Tänään on 19.03.2024, 10:40.

Mikko - tuomittuna kulkemaan

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

"Nousin kanssa auringon, meren rantaa kulkemaan. Ääretöntä katselin, jotain melkein aavistin".

Tuomittuna kulkemaan, Vesa-Matti Loiri & Samuli Edelmann.

Aloin miettimään ääretöntä, kun kävin keskustelemassa kanssa miehen, jota olen koko tietoisen vedonlyöntielämäni katsonut ylöspäin. Jorma Vuoksenmaa, olen, ja tulen katsomaan sinua ylöspäin riippumatta seurannoista, tuloksista tai mistään muustakaan. Keskustelu kanssasi oli herkullista, välillä täyttä hulluutta. Herkullista, ja taas täyttä sekoilua. Juuri kuten olin odottanutkin, hulluuden ja nerouden raja on häilyvä ja sinä, ystäväni, olet minua paljon parempi ihminen, kuten totesimmekin. Tuomittuna kulkemaan.

Tämä blogi ei ole tarkoitettu mainostamaan, hehkuttamaan tai haukkumaan ketään erityisesti. Tämä blogi kertoo ainoastaan allekirjoittaneen omakohtaisista kokemuksista vedonlyönnin sekalaisessa, ja välillä yllättävässä maailmassa. Tässä blogissa tullaan myös kertomaan "mielikuvitus"ihmisistä, vedoista ja hulluuksista jota ovat tuomittuna kulkemaan keskusteluissa, nyt ja aina. Myös musta tulee olemaan värimme, kuten monet tietävät.

Vaikka olen elänyt vasta "hetken", olen tuomittu kertomaan. Olen kuullut ja nähnyt uskomattomia juttuja, ollut mukana toteuttamassa ja katsomassa sivusta. Kulman taa ja seuraavaan, kaupunki kaunis valoissaan. Olemme kulkemassa läpi pimeän, kohti valoa. Kaunista valoa.

Kenenkään ei kuitenkaan tule pelätä, koska nimellään ei kenestäkään tässä blogissa tulla jatkossa puhumaan, vaan kaikki kertomukset ovat "täysin" mielikuvituksen" tuotetta. Ainakin me haluaisimme niin olevan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 23. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

08.11.2013 21:50 <S.Sukkela> Sait Jormalt jonkun tartunnan? t:huolestunut nimetön kulkija

08.11.2013 22:05 <mikko> Ai blogittamiseen, tuskin :)

08.11.2013 22:10 <betpanda> Hieno biisi, hieno blogin avaus.

08.11.2013 22:10 <NoFear> Jaahas, taas joku newbie avaamassa blogia...

08.11.2013 22:14 <Henkka> Sanoitte myös toisillenne "olet kaunis" ja "rakastan sinua",

08.11.2013 22:14 <Henkka> kuten Sarasvuo Loirille? :-)

08.11.2013 22:32 <mikko> http://www.ruutu.fi/ohjelmat/sarasvuo/ka­usi-1-jakso-7

08.11.2013 22:35 <mikko> Hah, en kerro miksi mua haukuttiiin koska lupasin :)

08.11.2013 22:36 <mikko> Mutta olemme molemmat mustelmien ystäviä.

08.11.2013 23:14 <OskarBetting> Hyvää settiä!

09.11.2013 01:01 <_zam_> Twilight zone...???


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Ensimmäinen järkevä ajatus keskusteltuamme hetken oli se, että olin unohtanut oman kirjani kotiin. Mihin nyt pyytäisin nimikirjoituksen?

Sekunnin mietittyäni kerroin ajatukseni, johon Jorma kertoi ratkaisun. Hänellä on ylimääräinen kirja olemassa toimistolla, joka signeerataan. Hienoa, sain myös lahjaksi toisen englanniksi kirjoitetun. En edes tiennyt sellaisen olemassaolosta. Tunsin itseni tyhmäksi, vaikka en sitä näyttänytkään. Jotain melkein aavistin.

Kuva

Onko jollakin tarvetta saada Jorma Vuoksenmaan kirja (ilman signeerausta) haltuunsa, minulta vapautui yksi kappale :lol:

Ensimmäinen halukas saa......

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

08.11.2013 22:58 <caf> Toki, tänne kelpaa kirja

08.11.2013 23:02 <mikko> jes, laita mulle toimitusosoite,

08.11.2013 23:03 <mikko> yv

08.11.2013 23:06 <Henkka> Lähetät kuitenkin tahallaan sen signeeratun, et saat taas

08.11.2013 23:06 <Henkka> nähdä Jormaa ;-)

09.11.2013 01:02 <_zam_> ai stana, bileet maksoi kirjan...

09.11.2013 01:02 <_zam_> myöhässä, kuten Sukkelan tipseissä...

09.11.2013 19:53 <Herrajanis> Voi helvetti Jorma on surkastuneen näköinen,

09.11.2013 19:53 <Herrajanis> Liekö vihapuheet vieneet miehestä mehut. Hieno mies silti.


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Kuva

Sitkeä sydän joka lyö.

Aarteista ei luovuta,

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Perkule, kirjoitin äsken täysin fiktiivisen, alustavan tarinan nimeltään olipa kerran maksullinen vihjepalvelu. Jostain syystä se hävisi lähetettäessä bittiavaruuteen, ilmeisesti kohtalon ivaa? Ja koska joku heti kuvittelee, tarina ei käsitellyt olemassa olevia palveluja.

Koitan muistella mitä kirjoitin. Tarttunut ei tuuli purjeisiin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Täysin fiktiivinen tarina, tarina ystävyydestä

Alkusoitto: Herään yöllä kun tekstiviesti pamahtaa puhelimeen. Kaikki on mennyt vituilleen, on riidelty, on uhottu ja on erottu. Toinen on kuulemma mahdoton. On vedetty selvä raja tiettyyn kohtaan. Vittu, ei jaksa. Herään aamulla, viestejä on tullut lisää. On ilmeisesti ehditty sopia. Hyvä homma, uuteen aamuun. Aamupuuron jälkeen tulee soitto, hommat eivät voi olla näin, henkilöongelmat kaatuvat päälle. Ei kuulemma jaksa toisen kanssa. Kerron selvittäväni asiaa.

Iltapäivällä puhelin soi taas, toisesta päästä kerrotaan täysin toisenlaista juttua, mutta tarinan juoni on sama, homma ei toimi. Eipä tietenkään. Onneksi olen kiltti mies. Paperit polttavat kädessä, kohta ne polttavat takassa. Haistakaa....

Tarinan joka kohdassa on sama juoni, kun kysyn saman kysymyksen. "En pysty, en ehdi, olen toisaalla, tehkää te se, hoidan kyllä omani, blääh blääh...". Joskus totuus vapauttaa?

Kuukausi myöhemmin: Astelemme reippain askelin lyömään tarinan alkupistettä pakettiin. Muutamat allekirjoitukset ja homma on selvä. Tervetuloa.

Useampi kuukausi aikaisemmin: Homma pyörii hienosti, koossa on upea joukko asiansa osaavia ihmisiä. Jokainen hoitaa sen jonka parhaiten osaa. Tästä tulee upea juttu. henki on hyvä, tätä ei mikään pilaa. Pientä riitaa, mutta se kuuluu asiaan. Nyt on valmis maailma ihmisen melkein.

Day 1:
Tänään lähtee, tilaukset polttavat perseessä varsinkin kun suurin osa on ulkomailta. Hienoa, en malta odottaa.......

Muutama henkilö on riitojen vuoksi jättänyt hommat kesken, mutta olivat kuulemma vaikeita persoonia. Jään kaipaamaan, mutta en sano sanaakaan.

(koitan muistella lisää, talletan välillä ettei taas häviä koko juttu)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

14.11.2013 22:43 <Pii> Kevyesti paras lukemani viesti tällä foorumilla koskaan.

14.11.2013 22:48 <mikko> Vasta verrytellään, kun kalja nousee päähän lentää pelikaani

14.11.2013 22:48 <mikko> potkuriin.

14.11.2013 23:14 <HasHasHas> mitä helvettiä täällä tapahtuu

14.11.2013 23:19 <Henkka> näillä välttää lataamon.

15.11.2013 00:22 <R-bet> Kirjoitapa Mikko ensin Wordiin ja sitten copypaste. Peukutin


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Day xx: Soitto, joku kuulemma lähtee. Epäselvyyksiä kuulemma. No kai tää hoituu, en epäile yhtään. Soittelen muutamat läpi ja homma on ok.

Day xx: Aamulla tulee tekstiviesti, kaikki on ohi..... OHI? Mitä vittua, herään kiireellä. Puhelin käteen ja soittelemaan. Kukaan muu ei tiedä asiasta mitään, viimein saan tavoittamattoman kiinni. Ei kuulemma mitään, hommat kunnossa. No olipahan taas herätys. Suihku ja taas mennään.

Day xx: Tekstiviesti tavoittaa:: laitatko rahat tilille? Mitkä vitun rahat? Soitan perään. Puhelu on täysin mystinen, kuulen kertomuksen siitä, että sisään tulleet rahat tulee siirtää. Kerron verottajan olevan tästä toista mieltä, mutta saan osakseni vain ihmetystä. Lopuksi kerron olevani oikeassa, saan puhelimen korvaani..... 2min päästä tulee tekstiviesti jossa kerrotaan että tämä oli tässä. Onneksi nyrkkeilysäkki on alakerrassa.

Day xx:
Puhelin soi taas, vastaan enkä heti käsitä mistä on kyse. Lopulta selviää kyseessä olevan vuokranantajan, jonka kautta eräs työntekijä on asuntonsa vuokrannut. Vuokrat ovat jääneet maksamatta. Tämän on oltava väärinkäsitys. Soitan ja tiedustelen asiaa. Saan loputtoman selvityksen kuiteista, väärinkäsityksistä ja muista. Onpa ihmeellinen vuokranantaja jos ei osaa edes tällaisia hoitaa??

Day xxx: Taas ihmeellinen numero. Ahaa, vuokranantaja, maksut ovat taas jääneet kuittisotkujen vuoksi hoitamatta. Onpa huolimaton vuokranantaja.......

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 9. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

14.11.2013 23:46 <JussiQ> Mitähän tästä seuraa.

14.11.2013 23:46 <mikko> ;)

15.11.2013 17:21 <S.Mäenala> Täysin pihalla tästä... pakko siis kehua, jotta yksinker-

15.11.2013 17:21 <S.Mäenala> taisuuteni ei paljastuisi...

15.11.2013 17:47 <R-bet> Älä huoli, me tehdään kaikki samoin ;)

15.11.2013 17:49 <mikko> Juuri näin kuuluu toimia.


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 657
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

Joskus sanat ei riitä , joten ehkä suodaan ilmaista tunteita laulun voimin :

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

15.11.2013 10:37 <pjl> Onnistunut cover-biisi :-O


caf
Jäsen
Viestit: 1776
Liittynyt: 01.12.2012, 09:27
Pisteitä: 781

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja caf »

mikko kirjoitti: Onko jollakin tarvetta saada Jorma Vuoksenmaan kirja (ilman signeerausta) haltuunsa, minulta vapautui yksi kappale :lol:

Ensimmäinen halukas saa......
Lakkoilevat postimiehet ovat viimeinkin luovuttaneet panttivankina pitämänsä kirjan ja se tänään se on saapunut perille.

Suuret kiitokset sinulle!

Jos joskus järjestetään kaikille avoin ylikerroin.com -miitti niin muistan tämän hienon teon ja tarjoan ehdottomasti juomat tai syömiset tjsp :)

Hyvää joulun odotusta!

-caf-

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

“The hardest thing in the world to understand is the Income Tax.”

-Albert Einstein

Minikommentit


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Hmm, olisi kiva tietää missä tämäkin on seikkaillut. Luultavasti meidän postituksen tätien kirjahyllyssä :mrgreen:

Sinänsä hyvä että tämä nousi ylöspäin, mulla olisikin hyvä kirjoitus "ajankohtaisesta" aiheesta jo kirjailtuna, julkaisen sen jos oon jossain vaiheessa tarpeeksi ottanut rohkaisua :wink:

Tuollainen miitti pitää kyllä järjestää, johan ne edellisessä miitissä jaetut paidat menevät kohta yläasteelle. Tuskinpa niitä on muilla edes tallella kuin mulla, muovipussissa autotallissa :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

>>Day xxx: Taas ihmeellinen numero. Ahaa, vuokranantaja, maksut ovat taas jääneet kuittisotkujen vuoksi hoitamatta. Onpa huolimaton vuokranantaja.......

Vittu kuinka anteeksiantamatonta toimintaa vuokranantajalta. Surkeaa toimintaa. Soittelen pääkertoimenlaskijalle, mutta kaikki on kuulemma kunnossa. Prosentit ja vuokrat. Hienoa, taivas on auki.

Day xxx: Lomalla perheen kanssa, hienoa. Taas puhelin piippaa. Ollaan otettu yhteen ja muutama henkilö haluaa poistua joukosta erimielisyyksien johdosta. Vituttaa, hienoja miehiä on lähdössä. Soitan puhelun toisaalle ja saan osittain sovittua asiat, Vihjeitä on kuulemme huomennakin menossa normaalisti. Ihan kiva detalji asiakkaille, kuvittelisin?

Day xxx: Pidetään palaveri, paikalla muutama idiootti ja Henri. Syödään kiinalaista ja mietitään mitä tehdään. Päätetään jatkaa. Kerron omana mielipiteenäni että näin ei voida jatkaa, saan yhden nyökkäyksen. Illalla tulee viestiä siitä, että ei jatketa. Vastaan että jatketaan ja lähettäjä voi haistaa vitut. Saan vastauksen että jatketaan.

Day xxx: Olen aikapäivää sitten neuvonut ottamasta enää yhtään tilausta, ja tänään on viimeinen päivä jolloin viimeinenkin tilaus loppuu. Toivon että ammattimiehet jaksavat riidoistaan huolimatta loppuun asti. En pety.

Day xxx: Syödään kiinalaista, Minä, Henri ja onnen kerjäläinen. Kovat puheet, uusi suunta, nyt ollaan atomin ytimessä. Myöhemmin soittelemme ilman onnen kerjäläistä, ydin on hakusessa.

Day xxx: PASKAA

Day xxx: Lisää PASKAA

Day xxx: Simsalabim, lisää suolaa. Katoamistemppu vailla vertaa. Puhelin alkaa soida. "Moi, täällä xxx, ootko sattunut näkemään...." -En ole. Soitan, puhelin vastaa, kysyn mitä vittua säädät? Saan kuulla että kaikki on paskaa. Kerron paskaa olevan korkeintaan herran puheet. Olen kuulemma väärässä, ja luonnollisesti paskanpuhuja. No anyway, kerron saaneeni "muutamia" puheluja joissa olisi rahaa toivottavasti siirtyvän sen alkuperäiselle osoitteelle. Kuulemma kaikki on hoidossa, kuulemma puhun paskaa. Ok, kerron mielipiteeni ja sanon että minulle hän on ollut ystävä, hyvä ystävä, Tee mitä haluat, ovathan nämä aiemmat olleet tiedossa. Mutta muista, että minä olen kusetettujen puolella.

Day xxx: Olen neuvonut mahdollsimman monia tekemään rikosilmoituksen, harva taitaa silti tehdä. Monet tyytyvät tähän. Wincapita tyylisesti rahaa on jaettu kuitenkin edelleen, pyramidin alaosa ja ne jotka halusivat tehdä isomman tilin maksoivat ilmeisesti tämän "kimppa"kuvion. Olen avoin edelleenkin keskustelulle tämän asian suhteen, esimerkiksi yv on erinomainen jos ei halua jakaa ajatuksiaan foorumilla.

Day xxxx: Puhelin on jo kädessä, mutta en soita. Huomenna soitan ja kysyn mitä entiselle, hyvälle ystävälleni kuuluu.

Tarinan opetus. Älä rakenna linnaa alustalle, jonka kuvittelet tuntevasi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 13. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

05.12.2013 22:00 <mikko> Mulla oli aiempi kirjoitus nimellä "sekainen mieli" mutta en

05.12.2013 22:00 <mikko> julkaissut ainakaan vielä.

05.12.2013 23:11 <mikko> Tuntemattomista numeroista on turha soitella, sori nyt vaan.

05.12.2013 23:11 <mikko> Kortit on jo osittain pöydässä.

06.12.2013 00:54 <JussiQ> Mahtaakohan moni arvata mistä tämä sun ei kuitenkaan niin

06.12.2013 00:55 <JussiQ> fiktiivinen kolmiosainen tarina kertoo :)

06.12.2013 00:56 <JussiQ> Olihan nuo aikoinaan sekaisia aikoja, tosin toisaalta

06.12.2013 00:57 <JussiQ> opettavaisia. Opetukset lopulta maksettiin sitten ihan

06.12.2013 00:57 <JussiQ> käteisellä. Ehkä sen niistä opeista sitten maksoi.


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

mikko kirjoitti:Tarinan opetus. Älä rakenna linnaa alustalle, jonka kuvittelet tuntevasi.[/b]
Ja täysin erilliseen tapaukseen liittyen, muistakaa hoitaa asianne niin ettei koko loppuelämää tarvitse vilkuilla selkänsä taakse.

Eli muistakaa hoitaa asianne rehellisesti ja asiallisesti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

06.12.2013 01:16 <Mungo> Mä olen yli 15 vuotta vilkuillut selkäni taakse. On pakko.

06.12.2013 01:16 <Mungo> Kissalla on tapana hyökätä takaa ja purra - tosin kevyesti.

06.12.2013 01:17 <Mungo> On tehnyt sitä aina ja on edelleen erittäin nuorekas vaikka

06.12.2013 01:17 <Mungo> kohta 16v.

06.12.2013 01:18 <Mungo> Ilmeisesti en ole hoitanut Kissan asioita rehellisesti

06.12.2013 01:18 <Mungo> ja asiallisesti...

06.12.2013 01:24 <mikko> Kaikki ei vaan osaa :)


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

15000 ja vieläkin elossa

Viesti Kirjoittaja mikko »

Ajattelin odotella tämän kirjoituksen siihen hetkeen, kun foorumin 15000 rekisteröitynyt käyttäjä näkee päivänvalon. Pienen tuumimisen jälkeen ajattelin kuitenkin kirjailla heti, ettei jää taas kerran lupaukseksi. Tätä kirjoittaessa rekisteröityneitä on 14999.

Foorumin ensimmäinen viesti näki päivänvalon
Posted: 14 Jan 2003 12:45 am
Paljon on siis jo aikaa vierinyt lisää mittariin. Ei kuitenkaan tarpeeksi, koska yhä ollaan samalla, jännittävällä matkalla.
No niin, nyt se sitten saatiin pystyyn, eli lupaamani foorumi jossa en ainakaan itse ole huomannut silmillepomppivia mainoksia :);)

Yritetään säilyttää tällä foorumilla(eiköhän onnistu) sama asialinja johin jäimme edellisessä paikassa. Muutenhan admin joutuu töihin ;)

Yleisestä turinaa, toisten peleihin kommentointia ja vastaansanomista saa TOKI esiintyä, sillä sehän kuuluu pelaamiseen ja vedonlyöntiin yleensäkin. ERIMIELTÄ saa toki olla.
Pätkä foorumin ensimmäisestä viestistä. Se pitää edelleenkin paikkansa melko hyvin, ja samat säännöt ovat yhä voimissaan. Jotakuta saattavat yläosan bannerit häiritä, mutta ne saa helposti poistettua selainasetuksilla jos ne haittaavat. Olemme siis pystyneet pitämään linjamme melko hyvin. Ihmiset myös ilmeisesti tuntevat säännöt nykyisin paremmin kuin aiemmin, koska roskakoriin menevää postia on moninkerroin vähemmän kuin joskus muinoin. Roskiin mennyttä pähkähullua postia on kyllä tallessa yllin kyllin.
Henkilökohtaisia loukkauksia, tai tähän viittaavaa emme hyväksy, vaan viestit ja tarpeen vaatiessa tähän syyllistyneet henkilöt tullaan poistamaan foorumilta.
Samasta viestistä. Tämäkin kohta pitää edelleen paikkansa, ja tulee toki pitämään loppuun saakka. Foorumi on saanut olla siitä onnellisessa asemassa, että sille on kertynyt alusta asti erinomainen ja tiivis joukko moderaattoreita, jotka ovat puhaltaneet yhteen hiileen alusta lähtien. Harvemmin on roskaposti kauaa foorumilla viihtynyt. Koko olemassaolonsa aikana ei foorumilta ole jouduttu edes poistamaan montaakaan käyttäjää, mutta toki ihmisillä on omat ongelmansa näissäkin tapauksissa. Hyvin minimaalinen murto-osa ei vain sovellu tekemisiin muiden kanssa. Jälki-istuntoakaan ei olla jouduttu antamaan pitkään aikaan. Eräässä vaiheessa pystyi lähes kellon tarkkuudella sanomaan, koska voidaan laittaa oppilas nurkkaan häpeämään ja odottamaan sunnuntaina saapuvaa krapulaa. Perjantai oli aina toivoa ja hauskuutta täynnä :peukku:
Foorumia saa ainakin omastapuolestani "mainostaa", eli minulla ei ole mitään sitä vastaan mikäli joku haluaa linkata tai muuten kertoa tästä keskustelupalstasta muille, sillä mitä useampi henkilö täällä vierailee, sitä mukavampaa meillä kaikilla on kun huomaamme viestejämme luettavan ;)
Tämäkin kohta on yhä edelleen sama kuin tuolloin sanottuna. Foorumi elää omaa elämäänsä käyttäjiensä tukemana. On ollut mukavaa huomata niin monen ihmisen olevan kiinnostunut näistä asioista. Näiden vuosien aikana olemme saaneet varmaankin satoja yhteistyö-ehdotuksia, foorumia on yritetty ostaa useaan kertaan ja monta muutakin hauskaa ja vähemmän hauskaa kommellusta on mahtunut mukaan. Mutta me olemme täällä vieläkin, ja haluamme olla myös jatkossa.

Me pyrimme jatkossakin kehittämään foorumia ja koko tätä yhteisöä. Pyrimme jatkuvasti panostamaan siihen yhä enemmän ja käymme neuvotteluja ja puheluja moneen suuntaan asioiden viemiseksi eteenpäin. Maailma muuttuu ja me pyrimme parantamaan laatuamme. Pysähtyminen merkitsee luovuttamista ja me olemme tehneet liian pitkän matkan luovuttaaksemme. Karavaani kulkee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 39. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

16.12.2013 20:53 <Neo> Mikko:kansa vaatii jatkoa Day xx "tarinoita lataamosta" ;)

16.12.2013 20:54 <mikko> Heh, pitää ottaa muutama alle kun jatkan sarjaa ;)

16.12.2013 20:55 <mikko> Muistathan säkin niitä "kunnian päiviä" ;)

17.12.2013 16:22 <Neo> ekaa tapaamista en kyl unohda, muuten on alkanut sumentua jo

17.12.2013 16:23 <Neo> joka voi olla ihan hyvä asia :D

17.12.2013 16:26 <mikko> Voi olla hyvä asia kyllä, tuo taisi olla jossain turkulaisen

17.12.2013 16:26 <mikko> kapakan alakerrassa?

17.12.2013 16:32 <JussiQ> Hei, minäkin olin siellä :D hieno miitti.

17.12.2013 16:35 <mikko> Sit siellä oli se "yksi" länkkärin näköinen ;)

17.12.2013 19:32 <Neo> joo sama alakerta,pöydät tapetoitu Pitkäveto-voittokuiteilla

17.12.2013 19:32 <Neo> mikko oli (on?) sitä "yhtä" länkkäriäkin isompi?

17.12.2013 19:36 <mikko> helposti :)


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Piti tänään jatkaa keskustelua "tarinoita lataamosta" juttusarjaa Neon pyynnöstä, mutta sain toisaalta pyyntöjä kirjoittaa tarinaa "Veikkauksen asiamies" otsikon alle. Pitää hiukan nyt vielä pohtia. Jos sinulla on mielipide, niin se laitettakoon kommenttikenttään ettei tuhlata viestejä. Paksua vai lihavaa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.12.2013 23:57 <HasHasHas> Aika tasabookki. Asiames ehk 51. Molemmat pelattavia.

20.12.2013 00:00 <betpanda> Asiamies helposti >60%.

20.12.2013 00:06 <JussiQ> Lataamoa vaan :)

20.12.2013 00:16 <R-bet> Prossat pois, any pricea tarjolla. Tossahan on tuplapakko

20.12.2013 00:16 <R-bet> muutenkin, joten sama se kumpi ensin

20.12.2013 06:06 <ewata> Ääni asiamiehelle.


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Seuraava postitus taitaa nyt kuitenkin kulkea nimellä "Kun nupissa viiraa", koitan jotain kirjailla kuitenkin kaikista edellisistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Kun nupissa viiraa

Viesti Kirjoittaja mikko »

Tämä palsta on vuosien saatossa tarjonnut minulle huiman määrän kertomuksia vedonlyönnistä, ihmisistä ja erilaisista kohtaloista tosielämän maailmassa. Hauskoja veijaritarinoita ja surkuhupaista menoa. Muutamia entisiä koltiaisia voisin ja voinkin kutsua nykyisin jopa ystävikseni.

Olen saanut tavata monia hienoja ihmisiä ja monet tämän foorumin käyttäjät ovat nykyisin ystäviäni, joiden kanssa pystyn vaihtamaan ajatuksia koska tahansa puhelimitse, maililla tai vaikkapa sosiaalisessa mediassa.

Ainoastaan yhden kerran olen törmännyt näiden vuosien aikana henkilöön, jonka mielenlaatu ja ajatusmaailma tuntuu olevan niin erillään todellisuudesta. Ihmiseen, joka vuosien ja kymmenien nimimerkkien avulla on luonut itselleen niin keinotekoisen maailman virtuaalitodellisuuteen, että on saattanut itsekin välillä eksyä sinne. Ihmiseen, jonka jonkinalaisena tarkoituksena on ainoastaan kirjoittaa pelkkää roskaa jokaisesta henkilöstä, joka ei jaa hänen ympyränmuotoista ajatusmaailmaansa. Ihmisestä, joka on saattanut tälläkin foorumilla kymmeniä ja taas kymmeniä ihmisiä ja palveluita raivon valtaan. Ihmisestä, jonka piilopaikkana on internetin anonymous.

Olen saanut vastaanottaa muutamien päivien aikana sellaisen määrän roskaa tältä entiseltä ylikertoimen tarkkailuluokkalaiselta, että siitä riittää naureskeltavaa vielä vanhemmallakin iällä.

Minua on kutsuttu hinttariksi, homppeliksi, uhattu poliisilla, turpiinvedolla, kerrottu juttuja vaimostani joka ei käytä ollenkaan tietokoneita ja kaiken huippuna väitetty minun vuotaneen henkilötietoja muille käyttäjille.

Niin se ihmisen mieli voi murtua, kun hänelle kerrotaan nimensä tulleen selvitetyksi. Mieli alkaa kuvitella ja internetissä piilotellut alkaa miettiä elämän tosiasioita. Surullista, mutta karua tosiasiaahan nämä nykypäivänä ovat.

Entä tämän jälkeen? Hinnariksi tai homppeliksi haukkumisesta en voi mieltäni pahoittaa, kuuluuhan vanha sanonta "Siitä puhe mistä puute", Turpiinvetoon ilmoitin ystävällisesti halukkuuteni saapua paikalle sovittuna aikana haluttuun paikkaan, mutta aikataulumme eivät ilmeisesti kohdanneet koska herran kalenteri olikin täynnä. Tästä en ollut kovinkaan yllättynyt. Vaimostani puhuminen on samantekevää, koska hän ei edes osaa käyttää tietokonetta, mutta yhteinen kahvitteluhetki tässäkin asiassa voisi murtaa jään. Poliisilla uhkaamisen suhteen olin toiveikas, ja lupauduin hakemaan kyseisen henkilön kyytiin jotta voisimme yhdessä hoitaa tämän asian pois jaloista. Taaskaan aikataulut eivät sopineet ja juttu kuivui kasaan. En kokenut velvollisuudekseni lähteä siis sotimaan muiden sotia, vaikka olet homostellut ja herjannut kymmeniä sinua laadukkaampia vedonlyöjiä tälläkin foorumilla. Voin vain neuvoa sinua, ettet käyttäisi koko elämääsi katkeruuteen.

Sitten tämä kaikkein naurettavin väite. Käyttäjä, jolle on henkilökohtaisesti tehty selväksi että mikäli jatkuvat herjapuheet eivät ota loppuakseen, ovat hänen tietonsa tallessa alkaa väittämään (pelko on ikävä ystävä) minun vuotaneen hänen tietojaan muille foorumin käyttäjille. Tässä vaiheessa jutut alkavat lähennellä jo C-tason elokuvan juonta, joka jää polkemaan paikalleen heti alkuvaiheessa.

Utajakas, tietojasi ei ole edelleenkään levitelty, eikä niitä koskaan toimestani tulla levittämään. Kaikki muu tyhjänpäiväinen (tyhjäpäinen) tämän asian ympärillä on täysin toisarvoista. Tältä foorumilta ei käyttäjien tietoon mene moderaattorien toimesta yhdenkään käyttäjän tietoja, joista voisi olla käyttäjälle haittaa. Saat siis edelleenkin hengittää anonyymiesi takana yhtä vapaasti kuin aiemminkin, itse näkisin sen kuitenkin heikkotasoisten ja täysin virheellisten juttujesi vastuunpakoiluna.

Otan edelleen vastaan avoimin mielin halukkaasti tapaamisen, kun esität sen avoimin mielin ja pidät puhelimesi myös päällä. Olen myös valmis lyömään vetoa vaikkapa nyrkkeilyottelumme tuloksesta, kunhan malttaisit tulla esiin anonyymin pelkurisi varjoista. Puheet ja teot eivät nyt kohtaa, mutta ne voivat kohdata jos niin haluat?

Utjakas, olit tämän foorumin YLIVOIMAISESTI HEIKOIN lenkki. Hyvästi!!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 105. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

21.12.2013 21:59 <R-bet> Ihan varmuuden vuoksi pidä tallessa uhkailut ainakin.

21.12.2013 21:59 <R-bet> Kaikkea paskaa ei tartte kestää, joten ihan oikea ratkaisu.

21.12.2013 22:00 <R-bet> Putoaako jatkossa jokainen viikko heikoin lenkki?

21.12.2013 22:02 <mikko> Kerran 10v putoaa heikoin ja tää oli nyt tässä ;)

21.12.2013 22:39 <betpanda> paras postaus mitä oon tällä foorumilla lukenu, TY!

21.12.2013 22:42 <vakioukko> +2 Ei tuu ikävä ei sitä hyväkästä.

21.12.2013 22:49 <Henkka> Utjalle myös hyvää Joulua täältä.

21.12.2013 22:49 <Henkka> ja sen Twitteristä tehdään joukkokanne

21.12.2013 23:11 <S.Mäenala> Surullisia tapauksia tälläiset, tukea Mikolle...

21.12.2013 23:48 <Neo> tämä blogi on kovaa kamaa, hyvä "iso M"!

21.12.2013 23:51 <mikko> Heh, tää on tällaista sekasta juttua :)

07.03.2014 04:52 <lammpa-1> voi pinppa... nyt vasta huomasin, että meitsillä

07.03.2014 04:52 <lammpa-1> on enää alle 10v aikaa, kun joka 10v putoo heikoin lenkki :(


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Tarkennetaan nyt vielä, eli en edes koskaa uskonut että kyseinen henkilö uskaltavaa ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä. Pelkurit elävät omaa elämäänsä anonyymeinä ja me kaikki ymmärrämme kyllä miksi näin tapahtuu. Älkäämme kukaan kuitenkaan vaivatko ajatuksiamme täydelliseen mitättömyyteen.

Pelkurit piileskelevät anonyymien suojassa, pelkäävät valoa. Se on toki heidän valintansa. Tarina jatkuu, paska varisee rattaista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

31.12.2013 23:32 <mikko> Nyt olisi oikeesti jo terveellistä viheltää peli poikki.


Kari
Jäsen
Viestit: 28
Liittynyt: 29.01.2004, 17:46
Pisteitä: 7

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja Kari »

10 vuotta olen itse nettikauppaa pyörittänyt ja täytyy myöntää että 99,99% asiakkaista ovat ihan asiallisia tilanteesta riippumatta mutta aina joukkoon mahtuu se 1 tai 2 jotka elävät ihan omissa maailmoissaan. Heitä on ihan yksinkertaisesti täysin mahdoton "miellyttää" saati keskustella heidän kanssaan mitenkään järkevästi. Mitä tahansa sanot, kirjoitat, ehdotat tai tarjoat niin ei vaan kelpaa. Nämä siis kovalla rahalla ja vaivalla hankittuja maksullisia asiakkaita jotka ovat omat henkilö- ja osoitetietonsa vapaaehtoisesti jakaneet. Maksuttomien asiakkaiden kohdalla en edes uskalla arvata paljonko tulee paskaa niskaan esim. sinulle, sukkelalle tai kenelle tahansa muulle jotka täysin vastikkeetta tarjoavat palvelujaan, osaamistaan tai tuotteittaan kaikille anonyymeille jotka niitä haluvat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Hiinuhiinu

Viesti Kirjoittaja mikko »

Tekstiä alkaa olla, mutta onko vastaanottajaa?

Samat hinurit edelleen palstan epäonnistujina...... Piilossa, pelossa? OK, kukaan ei ei edes odottanut.

Uutta nimimerkkiä riittää, edelliset paskaa? No toki, koska nupissa viiraa?

Popcornit? Tarjolla.

<teksti tulossa>

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

01.02.2014 01:09 <lammpa-1> äkkiä tekstiä... tätä on taas odotettu ;)

01.02.2014 03:13 <credit> Peukutin jo valmiiksi.

01.02.2014 03:35 <lammpa-1> samoin

01.02.2014 04:53 <lammpa-1> sammui.... Mikko siis.... :(

01.02.2014 10:10 <mikko> Heh, kauneusunet korkeintaan ;)

01.02.2014 10:11 <mikko> Mutta allekirjoitan tekstin edelleen.

01.02.2014 12:47 <Neo> peukut pelkästä odotuksen kiimasta! mitähän taas luvassa?

04.02.2014 07:09 <ewata> Ehdottomasti on vastaanottajia. Turhia kyselet moisia.

04.02.2014 07:10 <ewata> Ei, kun vaan tekstiä tulemaan lukijoiden iloksi.

04.02.2014 08:41 <mikko> Pyritään ehtimään :)

06.02.2014 01:06 <Mesikämmen> On ollut kiinnostavaa lukea näitä tekstejä, mutta välillä

06.02.2014 01:06 <Mesikämmen> tai siis aika useinkin olen ihan pihalla, että mistä on kyse

06.02.2014 01:07 <Mesikämmen> Onko tässä jotain todella vahvaa inside-läppää vai liittyykö

06.02.2014 01:07 <R-bet> Kyse on liian suuresta viinan määrästä

06.02.2014 01:08 <Mesikämmen> tekstit jonnekkin kaukaisiin tapahtumiin, mistä vanhat

06.02.2014 01:10 <Mesikämmen> palstalaiset tajuaa jotain? Kertokaa joku edes YV:llä

06.02.2014 01:10 <Mesikämmen> Eiku hetkinen näähän olikin "fiktiota".

06.02.2014 01:11 <R-bet> Vähän luulen että joskus fiktiot on aika lähellä totuutta

06.02.2014 01:11 <Mesikämmen> Viina on pahasta. Keski-ikäisen miehen surma. Onneksi uusi

06.02.2014 01:12 <Mesikämmen> sukupolvi tajuaa tämän ja tarpeen tullen, jos on ihan pakko

06.02.2014 01:12 <Mesikämmen> käyttää jotain vihreämpää

06.02.2014 01:13 <Mesikämmen> Ois voinu jättää sanomatta. Putsatkaa joku

06.02.2014 02:34 <lammpa-1> joskus todellisuus on tarua ihmeellisempää ;)

08.02.2014 15:39 <4-Fold> Mikkooo? HALOO, HUHUUU? Miten menee? Ootko kunnossa?

08.02.2014 19:41 <mikko> lepo vaan :) nää tarinat on elettyä elämää ;)

11.02.2014 19:06 <Neo> mikko milloin teksti tulossa?

11.02.2014 19:09 <mikko> Kun löytyy sopiva flow ;)


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

-500k

Viesti Kirjoittaja mikko »

Saanko pyytää tanssimaan, illan viimeisen hitaan?

Jos ei tanssi jostain syystä miellytä, olisiko mahdollista laittaa ajatukset liikkumaan.

Mulla oli kerran kaveri, joka vaan oli. Se oli sellainen kaveri, että kun mentiin mihin vaan niin sillä oli aina käteistä. Käteistä. Korttia ei ollut ikinä.

Se kaveri oli tosi mukava kaveri, erinomainen vedonlyöjä, tai vitun tyhmä jätkä? Veikkaan että se oli erinomainen vedonlyöjä joka oli kurannut asiansa ennen ja jälkeen ylikertoimen. Tämähän on se tavallinen tarina joka on edessäsi todellisena.

Se oli sellainen kaveri, että se vaihtoi osoitetta kuin säikky kani ja puhelinnumeroissa ei kukaan pysynyt perässä. Aina se kertoi juttuja vegasin linjoista ja salkuista joilla oli viety rahaa saksaan ja muualle. Käteistä rahaa. Tässä tuli kaiketi ensimmäinen ongelma tälle mun ystävälle.

Me tiedämme tämän tarinan, alasti Vegasissa Jorman kanssa pystyssä, oveen koputetaan... Ei kukaan tule siitä humalaan. Emme pelkää humalaa, eikä se sinua kiinnostanutkaan.

Pyöräkerhokaan ei saanut sun sekoilua loppumaan, vaikka et tuolloin antanut muiden kärsiä. Olisko tullut aika soittaa vaikka minulle?

Mikä vittu sua vaivaa, aikuista miestä? Vittuilit mulle kun sanoin että hoida asiasta kuntoon. Lupasin olla välimies. Päivää myöhemmin kerroit että on hienoa koska olen mukana ongelmiesi purkamisessa.

Ei sinusta siihen ollutkaan, yllättyneet käsi ylös.

MIKSI VITUSSA?

Artsipoppaa, pojat veti kimppaa. Hauska kimppaa. Sijoita määrä X.X ja kasvu on vähintään 2x kuukausi.

Saako rahoja kotiuttaa? "Puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä".

Onko joku nähnyt tätä kaveria?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 18. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

13.02.2014 00:28 <mikko> Neo, ootko nähnyt?

13.02.2014 00:44 <mutanen_aapo> Muistan aina miniläppärin, ulkoisen näppäimistön ja tuhat

13.02.2014 00:44 <mutanen_aapo> keskeneräistä asiaa.

13.02.2014 00:46 <mutanen_aapo> Ja hänen ex-italialaisen tyttöystävän huvipurren.

13.02.2014 00:47 <mutanen_aapo> Ja äitinsä "piilopirtin" Joensuussa. Vieläköhän tallella.

13.02.2014 02:59 <Neo> olisko siitä 10v aikaa jo kun oon nähny,varmaan sitä luokkaa

13.02.2014 02:59 <Neo> siinä yhdessä tarinassa tunnettu vedonlyöntialan hlö tuli

13.02.2014 03:00 <Neo> lentokentällä matkatavarahihnaa pitkin, hitto kun unohtanut

13.02.2014 03:00 <Neo> mistä tuo alkoi ja miten päätty. Kosteasti kai.

13.02.2014 03:00 <Neo> nää tarinat on hienoja, alkaa countdown jo mikko seuraavaan!

13.02.2014 08:29 <Henkka> Sen systeri kuulemma istuskeli päivästä toiseen Jakiksen

13.02.2014 08:34 <Henkka> Kankaretie 11a -talon päätybaarissa. Talon, jossa itsekin

13.02.2014 08:35 <Henkka> asuin vuodet 80-95. Näin kertoi mulle noin 4v. sitten.

13.02.2014 08:36 <Henkka> Menkää väijymään sinne jos käy moikkaamassa mukisiukkuaan.

13.02.2014 08:37 <Henkka> Vai lieneekö tämäkin tarina sumutusta. Paha sanoa.

13.02.2014 08:40 <mikko> Joo näistä ei koskaan ota selvää ;)

13.02.2014 12:50 <Neo> vähän kuin nää mikonkin flow-jutut, liekkö unia vai mitä ;)


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Toivokaamme tälle Ylikertoimen "sponsoroimalle" kiekkojengille jatkossakin mitä parasta menestystä. Pitänee kaivaa tarkempi kuva esille, jotta Ylikerroin.com teksti näkyy tarkemmin kuin tässä kuvassa :peukku:

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

03.05.2014 20:26 <betpanda> mikä jengi?

03.05.2014 20:51 <mikko> En nyt tähän hätään edes muista....

03.05.2014 20:52 <mikko> Höntsäkiekkoa anyway, mukavaa liikuntaa.

09.09.2014 06:23 <ewata> Tarkempaa kuvaa kehiin vaan. Vai tuleeko koskaan?

09.09.2014 08:18 <mikko> Kyllä jossain pitäisi olla, koitan kaivaa esille.


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Siinä oli meitä useampi, siinä oli.....?

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

02.09.2014 22:30 <Taika> nyt on raju, mutta missä on abbie?

09.09.2014 06:23 <ewata> Itse tunnistan etu-alalta Nadalin perkeleen.

09.09.2014 09:41 <Henkka> Sukkelalla ja Nadalilla tosiaan on jonkinmoista yhdennäköi-

09.09.2014 09:41 <Henkka> syyttä. Rahaakin yhtä paljon ;-)


Fast_Line
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 30.07.2014, 19:38

Tuotto: -138.29 yks.

Palautus%: 80.25%

Panosten ka: 16.28 yks.

Vetoja: 43

Pisteitä: 7

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja Fast_Line »

mikko kirjoitti:Siinä oli meitä useampi, siinä oli.....?

Kuva
S.Sukkela,Phil Ivey,Patrik Antonius,Teemu Selänne pöhöttyneenä,Martina Aitolehti,Henna Kalinainen ainakin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

04.09.2014 11:25 <mikko> Oikein taisi olla Sukkela & Selänne......

04.09.2014 11:27 <Hese> Mikko(?) ja Leevi Hämäläinen.

04.09.2014 11:27 <Gambler> Cristiano Ronaldo, Janne Ahonen...

04.09.2014 11:45 <Taika> Nowitzki ja Obama.

04.09.2014 12:15 <Zpr> JussiQ


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Kirjavat vaiheet

Viesti Kirjoittaja mikko »

Pari asiaa... Kirjavat vaiheet vaan vahvistaa.

Kerronko siitä jampasta joka taas kerran huijasi yli 60k vanhukselta, vai toisen tarinan anteeksiannosta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

10.10.2014 21:59 <lammpa-1> kerro kaikki heti!

10.10.2014 23:08 <S.Mäenala> Ehtivät tuon Nobelin tosin jo jakamaan..


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

+3kk tullut maileja samalta henkilöltä, että Ylikerroin.com hakkeroituu päivittäin herran koneelle ja tekee siellä mitä haluaa. Hidastaa konetta, lukee maileja ja varmaan lataa pornoa. Perkele yli 3kk samaa sekopäistä paskaa.

Nyt peukkuja kehiin niin aletaan laittamaan posteja yksi kerrallaan tänne jakoon. Nyt vittu ihan oikeasti tietokoneen ABC haltuun siellä jossakin :lol: :lol: :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 72. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

08.11.2014 00:18 <mikko> Eiku jaa, heti vituiksi. Tätä paskaahan on tullut yli 6kk


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Mikko - tuomittuna kulkemaan

Viesti Kirjoittaja mikko »

Olen syyllinen. Sain edellisen postaukseni jälkeen kuvakappauksen, joka lähes kiistatta todistaa syyllisyyteni. Syyllisyyteni lähinnä idiotismiin, koska olen edes vaivautunut vastaamaan potilaan kutsuhuutoon. Jatkossa en tee tätä virhettä.

TXT:
En nyt viitsinyt vielä laittaa mihinkään kuvapalveluun nettiin koska olen tänään niin hyvällä tuulella, vaan toivottavasti näkyy liitteenä suoraan koneelta.

Se taitaa f-secure kyllä hieman suuttua kooMikolle, jotenkin on sellainen aavistus, vai hoidatko itse sen pois mielummin?
Meinaan olen nyt kusessa, on sen verran selvät todisteet............ :(


Kuva

Laitan kohta lisää samaa materiaalia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

09.11.2014 00:50 <mikko> Tällaista tavaraa tulee päivittäin :)

09.11.2014 00:51 <mikko> Protection by Ylikerroin :D

09.11.2014 00:59 <mikko> Mikä helvetti edes pyörii nupissa kun näitä tekee?

09.11.2014 00:59 <mikko> Tytär 7v tekee parempia :D

09.11.2014 12:33 <Herrajanis> Voi helvetti mitä avohoitopotilaita


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin