Tänään on 28.03.2024, 15:19.

Utjakkaan ilmaisvihjeet

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Viestiketju Lukittu
jormarules
Jäsen
Viestit: 41
Liittynyt: 24.04.2013, 22:13
Pisteitä: 45

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja jormarules »

NBA spreadit ovat vahva markkina, niihin tuskin paljonkaan etua löytyy. Eri asia kuin heikot totalsit, joita kukaan ei pelaa eikä niihin saa niin panostaakaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

23.09.2013 14:16 <pikkupikkuliikeri> näin on jämpti

23.09.2013 17:40 <KilgoreTrout> Jorma drools :D

23.09.2013 18:16 <R-bet> Voisiko joka kuukausi olla äänestys kuukauden tyhmimmästä

23.09.2013 18:16 <R-bet> viestistä ja voittajalle bänniä puol vuotta?

23.09.2013 18:16 <R-bet> Ei muakaa liikaa näkyis täällä :)


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

jormarules kirjoitti:NBA spreadit ovat vahva markkina, niihin tuskin paljonkaan etua löytyy. Eri asia kuin heikot totalsit, joita kukaan ei pelaa eikä niihin saa niin panostaakaan.
Eikö noihin total peleihin nyt sentään muutaman tonnin saa sisälle? Tosin osalle se varmaankin on "eikä niihin saa niin panostaakaan"?

Tuo sinun lauseesi on muutenkin hieman erikoisen kuuloinen, jos totals markkinat ovat heikot eikä niitä kukaan pelaa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

23.09.2013 17:55 <S.Sukkela> Itse huomannut että trollien ruokkimiset kannattaa jättää.


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Niin sellaisen seikan ajattelin tuoda esiin, että vihjeet menevät ilmeisesti ETA alueen ulkopuolisille bookereille? Jos nyt ajatellaan kaudessa 300 vetoa vaikka 600 tasapaakuin, niin 106% palautuksella nettovoitoksi tulee 10.800e ja jos veroprosentti on vaikka 30%, verojen jälkeen nettolunastus on 7560e, siitä vähennetään analyysikulut 1800e, niin nettovoitto on enää 5760 ja todellinen palautus% 103,2%. Varmaan monet tämä ottavat huomioon, mutta ajattelin vain tuoda todellisuuden esiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Utjakas kirjoitti:Niin sellaisen seikan ajattelin tuoda esiin, että vihjeet menevät ilmeisesti ETA alueen ulkopuolisille bookereille?
Itse kuvittelisin vihjeiden menevän parhaimman tarjouksen tekevälle välittäjälle, joka ottaa tarpeeksi panosta vastaan. Ei liene järkevää miettiä asiaa pelkästään yhden välittäjän näkökannasta. Tietysti se saattaa olla joissain piireissä mielihyvää tuottavaa, mutta ei kuitenkaan kannattavaa.

S.Sukkela ei varmastikaan ole vastuullinen yhdenkään asiakkaansa verotuksesta eikä siitä, miten asiakas pelaamisensa hoitaa. Joku kun saattaa hoitaa tämän ulkomaisten yhtiöiden kautta jotka eivät näitä verolakiasioita tunne.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

27.09.2013 20:54 <betpanda> sukkelan asiakaskunta ei varmaan mikkihiiripuljuihin pelaile


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Turbojugend kirjoitti:Joku kun saattaa hoitaa tämän ulkomaisten yhtiöiden kautta jotka eivät näitä verolakiasioita tunne.

Ymmärsinkö nyt oikein, että tarkoita, että joillakin saattaa olla yhtiön nimellä avatut pelitilit välittäjillä, mielenkiintoista! :heart: :geek:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Niin ajattelin vain herättää keskustelua, onko järkeä ottaa riskiä ja tuhlata aikaa noin kalliin vihjepalvelun kanssa, kun 600 per veto pääsee huonompaan tulokseen kuin esimerkiksi monilla ilmaisvihjaajilla. Esim itse olen vihjannut twitterissäni Veikkaukselle tämän liiga-kauden alun 196% palautuksella ja sillä on 600e per veto saanut >5000e nettovoiton. Toivottavasti ylläpito julkaisee viestini, sillä tarkoitukseni ei todellakaan ole trollata, vaan herättää keskustelua ja ennen kaikkea tuoda vähän realismia ja mietittävää.

Ennen kuin joku vääräleuka alkaa kuittailmaan tuosta palautuksesta, niin tuolta seuranta viimeisen 3 kauden ajalta, pääosin Veikkaukselle http://utjakas.blogspot.fi/

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

<betpanda> sukkelan asiakaskunta ei varmaan mikkihiiripuljuihin pelaile
Sitä tuskin kukaan epäileekään, mutta yhtä typerää on lyödä leima sille että kaikki pelaavat ETA alueen ulkopuolelle, koska myöskään näin ei asia ole. Monet pelaavat ainakin osan vedoistaan myös ETA alueelle, joten kommentit ovat typeriä.

Eivätköhän S.Sukkelan asiakkaat hoida veronsa samalla tavalla kuin muutkin vedonlyöjät, vai onko tästä joitain faktoja tälle typerälle keskustelun alulle?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


betpanda
Jäsen
Viestit: 2629
Liittynyt: 23.10.2012, 18:13
Pisteitä: 1269

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja betpanda »

Turbojugend kirjoitti:
<betpanda> sukkelan asiakaskunta ei varmaan mikkihiiripuljuihin pelaile
Sitä tuskin kukaan epäileekään, mutta yhtä typerää on lyödä leima sille että kaikki pelaavat ETA alueen ulkopuolelle, koska myöskään näin ei asia ole. Monet pelaavat ainakin osan vedoistaan myös ETA alueelle, joten kommentit ovat typeriä.

Eivätköhän S.Sukkelan asiakkaat hoida veronsa samalla tavalla kuin muutkin vedonlyöjät, vai onko tästä joitain faktoja tälle typerälle keskustelun alulle?
Eihän tässä varmasti kukaan ole hyökännyt Sukkelaa tai hänen asiakkaitaan kohtaan, vaan Utjakas ilmaisi asiansa mielestäni ihan asiallisesti.
Eikä yhtään huono pointti koska tuohan on varmasti monelle tilaajalle se todellisuus.
Ilmaisvihjeet ja niiden hyödyntäjät sitten eriasia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Puniikkimies on aina puniikkimies.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

Kyl mä aina mieluummin otan kymppidonan verollista kuin nolla egee verotonta :jorma:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

27.09.2013 21:34 <TuplaJallu> Onko varppi 10kg, vois sit ehkä iteki tilata..

27.09.2013 21:44 <Henkka> munki tilille voi suoraan siirtää 10 kilogrammaista

27.09.2013 21:46 <betpanda> kelepais. mites nördet onko vihjepalvelukulut vähennys-

27.09.2013 21:46 <betpanda> kelposia?

27.09.2013 21:46 <pikkupikkuliikeri> sukkela on ite luvannut palauttaa maksut jos jää alle 10

27.09.2013 21:49 <TuplaJallu> Onhan ne.

27.09.2013 21:52 <betpanda> noni, se ofc hinnasta pois. laskekaa nörtit.


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

betpanda kirjoitti:Eikä yhtään huono pointti koska tuohan on varmasti monelle tilaajalle se todellisuus.
Ilmaisvihjeet ja niiden hyödyntäjät sitten eriasia.
Pointtihan oli aivan oikea, eihän sitä kukaan ole kiistänytkään. Laskukaava taas oli tietysti sitä itseään, jos asia ei ole tuttu.

Ilmaisvihjeistä en osaa sanoa mitään, mutta on typerää väittää kaikkien maksavien asiakkaiden vihjeiden menevän non-eta alueella kokonaan, koska näin ei todellakaan ole.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

28.09.2013 11:04 <Zpr> On selvää, että valtaosa S. Sukkelan asiakkaiden vedoista

28.09.2013 11:05 <Zpr> menee ETA-alueen ulkopuolelle, joten Utjakkaan kommentti oli

28.09.2013 11:05 <Zpr> täysin perusteltu, tosin vähennyskelpoisuutte ei oltu

28.09.2013 11:06 <Zpr> huomioitu. Pointti silti täysin validi. Sukkelalle :peukku:


NoFear
Jäsen
Viestit: 905
Liittynyt: 08.02.2005, 19:30
Pisteitä: 277

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Mode voisi kyllä nyt vähän siistiä tätä ketjua. Pitkään aikaan näillä viimeisillä viesteillä ei ole mitään tekemistä Sukkelan palvelun kanssa (pl. miehen itsensä laittamat viestit) ja ne vievät koko keskustelua ihan väärään suuntaan. Lähellä ollaan jo tilannetta ettei yhden parhaista tipsareista tulosta ole saatu vedettyä miinukselle mitä ihmeempien laskukaavojen kautta ("mutta, mutta kun äiti antaa vain 13€ viikkorahaa, niin miten, mä tämän voin tilata, byyyyääh ja sitten siitäkin pitää antaa pikkuveikalle suojelurahaa että uskallan mennä eskariin byääh")... Esim. verotuksestakin löytyy ketjuja pilvin pimein, joissa siihen liittyviä asioita voi käydä läpi. :geek:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 16. Antamasi peukut: 0.

"No, tulihan todistettua vääräksi se mantra että ylikertoimia pitää etsiä ja pelata."
- sinitähti

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Utjakkaan ilmaisvihjeet

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Utjakas kirjoitti:Niin ajattelin vain herättää keskustelua, onko järkeä ottaa riskiä ja tuhlata aikaa noin kalliin vihjepalvelun kanssa, kun 600 per veto pääsee huonompaan tulokseen kuin esimerkiksi monilla ilmaisvihjaajilla. Esim itse olen vihjannut twitterissäni Veikkaukselle tämän liiga-kauden alun 196% palautuksella ja sillä on 600e per veto saanut >5000e nettovoiton. Toivottavasti ylläpito julkaisee viestini, sillä tarkoitukseni ei todellakaan ole trollata, vaan herättää keskustelua ja ennen kaikkea tuoda vähän realismia ja mietittävää.
Sulla on pari vetoa Liigasta tällä kaudella Veikkaukselle ja vertaat sitten niiden tulosta Sukkelan vuosikausien ja tuhansien vetojen saldoon. Järkeä?

Mitä tulee maksullisten palveluiden tuottoon noin yleensä, uskoisin että mulla on Ylikertoimessa laajin kokemus erilaisten maksullisten vihjepalveluiden ostajana. Olin aikanaan ESBC:n ensimmäinen (Jorman mukaan) asiakas joka osti heidän nettivihjeet. En usko että Suomesta löytyy yhtään maksullista palvelua jota en olisi ihan tukimielessäkin rahoittanut. Parhaimmillaan tai pahimmillaan sellainen 10-15 palvelua on saanut multa rahaa per vuosi ja kulut toki ovat olleet sen mukaiset. Otan nyt esimerkiksi Vetomaatin. Palvelu itsekin kertoo (seuranta sivuilla) että vihjeillä ei ole vuosiin voittoa saanut, mutta olen silti sen tilannut jos ei muuten niin tukimielessä aina tähän syksyyn asti. Olen perustellut tilaamisen itselleni että vaikka en niitä pelaakaan, jospa sieltä kuitenkin joku hyvä kohde joskus löytyisi esimerkiksi F1-puolelta ja sen voisi sitten laittaa sisään. Voiko puhtaampaa tukirahoitustoimintaa enää olla?

Sukkela on nykypalveluista ainoa yhdessä Portillon ja Rubenin SBA:n kanssa jolta voi täysin realistisesti odottaa tukemisen sijaan puhdasta tuottoa kausitasolla (ilman että vihjeet ovat osin tai jopa pääosin pikkubookkereille joilla on selviä kerroinvirheitä tai sitten pääosin tai ainoastaan earlyja). Asiakkaalta tämä ei vaadi oikeastaan mitään muuta kuin aikaa sitoutua palveluun (mailien ja niissä kerrottujen vetojen aikataulut) ja Sukkelan osalta yövalvomista lähinnä siksi. että jos vetoja ei saa kerroimuutoksista johtuen ensimmäisessä aallossa sisään, kannattaa odotella tunti tai pari. Hintaan sinänsä on kaiketi turhaa ottaa kantaa koska jos se on jonkun mielestä kallis niin se on hänen mielestään kallis. Oma duuni menee nykyään pääosin erilaisten pörssi-indeksien kanssa ja ehkä sieltä olen tottunut ajattelemaan mm. teknisen analyysin tiettyjä kuluja välttämättöminä sijoituksina jotta mulla on riittävän hyvät taustat robojen ohjaileman markkinan lyödäkseni. Tässäkään mielessä Sukkelan palvelu ja hinta ei jää laadultaan ja tuotto-odotukseltaan jälkeen.

Näkisin ydinkysymyksen olevan siinä mitä asiakas tai käyttäisin mielelläni sanaa sijoittaja haluaa rahoillaan tehdä ja millaisen riskitason hän valitsee pääoman kasvattamiselle. Sukkelan miellän itse matalariskiseksi sijoituskohteeksi joka tuottaa hyvää tuottoa kaudesta toiseen hyvin kohtuullisilla kuluilla. Tämä on erittäin, erittäin harvinaista oikeastaan missään sijoitustoiminnassa. Sukkelan ainoa miinuspuoli on se missä asumme eli NBA vaatii kuten NHL:kin kovaa valvomista myös asiakkailta. Unet jäävät todella vähiin ja se haittaa työ- ja perhe-elämää (Suomessa). Tämä ei ole eri syistä kaikille mahdollista ainakaan jatkuvasti.

Sen takia heitän - ja aika tosissani - Sukkelalle idean vedonlyöntirahastosta, johon asiakkaat voisivat sijoittaa tietyn pääoman jota Sukkelan firma sitten kasvattaisi ja vähentäisi vuodessa sekä kiinteän että rahaston tuottoon perustuvan vaihtelevan prosenttiosuuden. Näin asiakkaaksi saataisiin helposti satoja uusia sijoittajia ympäri maailmaa eikä pääoman kasvattaminen vaatisi asiakkaan omaa toimintaa öisin Suomen aikaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 44. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.09.2013 11:40 <R-bet> Kerrankin teksti joka oikeasti ansaitsee jokaisen peukkunsa

29.09.2013 11:53 <betpanda> Loistava teksti todenteolla.

29.09.2013 11:53 <Gini> Todellakin!

29.09.2013 11:55 <Zimmerman> Asiatekstiä. Yksi perusasia: kassan on oltava riittävän iso.

29.09.2013 11:56 <Zimmerman> Mikä se koko kellekin on, on jokaisen arvioitava suhteessa

29.09.2013 11:56 <Zimmerman> riskiin.

29.09.2013 12:22 <HasHasHas> Ei taida olla mahdollista panostaa riittävästi(?)

29.09.2013 14:27 <Betsaari> Eiös se ole aika ristiriitaist, jos tukee sellaista yritystä

29.09.2013 14:27 <Betsaari> johon ihmiset häviävät rahansa?

02.10.2013 22:05 <kauha> vedonlyöntirahasto on huono ajatus

02.10.2013 22:06 <kauha> panoskatot tulevat vastaa nopeasti

02.10.2013 22:06 <kauha> jolloin isompi rahasto alkaa vaikuttamaan kertoimiin


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Mungo kirjoitti:
Sulla on pari vetoa Liigasta tällä kaudella Veikkaukselle ja vertaat sitten niiden tulosta Sukkelan vuosikausien ja tuhansien vetojen saldoon. Järkeä?
Toivottavasti ylläpito antaa minun vastata tähän minuun itseeni kohdistuvaan kritiikkiin (se olisi varsin oikeudenmukaista jos minun viestejän saa kerta lainatakkin ja arvostella) ja selventämään mistä ainakin itselläni on vedonlyönnissä kyse, tavoittelen mahdollsimman suurta nettovoittoa, en tiedä sitten mitä preferenssejä muillla on vetojen määrä tms. Mitä minuun tulee niin olen antanut vihjeitä kolmena vuotena ja jokainen voi quuglettaa ja löytää seurantani(koska linkkiä sinne en saa laittaa?) laskea paljonko nettovoittoa minun vihjeilläni olisi tehnyt samalla tasapanostuksella vrs. esim Sukkelan(tai muun) vetomäärällä samaan aikaan.

Miksi toin tämän verotuspointin, niin luulisi jokaisen olevan kiinnostunut siitä mikä se todellinen palautusprosentti vihjepalvelulle on, sekä muistaa myös vähentää analyysikulut, sitten on se todellinen palautus selvillä.

Mitä minuun tulee niin tällä kaudella olen twitterissäni antanut 10 tipsiä liigaan ja palautus% on tältä kaudelta 156%, tekee 600 tasapanostuksella, tekee 3360e nettovoittoa, eli ei tarvitse maksaa veroja ei analyysikuluja.

Tarkoitus ei ole mollata ketään, mutta kai tämän keskustelun maksullisesta vihjepalvelusta alle saa tuoda myös realistista ja kriittistä keskustelua?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.09.2013 21:57 <betpanda> nyt loppu multa huumori.


R-bet
Jäsen
Viestit: 619
Liittynyt: 24.02.2013, 11:14

Tuotto: +138.08 yks.

Palautus%: 104.24%

Panosten ka: 6.67 yks.

Vetoja: 488

Pisteitä: 635

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja R-bet »

Laitappas utjakas pystyyn oma ketju jonka nimi on "Utjakkaan ilmaisvihjeet". Siellä voidaan keskustella niistä. Modet voisi tehdä tämän puolestasi ja siirtää tuon viestisi sinne ja myös tämän viestin voi sinne siirtää. Sitten voit kertoa mitkä nämä 10 kohdetta oli. Millaiset limitit niissä oli, olisiko tosiaan kaikki voinut peesata ne? Entä loppuuko vedonlyöntimaailma näihin 10 vetoon ja miten sitten 10 seuraavaa? Kenen tahansa vedoista saadaan huima tulos jos poimitaan 10 vetoa.

Kevennyksenä voin sanoa että mulla yk:ssa 276 jalkapallovihjettä palautuksella 113%. Voin myydä ne sulle jälkikäteen ja sillä rahalla ostaisin mielelläni Sukkelalta NBA:t enkä ilmaisvihjeisiisi koske 10 vedon otannalla. Kiittimoi. Sukkela on maailman kovin NBA-vihjaaja eikä mulla ole varaa niihin ja se on hieno tosiasi Sukkelan kannalta. Kova työ palkitaan ja silloin voi pyytää palveltu kovan hinnan, sillä kuitenkin ostajia löytyy. Joillekin laadulla on merkitystä ja sitä Sukkelan vihjeissä on vaikka jokainen ostaja tietää ettei takeita ole, mutta harvoin elämässä on muutenkaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Tiedät itse R-Bet kun olet ollut seuraajani, että kaikki vihjeet ovat olleet Veikkaukselle, jonne voi pelata tuhansilla yhtä kohdetta(toivottavasti voi vastata tähänkin viestiini, koska tässä minua lainataankin). Miksi ihmeessä pitäisi hymistellä, eikös nämä kaikki maksulliset palvelut ole keskustelua maksullisista palveluista varten? Heti kun tuo järkevää keskustelua jonka tarkoituksena on herättää järkevää keskustelua ja ajattelua, tämä tyrmätään heti agressiivisella hyökkäyksellä, miksi?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.09.2013 23:10 <R-bet> miten multa on mennyt ohi nämä peesit?

29.09.2013 23:11 <R-bet> Ei siinä mitää, hienoa tulosta varmaan teet.


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Utjakas kirjoitti:
Mungo kirjoitti:
Sulla on pari vetoa Liigasta tällä kaudella Veikkaukselle ja vertaat sitten niiden tulosta Sukkelan vuosikausien ja tuhansien vetojen saldoon. Järkeä?
Toivottavasti ylläpito antaa minun vastata tähän minuun itseeni kohdistuvaan kritiikkiin (se olisi varsin oikeudenmukaista jos minun viestejän saa kerta lainatakkin ja arvostella) ja selventämään mistä ainakin itselläni on vedonlyönnissä kyse (...) Mitä minuun tulee niin tällä kaudella olen twitterissäni antanut 10 tipsiä liigaan ja palautus% on tältä kaudelta 156%, tekee 600 tasapanostuksella, tekee 3360e nettovoittoa, eli ei tarvitse maksaa veroja ei analyysikuluja.

Tarkoitus ei ole mollata ketään, mutta kai tämän keskustelun maksullisesta vihjepalvelusta alle saa tuoda myös realistista ja kriittistä keskustelua?
Lainasin viestiäsi jossa kerroit Veikkauksen vedoistasi Liigaan tälle kaudelle. Kävin laskemassa ne ja niitä oli muutama. Katsoit kuitenkin ne niin merkittäviksi että mainitsit ne ja vertasit niiden tuottoa Sukkelan tuhansien vetojen tuottoon. Minusta tuo ei ole keskustelua Sukkelan vihjeistä vaan aivan jotain muuta. Mulla on tämän kauden Liigan Veikkauksen tulos yhteensä viidellä vedolla 23.28 yksikköä sisään ja 46.65 yksikköä takaisin eli tasan 200 prosentin palautus. Vaikka se Veikkauksen osalta on kovempi kuin sulla, näen silti metsän puilta. Muutama veto sinne ja tänne ei ole maininnan arvoisia on ne sitten voitollisia tai tappiollisia. Vielä typerämpää on antaa muutamasta vedosta kuva (" 10 tipsiä liigaan ja palautus% on tältä kaudelta 156%, tekee 600 tasapanostuksella, tekee 3360e nettovoittoa") jonka mukaan ne olisivat isosti voitollisia jatkossakin ja sen takia sijoittajalle arvokkaampia kuin Sukkelan vihjeet useamman vuoden tarkastelujaksolla.

Sukkelaa kohtaan voi esittää aivan syystäkin kritiikkiä joistakin asioista mutta yhden maailman parhaimmista vihjepalvelun lyöminen sillä että Sukkela on kallis koska Utjakkaan twitterissä on 10 vetoa tuottanut 156 prosentin palautuksen menee huvin ja hutilyönnin puolelle. Ei muuta osaltani.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Mungo kirjoitti:
Sukkelaa kohtaan voi esittää aivan syystäkin kritiikkiä joistakin asioista mutta yhden maailman parhaimmista vihjepalvelun lyöminen sillä että Sukkela on kallis koska Utjakkaan twitterissä on 10 vetoa tuottanut 156 prosentin palautuksen menee huvin ja hutilyönnin puolelle. Ei muuta osaltani.
Toivottavasti saan vastata tähän koska tämä on täyttä valehtelua minusta, sillä blogissani on vihjeiden seuranta 3:lta edelliseltä kaudelta. Sinä et näe metsää puilta. Mitä lisäarvoa vetojen (yritysten määrä) tekee jos se tärkein eli tavoiteltava nettotulos on kehnompi kuin vähemmillä vetojen määrällä.

Antakaa nyt minun vastata, sillä tämähän menee ihan naurettavaksi. Sinä väität että 5 vedolla saavutettu 200% on parempi kuin 10:llä vedolla saavutettu 156%. Lasketaanpa 600 tasapanostuksella ( (600*5)*2)=6000-(5*600)=3000 ja 156%:lla ((600*10)*1,56)*=9360-6000=3360 :roll:

Eli tuossa tapauksessa vetojen määrällä oli vaikutusta koska tuo palautusprosenttini oli niin korkea, mutta saman asian voi tehdä sitten vaikka sillä jonkun maksullisen palvelun (esim Sukkelan) todellisella palautusprosentilla 1,03 ja vaikka todellisella vetojen määrällä esim.300

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan ilmaisvihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Ai Ihquu Mikko, kiitti! Tule nyt Mungo kertomaan mikä autuus pelkillä vetojen määrällä tulee, jos kerran suuremmalla vetojen määrällä jäädään pienempään nettovoittoon? Saat sä ostettua niillä vetomäärillä pelkästään kaupasta jotain? Vai rahallako sitä ostellaan?

Se on ihan ymmärrettävää jos suuremmalla vetomäärällä päästään suurempaan nettovoittoon kuin pienemmällä vetomäärällä. R-bet sä olit seuraajana ja et huomannut että siinä etusivulla oli (ja on ollut aina) linkki seurantaan: http://utjakas.blogspot.fi/. Vaikka toimin hyväntekeväisyyspohjalta ilmaiseksi, niin minun mielestäni seuranta kuuluu olla ja se on ollut, tosin raviseurantaa en ole aina muistanut päivittää, mutta se on ollut aina.

Ja Mungo skarppaa nyt mies, se sun 5 vetoa 200%:lla ei olisi ollut mun alkukauden tipsejä parempi, koska sun vedoillasi on saavuttanut pienemmän nettovoiton, kun yhtäläisellä panostuksella mun vetoja vetämällä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.09.2013 23:27 <R-bet> Luulin että tarkoitit että olen peesannut sinua, joten

29.09.2013 23:28 <R-bet> ymmärsin väärin. Twitterilläsi käväsin ja sitä kautta löysin

29.09.2013 23:28 <R-bet> tuon bloginkin kyllä. En ole vielä jaksanut tutkia sitä

29.09.2013 23:28 <R-bet> tarkemmin.

29.09.2013 23:31 <R-bet> Jep, vilkaisin. Upeaa tulosta. Jatka samaan tapaan.

29.09.2013 23:31 <R-bet> Ja näin voidaan tämä keskustelu lopettaa.


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Utjakas kirjoitti:Toivottavasti saan vastata tähän koska tämä on täyttä valehtelua minusta, sillä blogissani on vihjeiden seuranta 3:lta edelliseltä kaudelta. Sinä et näe metsää puilta. Mitä lisäarvoa vetojen (yritysten määrä) tekee jos se tärkein eli tavoiteltava nettotulos on kehnompi kuin vähemmillä vetojen määrällä.
En vastannut blogiisi vaan Ylikertoimessa olevaan kirjoitukseesi. Lainasin kirjoitustasi, en blogiasi.
Antakaa nyt minun vastata, sillä tämähän menee ihan naurettavaksi. Sinä väität että 5 vedolla saavutettu 200% on parempi kuin 10:llä vedolla saavutettu 156%. Lasketaanpa 600 tasapanostuksella ( (600*5)*2)=6000-(5*600)=3000 ja 156%:lla ((600*10)*1,56)*=9360-6000=3360 :roll:
Mulla on lukihäiriö mutta en näköjään ole ainoa. Kun kirjoitin että mulla on tasan 200 prosentin palautus ja että se Veikkauksen osalta on kovempi kuin sulla niin kyse on palautusprosentista. Otin sen vielä siinä valossa esille että normaali lukija ymmärtäisi kuinka vähän on merkitystä sillä, meneekö muutama veto yhden sarjan ja kauden alussa putkeen vai ei kun kyse on sanokaamme 3-10 vuoden tuloksesta. Silläkään että olen saanut luotettavan seurannan mukaan jokaisen SM-liigan ja NHL-kauden voitolliseksi, ei ole mitään merkitystä substanssin osalta eli sillä, onko Sukkelan palvelu sellainen johon voin sijoittaa rahojani niin itse palvelun kuin sen vetojen osalta. Minusta Sukkelan palvellu on sitä. Mitä tulee maksullisuuteen ja maksuttomuuteen niin säännöllistä ja matalariskistä pääoman kasvua vaativa sijoittaja valitsee mielellään maksullisen palvelun. Syy on yksinkertainen. Kyseessä on sopimus vihjeiden tuottajan ja vihjeiden ostajan välillä. Tiedän että vihjeet tulevat ja ne tulevat säännölliseen aikaan ja vihjeiden tuottaja on sitoutunut toimittamaan palvelun. Ilmaisvihjeiltä ei voi vaatia samaa.

Tsemppiä jatkoon!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Mungo kirjoitti: Mulla on lukihäiriö mutta en näköjään ole ainoa. Kun kirjoitin että mulla on tasan 200 prosentin palautus ja että se Veikkauksen osalta on kovempi kuin sulla niin kyse on palautusprosentista. Otin sen vielä siinä valossa esille että normaali lukija ymmärtäisi kuinka vähän on merkitystä sillä, meneekö muutama veto yhden sarjan ja kauden alussa putkeen vai ei kun kyse on sanokaamme 3-10 vuoden tuloksesta.

Tsemppiä jatkoon!

Edelleenkin minun seurantani ja vihjeeni ovat käytössä kolmatta kautta, ei ole minun vikani, jos sinä irrotat sieltä vain muutaman vedon pätkän! Pointti oli että sinä ihannoit jotenkin vetojen määrää aivan kuin se merkitsisi jotain vaikka nettovoitto jäisi pienemmäksi kuin paremman palautusprosentin pienemmällä määrällä tuotettu nettovoitto.

Ihan yksinkertainen esimerkki. Toinen vetää 900 vetoa 1,03% palautuksella ja saa 1 euron tasapanostuksella nettotuotoksi 27e, toinen vetää vähemmän vetoja 200kpl 125% palautuksella ja saa nettovoitoksi 50e!!!!!!!!!!!!!! Ottaisitko sinä mielummin 27e vai 50e?

Ja jos tämän alla keskustellaan minun ilmaisvihjeistä, niin olisi suotavaa jos kirjoitukseni myös julkaistaisiin, kiitos!

Minä en ole laittanut 2 edellisenä kautena läheskään kaikkia pelejäni twitteriin, kuten olen aina twitterissä kertonut, olen laittanut sinne tipsejä silloin kun olen muistanut ja silleen! Sen vuoksi siellä on nuo vihjeet tuollaisissa pätkissä (ajallisesti). Täksi kaudeksi lupasin myös alkaa laittamaan vähän aktiivisemmin, mutta edelleenkään se ei ole mun duuni, vaan hyväntekeväisyyshomma, joten ei sinne kaikkia pelejäni tule.

Ainoa toive tosiaan on että jos seuraajat saavat nettovoittoa, he laittaisivat siitä parhaaksi katsomansa osan hyväntekeväisyyteen esim. Unicef!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Utjakas kirjoitti:Pointti oli että sinä ihannoit jotenkin vetojen määrää aivan kuin se merkitsisi jotain vaikka nettovoitto jäisi pienemmäksi kuin paremman palautusprosentin pienemmällä määrällä tuotettu
Sulla menee käsitteet sekaisin. Se että minä maksullisen palvelun kuten Sukkelan asiakkaana kiinnitän huomiota vetojen määrään ja niiden tuottoon useiden kausien ajalta ei tietenkään tarkoita sitä että ihannoisin sinänsä vetojen määrää. Kysymys on aivan muusta. Siitä että uskallan asettaa Sukkelan palvelulle hänen aiempiin tuloksiin perustuvan kohtuullisen tuotto-odotuksen myös seuraavalle kaudelle. Asiakkaan kannalta kysymys on vain ja ainoastaan siitä, millaisella riskillä hän pyrkii kasvattamaan pääomaansa ja minkä tuotteen hän katsoo riskitasolleen sopivaksi. Jos rankkaisin Sukkelan riskitason 0-10 jossa 0 on riskitön ja 10 totaalinen riski, niin Sukkelan sijoittaisin jonnekin 1 ja 2 väliin eli hyvin matalariskiseksi. Tämä tarkoittaa sitä että Sukkelan keskimääräinen kausituotto riittää mielestäni kattamaan riskin ja samalla Sukkelan asiakkuudella on jo tätä kautta voitollinen odotusarvo. Ymmärtänet vihdoin että kysymys ei ole vetojen määrästä vaan niiden ja pitkän aukottoman seurannan viestimästä oman sijoitukseni tulevasta arvosta ja tuotosta.

En ole perehtynyt sinun Liiga- tai mihinkään muihinkaan vetoihisi eikä ne kiinnosta kun jo kaikkinainen esitystapasi kertoo tyypistä jonka peesailuun laittaisin maksimiriskin. Tällöin kovakin hetkellinen tuotto ei korreloi tulevan tuoton kanssa juuri riskiarviostani johtuen. Se että lainasin sinun parin Liigavetosi kehumista ja myyntipuhetta jossa asetit oman tuottosi Sukkelan edelle johtui vain ja pelkästään siitä, että pyrin kertomaan miksi pelaan mieluimmin Sukkelan maksullisilla vihjeillä kuin sinun tai jonkun muun nettoblogistin ilmaistipseillä. Sinänsä ilmaistipsit ovat erinomaisia jos ne ovat aukottoman seurannan mukaan voitollisia, mutta ei niiden varaan voi rakentaa pääoman kasvua kuin poikkeustapauksissa. Itsekin julkaisen taas ilmaisvihjeitä ja teen sen silloin kun ehdin ja jos ehdin muilta asioilta.

Vaikea edelleenkään käsittää mikä tuossa on niin mahdoton tajuta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.09.2013 17:13 <betpanda> allekirjoitan viimeisen lauseen täysin.

30.09.2013 18:50 <R-bet> Saadaan tällee vähän vilinää foorumille kun kaikki ei ole

30.09.2013 18:50 <R-bet> niin halihalia koko ajan ;) Henkkakin voisi välillä vähän

30.09.2013 18:51 <R-bet> vittuilla mun perusmollukoille.Panda voi lähteä Celticiin ;)

30.09.2013 19:10 <betpanda> :D


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Mungo kirjoitti:
Utjakas kirjoitti:Pointti oli että sinä ihannoit jotenkin vetojen määrää aivan kuin se merkitsisi jotain vaikka nettovoitto jäisi pienemmäksi kuin paremman palautusprosentin pienemmällä määrällä tuotettu
Sulla menee käsitteet sekaisin. Se että minä maksullisen palvelun kuten Sukkelan asiakkaana kiinnitän huomiota vetojen määrään ja niiden tuottoon useiden kausien ajalta ei tietenkään tarkoita sitä että ihannoisin sinänsä vetojen määrää. Kysymys on aivan muusta. Siitä että uskallan asettaa Sukkelan palvelulle hänen aiempiin tuloksiin perustuvan kohtuullisen tuotto-odotuksen myös seuraavalle kaudelle. Asiakkaan kannalta kysymys on vain ja ainoastaan siitä, millaisella riskillä hän pyrkii kasvattamaan pääomaansa ja minkä tuotteen hän katsoo riskitasolleen sopivaksi. Jos rankkaisin Sukkelan riskitason 0-10 jossa 0 on riskitön ja 10 totaalinen riski, niin Sukkelan sijoittaisin jonnekin 1 ja 2 väliin eli hyvin matalariskiseksi. Tämä tarkoittaa sitä että Sukkelan keskimääräinen kausituotto riittää mielestäni kattamaan riskin ja samalla Sukkelan asiakkuudella on jo tätä kautta voitollinen odotusarvo. Ymmärtänet vihdoin että kysymys ei ole vetojen määrästä vaan niiden ja pitkän aukottoman seurannan viestimästä oman sijoitukseni tulevasta arvosta ja tuotosta.

En ole perehtynyt sinun Liiga- tai mihinkään muihinkaan vetoihisi eikä ne kiinnosta kun jo kaikkinainen esitystapasi kertoo tyypistä jonka peesailuun laittaisin maksimiriskin. Tällöin kovakin hetkellinen tuotto ei korreloi tulevan tuoton kanssa juuri riskiarviostani johtuen. Se että lainasin sinun parin Liigavetosi kehumista ja myyntipuhetta jossa asetit oman tuottosi Sukkelan edelle johtui vain ja pelkästään siitä, että pyrin kertomaan miksi pelaan mieluimmin Sukkelan maksullisilla vihjeillä kuin sinun tai jonkun muun nettoblogistin ilmaistipseillä. Sinänsä ilmaistipsit ovat erinomaisia jos ne ovat aukottoman seurannan mukaan voitollisia, mutta ei niiden varaan voi rakentaa pääoman kasvua kuin poikkeustapauksissa. Itsekin julkaisen taas ilmaisvihjeitä ja teen sen silloin kun ehdin ja jos ehdin muilta asioilta.
Sallinette taas minun vastata tähän viestiin, jossa noinkin voimakkaasti hyökätään minuun ja taas asetetaan kiistaton 3 kauden seurantani kyseenalaiseksi.

Katsotaanpa, sinähän olet jopa myynyt ihmisille kalliita maksullisia vihjepalveluita ja sinun julkinen työnäytteesi näyttää oleva 88% palautus täällä jakamillesi vihjeillesi, minulla ne ovat taas jotain ihan muuta, näin ollen en katso sinulla olevan mitään perusteita ainakaan uskottavasti luokitella minun ilmaistipsejäni maksimiriskisiksi, katsos seuranta 3;lta kaudelta ei valehtele.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


R-bet
Jäsen
Viestit: 619
Liittynyt: 24.02.2013, 11:14

Tuotto: +138.08 yks.

Palautus%: 104.24%

Panosten ka: 6.67 yks.

Vetoja: 488

Pisteitä: 635

Re: Utjakkaan ilmaisvihjeet

Viesti Kirjoittaja R-bet »

Utjakas ja mungo, mä vähän veikkaan että teistä ei tule sydänystäviä ja uskon että ajattelette asioista vähän eri tavalla. Annetaan nyt olla tuon ja mennään itse asiaan, utjakkaan vetoihin. Se blogin seuranta on ihan hyvä varmaan, mutta en tiedä ketään joka olisi seurannut sitä enkä tunne sinua utjakas niin en voi tietää onko seuranta rehellinen. En toki syytä sitä valheelliseksi, mutta ymmärrät varmaan että kun tuntematon ihminen kyseessä niin vaikea myöskin luottaa 100%. Joten tässä nyt uusi seuranta, 10 vedon mittainen, joka on tietenkin se virallinen tapa mitata työn tulosta. Tämähän alkoi tänää:

Veto numero 1: Blues-Kalpa 2, 2,60x, arvio 42%, panos 600€

Tasapanoksin nämä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.09.2013 19:33 <stellar wars> ????? Kaikkihan nyt setän tuntee, et kai vakavissas?

30.09.2013 19:37 <R-bet> En tunne utjakasta enkä tiedä myöskään mistä sedästä puhut

30.09.2013 19:39 <TuplaJallu> Jonne

30.09.2013 19:46 <R-bet> ok unohdetaan tämä. Utjakakas keskustelu osaltani ohi.


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan ilmaisvihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Seurantanihan oli ekalla kaudella täällä, mä en voi mitään jos kaikki maailman ihmiset eivät ole seuranneet twitteriäni ja epäilevät että se ei olisi rehellinen, jeesus mitä ajatuksiakin :roll: ;) Siellä on tullut ja mennyt väkeä, jos en niitä tipsejä olisi antanut ja seuranta ei olisi oikein, kyllä siitä olisi joku älähtänyt, usko pois, sen verran kuumotuksissa nämä henkkatuplajallumaigit olivat aikoinaan täällä :mrgreen: :heart:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

01.10.2013 13:17 <Henkka> omalta kohdaltani puhdasta ifk-vihaa


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan ilmaisvihjeet

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Niin ja sitä viestiä jossa kyselin olisiko kiinnostusta jos alan tuolla ravitipsejä Ruotsin V65:n, kun Fintoto alkaa järjestämään sinne peliä? Pelaako porukat täällä Ruotsiin? Tällä viikolla raveissa monia bonuksia esim huomenna t5 teivoon 100.000 bonusrahaa, katsotaan jos sieltä löytyy pelattavaa, niin laitellaan sitten.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.09.2013 19:47 <stellar wars> Jos pitäisi pakolla peesata 50 vihjettä joko sinulta tai

30.09.2013 19:48 <stellar wars> Mungolta niin valinta olisi helppo.

30.09.2013 19:48 <stellar wars> Etenkin kun shorttareihin ei oikein ole luottamista.

30.09.2013 20:04 <stellar wars> (Millä ei tietenkään ole mitään tekemistä jääkiekko-

30.09.2013 20:06 <stellar wars> asiantuntemuksen kanssa, joka sinulla on myös selkeästi

30.09.2013 20:06 <stellar wars> parempi).


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu