Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 18.11.2017, 14:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 957 viestiä ]  Mene sivulle 1 ... 35, 36, 37, 38, 39>
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: POLVIHOUSUJA JA PURUTUPAKKAA – MLB ANALYYSIÄ ITÄ-HELSING
ViestiLähetetty: 31.03.2017, 16:33 
Status: JäsenLiittynyt: 07.02.2013, 13:13Viestit: 1029
Pisteitä: 6465
Kassa: -150.94 yks. Palautus%: 98.25% Panosten ka: 2.00 yks. Vetoja: 4312
31.3.2017 20:05 - MLB Spring Training 2017
PELIAIKA PÄÄTTYNYT
tba@phitbakerroin 2.11 (Pinnacle)panos 2 yks.raja 1.961arvio 51%
Push: +0.00 yks.
1

www.eastsidesportsanalysis.com | www.facebook.com/eastsidesportsanalysis | www.twitter.com/hkairavuo
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 01.04.2017, 13:43 
Spring Training alkaa olla muutamia otteluita vaille paketissa ja tulos oli selkeästi minus-merkkinen. Kone valitsi hyvin pitkälti altavastaajia pelikohteiksi, mikä viittaa siihen että algoritmi ja muut asetukset eivät ihan olleet optimaalisesti tuunattuja. Toki altavastaajissa on historiallisesti ollut enemmän valueta kuin suosikeissa, mutta silti suhde (altavastaajat/suosikit) pelattujen kohteiden osalta oli varmasti liian suuri. Tästä löytyykin mukavasti työsarkaa ensi vuoden Spring Training matseihin.

Runkosarjaa varten alkaa hommat olla kunnossa. Tuorein versio The Handicapperistä (v4.1.9) on julkaistu tänään ja siinä onkin hyvin pitkälti kaikki ne ominaisuudet joita olin suunnitellut kun tämän projektin aloitin. Automaatio ominaisuudet lisään vielä siinä vaiheessa kun saan ne valmiiksi ja olen itse testannut niiden toiminnallisuuksia. Vaikka kaudesta ei tulisikaan tuloksen osalta jättipottia tai softaa ei käyttäisi juuri kukaan muu kuin minä, olen silti hyvin tyytyväinen että olen saanut projektin siihen pisteesen, että minulla on valmis ja toimiva kokonaisuus. Matkan varrella eri versiota kehitellessäni olen oppinut todella paljon uutta, josta on ollut hyötyä myös työurallani. Totta kai olisin toivonut pystyväni tekemään tasaisesti hyvää tulosta mutta aina ei kaikki mene suunnitelmien mukaan. Olen monta kertaa miettinyt onko tässä hommassa mitään järkeä, varsinkin kun käytetty aika ei ole korreloinut suorasti siitä saadun hyödyn kanssa. Olen kuitenkin tyytyväinen että olen jaksanut rämpiä epäonnistumisista huolimatta eteenpäin ja jaksanut kehittää omaa osaamista. Kausi 2016 oli tuloksen osalta lupaava ja antoi uskoa siihen, että maailman tiukimmalla vedonlyönti markkinalla pystyy pärjäämään myös valitsemmallani tavalla (ainakin hetkellisesti).

Tällä hetkellä The Handicapperillä on arviolta 30-40 vakituista käyttäjää (mm. yksi kaveri Venezuelasta). Muutama hätäinen on jo hypännyt kelkasta huonon Spring Trainingin vuoksi ja ehkä hyvä niin. Jos homma jatkuu ennallaan tulee softa olemaan jatkossakin ilmainen. En voi kuitenkaan väittää, että tarkoitusperäni olisivat täysin epäitsekkäät ja haluaisin toimia pelkkänä hyväntekijänä. Toivon tietysti, että tekeleeni toimii käyntikorttina tuleville mielenkiintoisille projekteille.

Näillä eväillä kohti huomista runkosarjaan alkua!

-HK

http://www.eastsidesportsanalysis.com/the-handicapper.html
16

www.eastsidesportsanalysis.com | www.facebook.com/eastsidesportsanalysis | www.twitter.com/hkairavuo
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 03.04.2017, 15:00 
Hirveetä vääntöä The Handicapperin kanssa. Live-datan päivitys aiheuttaa harmaita hiuksia koska etukäteen on ollut vaikea testata. Nyt kun takana on kierroksen verran kerroin-, kokoonpano, erotuomari- ja sää dataa, saan toivottavasti homman pellittämään. Testausympäristössä homma toimii, mutta en nyt uskalla julkaista uusia versioita ennen kuin data varmasti päivittyy ilman että ohjelma kaatuu. Toista eilisen kaltaista neljän päivityksen päivää ei kehtaisi ihan heti ottaa uudestaan. Laitan vihjeet jatkossa tuonne Jenkillä/MLB osioon, niin pystyy mukavasti vertailemaan mm. odds:n hyvien vihjeiden kanssa.
3

Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 06.04.2017, 01:17 
Status: JäsenLiittynyt: 16.03.2017, 00:17Viestit: 1
Pisteitä: 0
Tutustuin tähän Handicapperiin ja hienoa työtä tehty kyllä :peukku: Ilmeisesti pääosin Windowsille mutta onko keinoa saada toimimaan Macilla?
0
  Profiili

ViestiLähetetty: 06.04.2017, 07:19 
En ole testannut ohjelmaa Macillä, mutta mikäli sattuisi toiminaan, olisin hyvin yllättynyt. Jotta saisi toiminaan, pitäisi koodi konvertoida iOS-ympäristöön sopivaksi. Varmaan osaisin sen tehdä jos ensin hankkisin Macin ja sitten hieman harjoittelisin. Yhden miehen sivutoimisen ja pääosin yöllä toimivana nyrkkipajana en pidä em. vaihtoehtoa tällä hetkellä realistisena. :) Toinen vaihtoehto on, että joku muu tekee konvertoinnin puolestani. Tässäkin vaihtoehdossa on omat haasteensa. Ohjelman voisi toki myös tehdä nettipohjaiseksi (Java) mutta tämäkin vaihtoehto vaatisi minulta resursseja joita ei tällä hetkellä ole olemassa.
1

Profiili Seuranta

06.04.2017 12:00 <hk_> iOS-ympäristöön => siis Mac käyttöjärjestelmään
ViestiLähetetty: 20.04.2017, 09:42 
Laitetaan jo tässä vaiheessa jos joku sattuisi innostumaan. Los Angeles Angels @ Houston Astros pelin over näyttää todella houkuttelevalta. Sanonta "liian hyvä ollaakseen totta" sopii todennäköisesti tähän keissiin, mutta laitetaan nyt tiedoksi. Ehkäpä joku foorumin MLB-tietäjistä osaa antaa hyvän vasta-argumentin miksi pitäisi olla pelaamatta?

Kuva

Kuva
3

Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 28.04.2017, 07:38 
Kaikki baseball pelaajat eivät ole isoluisia mörssäreitä.

Kuva

Kuva
1

Profiili Seuranta

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 957 viestiä ]  Mene sivulle 1 ... 35, 36, 37, 38, 39>

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia