
todennäköisyysarvio
arvio 59%

Osuma! +2.78 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Slovenia - Makedonia - peliaika päättynyt

kohde
Slovenia - Makedonia
veto
Slovenia -9
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.80 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Serbia - Italia - peliaika päättynyt

kohde
Serbia - Italia
veto
Serbia -8
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.695
todennäköisyysarvio
arvio 59%

Osuma! +2.94 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Saksa - Espanja - peliaika päättynyt

kohde
Saksa - Espanja
veto
Espanja -8.5
kerroin
1.990 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Ranska - Islanti - peliaika päättynyt

kohde
Ranska - Islanti
veto
Ranska -13
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.90 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Islanti - Turkki - peliaika päättynyt

kohde
Islanti - Turkki
veto
Islanti +13
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.86 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Liettua - Tsekki - peliaika päättynyt

kohde
Liettua - Tsekki
veto
under 142.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - EM-Koris15 - Islanti - Turkki - peliaika päättynyt

kohde
Islanti - Turkki
veto
over 155
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.86 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 72.00, palautukset 88.18, tulos +16.18 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 12. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Ensimmäinen vanhojen asiakkaiden meili on lähetetty. Kertokaa jos joku joka ilmoittanut haluavansa ne mutta ei saanut niitä osoitteeseen: marko.j.virtanen(at)gmail.com.

EDIT: Tänään oli 12 ottelun pelipäivä, joten tuli kohtuu pikaseen tehtyä lähetyslista ja saatto olla joukossa jokunen joka ei ollut viime kauden lopussa mukana, eikä pistänyt mitään erityissyytä miksi kuuluisi joukkoon niin huomenna vähemmän otteluita, joten käyn läpi ja poistan turhat. Toivottavasti jokaisen meiliosoitteessa tai viestistä ilmenee nimin, sillä käyn nuo läpi viime kauden kirjanpidon mukaan, jossa on oikeat nimet.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 12. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

On tuossa kohtuu purkaminen sähköpostin kanssa, kun paljon palautetta, kysymyksiä ja Ylikerroin.com liittyviä asioita. Varsinkin näin alkukaudesta NBA-arviot viä niin paljon aikaa, että vastaukset saattavat tulla useamman päivän viiveellä, mutta pyrin vastaamaan kaikkiin asialisesti kirjoitettuihin ja järkeviin viesteihin, kun vain kerkiän. Käyttäkää aina tuota ylikerroin.com loppuista meiliäni, sillä gmailiin helposti asiat hukkuvat, sillä se on nykyään minun yleinen meilini ja uta.fi loppuista meiliä ei ole enää olemassa.

Terveisin,
Marko

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin